quote:Op maandag 20 februari 2006 11:27 schreef M-en-A het volgende:
ik heb lange telefoondus kan ff niks vullen in de SV
![]()
![]()
Ben er dus ff vandoor, tot laterssss![]()
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:20 schreef Mabelle het volgende:
Goedemorgen![]()
.... ik ben ook eindelijk weer eens ontwaakt
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:27 schreef frizti het volgende:
Hoorde ik Viool nu klagen dat ze pijn heeft?
Zeker te wilde sex gehad gisteren?
Ze was ladderzat en zei bij het binnenkomen zelf dat ze flink genomen was.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:29 schreef cuall het volgende:
[..]
zou best kunnen, ze kwam gisteren ook nogal dronken terug vond ik.
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:34 schreef frizti het volgende:
[..]
Ze was ladderzat en zei bij het binnenkomen zelf dat ze flink genomen was.
Weet niet wat die gisteren allemaal heeft gedaan maar ze kwam stomdronken terugquote:Op maandag 20 februari 2006 11:27 schreef frizti het volgende:
Hoorde ik Viool nu klagen dat ze pijn heeft?
Zeker te wilde sex gehad gisteren?
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:35 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou, een wip met Viola.........dan zou ik me ook genomen voelen
![]()
![]()
had eerst niet in de gaten dat ze dronken was toen ze over seks begon wist ik het meteen.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:06 schreef Mabelle het volgende:
Ik moest wel lachen om de caps van haar, toen ze terug was ... wat zag ze er verlopen uit![]()
Het neefje van Frank had het ook over dat Viola wel heel erg vaak op de tv is te zien.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:09 schreef frizti het volgende:
Viool zit nu bij de kapper en meteen komt er een stream vrij na een lock van een half uur.
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:11 schreef cuall het volgende:
Luitjes, ik moet er vandoor, ik moet werken![]()
![]()
Doei cuall.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:11 schreef cuall het volgende:
Luitjes, ik moet er vandoor, ik moet werken![]()
![]()
Alleen de nachten zijn vrij druk, maar er gebeurd gewoon veel te weinig.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:15 schreef Mabelle het volgende:
Het is het hele weekend al érg rustig hier geweesthad ik het idee
De freule krijgt weer een beurt.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:19 schreef frizti het volgende:
De streams zijn ook weer om te huilen, wat kan mij die kapsalon schelen.
Ja ... je hebt helemaal gelijk, het is ook logisch te verklaren maar wel jammer. Ik ben niet zo van de nacht sessiesquote:Op maandag 20 februari 2006 12:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Alleen de nachten zijn vrij druk, maar er gebeurd gewoon veel te weinig.
Gisterenmiddag waren ze allemaal naar het strand en lag de streams een aantal uren uit (HBB logo). Verder zijn er weinig activiteiten in het hotel.
Morgen weer in de middag een kinderbingo en 's avonds een normale bingavond.
ben ik weer even.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:22 schreef frizti het volgende:
Nog 2 weken, het is totaal doodgebloeid.
die heeft ze gister al gehad (gegeven)quote:Op maandag 20 februari 2006 12:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
De freule krijgt weer een beurt.
Het worden nog twee zware weken met heel veel kliko.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:22 schreef frizti het volgende:
Nog 2 weken, het is totaal doodgebloeid.
Je hebt gelijk dat ze er beter voor kunnen zorgen dat er overdag en 's avonds genoeg gebeurd om ons te vermaken.... maar het is echt hopeloos met die streamsquote:Op maandag 20 februari 2006 12:28 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Ja ... je hebt helemaal gelijk, het is ook logisch te verklaren maar wel jammer. Ik ben niet zo van de nacht sessiesdan lig ik liever in mijn bedje
Ik hoop ook dat Belgie gratis streams heeft.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het worden nog twee zware weken met heel veel kliko.
Ik hoop dat Belgie geen betaalde streams heeft want dat ga ik gewoon naar Belgie kijken.
Of naar Zweden kijken helaas maar één gratis stream http://www.bigbrother.se/
ja met die Belgen is even afwachten. Niet alleen of de streams gratis zijn, maar ook of het Vlaams is of Waals..... van dat Franse gekoeterwaals heb ik nie veel kaas gegetenquote:Op maandag 20 februari 2006 12:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het worden nog twee zware weken met heel veel kliko.
Ik hoop dat Belgie geen betaalde streams heeft want dat ga ik gewoon naar Belgie kijken.
Of naar Zweden kijken helaas maar één gratis stream http://www.bigbrother.se/
ik ook maar het verschilt heel erg per land.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:30 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat Belgie gratis streams heeft.
Dat zou ik dan ook best leuk vinden om te kijken ... alleen hebben we dan niet een leuk fokhoekje om te bomen eroverquote:Op maandag 20 februari 2006 12:30 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat Belgie gratis streams heeft.
Dat klopt.... en zonder gratis streams zal er ook wel geen subforum komen hier op Fok!quote:Op maandag 20 februari 2006 12:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik ook maar het verschilt heel erg per land.
Gewoon ff goed druk uitoefenen op de modjes en hopen dat die de FA's over kunnen halenquote:Op maandag 20 februari 2006 12:33 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Dat zou ik dan ook best leuk vinden om te kijken ... alleen hebben we dan niet een leuk fokhoekje om te bomen erover![]()
De taal maakt mij niet uit begrijp niks van de Franse taal.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:32 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ja met die Belgen is even afwachten. Niet alleen of de streams gratis zijn, maar ook of het Vlaams is of Waals..... van dat Franse gekoeterwaals heb ik nie veel kaas gegeten![]()
Ja oke, maar om steeds alles te moeten vertalen voor de streamverslagen ben ik toch niet zo blij meequote:Op maandag 20 februari 2006 12:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
De taal maakt mij niet uit begrijp niks van de Franse taal.
Heb maanden naar Hongarije gekeken en is spreek geen wordt Hongaars.
Maar we hadden het voordeel dat soms een Engelstalige Hongaar kwam voorbij fietsen.
Was wel erg handig van tijd tot tijd.
Ik doe dan mee aan de "pleit"campagnequote:Op maandag 20 februari 2006 12:34 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Gewoon ff goed druk uitoefenen op de modjes en hopen dat die de FA's over kunnen halen![]()
![]()
Ik denk dat je heel erg op je knieen moet gaat zitten omdat voorelkaar te krijgen.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:33 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dat klopt.... en zonder gratis streams zal er ook wel geen subforum komen hier op Fok!![]()
het zwarte gatquote:Op maandag 20 februari 2006 12:35 schreef frizti het volgende:
Zolang we maar iets te kijken hebben, anders vallen we in een diep zwart gat.
Dan maak je meer een verslag waar ze mee bezig zijn en niet waarover ze het hebben.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:35 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ja oke, maar om steeds alles te moeten vertalen voor de streamverslagen ben ik toch niet zo blij mee![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:37 schreef BONG4002 het volgende:
BEW
Ben er ffies en ik verwacht eerlijkgezegd geen apart forum voor BB België, waarschijnlijk zal er een algemeen topic komen in TV ofzoiets
Maar het idee zal ik zeker toejuichen
het zal zeker moeilijk zijn om ze te overtuigen, maar ik denk dat we toch al wel duidelijk hebben gemaakt het afgelopen half jaar dat het forum BB een standaard plek verdient op Fok!quote:Op maandag 20 februari 2006 12:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik denk dat je heel erg op je knieen moet gaat zitten omdat voorelkaar te krijgen.
Zouden de streams niet gratis zijn het wordt heel moeilijk
BEW
Ben er ffies en ik verwacht eerlijkgezegd geen apart forum voor BB België, waarschijnlijk zal er een algemeen topic komen in TV ofzoiets
BEW
Dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 20 februari 2006 12:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Bong
![]()
![]()
Dan gaan we gewoon gezellig in TV zitten dan heeft dag topic wat hits.
Of we verhuizen met ze alle naar Beertje zal ze best leuk vinden.![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:41 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
WB
En alweer een medestander in de strijd![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Bong
![]()
![]()
Dan gaan we gewoon gezellig in TV zitten dan heeft dag topic wat hits.
Of we verhuizen met ze alle naar Beertje zal ze best leuk vinden.![]()
Die heb ik al een paar dagen niet online gezien.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:42 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
Die optie staat ook nog open.
'k snap alleen niet waar Snaptnix blijft![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 20 februari 2006 12:42 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
Het is een pilaar in het fok forum zonder BB zou het Fok forum nooit hebben staan.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:40 schreef M-en-A het volgende:
[..]
het zal zeker moeilijk zijn om ze te overtuigen, maar ik denk dat we toch al wel duidelijk hebben gemaakt het afgelopen half jaar dat het forum BB een standaard plek verdient op Fok!
Het lijkt me toch geen compliment als je met haar vergeleken wordtquote:Op maandag 20 februari 2006 12:42 schreef Mabelle het volgende:
Viool zit die vette kin lekker te plamurenhet is bijna bewonderingswaardig .. hoe mooi ze zichzelf vindt
![]()
Kan ik bijna een voorbeeld aan nemen.
Ik heb haar al een paar dagen niet meer gezien begin me een beetje zorgen te maken.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:42 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:43 schreef Mabelle het volgende:
Woeps ... ik moet even vliegen ... douchen en me even melden bij de doktertot later
![]()
Have a nice flightquote:Op maandag 20 februari 2006 12:43 schreef Mabelle het volgende:
Woeps ... ik moet even vliegen ... douchen en me even melden bij de doktertot later
![]()
Ik heb beertje gisteren nog gezien misschien BB moequote:Op maandag 20 februari 2006 12:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ook niet
Heb beertje gisteren ook niet gezien, zal vandaag even kijken of ze op MSN online komt, dan vraag ik het haar wel even
Beertje is dacht ik gister heel even online geweest, maar ook niet al te lang.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ook niet
Heb beertje gisteren ook niet gezien, zal vandaag even kijken of ze op MSN online komt, dan vraag ik het haar wel even
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:43 schreef Mabelle het volgende:
![]()
succes, zowel met douchen als met de dokter.... tot laterquote:Op maandag 20 februari 2006 12:43 schreef Mabelle het volgende:
![]()
Wij ook. M heeft haar gisteravond nog even een mailtje gestuurd, maar nog geen antwoord terug.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik heb haar al een paar dagen niet meer gezien begin me een beetje zorgen te maken.![]()
Is ze ook online op MSN? (voor degen die haar in MSN hebben staan)quote:Op maandag 20 februari 2006 12:47 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Wij ook. M heeft haar gisteravond nog even een mailtje gestuurd, maar nog geen antwoord terug.![]()
doeidoei.... tot laterquote:Op maandag 20 februari 2006 12:48 schreef frizti het volgende:
Ik ga ook even wat anders doen, de kapsalon van die freule komt me de strot uit.
Toedeledoki.
Toedeledoki terugquote:Op maandag 20 februari 2006 12:48 schreef frizti het volgende:
Ik ga ook even wat anders doen, de kapsalon van die freule komt me de strot uit.
Toedeledoki.
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is ze ook online op MSN? (voor degen die haar in MSN hebben staan)
Vaag, mss problemen met haar PC? Maar dat lijkt me ook sterk, denk gewoon privé problemen, mss in de relationele sfeer, ofzoiets?quote:
vreemd maar gelijk ook wel erg zorgelijk nu maar hopen en bidden dat er niks ernstigs aan de hand is.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:47 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Wij ook. M heeft haar gisteravond nog even een mailtje gestuurd, maar nog geen antwoord terug.![]()
we merken het wel als ze er weer is. Op zich beter om niet te veel zelf te gissen wat de oorzaak kan zijn..... krijg je weer van die onnodige spookverhalen vanquote:Op maandag 20 februari 2006 12:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vaag, mss problemen met haar PC? Maar dat lijkt me ook sterk, denk gewoon privé problemen, mss in de relationele sfeer, ofzoiets?
Just guessing around
Dat is ook wel weer zoquote:Op maandag 20 februari 2006 12:52 schreef M-en-A het volgende:
[..]
we merken het wel als ze er weer is. Op zich beter om niet te veel zelf te gissen wat de oorzaak kan zijn..... krijg je weer van die onnodige spookverhalen van![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
vreemd maar gelijk ook wel erg zorgelijk nu maar hopen en bidden dat er niks ernstigs aan de hand is.
Ik denk dat het niet zo zeer nieuwschierigheid is, maar voor de meesten onder ons meer het gevoel van betrokkenheid en medeleven.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo
Mja, zo zie je maar hoe nieuwsgierig mensen soms kunnen zijn
Laten we er maar vanuit gaan dat ze binnekort weer opduikt
primaquote:Op maandag 20 februari 2006 12:54 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
laten we dat inderdaad maar hopen. Mochten we iets van haar horen dan laten we het wel weten..... en of we dan inhoudelijk wat laten weten ligt helemaal aan wat de oorzaak is en of Snappie zelf het goed vindt als zoiets gemeld wordt.
Daar sluit ik me ook bij aanquote:Op maandag 20 februari 2006 12:55 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet zo zeer nieuwschierigheid is, maar voor de meesten onder ons meer het gevoel van betrokkenheid en medeleven.![]()
![]()
juist.... dus nu we allemaal weten dat we bezorgd zijn sluiten we dit stukje maar weer even afquote:Op maandag 20 februari 2006 12:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar sluit ik me ook bij aan
Voor zover ik weet was ze sinds BB5 dagelijks aan het posten dus kan me wel voorstellen dat het ietsje zorgen baart, maargoed we wachten het wel af
inderdaad ze was hier niet weg te slaan en nu is ze ineens verdwenen.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:55 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet zo zeer nieuwschierigheid is, maar voor de meesten onder ons meer het gevoel van betrokkenheid en medeleven.![]()
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
inderdaad ze was hier niet weg te slaan en nu is ze ineens verdwenen.
Dat verbaasd mij en dan maak je alleen maar zorgen.
Als ik hoor alles is goed met Snaptnix dan ben ik al erg heel erg gelukkig.
doegie tot laterquote:Op maandag 20 februari 2006 13:01 schreef BONG4002 het volgende:
Ik moet er weer eventjes behoorlijk vandoor dus ben er wat dieper in de middag ergens wel weer...denk ik![]()
Regenworm denkt er mag best wat meer haar geknipt worden.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:59 schreef M-en-A het volgende:
[..]
juist.... dus nu we allemaal weten dat we bezorgd zijn sluiten we dit stukje maar weer even af![]()
Weten jullie al dat Anita haar haren nu ook geföhnd worden![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:01 schreef BONG4002 het volgende:
Ik moet er weer eventjes behoorlijk vandoor dus ben er wat dieper in de middag ergens wel weer...denk ik![]()
Dan moet de korte look van John voor jou wel een hele verademing zijnquote:Op maandag 20 februari 2006 13:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
Regenworm denkt er mag best wat meer haar geknipt worden.
Hij houdt niet zo van erg lang haar
M-en-A er is ook nog een middenweg kort geknipt dus niet kaalquote:Op maandag 20 februari 2006 13:05 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dan moet de korte look van John voor jou wel een hele verademing zijn![]()
Jammer dat Sugar Lee Hooper er niet was vorige week, had je je hart op kunnen halen met caps![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
M-en-A er is ook nog een middenweg kort geknipt dus niet kaal![]()
Goedenmiddag Regenwormquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |