quote:Belangrijke update! In verband met het weer beslissen we pas op zaterdagavond na het avondnieuws of de meet wel of niet doorgaat. Natuurlijk hopen we dat het droog blijft, maar de voorspellingen van de afgelopen dagen maken ons zenuwachtig. Onze apparatuur moet droogblijven, en bij voorkeur hebben we zo veel mogelijk licht om zo goed mogelijk foto's te kunnen schieten.
Beter!quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:15 schreef livelink het volgende:
Zet ons dan maar op de lijst misschien (ik moet het nog even met mijn vriend bespreken).
Ik heb twee kinderen; één van 4 jaar en één van 2 jaar.
tja, ik heb eenquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:41 schreef cyberrobin het volgende:
tvp!Jammer dat het afmelden al weer begonnen is..
maak er 9 fotografen van.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:06 schreef PdeHoog het volgende:
Whehehehehe, dat zijn dan al twee slachtoffertjesCool
En dan met 8 fotografen erbovenop duiken
Ik heb het idee dat de dochter van Marjo het niet gaat waarderen hoorquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:02 schreef RonaldV het volgende:
plus nog de dochters van minstens twee fotografen. da's al 4 modellen.
Moeders das anders...die zijn bij voorbaat vervelend...wij zijn liefquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de dochter van Marjo het niet gaat waarderen hoorAl die camera's
Als ik zie hoe ze af en toe in de camera van haar moeder kijkt
Jajaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:04 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Moeders das anders...die zijn bij voorbaat vervelend...wij zijn lief![]()
Vooral een gigantische hoeveelheid ja, en dan foto's maken van kinderen die met buikpijn tegen moeders aan gaan hangenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JajaMisschien moeten we ook maar een gigantische hoeveelheid snoep meenemen
Gaat vast gewaardeerd worden door de slachtoffers
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Vooral een gigantische hoeveelheid ja, en dan foto's maken van kinderen die met buikpijn tegen moeders aan gaan hangen
Laura kijkt nooooit raar...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de dochter van Marjo het niet gaat waarderen hoorAl die camera's
Als ik zie hoe ze af en toe in de camera van haar moeder kijkt
vage dochter heb jequote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:42 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Laura kijkt nooooit raar...
[afbeelding]
En ja, hij is niet scherp maar wel leuk...
Bij de weg..quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:51 schreef RonaldV het volgende:
Ik woon op de Veluwe, en aangezien het hier (net als bij Austerlitz) zandgrond is loopt water snel weg in de bodem. Ik ga je niet beloven dat je kind schoon blijft (het blijven kinderen tenslotte), maar ik denk niet dat je uit moet gaan van een kleffe bende.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |