quote:Op maandag 20 februari 2006 13:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Couldn't agree with you more!
Alhoewelquote:
Ik klik nog steeds niet!quote:
Wat heeft niksan een dikke reet eigenlijk.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat heeft niksan een dikke reet eigenlijk.![]()
KUTEXCUUS!quote:Op maandag 20 februari 2006 14:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Ik schoot uit.
Maar het is dus haar jasje/blousje dat zo openhangt / wappert.
quote:Geen gewoon persoon, vol met fantasie en originaliteit, verlegen (soms) en gereserveerd (WTF?), ambitieus (mwoah
), trots, zelfverzekerd, hongerig voor nieuwe ervaringen, soms nerveus (niet echt.
), heeft veel complexiteiten (
), goed geheugen, leert makkelijk (niet echt, maar toch haal ik vaak goede cijfers
), gecompliceerd liefdesleven (
), wil graag indruk maken. (Duh
)
quote:(WAL)NOTENBOOM (De Passie)
Meedogenloos, vreemd en vol met contrasten, vaak egoïstisch, agressief, nobel, brede horizon, onverwachte reacties, spontaan, ongelimiteerde ambitie, niet flexibel, moeilijke en ongewone partner, niet altijd geliefd maar vaak bewonderd, ingenieuze strateeg, erg jaloers en gepassioneerd, maakt geen compromissen
Ik ben van dequote:
quote:LIJSTERBES (De Gevoeligheid) -
Vol met charme, opgewekt, niet egoïstisch, houdt ervan om aandacht te trekken, houdt van het leven, beweging, rusteloosheid, en zelf complicaties, is beide onafhankelijk en afhankelijk, goede smaak, artistiek, gepassioneerd, emotioneel, goed gezelschap, vergeeft niet.
kut, dit klopt écht [ja zelfs die vele complexiteitenquote:ESDOORN (Onafhankelijkheid van Geest) -
Geen gewoon persoon, vol met fantasie en originaliteit, verlegen en gereserveerd, ambitieus, trots, zelfverzekerd, hongerig voor nieuwe ervaringen, soms nerveus, heeft veel complexiteiten, goed geheugen, leert makkelijk, gecompliceerd liefdesleven, wil graag indruk maken.
http://forumtools.phserver.net/search_lite/quote:Op maandag 20 februari 2006 14:38 schreef pberends het volgende:
die search van die ene site werkt uitstekend.
JIJ! BENT! OOK! EEN! ESDOORN?!quote:Op maandag 20 februari 2006 14:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
kut, dit klopt écht [ja zelfs die vele complexiteiten]
ah die ja, maar recentere topics zijn makkelijker terug te vinden.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://forumtools.phserver.net/search_lite/
Laatste update: 07/12 11:37
Dat is wel minder.
Handig!quote:Op maandag 20 februari 2006 14:33 schreef Bupatih het volgende:
http://forum.fok.nl/fok/search_lite
Ik wist niet dat 'ie al terug was!
Hm.quote:HAZELAAR (De Buitengewone) -
Charmant, niet veeleisend, erg begripvol, weet hoe een indruk te Maken, actieve strijder voor sociale zaak, populair, stemmig, wispelturige minnaar, eerlijk, tolerante partner, nauwgezet gevoel voor oordeel.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dizer
superhero87
Andiyan
Willen jullie nog ff laten weten of je de kaartjes hebt gehad?
quote:She feel down the ugly tree... and hit every branch on the way
Wat een tofheid!quote:
Dizzle zei zaterdag dat hij ze gehad had.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |