abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 mei 2006 @ 14:14:47 #1
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_38197992
*** Samenvatting en update ***
quote:
  • Belangrijke update! In verband met het weer beslissen we pas op zaterdagavond na het avondnieuws of de meet wel of niet doorgaat. Natuurlijk hopen we dat het droog blijft, maar de voorspellingen van de afgelopen dagen maken ons zenuwachtig. Onze apparatuur moet droogblijven, en bij voorkeur hebben we zo veel mogelijk licht om zo goed mogelijk foto's te kunnen schieten.
  • Waar en wanneer moet dit gebeuren?
    Het idee is om op zondag 28 mei een fotosessie te houden, in en bij de speeltuin die bij de Pyramide van Austerlitz ligt . We denken aan ouders met kinderen van 2 jaar tot een jaar of 8-9 (al is die leeftijd geen harde eis), maar ook oudere modellen mogen meedoen.
    De kosten: zo gek als je het zelf wilt maken. De speeltuin zelf is gratis, al zijn er wel een paar toestellen waarvoor betaald moet worden. Bij de speeltuin is een restaurant, waar je koffie, koek en snoep kunt krijgen. De enige kosten die niet te vermijden zijn zijn die voor transport.

• Hoe doe je mee?
    Meldt even dat je wilt meedoen in het topic op Fok/FOT. Hou dat topic in de gaten (let ook op vervolgtopics!) voor updates en wijzigingen. Zorg dat in je gebruikersinfo een geldig e-mail adres of MSN adres staat zodat we je kunnen terugvinden, en dan zou alles goed moeten komen.

Wie doen er allemaal mee?
    fotografen
    zeker:
    - -Marjo- (+kind)
    - Blackbully
    - cyberrobin
    - diedrick
    - PdeHoog
    - RonaldV (+kind)
    - Shark.Bait
    - Pea4fun

misschien:
    - Anitra
    - Icicle
    - Kleintje
    - PoseidonVS (+ modelletjes)
    - Puckzzz

(de kinderen van) OUD-users
    zeker:
    - Bar_en_Mar
    - beefcake
    - Faja-Lobi
    - jessie
    - Jonnetje
    - knorretje
    - LadyS
    - Ladybos
    - lady-wrb
    - Lois
    - Luchtbel
    - moussy
    - mizix (+moeder)

misschien:
    - Ireth
    - Livelink

Sta je niet (goed) op de lijst?
    Laat het even weten via MSN of via En ik fix het voor je!

[ Bericht 0% gewijzigd door RonaldV op 27-05-2006 16:27:39 ]
  • - "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
    - Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
    - Privacy Matters
    pi_38199815
    Niet om het één of ander hoor.. (komt ze weer )
    Maar denken jullie niet dat de speeltuin zondag alsnog vol met plassen (en) modder zal liggen? Als het tot zondag elke dag een beetje blijft regenen ben ik bang dat het in de speeltuin een beetje een kleffe bende zal zijn.

Vooralsnog wacht ik ook nog even de weersverwachtingen af, mocht er een ander alternatief gevonden worden vind ik het ook oké

Het weerbericht voor postcode 3931 (www.teleweer.nl) :

Meerdaagse verwachting van KNMI
    Meerdaagse verwachting Piet Paulusma
    W ~ H ~ T
      donderdag 25 mei 2006 @ 15:51:33 #3
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_38200928
    Ik woon op de Veluwe, en aangezien het hier (net als bij Austerlitz) zandgrond is loopt water snel weg in de bodem. Ik ga je niet beloven dat je kind schoon blijft (het blijven kinderen tenslotte), maar ik denk niet dat je uit moet gaan van een kleffe bende.
    - "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
    - Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
    - Privacy Matters
      donderdag 25 mei 2006 @ 16:17:30 #4
    124373 Ireth
    #sjongejongejonge
    pi_38201711
    Wij staan nog op het [misschien] lijstje, maar had me in het vorige deel ( Modellen Maand - Grote en kleine modellen ) al afgemeld wegens familie-omstandigheden (dus nee, niet vanwege het weer, als het zondag tropisch is kan ik er ook niet zijn )
    Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
    pi_38203031
    Hmmmm....het aantal potentiele modellen daalt drastisch
    "We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
      donderdag 25 mei 2006 @ 17:15:19 #6
    37150 livelink
    keek op mijn week ( © DJ11)
    pi_38203775
    Zet ons dan maar op de lijst misschien (ik moet het nog even met mijn vriend bespreken).
    Ik heb twee kinderen; één van 4 jaar en één van 2 jaar.
    Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
      donderdag 25 mei 2006 @ 17:28:01 #7
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_38204105
    quote:
    Op donderdag 25 mei 2006 17:15 schreef livelink het volgende:
    Zet ons dan maar op de lijst misschien (ik moet het nog even met mijn vriend bespreken).
    Ik heb twee kinderen; één van 4 jaar en één van 2 jaar.
    Beter! Je staat er op!
    - "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
    - Privacy Matters
    pi_38205850
    En nu hopen op mooi weer
    When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
    Woeiii - Blog
    PdeHoog says: je bent tof O+
      donderdag 25 mei 2006 @ 18:29:05 #9
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_38205961
    Als ik kijk naar het weer de afgelopen week, en naar het weerkaartje, dan is het helemaal zo slecht nog niet. Het regende afgelopen week vooral pas tegen de avond, er wordt maar 2 mm neerslag verwacht, 40% kans op zon, en de temperatuur wordt 16 graden (OK, dat kan warmer) Alleen windkracht 4 zou wat lager mogen. Maar het kan nog alle kanten op qua weer.
    - Privacy Matters
    pi_38208400
    tvp! Jammer dat het afmelden al weer begonnen is..
    D200|D50|50 1.8|18-55|70-300|SB600
      † In Memoriam † donderdag 25 mei 2006 @ 23:56:13 #11
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_38217348
    quote:
    Op donderdag 25 mei 2006 19:41 schreef cyberrobin het volgende:
    tvp! Jammer dat het afmelden al weer begonnen is..
    tja, ik heb een hier met zn poot in het gips, die in een rolstoel zit en die ga ik echt niet door de blubber en bagger duwen. Ik wil er zelf ook nog een béétje plezier en lol in hebben.
    Je zou er haast een boek over schrijven!
      vrijdag 26 mei 2006 @ 12:22:38 #12
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_38227241
    30% kans op 1 mm regen! het lijkt erop dat zondag de enige fatsoenlijke dag gaat worden.
    - Privacy Matters
    pi_38230637
    We nemen hier gewoon de gok en flikkeren wat handdoeken, laarsjes/schoentjes
    (ligt er maar net aan wat meneer aan heeft op dat moment ) en (veel) schone kledij in de auto.

We zien wel..

We zijn te herkennen aan:

Nee, niet een blauwe zandbak die we meeslepen..
    W ~ H ~ T
    pi_38230737
    Whehehehehe, dat zijn dan al twee slachtoffertjes Cool En dan met 8 fotografen erbovenop duiken
    "We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
      vrijdag 26 mei 2006 @ 14:20:50 #15
    68154 blackbully
    olie doet wonderen op vuur
    pi_38231275
    quote:
    Op vrijdag 26 mei 2006 14:06 schreef PdeHoog het volgende:
    Whehehehehe, dat zijn dan al twee slachtoffertjes Cool En dan met 8 fotografen erbovenop duiken
    maak er 9 fotografen van.

ik denk dat prupke ook even met haar inimini cam wat foto's gaat schieten.

ik moet dat ding toch maar eens gaan ruilen voor mijn cam.

ik krijg een minderwaardigheids complex.
    [quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
    Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
    [/quote]
    pi_38231388
    Ik kijk zondagochtend voor we weggaan nog wel ff snel op het neerslagbeeld van wetteronline.de

Oh, en BB wou toch graag kinderen onder de 18 maanden (proberen te) fotograveren? Dit is er iig al één..
    W ~ H ~ T
      vrijdag 26 mei 2006 @ 15:02:42 #17
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_38232688
    plus nog de dochters van minstens twee fotografen. da's al 4 modellen.
    - Privacy Matters
    pi_38232715
    quote:
    Op vrijdag 26 mei 2006 15:02 schreef RonaldV het volgende:
    plus nog de dochters van minstens twee fotografen. da's al 4 modellen.
    Ik heb het idee dat de dochter van Marjo het niet gaat waarderen hoor Al die camera's Als ik zie hoe ze af en toe in de camera van haar moeder kijkt
      vrijdag 26 mei 2006 @ 16:04:13 #19
    52657 pea4fun
    valt geen soep van te maken
    pi_38234789
    quote:
    Op vrijdag 26 mei 2006 15:03 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat de dochter van Marjo het niet gaat waarderen hoor Al die camera's Als ik zie hoe ze af en toe in de camera van haar moeder kijkt
    Moeders das anders...die zijn bij voorbaat vervelend...wij zijn lief
    http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
    pi_38235034
    quote:
    Op vrijdag 26 mei 2006 16:04 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Moeders das anders...die zijn bij voorbaat vervelend...wij zijn lief
    Jaja Misschien moeten we ook maar een gigantische hoeveelheid snoep meenemen Gaat vast gewaardeerd worden door de slachtoffers
      vrijdag 26 mei 2006 @ 16:12:52 #21
    52657 pea4fun
    valt geen soep van te maken
    pi_38235085
    quote:
    Op vrijdag 26 mei 2006 16:11 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Jaja Misschien moeten we ook maar een gigantische hoeveelheid snoep meenemen Gaat vast gewaardeerd worden door de slachtoffers
    Vooral een gigantische hoeveelheid ja, en dan foto's maken van kinderen die met buikpijn tegen moeders aan gaan hangen
    http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
    pi_38235108
    quote:
    Op vrijdag 26 mei 2006 16:12 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Vooral een gigantische hoeveelheid ja, en dan foto's maken van kinderen die met buikpijn tegen moeders aan gaan hangen
    Kunnen we gelijk wat familiefoto's maken
    pi_38245004
    quote:
    Op vrijdag 26 mei 2006 15:03 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Laura kijkt nooooit raar...

En ja, hij is niet scherp maar wel leuk...
    When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
    Woeiii - Blog
    PdeHoog says: je bent tof O+
      vrijdag 26 mei 2006 @ 20:46:04 #24
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_38245139
    quote:
    Op vrijdag 26 mei 2006 20:42 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Laura kijkt nooooit raar...

[afbeelding]

En ja, hij is niet scherp maar wel leuk...
    vage dochter heb je
    Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
    pi_38246046
    quote:
    Op donderdag 25 mei 2006 15:51 schreef RonaldV het volgende:
    Ik woon op de Veluwe, en aangezien het hier (net als bij Austerlitz) zandgrond is loopt water snel weg in de bodem. Ik ga je niet beloven dat je kind schoon blijft (het blijven kinderen tenslotte), maar ik denk niet dat je uit moet gaan van een kleffe bende.
    Bij de weg..
    Kan ik zondagochtend van jou een plaatselijk weeroverzichtje krijgen? Husb hier loopt stevig te twijfelen. Dan kunnen wij op het allerlaatste moment (lees een uur of negen 's ochtends) nog beslissen of het werkelijk voor ons te doen is of niet.
    Aangezien wij bijna vanaf Ameland moeten komen.. Zou wel leuk zijn als Wilyan toch eventjes zoet kan zijn daar, dat we niet voor een bak koffie en één rondje speeltuin komen zeg maar.
    W ~ H ~ T
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')