Dat is ook wel weer zoquote:Op maandag 20 februari 2006 12:52 schreef M-en-A het volgende:
[..]
we merken het wel als ze er weer is. Op zich beter om niet te veel zelf te gissen wat de oorzaak kan zijn..... krijg je weer van die onnodige spookverhalen van![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
vreemd maar gelijk ook wel erg zorgelijk nu maar hopen en bidden dat er niks ernstigs aan de hand is.
Ik denk dat het niet zo zeer nieuwschierigheid is, maar voor de meesten onder ons meer het gevoel van betrokkenheid en medeleven.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo
Mja, zo zie je maar hoe nieuwsgierig mensen soms kunnen zijn
Laten we er maar vanuit gaan dat ze binnekort weer opduikt
primaquote:Op maandag 20 februari 2006 12:54 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
laten we dat inderdaad maar hopen. Mochten we iets van haar horen dan laten we het wel weten..... en of we dan inhoudelijk wat laten weten ligt helemaal aan wat de oorzaak is en of Snappie zelf het goed vindt als zoiets gemeld wordt.
Daar sluit ik me ook bij aanquote:Op maandag 20 februari 2006 12:55 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet zo zeer nieuwschierigheid is, maar voor de meesten onder ons meer het gevoel van betrokkenheid en medeleven.![]()
![]()
juist.... dus nu we allemaal weten dat we bezorgd zijn sluiten we dit stukje maar weer even afquote:Op maandag 20 februari 2006 12:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar sluit ik me ook bij aan
Voor zover ik weet was ze sinds BB5 dagelijks aan het posten dus kan me wel voorstellen dat het ietsje zorgen baart, maargoed we wachten het wel af
inderdaad ze was hier niet weg te slaan en nu is ze ineens verdwenen.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:55 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet zo zeer nieuwschierigheid is, maar voor de meesten onder ons meer het gevoel van betrokkenheid en medeleven.![]()
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
inderdaad ze was hier niet weg te slaan en nu is ze ineens verdwenen.
Dat verbaasd mij en dan maak je alleen maar zorgen.
Als ik hoor alles is goed met Snaptnix dan ben ik al erg heel erg gelukkig.
doegie tot laterquote:Op maandag 20 februari 2006 13:01 schreef BONG4002 het volgende:
Ik moet er weer eventjes behoorlijk vandoor dus ben er wat dieper in de middag ergens wel weer...denk ik![]()
Regenworm denkt er mag best wat meer haar geknipt worden.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:59 schreef M-en-A het volgende:
[..]
juist.... dus nu we allemaal weten dat we bezorgd zijn sluiten we dit stukje maar weer even af![]()
Weten jullie al dat Anita haar haren nu ook geföhnd worden![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:01 schreef BONG4002 het volgende:
Ik moet er weer eventjes behoorlijk vandoor dus ben er wat dieper in de middag ergens wel weer...denk ik![]()
Dan moet de korte look van John voor jou wel een hele verademing zijnquote:Op maandag 20 februari 2006 13:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
Regenworm denkt er mag best wat meer haar geknipt worden.
Hij houdt niet zo van erg lang haar
M-en-A er is ook nog een middenweg kort geknipt dus niet kaalquote:Op maandag 20 februari 2006 13:05 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dan moet de korte look van John voor jou wel een hele verademing zijn![]()
Jammer dat Sugar Lee Hooper er niet was vorige week, had je je hart op kunnen halen met caps![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
M-en-A er is ook nog een middenweg kort geknipt dus niet kaal![]()
Goedenmiddag Regenwormquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |