ja in 't Néderlands ja....quote:Op zondag 19 februari 2006 22:17 schreef Svensational het volgende:
Het is "pinguïns.
En jouw TT is Swahiliaansquote:
Ik word er niet warm of koud vanquote:Op zondag 19 februari 2006 22:23 schreef Svensational het volgende:
Wat denken jullie hiervan: http://www.adsl.nl/default.aspx?Location=Compare&id=10031
?
in the blind zeg ik: tof!!quote:Op zondag 19 februari 2006 22:23 schreef Svensational het volgende:
Wat denken jullie hiervan: http://www.adsl.nl/default.aspx?Location=Compare&id=10031
?
Even serieus nou jaquote:
En in je sig zet je het wel goedquote:
In Zwolle?quote:Op zondag 19 februari 2006 22:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Even serieus nou ja. Ik moet internet regelen voor mijn nieuwe kamer.
Nee.quote:
quote:Babettelonia: waar de burgers nul rechten hebben en de pinguïn aanbeden wordt
Oh.quote:
Je loopt achter... ShowChat #654: Free As A Birdquote:Op zondag 19 februari 2006 22:48 schreef Bupatih het volgende:
Contactlens kwijt..
En nu zoek je je lens?
Helaas... net niet op tijdquote:
Kijk, een marokkaan op straat... open een topicquote:Op maandag 20 februari 2006 09:10 schreef pberends het volgende:
Contactlens kwijt, open een topic.
Kijk een ODOL... open een topicquote:Op maandag 20 februari 2006 09:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kijk, een marokkaan op straat... open een topic
Kijk, een Dizer op straat... open geen topic.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kijk, een marokkaan op straat... open een topic
quote:Op maandag 20 februari 2006 09:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Kijk, een Dizer op straat... open geen topic.
mja ik moet wel terugkomen, maar zo op 't oog heb ik geen gaatjes of andere enge dingen...quote:
Trouwens, contactles kwijt ergens in mijn oog dus he?quote:Op maandag 20 februari 2006 09:10 schreef pberends het volgende:
Contactlens kwijt, open een topic.
Je bent me er toch eentjequote:Op maandag 20 februari 2006 09:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja ik moet wel terugkomen, maar zo op 't oog heb ik geen gaatjes of andere enge dingen...
en dat na 3,5 jaar
jammer dat ik het vandaag zo druk heb, dat werken gaat allemaal van mijn trots-zijn-tijd af![]()
nog niet gevonden?????quote:Op maandag 20 februari 2006 09:23 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, contactles kwijt ergens in mijn oog dus he?
Eerder verwarrendquote:Op maandag 20 februari 2006 09:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
nog niet gevonden?????
ga dan naar de lenzendokter!! hup, nú![]()
oh nee doe maar om 10.00 uur, als mijn afspraak er is...![]()
btw onze ava hebben 'n beetje dezelfde teint, vind je niet?!
Jawel: Mannelijke Fok!kers Sexy & Gewaagd #17.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Kijk, een Dizer op straat... open geen topic.
Moet ik daar nou ook gaan postenquote:Op maandag 20 februari 2006 09:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jawel: Mannelijke Fok!kers Sexy & Gewaagd #17.![]()
Ik klik niet. Zit op m'n werk.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moet ik daar nou ook gaan posten
En trouwens: Mannelijke Fok!kers Sexy & Gewaagd #17.![]()
![]()
![]()
En ja: je moet daar gaan posten.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moet ik daar nou ook gaan posten
En trouwens: Mannelijke Fok!kers Sexy & Gewaagd #17.![]()
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 09:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En ja: je moet daar gaan posten.
Doe die snot foto!![]()
![]()
mijn ogen!!!!! wat doe je!!!quote:Op maandag 20 februari 2006 09:37 schreef Dizer het volgende:
JULLIE MOETEN KLIKKEN!!
quote:Op maandag 20 februari 2006 09:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
mijn ogen!!!!! wat doe je!!!![]()
kale kippenborstjes, nog voor 't ontbijt...
Ik weet het, ik ben ook altijd verliefd op mijn avatar'squote:Op maandag 20 februari 2006 09:42 schreef babette21 het volgende:
shit he, mijn ava is echt[/dizer
] [maar ik meen het wel
]
quote:Op maandag 20 februari 2006 09:37 schreef Dizer het volgende:
JULLIE MOETEN KLIKKEN!! HET IS NIEMAND MINDER DAN: CDP
quote:Op maandag 20 februari 2006 09:45 schreef babette21 het volgende:
EN ZHENAR, GA JIJ NOU OOK MAAR 'S AAN JE WERK!!![]()
![]()
En klaar!!quote:Op maandag 20 februari 2006 09:48 schreef Zhenar het volgende:Ik heb intussen al een rapport afgehandeld en een nieuw dossier doorgenomen. Want
ik
kan wel multitasken
![]()
Dus SPEAK FOR YOURSELF BIATCH!!
quote:Op maandag 20 februari 2006 09:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
En klaar!!
en wat nou multitasken... ik heb net nog in de auto - tijdens het rijden ja - zitten bellen [ja handsfree] en make-uperen, zónder te botsen en/of opstoppingen te veroorzaken....
dat moet ik jou nog zien doen![]()
[als je het wilt proberen: je mag m'n mascara wel lenen hoor
]
Oeps, das minder. Ik dacht contactlens kwijt op de grond, open je een topicquote:Op maandag 20 februari 2006 09:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Trouwens, contactles kwijt ergens in mijn oog dus he?
Ik voor 't eerst nuquote:Op maandag 20 februari 2006 09:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ben ook altijd verliefd op mijn avatar's
quote:Op maandag 20 februari 2006 10:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik voor 't eerst nu
Hoewel, de Edward Norton reeks was ook wel [afbeelding]
Of die kleine tekenfilm
quote:Op zondag 19 februari 2006 22:32 schreef Svensational het volgende:
http://artpad.art.com/gallery/?iuyeg4e1pms
(quote:
Nu moet jij ook zo'n tekening maken. http://artpad.art.com/?iuzckc1h1hwcquote:
http://artpad.art.com/?iuzcm9tc07cquote:Op maandag 20 februari 2006 10:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nu moet jij ook zo'n tekening maken. http://artpad.art.com/?iuzckc1h1hwc
http://artpad.art.com/gallery/?iuyep9fe9pcquote:Op maandag 20 februari 2006 10:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
http://artpad.art.com/?iuzcm9tc07c
Stoer. [14.gif]quote:Op maandag 20 februari 2006 10:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
http://artpad.art.com/gallery/?iuyep9fe9pc
Haha, ik had 't toevallig laatst ook al over pinguins. Er komt zonet iemand online met een pinguinavater op MSN en nu jij ookquote:Op maandag 20 februari 2006 11:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
sinds wanneer ben ik iedereen?????
als je mijn OP gelezen hebt [quote:Op maandag 20 februari 2006 11:34 schreef mark_03 het volgende:
Haha, ik had 't toevallig laatst ook al over pinguins. Er komt zonet iemand online met een pinguinavater op MSN en nu jij ook.
Alsof jij altijd OP's leestquote:Op maandag 20 februari 2006 11:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
als je mijn OP gelezen hebt [] dan wist je dat mijn voorliefde voor pinguïns niet nieuw is
![]()
Bedoel je echt als pinguïn? Of gewoon in rokkostuum?quote:Op maandag 20 februari 2006 11:30 schreef mark_03 het volgende:
Wat heeft iedereen met pinquins. Op de laatste schooldag van de HAVO had ik een enorm stoer pinguinpak aan... Enorm stoer pak, ik was gewoon onherkenbaar, wel verschrikkelijk warm ...
eens kijken of ik daar nog een foto van kan vinden, maar ben bang van niet.
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:38 schreef Dizer het volgende:
Tom_Tom-, guess wat ik gister heb gekocht:
[afbeelding]
Als echte pinguin... met zo'n snavel enzo. Enorm zwaar dik, maar heelquote:Op maandag 20 februari 2006 11:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bedoel je echt als pinguïn? Of gewoon in rokkostuum?
Je snapt de grap niet!quote:Op maandag 20 februari 2006 00:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je loopt achter... ShowChat #654: Free As A Bird
ik had vast weke knieën van je gekregenquote:Op maandag 20 februari 2006 11:44 schreef mark_03 het volgende:
Als echte pinguin... met zo'n snavel enzo. Enorm zwaar dik, maar heelzacht
pak
.
Vind dat album nou niet echt hoogstaand ofzoquote:
ik vind het origineel een prima album, maar daar heb ik wel genoeg aan...quote:Op maandag 20 februari 2006 11:47 schreef mark_03 het volgende:
Vind dat album nou niet echt hoogstaand ofzo. Beetje tegenvaller.
Dat krijg je ook wel van me zonder pakquote:Op maandag 20 februari 2006 11:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik had vast weke knieën van je gekregen![]()
Preciesquote:Op maandag 20 februari 2006 11:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vind het origineel een prima album, maar daar heb ik wel genoeg aan...
dat akoestische gedoe is feitelijk gezien een beetje voor mietjes
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:50 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Ik zag je staan bij die talentenjacht
[...]
Helemaal idolaat
Ik durf het niet te vragenquote:Op maandag 20 februari 2006 11:52 schreef Zhenar het volgende:
[afbeelding] is zo leuk![]()
Alles van Sven is eigenlijk leuk![]()
*zwijmelSven
![]()
dat sowieso....quote:Op maandag 20 februari 2006 11:49 schreef mark_03 het volgende:
Dat krijg je ook wel van me zonder pak.
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat sowieso....
maar mét pinguïnpak... mèn, ik zou niet meer voor mezelf in staan![]()
![]()
http://artpad.art.com/?iuzfu6y2z54 ?quote:Op maandag 20 februari 2006 11:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Da's jammer, want ik zou "ja" gezegd hebben.![]()
Da's jammer, want ik zou "ja" gezegd hebben.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik durf het niet te vragen!
Ik klik niet want ik zit op m'n werk.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
http://artpad.art.com/?iuzfu6y2z54 ?
Ah toequote:Op maandag 20 februari 2006 12:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik klik niet want ik zit op m'n werk.![]()
nietusquote:Op maandag 20 februari 2006 11:57 schreef Bupatih het volgende:
Babette, je verneukt de lay-out!
[afbeelding]
NEE! IK KLIK NIET!!!11!!11!quote:
Ja.quote:
Tis gewoon eenquote:
Eerderquote:Op maandag 20 februari 2006 12:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tis gewoon een-smilie hoor
.
ik kíjk tochquote:Op maandag 20 februari 2006 12:02 schreef Bupatih het volgende:
Ik zou nooit tegen jou liegen! Kijk zelf dan!!
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kíjk toch![]()
layout ziet er prima uit![]()
Ik dacht het wel!quote:
Heb je soms een andere lay-out?quote:Op maandag 20 februari 2006 12:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja da's dus jouw probleem, want bij mij zijn 't gewoon meerdere regels![]()
Legendarisch.quote:I am sick of this shit, Lawler. I am gonna sue you. I'm gonna sue you, I swear to God. Fuck you! Okay? Okay, Lawler? Fuck you! I'm sorry, Dave. I know I'm not supposed to use those words on television. I can't say those words. I'm sorry, I'm sorry! But, you, you are a motherfucking, fucking asshole! Okay?
Good Old I.E.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:52 schreef Svensational het volgende:
In IE zijn het idd meerdere regels!
Couldn't agree with you morequote:Op maandag 20 februari 2006 13:11 schreef Zhenar het volgende:
.
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Couldn't agree with you more!
Alhoewelquote:
Ik klik nog steeds niet!quote:
Wat heeft niksan een dikke reet eigenlijk.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat heeft niksan een dikke reet eigenlijk.![]()
KUTEXCUUS!quote:Op maandag 20 februari 2006 14:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Ik schoot uit.
Maar het is dus haar jasje/blousje dat zo openhangt / wappert.
quote:Geen gewoon persoon, vol met fantasie en originaliteit, verlegen (soms) en gereserveerd (WTF?), ambitieus (mwoah
), trots, zelfverzekerd, hongerig voor nieuwe ervaringen, soms nerveus (niet echt.
), heeft veel complexiteiten (
), goed geheugen, leert makkelijk (niet echt, maar toch haal ik vaak goede cijfers
), gecompliceerd liefdesleven (
), wil graag indruk maken. (Duh
)
quote:(WAL)NOTENBOOM (De Passie)
Meedogenloos, vreemd en vol met contrasten, vaak egoïstisch, agressief, nobel, brede horizon, onverwachte reacties, spontaan, ongelimiteerde ambitie, niet flexibel, moeilijke en ongewone partner, niet altijd geliefd maar vaak bewonderd, ingenieuze strateeg, erg jaloers en gepassioneerd, maakt geen compromissen
Ik ben van dequote:
quote:LIJSTERBES (De Gevoeligheid) -
Vol met charme, opgewekt, niet egoïstisch, houdt ervan om aandacht te trekken, houdt van het leven, beweging, rusteloosheid, en zelf complicaties, is beide onafhankelijk en afhankelijk, goede smaak, artistiek, gepassioneerd, emotioneel, goed gezelschap, vergeeft niet.
kut, dit klopt écht [ja zelfs die vele complexiteitenquote:ESDOORN (Onafhankelijkheid van Geest) -
Geen gewoon persoon, vol met fantasie en originaliteit, verlegen en gereserveerd, ambitieus, trots, zelfverzekerd, hongerig voor nieuwe ervaringen, soms nerveus, heeft veel complexiteiten, goed geheugen, leert makkelijk, gecompliceerd liefdesleven, wil graag indruk maken.
http://forumtools.phserver.net/search_lite/quote:Op maandag 20 februari 2006 14:38 schreef pberends het volgende:
die search van die ene site werkt uitstekend.
JIJ! BENT! OOK! EEN! ESDOORN?!quote:Op maandag 20 februari 2006 14:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
kut, dit klopt écht [ja zelfs die vele complexiteiten]
ah die ja, maar recentere topics zijn makkelijker terug te vinden.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://forumtools.phserver.net/search_lite/
Laatste update: 07/12 11:37
Dat is wel minder.
Handig!quote:Op maandag 20 februari 2006 14:33 schreef Bupatih het volgende:
http://forum.fok.nl/fok/search_lite
Ik wist niet dat 'ie al terug was!
Hm.quote:HAZELAAR (De Buitengewone) -
Charmant, niet veeleisend, erg begripvol, weet hoe een indruk te Maken, actieve strijder voor sociale zaak, populair, stemmig, wispelturige minnaar, eerlijk, tolerante partner, nauwgezet gevoel voor oordeel.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dizer
superhero87
Andiyan
Willen jullie nog ff laten weten of je de kaartjes hebt gehad?
quote:She feel down the ugly tree... and hit every branch on the way
Wat een tofheid!quote:
Dizzle zei zaterdag dat hij ze gehad had.quote:
Ja, maar jij kent die uitdrukking vast nietquote:
vergeetquote:Op maandag 20 februari 2006 14:47 schreef Bupatih het volgende:
Wat een tofheid!
Oktober
Esdoorn
Babette
geef nou maar toe dat je moest lachenquote:Op maandag 20 februari 2006 14:48 schreef Zhenar het volgende:
Ja, maar jij kent die uitdrukking vast niet![]()
![]()
Dan mag 'ie dat mooi even in het IDOmeet topic vertellen.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dizzle zei zaterdag dat hij ze gehad had.
Ja, maar soms ben ik weegschaal en soms schorpioen.quote:
NEE!quote:Op maandag 20 februari 2006 14:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
geef nou maar toe dat je moest lachen
ik ben ook 'n beetje van allebei...quote:Op maandag 20 februari 2006 14:51 schreef Bupatih het volgende:
Ja, maar soms ben ik weegschaal en soms schorpioen.
Complex gevalletje, hè?![]()
vertel 'squote:Op maandag 20 februari 2006 14:43 schreef alwaysthebest het volgende:
HAZELAAR (De Buitengewone) -
Charmant, niet veeleisend, erg begripvol, weet hoe een indruk te Maken, actieve strijder voor sociale zaak, populair, stemmig, wispelturige minnaar, eerlijk, tolerante partner, nauwgezet gevoel voor oordeel.
Ah, zo!quote:Op maandag 20 februari 2006 14:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben ook 'n beetje van allebei...
ik ben dan wel op de 16de ter wereld gekomen [wat is er nou aan je verjaardag als je er zelf niet bij bent?] maar dat was eigenlijk ietsje te vroeg...... ik lees dan ook altijd beide horoscopen
nou eigenlijk weet ik dat wel zekerquote:Op maandag 20 februari 2006 14:59 schreef Bupatih het volgende:
Je denkt toch niet echt dat ik de Libelle en de Margriet lees?
Grapjequote:Op maandag 20 februari 2006 15:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
zo! zijn we chagrijnig ofzo?!?!![]()
[
]
* Babette voegt ATB toe aan het lijstje der posentiële toyboysquote:Op maandag 20 februari 2006 15:01 schreef alwaysthebest het volgende:
Soms ben ik goed, soms keigoed.
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:01 schreef Bupatih het volgende:
Mensen die stom doen tegen babette, hebben gewoon een kleine piemel en plassen zittend!
Ha! Zo!
Ik sta toch nog steeds op nummer 1 mag ik hopen?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
* Babette voegt ATB toe aan het lijstje der potentiële toyboys
nee jij staat ergens in de voetnoot.... maar zodra je 20 wordt sta je per direct bovenaanquote:Op maandag 20 februari 2006 15:05 schreef Bupatih het volgende:
Ik sta toch nog steeds op nummer 1 mag ik hopen?
De voetnoot.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee jij staat ergens in de voetnoot.... maar zodra je 20 wordt sta je per direct bovenaan
Giechel!quote:Op maandag 20 februari 2006 15:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg, blijf jij wel even bij de les?!
je hebt je smileys verwisseld![]()
![]()
Je kunt me ook negerenquote:
Waarom negeren als je kunt provocerenquote:Op maandag 20 februari 2006 15:20 schreef niksan het volgende:
[..]
Je kunt me ook negeren![]()
maar ik weet dat dat moeilijk is![]()
![]()
Nog nietquote:Op maandag 20 februari 2006 15:24 schreef BVO het volgende:
Marokkaanse tongval populair in Randstad
Hmz, dat doe ik toch niet?!.
quote:
Ik vind het nou ook niet echt bij jou passen.quote:POPULIER (De Onzekerheid) -
Ziet er erg decoratief uit, niet erg zelfverzekerd, alleen dapper als het nodig is, heeft welwillendheid en plezierige omgeving nodig, erg kieskeurig, vaak eenzaam, grote vijandigheid, artistieke aard, kan goed organiseren, neigt naar filosofie, betrouwbaar in elke situatie, neemt het partnerschap serieus.
Gohquote:Op maandag 20 februari 2006 15:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het nou ook niet echt bij jou passen.
Lieve Zhenar,quote:Op maandag 20 februari 2006 15:17 schreef Zhenar het volgende:
OMG, ik zit hier nu samen met 1 collega en die... ruikt nogal![]()
. Komt er zonet iemand binnen terwijl die collega net even weg is gelopen (maar wel een zure walm heeft achtergelaten) en die exclameert: “WHooo! Ehm... ik zet even een raampje open.” Ik vind het zo sneu om dan te zeggen “dat is niet mijn lichaamsgeur hoor!
“. Maar eigenlijk wil ik dat wel. Lieve, Babette, maakt dat mij tot een slecht mens?
![]()
ja hallo, sinds wanneer heet jij Babette????quote:Op maandag 20 februari 2006 15:20 schreef niksan het volgende:
![]()
"Het is een grappige accent weet je"quote:Op maandag 20 februari 2006 15:24 schreef BVO het volgende:
Marokkaanse tongval populair in Randstad
Hmz, dat doe ik toch niet?!.
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
Lieve Zhenar,
om direct op je vraag in te gaan: eigenlijk wel ja! Maar slechte mensen zijn zo veel geiler dan goeie mensen, dus mijn advies is: go your gang.
Succes! Babette
wat is je punt?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:58 schreef Airelle het volgende:
Zhenar en babette, ik zit nu ook in Fok!.
NationStatesquote:Op maandag 20 februari 2006 16:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat is je punt?
edit: oh met je landje bedoel je
Ik heb mijn endorsement aan BVO alweer teruggetrokken, maar hij is nog steeds delegate!quote:Op maandag 20 februari 2006 16:01 schreef Airelle het volgende:
Je vroeg het nog wel zo nadrukkelijk via een telegram.
ja dat weet ik ook wel... maar ik wist niet dat je het over NS had...quote:Op maandag 20 februari 2006 16:01 schreef Airelle het volgende:
Je vroeg het nog wel zo nadrukkelijk via een telegram.
Ah, had Pim toch gelijkquote:Werkloosheid stijgt in grote steden
In vrijwel heel Nederland is de werkloosheid in 2005 gedaald. Maar in de vier grote steden zaten vorig jaar meer mensen thuis dan in 2004, blijkt uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Grote steden
Vorig jaar was 6,5% van de beroepsbevolking in Nederland werkloos. In de vier grote steden groeide de werkloze bevolking echter van 8% naar 9%. Vooral Amsterdam (van 8% naar 10%) en Rotterdam (11%) trekken dat gemiddelde omhoog. Den Haag (8%) en Utrecht (7,4%) steken gunstig bij dat cijfer af.
Rest van Nederland
Maar de minste werkloosheid bevindt zich buiten die vier grote steden, waar 14% van de beroepsbevolking woont. In 'de rest van Nederland' nam de werkloosheid af van 6,2 naar 6,1%.
Volgens het CBS valt de stijging in de grote steden te verklaren doordat deze steden veel mensen met een laag inkomen en opleidingsniveau hebben. Rijke mensen verlaten snel de stad, aldus het CBS.
Doe er mij eens een gevenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb mijn endorsement aan BVO alweer teruggetrokken, maar hij is nog steeds delegate!![]()
Dat zou ik nooit vragenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dat weet ik ook wel... maar ik wist niet dat je het over NS had...
ik dacht dat je bedoelde "... dus jullie kunnen mij nu ook in jullie fijne onderlinge gesprek betrekken"
en nu in het Nederlands graag?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:02 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb mijn endorsement aan BVO alweer teruggetrokken, maar hij is nog steeds delegate!![]()
Checkquote:Op maandag 20 februari 2006 16:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
Doe er mij eens een geven.
Ik heb jou ook gedaan.
quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:05 schreef Airelle het volgende:
[..]
Pak je woordenboek eerst maar eens. Je weet niet eens wat geldeenheid is.
zou toch enkel maar op 'n afwijzing uitlopen he......quote:
Ik heb helemaal geen nieuwe vlag.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
zou toch enkel maar op 'n afwijzing uitlopen he......
maar wat ziet mijn oog: je hebt 'n nieuwe vlag?!?!?!waarom en zo??
![]()
ik proef een contradictie...................................quote:and children are brainwashed at a young age to accept "Love and peace!" as a way of life. Crime -- especially youth-related -- is a problem
Idd, WTF Beev?!quote:
Hap je altijd zo?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:09 schreef babette21 het volgende:
verdomme pest mij niet zo....zonder context blijft er van mijn Engels weing over, oké....
realiseer je dan ook eens hóe lang ik al niet meer op school heb gezeten, gij jeugdigen!!!
anyway, alsof dít niet dom is:
[..]
ik proef een contradictie...................................
oh en herken je het Eef??? dat kan kloppen:
HET KOMT NAMELIJK UIT JOUW LANDJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wel! gisteren had je de Nederlandse vlag nog........quote:Op maandag 20 februari 2006 16:07 schreef Airelle het volgende:
Ik heb helemaal geen nieuwe vlag.
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:09 schreef babette21 het volgende:
verdomme pest mij niet zo....zonder context blijft er van mijn Engels weing over, oké....
realiseer je dan ook eens hóe lang ik al niet meer op school heb gezeten, gij jeugdigen!!!
anyway, alsof dít niet dom is:
[..]
ik proef een contradictie...................................
oh en herken je het Eef??? dat kan kloppen:
HET KOMT NAMELIJK UIT JOUW LANDJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:08 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou haha, net zo erg als Dizzle. Met z'n algemene kennis van nul komma nul.
Maar anyway.
Ik heb altijd deze gehadquote:Op maandag 20 februari 2006 16:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
wel! gisteren had je de Nederlandse vlag nog........
nu heb je dit:
[afbeelding]
Ik heb geen kutlandquote:Op maandag 20 februari 2006 16:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
GETRUUKT EVELIEN!!!!met je kutland
"/endorsement" had je ook kunnen doenquote:
Maar Babette en ik leven als Goden in... ehm... Babettelonia en Zhenrum!quote:Op maandag 20 februari 2006 16:13 schreef Airelle het volgende:
Sterker nog ik sta er het beste voor van ons allemaal.
Wat nu weer?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"/endorsement" had je ook kunnen doen![]()
En ik leef gezellig samen met allemaal floortjes. Aldus babette.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar Babette en ik leven als Goden in... ehm... Babettelonia en Zhenrum!![]()
Ik bedoel: je had in reactie op mijn gemene "kutland" opmerking jouw endorsement voor mij weg kunnen halenquote:
Je brengt me op een idee.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik bedoel: je had in reactie op mijn gemene "kutland" opmerking jouw endorsement voor mij weg kunnen halen![]()
Maar dat deed je niet![]()
Meld je dan aan.quote:
NEE!quote:Op maandag 20 februari 2006 16:27 schreef mark_03 het volgende:
Heb ik een bitchfight gemist?
Ik zit ook bij de UN en merk nog niet zoveel van de gevolgen (abortus is afgeschaft en de werkplaats is veiliger gemaakt, schijnt...quote:Op maandag 20 februari 2006 16:30 schreef babette21 het volgende:
a. HAP is standaard een kut-antwoord [erg wiv-achtig]
b. vertel me nou godverdomme wat endorsement is / inhoudt
c. als UN inhoudt dat je 'n saai kutland moet worden, dan wil ik daar niet bij horen
d. wie wil er nou een land vol floortjes als je een land vol pinguins kan hebben?!
Kun je selecteren, toch?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:32 schreef babette21 het volgende:
oh en ik wil meer issues per dag, om een beetje op jullie in te lopen
[ik voel nl een enorme achterstand]
Iddquote:
alsof ik op goedkeuring zit te wachten....quote:Op maandag 20 februari 2006 16:32 schreef Zhenar het volgende:
Endorsement is "goedkeuring". Met een endorsement laat je blijken een land wel tof te vinden. Het land met de meeste endorsements van regiogenoten is de UN-delegate (afgezant) van zijn/haar regio.![]()
ga ik straks doen, als ik thuis benquote:Op maandag 20 februari 2006 16:33 schreef Zhenar het volgende:
Kun je selecteren, toch?![]()
Ik heb elke dag 2 issues.
Maar ik gebruik tenminste PI's!quote:
That bitch!quote:Op maandag 20 februari 2006 16:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik word vandaag constant door m'n werk lastig gevallen
Nooit gedacht dat ik dat eens zou postenquote:
quote:
Ja, daarom gebruik ik die klootzakken ook nooitquote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:55 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, daarom gebruik ik die klootzakken ook nooit.
houdt wel van me
.
tweevandaagquote:Digitale depressie
door Margriet Vroomans
Jongeren van nu worden depressief door een internetverslaving. ‘t Stond deze week in de krant en het verbaast me niks. Jongeren zijn net als volwassenen en die zie ik om me heen ook niet lekker opknappen van de vele uren die ze achter hun computer doorbrengen.
Eens in de week moet ik voor m’n werk op een grote nieuwsredactie in Hilversum zijn. Een uitgestrekte werkvloer: zo ver je kunt kijken lange rijen bureaus, met lange rijen computerschermen er boven op. En daarachter zitten mensen die allemaal maar één ding doen: treurig op hun schermpje turen. ’t Ziet er uit als de bio-industrie van de journalistiek; iedereen opgehokt achter z’n eigen legbatterijtje. Als je langs loopt en goeiemorgen wenst fronzen ze hooguit korzelig hun wenkbrauwen: stoor mij niet!
Ik ben er al aan gewend; jaren geleden zat ik dagelijks tegenover een eindredacteur die z’n ogen ook niet van het computerscherm kon losscheuren en praktisch uitsluitend via het berichtensysteem van de computer communiceerde. De enige manier om met hem te praten was hem op te bellen, want de telefoon naast hem (ook zo’n dwingend apparaat) nam hij altijd wél op.
Nou is dat een afwijking die je bij journalisten (die van communicatie hun vak hebben gemaakt) dus wel vaker ziet, maar ook bij andere mensen speelt de computer een steeds grotere rol in het maken van gewone - of buitengewone - contacten. Gewoon kijken, praten, luisteren, aanraken, contact maken kortom, wordt steeds ongewoner: praktisch alle vormen van contact spelen zich tegenwoordig af op cyber-niveau.
Het ultieme uitvloeisel daarvan zag ik deze week in de vorm van een boekje: adviezen voor echtgenoten die hun partner verdenken van virtueel vreemdgaan. Ook de verboden liefde wordt namelijk steeds vaker via de computer geconsumeerd.
Hele hordes geheime minnaars en minnaressen dweilen broeierig over de digitale snelweg, terwijl de echtgenoten denken dat hun partners druk achter de pc zitten te werken. Ze chatten, mailen, daten vanuit hun huiselijke omgeving; allemaal onder het mom van dat rapport dat nu toch écht af moet, dus schat kruip jij er maar vast lekker in, ik kom straks.
Het boekje is geschreven door een vrouw die de virtuele slippertjes van haar man ontrafelde via de computer en aan andere bedrogen echtgenoten wil vertellen hoe haar dat is gelukt. De computer ingezet tegen de computer dus. Tips en trucs om de geheime bestanden van de echtgenoot ongezien te kunnen doorbladeren, om verborgen mailboxen te openen en sms-jes te onderscheppen, met als uiteindelijk doel de totale ontmaskering.
Tja. Ook bij overspel wordt dus niet meer gewoon gepraat, of aan kleding gesnuffeld. Er worden geen jaszakken meer leeg geklopt of ruzie gemaakt.
Partners gaan virtueel vreemd en echtgenoten bespioneren elkaar via speciale zoekprogramma’s en Spector Pro for Windows.
Wie kijkt er dan nog raar van op dat jongeren digitaal depressief worden.
Verdomme,quote:Op maandag 20 februari 2006 16:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]zei anders net tegen mij dat hij je eigenlijk maar een laffe kneus vond!
![]()
Ik mag hem toch al niet!quote:Op maandag 20 februari 2006 17:01 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Verdomme,![]()
![]()
.
![]()
![]()
.
zei dat ie jou ook maar een eikel vond
.
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:02 schreef Svensational het volgende:
Ik vind Zhenar maar een niksnut.
Samenvatting?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:19 schreef pberends het volgende:
(Amerika) "Confessions Of An Economic Hit Man"
Ik heb het over een andere Zhenarquote:
Tis net 1% van het boek ofzoquote:
Ach houd toch je kop Sven!quote:Op maandag 20 februari 2006 17:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb het over een andere Zhenar. Je moet niet altijd alles zo op jezelf betrekken.
Aan de galg met dat negatieve gedrocht!quote:Op maandag 20 februari 2006 17:02 schreef Bupatih het volgende:
Margriet Vroomans is gewoon zelf depressief, omdat haar man haar heeft verlaten voor een of andere Fotoboek-slet!En groot gelijk heeft 'ie!
En journalisten zijn sowieso zum kotsen.
Boeken lezen is voor onderdrukte huisvrouwen zonder eigen mening die elke middag om 16:00 naar Oprah kijken om zo een zogenaamde 'eigen' mening te kunnen vormen en boeken te kunnen gaan kopen die een of andere veredelde tv-negerin hen aanraadt!quote:
Oprah begint om 15:00quote:Op maandag 20 februari 2006 17:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Boeken lezen is voor onderdrukte huisvrouwen zonder eigen mening die elke middag om 16:00 naar Oprah kijken om zo een zogenaamde 'eigen' mening te kunnen vormen en boeken te kunnen gaan kopen die een of andere veredelde tv-negerin hen aanraadt!
quote:
http://www.tvgids.nl/nustraks/index.php?volledig=0&uur=15&minuut=06&datum=0quote:Op maandag 20 februari 2006 17:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Ik dacht zelf 15:30, maar ik had voor de zekerheid nog gegoogled naar 'oprah' en 'rtl 4'. En de eerste link gaf 16:05 aan.
Gij, wandelende tv-gids!!quote:Op maandag 20 februari 2006 17:49 schreef niksan het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/nustraks/index.php?volledig=0&uur=15&minuut=06&datum=0
Oprah begint exact om 15:05
Ja, ik had dus niet door geklikt.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:50 schreef niksan het volgende:
Nog site die 15:05 aangeeft:
http://www.rtl.nl/liefde/theoprahwinfreyshow/
Waarom ben je hier maar zo sporadisch?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:53 schreef niksan het volgende:
Ken je bronnen, Bupatih, student Journalistiek
Wat kun je niet vinden?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
Waarom ben je hier maar zo sporadisch?.
http://www.onzetaal.nl/advies/daarentoe.htmlquote:Op maandag 20 februari 2006 17:52 schreef Bupatih het volgende:
Een beetje research bij zo'n post (die van mij dus) is tot daaraantoe, maar denk maar niet dat ik ook nog eens op een link ga klikken!
Ja maar, wat is er sporadisch aan die post?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:55 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik kan alles vinden. Ik heb namelijk ook tvgids.nl.
Tut tutquote:
Ga toch met SPSS pielen, student ...jeweetwel!quote:Op maandag 20 februari 2006 17:53 schreef niksan het volgende:
Ken je bronnen, Bupatih, student Journalistiek
Touchyquote:Op maandag 20 februari 2006 17:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga toch met SPSS pielen, student ...jeweetwel!
Aan die post niks, maar ze quotete je dus, omdat ze je aan wilde spreken!quote:Op maandag 20 februari 2006 17:56 schreef niksan het volgende:
[..]
Ja maar, wat is er sporadisch aan die post?
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Aan die post niks, maar ze quotete je dus, omdat ze je aan wilde spreken!
Ze vindt dus dat jíj er sporadisch bent!
Ik zal hem nog een keer beantwoordenquote:Op maandag 20 februari 2006 17:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
Waarom ben je hier maar zo sporadisch?.
quote:Op maandag 20 februari 2006 18:00 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik zal hem nog een keer beantwoorden
Geen tijd
Geen zin
Bupatih
Genoeg redenen niet?![]()
Grappig dat ik Airelle's post niet goed had gelezenquote:
http://www.onzetaal.nl/advies/skaten.htmlquote:
Me dunkt dat voor 'quoten' hetzelfde geldt!quote:Het werkwoord skaten wordt vervoegd als: skaten - skatete - geskatet. Deze vervoeging sluit aan bij vervoegingen als deleten - deletete - gedeletet, updaten - updatete - geüpdatet en upgraden - upgradede - geüpgraded.
Ik zeg toch niet dat het fout isquote:Op maandag 20 februari 2006 18:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/advies/skaten.html
[..]
Me dunkt dat voor 'quoten' hetzelfde geldt!
En ook voor jou geldt:quote:Op maandag 20 februari 2006 18:00 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik zal hem nog een keer beantwoorden
Geen tijd
Geen zin
Bupatih
Genoeg redenen niet?![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:20 schreef niksan het volgende:
[..]
![]()
Je moet het dan ook niet zo uitspreken.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:04 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het fout is
Het klinkt grappig
Zeg maar eens "quotete"
1-1quote:
Waarom hanteert de Nederlandsche taal niet gewoon de Engelse verleden tijd? Dus deleted, bekokstoofed, gewerked?quote:Op maandag 20 februari 2006 18:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/advies/skaten.html
[..]
Me dunkt dat voor 'quoten' hetzelfde geldt!
bekokstoofed.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom hanteert de Nederlandsche taal niet gewoon de Engelse verleden tijd? Dus deleted, bekokstoofed, gewerked?
Ah, dat herken ikquote:Op maandag 20 februari 2006 18:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
We kunnen niet met of zonder elkaar!
Nou, niet bij jou hoorquote:
Nee, dat snap ik ook wel, rotjong.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, niet bij jou hoor.
Bij iemandzeg maar
.
Preciesquote:Op maandag 20 februari 2006 18:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik ook wel, rotjong.![]()
Ja, dat snap ik! Maar óf je vertelt het verhaal óf je houdt je kwaak!
Preciesquote:Op maandag 20 februari 2006 18:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik ook wel, rotjong.![]()
Ja, dat snap ik! Maar óf je vertelt het verhaal óf je houdt je kwaak!
Het klinkt gewoon zoals het zou moeten klinken. ed ziet er misschien vreemd uit, maar is wel praktisch.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
bekokstoofed.
Weet ik veel! Omdat het misschien voor geen meter klinkt of ergens op lijkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |