Ik hoop dat je de baan krijgtquote:Op maandag 20 februari 2006 15:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
was nogal nerveus doordat ik te laat was aangezien de trams niet reden, maar voor de rest ging het volgens mij echt goed en ook alles wat ik hoorde wat ik moest doen en alles leek me echt super! Ik zou volgens mij 3 gaten in de lucht springen als ik die baan zou krijgen en dat krijg ik dus deze week te horen
Hoiiiiiiiiiiiii Pareltjequote:Op maandag 20 februari 2006 15:07 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik hoop dat de baan krijgt![]()
![]()
Hoi iedereen![]()
Ik hoop het ook voor je regenworm blijft duimenquote:Op maandag 20 februari 2006 15:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
was nogal nerveus doordat ik te laat was aangezien de trams niet reden, maar voor de rest ging het volgens mij echt goed en ook alles wat ik hoorde wat ik moest doen en alles leek me echt super! Ik zou volgens mij 3 gaten in de lucht springen als ik die baan zou krijgen en dat krijg ik dus deze week te horen
Ik stuur geen e-mail meer zelf een leuke e-mail voor Bonnie komt niet aan.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:03 schreef Foreverblue het volgende:
Annelies verscheurt de negatieve mails van Regenworm
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:05 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
dan duim ik nog even door! balen van die trams zeg...![]()
![]()
Heeeeeeeeeeeeeeeeel goed... kan je ook zeggen wat de reden van haar plotselinge afwezigheid is? Haar nieuwe Mac gecrashed?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:14 schreef A-en-M het volgende:
Belangrijk nieuws
![]()
Hallo ff voor iedereen die bezorgt is over Snappie.
ik heb contact gehad en we zien haar binnekort weer op het Forum.
Einde Nieuws
![]()
Hahaha nee pc doet het prima, maar ze is gewoon ff druk, ze komt weer op het forum als ze er weer tijd voor heeft.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeel goed... kan je ook zeggen wat de reden van haar plotselinge afwezigheid is? Haar nieuwe Mac gecrashed?
Snappie heeft t nu erg druk de laatste dagenquote:Op maandag 20 februari 2006 14:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
inderdaad maar ik ben bang dat een saaie figuur gaat worden.
Beertje heb jij nog iets van Snaptix gehoord we missen haar een paar dagen.
We beginnen ons zorgen te maken.
doei doeiquote:Op maandag 20 februari 2006 15:20 schreef Foreverblue het volgende:
Ben weer ff weg... tot later allemaal
Tot later Bluequote:Op maandag 20 februari 2006 15:20 schreef Foreverblue het volgende:
Dat zeg ikquote:Op maandag 20 februari 2006 15:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
Snappie heeft t nu erg druk de laatste dagen
maar ze komt zo snel mogelijk weer online![]()
Ik zag het, ik had ook ff Mededeling gedaanquote:Op maandag 20 februari 2006 15:27 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoi M![]()
![]()
![]()
![]()
Toevallig net achter elkaar![]()
Gelukkig fijn om te horenquote:Op maandag 20 februari 2006 15:14 schreef A-en-M het volgende:
Belangrijk nieuws
![]()
Einde Nieuws
![]()
Zag t ja topquote:Op maandag 20 februari 2006 15:31 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik zag het, ik had ook ff Mededeling gedaan
De vorige keer was dat niet goed afgelopen dus doe maar nietquote:Op maandag 20 februari 2006 15:12 schreef Kaat38 het volgende:
regenworm! we maken er weer een duimtopic van voor Manu![]()
![]()
![]()
ben erg blij te horen dat het allemaal goed gaat.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
Snappie heeft t nu erg druk de laatste dagen
maar ze komt zo snel mogelijk weer online![]()
tot laterquote:Op maandag 20 februari 2006 15:20 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:14 schreef A-en-M het volgende:
Belangrijk nieuws
![]()
Einde Nieuws
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:12 schreef Kaat38 het volgende:
regenworm! we maken er weer een duimtopic van voor Manu![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:31 schreef MissJ. het volgende:
Hoi allemaalIk was even bezig met mijn nieuwe speeltje om Gifjes te maken. Ik heb daarvoor drie afbeeldingen geleend uit de SV. (ik dacht van MenA..?)
Graag jullie indruk doorgeven. Loopt die te snel, is die te groot etc.
[afbeelding]
Ja, maar ik ging meteen daarna naar mijn werk. Bedankt ook want ik zie ondertussen ook al dat je die overgangetjes erin kan zetten. Ik heb eerder met dit gewerkt heel kort maar het programma stak anders in elkaar. Al blijft veel hetzelfde. Ik speel vanavond wel weer verder, ben nu te moe.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:36 schreef frizti het volgende:
[..]
Je gaat goed voorruit.
ps: had je mijn mail gezien?
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:41 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ja, maar ik ging meteen daarna naar mijn werk. Bedankt ook want ik zie ondertussen ook al dat je die overgangetjes erin kan zetten. Ik heb eerder met dit gewerkt heel kort maar het programma stak anders in elkaar. Al blijft veel hetzelfde. Ik speel vanavond wel weer verder, ben nu te moe.
quote:
Hai MissJ, leuk dat je aan het oefenen bent geslagen met gifjesquote:Op maandag 20 februari 2006 16:31 schreef MissJ. het volgende:
Hoi allemaalIk was even bezig met mijn nieuwe speeltje om Gifjes te maken. Ik heb daarvoor drie afbeeldingen geleend uit de SV. (ik dacht van MenA..?)
Graag jullie indruk doorgeven. Loopt die te snel, is die te groot etc.
[afbeelding]
Lekker hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 17:40 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hallo!
Ik ben ondertussen eten aan het maken (hutspot met worst)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |