Dat moet je zo niet zeggen.quote:Op maandag 20 februari 2006 08:37 schreef Manu82 het volgende:
Waar blijft MissJ. eigenlijk?
wie schopt haar uit bed?
Bij Worm had het de vorige keer ook succes
Ga ik wel even doen en succes met je sollicitaite zit al te duimen voor je.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:45 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben er vandoortot straks allemaal
en worm, knuffel MissJ. even uit bed
quote:Op maandag 20 februari 2006 10:15 schreef regenworm het volgende:
Cual jij staat ook in de lijst der idoten![]()
Het zijn leuke meiden die een beetje gek op John en Ferri zijnquote:Op maandag 20 februari 2006 10:20 schreef cuall het volgende:
Zo die meiden(hotelgasten) praten lekker Leids zeg![]()
Dat gaat hij zo uitleggen.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:48 schreef cuall het volgende:
Wie is die man, die komt voor de dames?
Nee, dat stukje niet, wel dat ze 4 pagina's geven om reclame te maken, maar dat heb ik al in de SV gezet.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:54 schreef M-en-A het volgende:
Heeft iemand gehoord hoe dit geld voor Mappa opbrengt???? Hele opbrengst van de verkoop.... van te voren vastgesteld bedrag.... of andere optie misschien.... ik hoorde het niet
Dan zouden ze wel een hele dikke uitgave hebbenquote:Op maandag 20 februari 2006 10:55 schreef frizti het volgende:
Gelukkig geen sessie met de kliko.
quote:Op maandag 20 februari 2006 10:59 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dan zouden ze wel een hele dikke uitgave hebben![]()
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 10:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, dat stukje niet, wel dat ze 4 pagina's geven om reclame te maken, maar dat heb ik al in de SV gezet.
een foto van haar kost al twee pagina'squote:Op maandag 20 februari 2006 10:59 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 10:59 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
een foto van haar kost al twee pagina's
Altijd hetzelfde met die zeug.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:04 schreef M-en-A het volgende:
Na de bekendmaking dat het Bonnie is die de glamour-sessie krijgt moest Viola wel even snel in de keuken tegen John vertellen dat ZIJ ooit ook in de panorama heeft gestaan en dat ze er zelfs een keer een column heeft geschreven.![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:04 schreef M-en-A het volgende:
Na de bekendmaking dat het Bonnie is die de glamour-sessie krijgt moest Viola wel even snel in de keuken tegen John vertellen dat ZIJ ooit ook in de panorama heeft gestaan en dat ze er zelfs een keer een column heeft geschreven.![]()
Klopt, maar ja ze heeft geleerd na haar psychische inzinking hoe je alles positief moet draaien..... de teleurstelling dat zij als DE DIVA niet in de Panorama komt maar juist Bonnie wordt een stuk dragelijker door te zeggen dat zij al veeeellll eerder in de Panorama heeft gestaanquote:Op maandag 20 februari 2006 11:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Ongelofelijk hoe die altijd weer de dingen naar zich toe weet te trekken
![]()
![]()
Ze mag weer een burn-out krijgen, hebben we geen last meer van der.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:10 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Klopt, maar ja ze heeft geleerd na haar psychische inzinking hoe je alles positief moet draaien..... de teleurstelling dat zij als DE DIVA niet in de Panorama komt maar juist Bonnie wordt een stuk dragelijker door te zeggen dat zij al veeeellll eerder in de Panorama heeft gestaan![]()
![]()
![]()
Goedemorgen Mabellequote:Op maandag 20 februari 2006 11:20 schreef Mabelle het volgende:
Goedemorgen![]()
.... ik ben ook eindelijk weer eens ontwaakt
![]()
Morguhquote:Op maandag 20 februari 2006 11:20 schreef Mabelle het volgende:
Goedemorgen![]()
.... ik ben ook eindelijk weer eens ontwaakt
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |