Wat een gave foto's joh!quote:Op zondag 19 februari 2006 22:08 schreef Puckzzz het volgende:
Leuk idee!
Voor de ouders die evt. nieuwsgierig zijn naar wat fotografische resultaten van kinderfoto's van mij kunnen op de onderstaande link klikken.
Ik mijn DNA ookquote:
Ik vrees dat ik even niet begrijp wat jullie bedoelen met "in een kistje"quote:Op maandag 20 februari 2006 12:58 schreef m@x het volgende:
Mooie foto's!
Ik zou zo graag eens leuke foto's van Kai hebben waar ik zelf ook leuk opsta maar dan inderdaad niet in sepia of met kind in een kistje. Kunnen jullie daar ook iets mee?
Daarmee bedoelen ze dat er onderhand een overkill aan Anne Geddes foto's zijn gemaakt, dat iedereen tegenwoordig zijn kind in een sinaasappelkistje met een blaadje uit zijn / haar derriere (dat laatste dan figuurlijk ) fotografeert.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik even niet begrijp wat jullie bedoelen met "in een kistje"
ahhh het aloude schapevachtjequote:Op maandag 20 februari 2006 13:58 schreef Jonnetje het volgende:
De welbekende foto's (vaak) gemaakt door een fotograaf die in de supermarkt staat..
Bell Photo is een bekend fenomeen hierin
quote:In een hoekje van de winkel vindt u de knusse, professionele kinder-fotostudio van Bell Photo. Elke studio heeft diverse unieke achtergronden en talloze attributen. Een antiek hobbelpaardje of een strandstoel, een rieten mand of retro zetel, een houten kruiwagen of een grote pluchen beer. De foto's van uw kleintjes zijn elke keer weer verrassend anders.
Ik moet maar eens gaan Googlen dan, want ik heb dus geen idee waar jullie het over hebben.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Daarmee bedoelen ze dat er onderhand een overkill aan Anne Geddes foto's zijn gemaakt, dat iedereen tegenwoordig zijn kind in een sinaasappelkistje met een blaadje uit zijn / haar derriere (dat laatste dan figuurlijk ) fotografeert.
Het valt helaas niet mee om nog origineel te zijn op de kinderfotomarkt, maar je moet naar de klant luisteren...geen Anne Geddes taferelen, okee! Dan iets anders, mogelijkheden genoeg
ik zou de uitdaging niet uit de weg gaan, mensen die geinteresseerd zijn in een 1 op 1 shoot weten me te bereiken, er valt altijd over te praten.
Als je kleintje te jong of te verlegen is voor zo'n grote meet, of als je op die datum niet kan, dan zijn er vast nog wel mensen van FOT die een andere dag een shoot met je kindje willen doen hoor. Gewoon iemand persoonlijk daarop aanspreken. De meeste vinden het heel erg leuk om te doenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:53 schreef texelonia het volgende:
Noah is te jong
En eind mei ben ik er misschien ook niet.
my thoughts exactlyquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:45 schreef dutchie het volgende:
Ik ben wel heel blij met dit topic. Komt te weinig op de andere fora om te zien dat er hier zeer getalenteerde fotografen tussen zitten. 10 x beter dan de 'sinaasappelkistjesfotografen'.
Zie het betreffende topic in FOTquote:Op woensdag 15 maart 2006 08:57 schreef Jonnetje het volgende:
*subtiel schopje*
RonaldV aan hoe laat zat je trouwens te denken. Misschien is het wel handig om (rond) een bepaald tijdstip af te spreken?
(al is het gewoon maar als richtlijntje)
Lachen! Ik vind het wel lekker kitsch.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:58 schreef Jonnetje het volgende:
De welbekende foto's (vaak) gemaakt door een fotograaf die in de supermarkt staat..
Bell Photo is een bekend fenomeen hierin
als Thijs meekan dan kan jullie dochter zeker meequote:Op zondag 7 mei 2006 22:23 schreef Ladybos het volgende:
Ik wil ook graag komen, mag dat ? Myrthe is bijna anderhalf maar loopt al als een kievit dus doet niet onder voor de meeste twee-jarigen :-)
aangepastquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:15 schreef Luchtbel het volgende:
Wij komen niet.
Ook aangepast. En een fijne verjaardag!quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:25 schreef Lois het volgende:
Wij ook niet helaas, we vieren dan een verjaardag.
Ja, als we nog gaan welquote:Op zondag 21 mei 2006 20:18 schreef LadyS het volgende:
beef, kunnen wij evt. met jou meerijden? Onze auto doet het vooralsnog niet en ik weet ook niet of hij het voor die tijd nog gaat doen
weer wat updates. Om het centraal te houden stel ik voor dat we de afspraken in bovenstaand topic maken. Ik zal na de meet wel resultaten hier posten.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:11 schreef RonaldV het volgende:
Misschien wel handig om nog eens te posten: op FOT loopt ook nog een draadje.
Modellen Maand - Grote en kleine modellen
quote:Belangrijke update! In verband met het weer beslissen we pas op zaterdagavond na het avondnieuws of de meet wel of niet doorgaat. Natuurlijk hopen we dat het droog blijft, maar de voorspellingen van de afgelopen dagen maken ons zenuwachtig. Onze apparatuur moet droogblijven, en bij voorkeur hebben we zo veel mogelijk licht om zo goed mogelijk foto's te kunnen schieten.
Het hangt er om. Sommige fotografen nemen zelf ook grut mee. En anders zetten we stiekum de ouders ook op de fotoquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:03 schreef bixister het volgende:
meer fotografen dan kinderen zo te zien.
Dat is Wilyan toch?quote:
quote:
Dank je voor het compliment.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:44 schreef Igraine het volgende:
[..]
Dat is Wilyan toch?
Hele leuke foto trouwens! Maar ik de foto's van Pea altijd mooi eigenlijk![]()
DIe van Thijs in de modder is ook heel leuk, beetje onscherp alleen, jammer.
slap excuusquote:Op zondag 28 mei 2006 19:30 schreef PdeHoog het volgende:
Die van mij komen wat later. Heb hier ff niet de beschikking over photoshop en zoBen vermoedelijk woensdag of donderdag weer in de gelegenheid wat te produceren
Poseidon ging nog door naar de OVP, daar ging ie meeten met iemand die een lens voor em had...dus die is vast nog niet thuisquote:Op zondag 28 mei 2006 20:38 schreef RonaldV het volgende:
Volgens mij hoorde deze bij één van de fotografen (PoseidonVS, meld je eens?)
[afbeelding]
.quote:
De uitspraak is als Wiljan alleen geschreven met een Y dus..quote:Op zondag 28 mei 2006 20:48 schreef RonaldV het volgende:
Wilyan (is de uitspraak "Willie-Jan" of "Will-Jan" ? ) is inderdaad een vrolijk manneke. Met Dat lachje, die krullen en die dikke wangen doet hij me een beetje denken aan Flipje (van de Betuwe).
[afbeelding]
Een beetje onscherp, hij zat in een draaiend... euh...![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:00 schreef Shark.Bait het volgende:
Weet iemand van wie deze dreumes is?
[afbeelding]
Hij kwam me welbekend voor daarom
Ik heb er nog 1tje van samen...alleen heb ik hier mijn instellingen niet zo bijzonderquote:Op zondag 28 mei 2006 21:07 schreef livelink het volgende:
De foto's van Katja (zie boven) en Job mogen op de site geplaatst worden. Het zijn trouwens allemaal geweldige foto's. Echt heel leuk om te zien.
Dit is toch niet alles van die 2 gig die gelukt is he?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:11 schreef prupke het volgende:
hier mijn fotos voor zover gelukt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Look, ma! No hands!quote:Op zondag 28 mei 2006 21:11 schreef prupke het volgende:
hier mijn fotos voor zover gelukt
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:12 schreef RonaldV het volgende:
[afbeelding]
Na dat draai ding had hij het even gehad met me. "Vreemde vent, tilt je zo maar op, en als je op de grond staat beweegt die ook nog es."
Jaja...wordt aan gewerktquote:Op zondag 28 mei 2006 20:38 schreef blackbully het volgende:
[..]
slap excuus![]()
hebben 3 pc's hier met soep programma's
![]()
euh mijn iso heeft de hele dag op 800 gestaanquote:Op zondag 28 mei 2006 21:13 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dit is toch niet alles van die 2 gig die gelukt is he?
De laatste is een beetje groenig...heb ik ook last van met sommige foto's van onder de parasol.
Leuk hè? een nieuwe camera?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:18 schreef prupke het volgende:
[..]
euh mijn iso heeft de hele dag op 800 gestaan
tja... da's jammer daarom...quote:Op zondag 28 mei 2006 21:18 schreef prupke het volgende:
quote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:18 schreef prupke het volgende:
[..]
yep zeer zekerquote:
Whahaha, geweldig, ik sta er leuk op.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:00 schreef Shark.Bait het volgende:
Weet iemand van wie deze dreumes is?
[afbeelding]
Hij kwam me welbekend voor daarom
quote:
Welke precies?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:24 schreef Faja-Lobi het volgende:
Sharkbait en cyberrobin zou ik de orginele (grote) mogen hebben van jullie?
Thanks!
Ze kan ook heel lief kijken hoorquote:Op zondag 28 mei 2006 21:27 schreef jessie het volgende:
Morgaine wat een prachtig bekkie heb jeGeweldige foto!
Ik zal ze naar het email adres in je profiel sturen!quote:Op zondag 28 mei 2006 21:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
oh sorry die met het rose jasje en de traantjes en het "talk to the hand" smoeltje is van mij
Het waren allemaal van die leuke kinderen, dan gaat het vanzelfquote:Op zondag 28 mei 2006 21:32 schreef jessie het volgende:
Wat mooi Pea!
Je dochter was idd ook watervlugquote:Op zondag 28 mei 2006 21:35 schreef Faja-Lobi het volgende:
Aller eerst wil ik even een compliment maken voor de fotograven want ik heb vandaag ook geprobeerd om foto's te maken van mijn kind en ze zijn watervlug. Grotendeels van de foto's zijn bij mij bewogen. En ik zie hier hele leuke haarscherpe foto's voorbij komen.
Hier even de gene die er bij thuis uit springen;
[afbeelding]
Bussie komt zo
[afbeelding]
Wat mot je van me?
[afbeelding]
Ik wil in het vliegtuig!
Het was de hele dat droogquote:Op zondag 28 mei 2006 21:38 schreef Lois het volgende:
Wat een prachtige foto's!! Wat mij betreft mag dit best nog een keer gebeuren, zo'n FOT-meet op een moment dat ik wel kan (en het mooi weer is).
Dan zijn wij er weer bij!quote:Op zondag 28 mei 2006 21:38 schreef Lois het volgende:
Wat een prachtige foto's!! Wat mij betreft mag dit best nog een keer gebeuren, zo'n FOT-meet op een moment dat ik wel kan (en het mooi weer is).
Als ik alles klaar heb komt het jouw kant opquote:Op zondag 28 mei 2006 21:41 schreef Jonnetje het volgende:
Op zich mag alles waar...
dit mannetje:
[afbeelding]
of dit vrouwtje:
[afbeelding]
opstaan wel naar het mail-adres in m'n profiel.
*aansluit*quote:Op zondag 28 mei 2006 21:38 schreef Lois het volgende:
Leuk!quote:Op zondag 28 mei 2006 21:44 schreef cyberrobin het volgende:
En nog een paar!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Foei marjo, repareer ff die rode oogjesquote:Op zondag 28 mei 2006 21:48 schreef -Marjo- het volgende:
Even een paar van mij:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beterder??quote:Op zondag 28 mei 2006 21:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Foei marjo, repareer ff die rode oogjes
quote:
Oh, wat is die foto mooiquote:
Dank je, maar ik laat nu natuurlijk wel de beste zienquote:Op zondag 28 mei 2006 22:10 schreef Belana het volgende:
Pea, ik mag wwel zeggen dat jij heeeeeeel verdienstelijk bent gaan fotograferen in een paar jaar tijdecht 2 thumbs up!!
Die eerste foto is leuk!quote:Op zondag 28 mei 2006 22:10 schreef diedrick het volgende:
ook als ze geen show geeft is het een leuk modelletje hoor !
6
[afbeelding]
7
[afbeelding]
Potver..je komt al met einde foto's...ik geloof dat ik er veel teveel hebquote:Op zondag 28 mei 2006 22:20 schreef RonaldV het volgende:
[afbeelding]
Ze is helemaal af. Ik geloof jullie gelijk als jullie zeggen dat ze na 5 minuten in de auto al ingezakt waren.
niet echt denk ik... hier staan er ook zo´n bijna 50....quote:Op zondag 28 mei 2006 22:22 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Potver..je komt al met einde foto's...ik geloof dat ik er veel teveel heb
Wow marjo...echt heel mooiquote:Op zondag 28 mei 2006 22:26 schreef -Marjo- het volgende:
Nog een paar:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi!!!quote:Op zondag 28 mei 2006 22:26 schreef -Marjo- het volgende:
Nog een paar:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tuulk...quote:Op zondag 28 mei 2006 22:32 schreef RonaldV het volgende:
@ cyberrobin en -marjo-
Kunnen jullie mij de hi-res foto's van Janette sturen (MSN of mail, zie maar)?
Tuurlijk! Ik zal ze je morgen eind van de middag/begin van de avond sturen! 'k Ga er nu vandoor!quote:Op zondag 28 mei 2006 22:32 schreef RonaldV het volgende:
@ cyberrobin en -marjo-
Kunnen jullie mij de hi-res foto's van Janette sturen (MSN of mail, zie maar)?
quote:Op zondag 28 mei 2006 22:32 schreef RonaldV het volgende:
@ cyberrobin en -marjo-
Kunnen jullie mij de hi-res foto's van Janette Nick en Owen sturen (MSN of mail, zie maar)?
En jij was nog opeens weg ookquote:Op zondag 28 mei 2006 22:25 schreef diedrick het volgende:
[..]
niet echt denk ik... hier staan er ook zo´n bijna 50....![]()
Poseidon met vrouw en Nick en Owen dusquote:Op zondag 28 mei 2006 22:37 schreef diedrick het volgende:
enig idee welk familietje dit is???![]()
[afbeelding]
Ja dus, das de hele club compleet.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:37 schreef diedrick het volgende:
enig idee welk familietje dit is???![]()
[afbeelding]
Ow maar ik heb wel meer werk van je voorbij zien komen natuurlijkquote:Op zondag 28 mei 2006 22:16 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dank je, maar ik laat nu natuurlijk wel de beste zien![]()
met dat petje is het net zon lief klein straatschoffiequote:
Lekker uitbundigquote:Op zondag 28 mei 2006 22:56 schreef RonaldV het volgende:
[afbeelding]
Ze heeft er zin in!
Geprobeerd haar te vangen op de schommel, en dit is de minst wazige
dat wist ik allang natuurlijkquote:Op zondag 28 mei 2006 22:03 schreef RonaldV het volgende:
[afbeelding]
hey blikje, waar ga je met het meisje heen?
Niets ten nadele van de andere kinderen, maar wat is dit een lief meisje. En een modelletje in de dop, met haar show voor pea4fun!
Volgende week zondag is er een meet in Utrecht. Wat mij betreft kunnen daar mooie plaatjes geschoten worden. Komt één van jullie fotografen trouwens uit de Randstad? Ik ben namelijk wel op zoek naar iemand die een leuk familieportret kan maken. Niet zo'n standaard geposeerd gebeuren, maar meer iets spontaans.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:12 schreef pea4fun het volgende:
@ Ireth en M@x, ik vond het leuk genoeg om nog een keer te doen hoorDesnoods vragen jullie bij een OUDmeet gewoon een aantal van FOT om erbij aanwezig te zijn
Ik vond het al zo brutaal om aan te kaartenquote:Op zondag 28 mei 2006 23:20 schreef m@x het volgende:
[..]
Volgende week zondag is er een meet in Utrecht. Wat mij betreft kunnen daar mooie plaatjes geschoten worden. Komt één van jullie fotografen trouwens uit de Randstad? Ik ben namelijk wel op zoek naar iemand die een leuk familieportret kan maken. Niet zo'n standaard geposeerd gebeuren, maar meer iets spontaans.
liet jouw autofocus je ook in de steek daar?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:56 schreef RonaldV het volgende:
[afbeelding]
Ze heeft er zin in!
Geprobeerd haar te vangen op de schommel, en dit is de minst wazige
Ik denk dat je beter op "sport" kunt zetten bij kleine kinderen. Watervlug.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:46 schreef diedrick het volgende:
[..]
liet jouw autofocus je ook in de steek daar?![]()
Dat moet toch sowieso, want er zijn sowieso veel ouders meestal die ook veel foto's maken.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:40 schreef Brighteyes het volgende:
Over de meet van volgende week. Dan moet er wel even overlegd worden over de foto's en of ze wel of niet online 'mogen'. Er zijn er niet veel, maar er zijn toch wel een paar users wiens kinderen niet overmatig getoond worden in de foto-topics. Dus dan zou een vraag in het meet topic mss wel ene optie zijn of er hele grote bezwaren zijn tegen foto's en of plaatsing.
Op zich is het natuurlijk wel een goed idee. Plenty kinderen om op te oefenen.
Zou ik de originele per email mogen ontvangen?quote:Op zondag 28 mei 2006 23:09 schreef pea4fun het volgende:
Hier een bekkie waar de boevigheid vanaf straalt....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik woon midden in het groene hartquote:Op zondag 28 mei 2006 23:20 schreef m@x het volgende:
Volgende week zondag is er een meet in Utrecht. Wat mij betreft kunnen daar mooie plaatjes geschoten worden. Komt één van jullie fotografen trouwens uit de Randstad? Ik ben namelijk wel op zoek naar iemand die een leuk familieportret kan maken. Niet zo'n standaard geposeerd gebeuren, maar meer iets spontaans.
autofocus is duidelijk niet gemaakt voor kidsquote:Op zondag 28 mei 2006 23:46 schreef diedrick het volgende:
liet jouw autofocus je ook in de steek daar?![]()
Als ik klaar ben met alle foto's krijgen alle ouders een mailtje van mequote:Op maandag 29 mei 2006 06:15 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Zou ik de originele per email mogen ontvangen?
Thanks
Da's een heel mooie inderdaad. Goed werk!quote:Op maandag 29 mei 2006 21:38 schreef blackbully het volgende:
deze verdiende wel een aparte vermelding.
[afbeelding]
komt goedquote:Op maandag 29 mei 2006 21:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Da's een heel mooie inderdaad. Goed werk!
Kun je de foto's van mij en mijn dochter ff zippen/rarren en over MSN toespelen?
Mijne ook graagquote:Op maandag 29 mei 2006 21:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Da's een heel mooie inderdaad. Goed werk!
Kun je de foto's van mij en mijn dochter ff zippen/rarren en over MSN toespelen?
Lievvvquote:Op maandag 29 mei 2006 21:38 schreef blackbully het volgende:
deze verdiende wel een aparte vermelding.
[afbeelding]
Whehehe, charmant...quote:Op maandag 29 mei 2006 21:42 schreef pea4fun het volgende:
Van thijs heb ik ook nog ergens van die modderfoto's...van toen ie naar huis moest, dus hij kijkt niet echt vrolijk
Die eerste is mooi blackbully
Je zal maar nietsvermoedend een broodje zitten eten als ik een mega telelens in mijn handen krijg
[afbeelding]
pfff ga me allemaal even aan het werk zettenquote:
voeg me even toe dan op msn.quote:
Geweldig moment heb je hier te pakkenquote:Op maandag 29 mei 2006 22:01 schreef HMaster-II het volgende:
Ik kwam ook nog een foto van modder-manneke tegen.![]()
Je ziet hem ook kijken van: "Ja en, ik kruip hier door de modder. Tis ook mijn modder en niet de jouwe"
[afbeelding]
ik zat al te wachten op haar stripteaseshowquote:Op maandag 29 mei 2006 22:08 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ow en ik heb ook nog een boel Amberfoto's hoor LadyS, ik kan alleen niet kiezen
Je haalt er niet echt uit dat ze aan het strippen is op de foto hoorquote:Op maandag 29 mei 2006 22:12 schreef LadyS het volgende:
[..]
ik zat al te wachten op haar stripteaseshow
dat hoor ik dus wel vaker, alleen ik ziet het helemaal nietquote:Op maandag 29 mei 2006 22:14 schreef jessie het volgende:
Ze lijkt echt heel erg op je vriend he! En wat een lange haren heeft ze al
Ik heb ook nog veel meer katja plaatjes hoorquote:Op maandag 29 mei 2006 22:25 schreef livelink het volgende:
Ik ben zo blij dat ik zondag gegaan ben. Al die mooie foto's van Katja en Job.
Maar ook alle andere kinderen en ouders zijn zo verwend met mooie foto's. Ik vind het zo leuk om te zien.
quote:Op maandag 29 mei 2006 22:33 schreef pea4fun het volgende:
Amberstriptease
Eerst ff wat drinken
[afbeelding]
Jasje uit * pea4fun] muziekje opzet [/me]
[afbeelding]
Jasje opvouwen ze kwam te dichtbij om echt scherp te krijgen
[afbeelding]
Truitje uit?
[afbeelding]
Ja en dan zegt mama "laat maar even aan"
[me=pea4fun zet muziekje weer uit
Wow! Mijn meisje..quote:Op maandag 29 mei 2006 21:38 schreef blackbully het volgende:
deze verdiende wel een aparte vermelding.![]()
[WK-modus]quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:50 schreef Jonnetje het volgende:
Heeft iemand dat username en wachtwoord van de site van Blackbully voor mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |