Ja, maar jij kent die uitdrukking vast nietquote:

vergeetquote:Op maandag 20 februari 2006 14:47 schreef Bupatih het volgende:
Wat een tofheid!
Oktober
Esdoorn
Babette

geef nou maar toe dat je moest lachenquote:Op maandag 20 februari 2006 14:48 schreef Zhenar het volgende:
Ja, maar jij kent die uitdrukking vast niet![]()
![]()

Dan mag 'ie dat mooi even in het IDOmeet topic vertellen.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dizzle zei zaterdag dat hij ze gehad had.

Ja, maar soms ben ik weegschaal en soms schorpioen.quote:

NEE!quote:Op maandag 20 februari 2006 14:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
geef nou maar toe dat je moest lachen

ik ben ook 'n beetje van allebei...quote:Op maandag 20 februari 2006 14:51 schreef Bupatih het volgende:
Ja, maar soms ben ik weegschaal en soms schorpioen.
Complex gevalletje, hè?![]()

vertel 'squote:Op maandag 20 februari 2006 14:43 schreef alwaysthebest het volgende:
HAZELAAR (De Buitengewone) -
Charmant, niet veeleisend, erg begripvol, weet hoe een indruk te Maken, actieve strijder voor sociale zaak, populair, stemmig, wispelturige minnaar, eerlijk, tolerante partner, nauwgezet gevoel voor oordeel.

Ah, zo!quote:Op maandag 20 februari 2006 14:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben ook 'n beetje van allebei...
ik ben dan wel op de 16de ter wereld gekomen [wat is er nou aan je verjaardag als je er zelf niet bij bent?] maar dat was eigenlijk ietsje te vroeg...... ik lees dan ook altijd beide horoscopen

nou eigenlijk weet ik dat wel zekerquote:Op maandag 20 februari 2006 14:59 schreef Bupatih het volgende:
Je denkt toch niet echt dat ik de Libelle en de Margriet lees?

Grapjequote:Op maandag 20 februari 2006 15:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
zo! zijn we chagrijnig ofzo?!?!![]()
[
]

* Babette voegt ATB toe aan het lijstje der posentiële toyboysquote:Op maandag 20 februari 2006 15:01 schreef alwaysthebest het volgende:
Soms ben ik goed, soms keigoed.

quote:Op maandag 20 februari 2006 15:01 schreef Bupatih het volgende:
Mensen die stom doen tegen babette, hebben gewoon een kleine piemel en plassen zittend!
Ha! Zo!

Ik sta toch nog steeds op nummer 1 mag ik hopen?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
* Babette voegt ATB toe aan het lijstje der potentiële toyboys

nee jij staat ergens in de voetnoot.... maar zodra je 20 wordt sta je per direct bovenaanquote:Op maandag 20 februari 2006 15:05 schreef Bupatih het volgende:
Ik sta toch nog steeds op nummer 1 mag ik hopen?

De voetnoot.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee jij staat ergens in de voetnoot.... maar zodra je 20 wordt sta je per direct bovenaan

Giechel!quote:Op maandag 20 februari 2006 15:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg, blijf jij wel even bij de les?!
je hebt je smileys verwisseld![]()
![]()

Je kunt me ook negerenquote:

Waarom negeren als je kunt provocerenquote:Op maandag 20 februari 2006 15:20 schreef niksan het volgende:
[..]
Je kunt me ook negeren![]()
maar ik weet dat dat moeilijk is![]()
![]()

Nog nietquote:Op maandag 20 februari 2006 15:24 schreef BVO het volgende:
Marokkaanse tongval populair in Randstad
Hmz, dat doe ik toch niet?!.

quote:
Ik vind het nou ook niet echt bij jou passen.quote:POPULIER (De Onzekerheid) -
Ziet er erg decoratief uit, niet erg zelfverzekerd, alleen dapper als het nodig is, heeft welwillendheid en plezierige omgeving nodig, erg kieskeurig, vaak eenzaam, grote vijandigheid, artistieke aard, kan goed organiseren, neigt naar filosofie, betrouwbaar in elke situatie, neemt het partnerschap serieus.

Gohquote:Op maandag 20 februari 2006 15:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het nou ook niet echt bij jou passen.

Lieve Zhenar,quote:Op maandag 20 februari 2006 15:17 schreef Zhenar het volgende:
OMG, ik zit hier nu samen met 1 collega en die... ruikt nogal![]()
. Komt er zonet iemand binnen terwijl die collega net even weg is gelopen (maar wel een zure walm heeft achtergelaten) en die exclameert: “WHooo! Ehm... ik zet even een raampje open.” Ik vind het zo sneu om dan te zeggen “dat is niet mijn lichaamsgeur hoor!
“. Maar eigenlijk wil ik dat wel. Lieve, Babette, maakt dat mij tot een slecht mens?
![]()

ja hallo, sinds wanneer heet jij Babette????quote:Op maandag 20 februari 2006 15:20 schreef niksan het volgende:
Je kunt me ook negeren![]()
maar ik weet dat dat moeilijk is![]()
![]()

"Het is een grappige accent weet je"quote:Op maandag 20 februari 2006 15:24 schreef BVO het volgende:
Marokkaanse tongval populair in Randstad
Hmz, dat doe ik toch niet?!.

quote:Op maandag 20 februari 2006 15:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
Lieve Zhenar,
om direct op je vraag in te gaan: eigenlijk wel ja! Maar slechte mensen zijn zo veel geiler dan goeie mensen, dus mijn advies is: go your gang.
Succes! Babette

wat is je punt?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:58 schreef Airelle het volgende:
Zhenar en babette, ik zit nu ook in Fok!.

NationStatesquote:Op maandag 20 februari 2006 16:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat is je punt?
edit: oh met je landje bedoel je

Ik heb mijn endorsement aan BVO alweer teruggetrokken, maar hij is nog steeds delegate!quote:Op maandag 20 februari 2006 16:01 schreef Airelle het volgende:
Je vroeg het nog wel zo nadrukkelijk via een telegram.

ja dat weet ik ook wel... maar ik wist niet dat je het over NS had...quote:Op maandag 20 februari 2006 16:01 schreef Airelle het volgende:
Je vroeg het nog wel zo nadrukkelijk via een telegram.

Ah, had Pim toch gelijkquote:Werkloosheid stijgt in grote steden
In vrijwel heel Nederland is de werkloosheid in 2005 gedaald. Maar in de vier grote steden zaten vorig jaar meer mensen thuis dan in 2004, blijkt uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Grote steden
Vorig jaar was 6,5% van de beroepsbevolking in Nederland werkloos. In de vier grote steden groeide de werkloze bevolking echter van 8% naar 9%. Vooral Amsterdam (van 8% naar 10%) en Rotterdam (11%) trekken dat gemiddelde omhoog. Den Haag (8%) en Utrecht (7,4%) steken gunstig bij dat cijfer af.
Rest van Nederland
Maar de minste werkloosheid bevindt zich buiten die vier grote steden, waar 14% van de beroepsbevolking woont. In 'de rest van Nederland' nam de werkloosheid af van 6,2 naar 6,1%.
Volgens het CBS valt de stijging in de grote steden te verklaren doordat deze steden veel mensen met een laag inkomen en opleidingsniveau hebben. Rijke mensen verlaten snel de stad, aldus het CBS.

Doe er mij eens een gevenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb mijn endorsement aan BVO alweer teruggetrokken, maar hij is nog steeds delegate!![]()

Dat zou ik nooit vragenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dat weet ik ook wel... maar ik wist niet dat je het over NS had...
ik dacht dat je bedoelde "... dus jullie kunnen mij nu ook in jullie fijne onderlinge gesprek betrekken"

en nu in het Nederlands graag?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:02 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb mijn endorsement aan BVO alweer teruggetrokken, maar hij is nog steeds delegate!![]()

Checkquote:Op maandag 20 februari 2006 16:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
Doe er mij eens een geven.
Ik heb jou ook gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |