quote:Op maandag 20 februari 2006 13:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
John gaat verhuizen hij wordt opgevouwen om de verhuisdoos in te gaan.
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:37 schreef M-en-A het volgende:
luitjes ik ben er even weg van.
Tot later![]()
![]()
Ik ook het zal wel geen BN'er of misschien toch john de molquote:Op maandag 20 februari 2006 13:51 schreef Athalon het volgende:
Het zal mij benieuwe welke dorpsidioot ze vanavond weer gestrikt hebben
Mij maak t niet meer uit wie t is als diegene er maar wat van maaktquote:Op maandag 20 februari 2006 14:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik ook het zal wel geen BN'er of misschien toch john de mol
inderdaad maar ik ben bang dat een saaie figuur gaat worden.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Mij maak t niet meer uit wie t is als diegene er maar wat van maakt![]()
Het zal wel vlaams zijn hoor, het is immers een vlaamse zender.quote:Op maandag 20 februari 2006 het g12:32 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ja met die Belgen is even afwachten. Niet alleen of de streams gratis zijn, maar ook of het Vlaams is of Waals..... van dat Franse gekoeterwaals heb ik nie veel kaas gegeten![]()
quote:Abonnees van Belgacom TV kunnen de gebeurtenissen in het Big-brotherhuis 24 uur per dag volgen.
De beelden uit het huis zullen waarschijnlijk beschikbaar zijn via het Classic+ abonnement, extra betalen is dus niet nodig. En net zoals bij de vorige edities zullen er ook nu op een website live-beelden te zien zijn. Of er ook beelden van Big brother zullen beschikbaar zijn via 3G-gsm's, is nog niet zeker.
Lachen ben benieuwd wat kliko terug mailt.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:55 schreef Foreverblue het volgende:
Viola: Iemand mailde me, dat ik de kantjes eraf liep. Die heb ik gelijk teruggemaild. Henk (Krol) heeft haar ook teruggebeld. Tell me in the face![]()
Whahahaha wat let je Manuquote:Op maandag 20 februari 2006 14:56 schreef Manu82 het volgende:
Stelletje lamzakken hebben jullie dit topic nog steeds niet vol![]()
BEW btw
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:56 schreef Manu82 het volgende:
Stelletje lamzakken hebben jullie dit topic nog steeds niet vol![]()
BEW btw
was nogal nerveus doordat ik te laat was aangezien de trams niet reden, maar voor de rest ging het volgens mij echt goed en ook alles wat ik hoorde wat ik moest doen en alles leek me echt super! Ik zou volgens mij 3 gaten in de lucht springen als ik die baan zou krijgen en dat krijg ik dus deze week te horenquote:Op maandag 20 februari 2006 14:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Manu hoe is je sollicitatie afgelopen
Keeeeeeee klinkt goed... we duimen voor je Manuquote:Op maandag 20 februari 2006 15:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
was nogal nerveus doordat ik te laat was aangezien de trams niet reden, maar voor de rest ging het volgens mij echt goed en ook alles wat ik hoorde wat ik moest doen en alles leek me echt super! Ik zou volgens mij 3 gaten in de lucht springen als ik die baan zou krijgen en dat krijg ik dus deze week te horen
dan duim ik nog even door! balen van die trams zeg...quote:Op maandag 20 februari 2006 15:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
was nogal nerveus doordat ik te laat was aangezien de trams niet reden, maar voor de rest ging het volgens mij echt goed en ook alles wat ik hoorde wat ik moest doen en alles leek me echt super! Ik zou volgens mij 3 gaten in de lucht springen als ik die baan zou krijgen en dat krijg ik dus deze week te horen
Ja... die heb ik al zeker 2 dagen niet gezien hier... misschien een paar dagen weg.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:05 schreef Manu82 het volgende:
Btw Beertje
weet jij waar Snaptnix gebleven is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |