.quote:
De uitspraak is als Wiljan alleen geschreven met een Y dus..quote:Op zondag 28 mei 2006 20:48 schreef RonaldV het volgende:
Wilyan (is de uitspraak "Willie-Jan" of "Will-Jan" ? ) is inderdaad een vrolijk manneke. Met Dat lachje, die krullen en die dikke wangen doet hij me een beetje denken aan Flipje (van de Betuwe).
[afbeelding]
Een beetje onscherp, hij zat in een draaiend... euh...![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:00 schreef Shark.Bait het volgende:
Weet iemand van wie deze dreumes is?
[afbeelding]
Hij kwam me welbekend voor daarom
Ik heb er nog 1tje van samen...alleen heb ik hier mijn instellingen niet zo bijzonderquote:Op zondag 28 mei 2006 21:07 schreef livelink het volgende:
De foto's van Katja (zie boven) en Job mogen op de site geplaatst worden. Het zijn trouwens allemaal geweldige foto's. Echt heel leuk om te zien.
Dit is toch niet alles van die 2 gig die gelukt is he?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:11 schreef prupke het volgende:
hier mijn fotos voor zover gelukt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Look, ma! No hands!quote:Op zondag 28 mei 2006 21:11 schreef prupke het volgende:
hier mijn fotos voor zover gelukt
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:12 schreef RonaldV het volgende:
[afbeelding]
Na dat draai ding had hij het even gehad met me. "Vreemde vent, tilt je zo maar op, en als je op de grond staat beweegt die ook nog es."
Jaja...wordt aan gewerktquote:Op zondag 28 mei 2006 20:38 schreef blackbully het volgende:
[..]
slap excuus![]()
hebben 3 pc's hier met soep programma's
![]()
euh mijn iso heeft de hele dag op 800 gestaanquote:Op zondag 28 mei 2006 21:13 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dit is toch niet alles van die 2 gig die gelukt is he?
De laatste is een beetje groenig...heb ik ook last van met sommige foto's van onder de parasol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |