Oh.quote:
Je loopt achter... ShowChat #654: Free As A Birdquote:Op zondag 19 februari 2006 22:48 schreef Bupatih het volgende:
Contactlens kwijt..
En nu zoek je je lens?
Helaas... net niet op tijdquote:
Kijk, een marokkaan op straat... open een topicquote:Op maandag 20 februari 2006 09:10 schreef pberends het volgende:
Contactlens kwijt, open een topic.
Kijk een ODOL... open een topicquote:Op maandag 20 februari 2006 09:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kijk, een marokkaan op straat... open een topic
Kijk, een Dizer op straat... open geen topic.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kijk, een marokkaan op straat... open een topic
quote:Op maandag 20 februari 2006 09:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Kijk, een Dizer op straat... open geen topic.
mja ik moet wel terugkomen, maar zo op 't oog heb ik geen gaatjes of andere enge dingen...quote:
Trouwens, contactles kwijt ergens in mijn oog dus he?quote:Op maandag 20 februari 2006 09:10 schreef pberends het volgende:
Contactlens kwijt, open een topic.
Je bent me er toch eentjequote:Op maandag 20 februari 2006 09:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja ik moet wel terugkomen, maar zo op 't oog heb ik geen gaatjes of andere enge dingen...
en dat na 3,5 jaar
jammer dat ik het vandaag zo druk heb, dat werken gaat allemaal van mijn trots-zijn-tijd af![]()
nog niet gevonden?????quote:Op maandag 20 februari 2006 09:23 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, contactles kwijt ergens in mijn oog dus he?
Eerder verwarrendquote:Op maandag 20 februari 2006 09:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
nog niet gevonden?????
ga dan naar de lenzendokter!! hup, nú![]()
oh nee doe maar om 10.00 uur, als mijn afspraak er is...![]()
btw onze ava hebben 'n beetje dezelfde teint, vind je niet?!
Jawel: Mannelijke Fok!kers Sexy & Gewaagd #17.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Kijk, een Dizer op straat... open geen topic.
Moet ik daar nou ook gaan postenquote:Op maandag 20 februari 2006 09:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jawel: Mannelijke Fok!kers Sexy & Gewaagd #17.![]()
Ik klik niet. Zit op m'n werk.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moet ik daar nou ook gaan posten
En trouwens: Mannelijke Fok!kers Sexy & Gewaagd #17.![]()
![]()
![]()
En ja: je moet daar gaan posten.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moet ik daar nou ook gaan posten
En trouwens: Mannelijke Fok!kers Sexy & Gewaagd #17.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |