slap excuusquote:Op zondag 28 mei 2006 19:30 schreef PdeHoog het volgende:
Die van mij komen wat later. Heb hier ff niet de beschikking over photoshop en zoBen vermoedelijk woensdag of donderdag weer in de gelegenheid wat te produceren
Poseidon ging nog door naar de OVP, daar ging ie meeten met iemand die een lens voor em had...dus die is vast nog niet thuisquote:Op zondag 28 mei 2006 20:38 schreef RonaldV het volgende:
Volgens mij hoorde deze bij één van de fotografen (PoseidonVS, meld je eens?)
[afbeelding]
.quote:
De uitspraak is als Wiljan alleen geschreven met een Y dus..quote:Op zondag 28 mei 2006 20:48 schreef RonaldV het volgende:
Wilyan (is de uitspraak "Willie-Jan" of "Will-Jan" ? ) is inderdaad een vrolijk manneke. Met Dat lachje, die krullen en die dikke wangen doet hij me een beetje denken aan Flipje (van de Betuwe).
[afbeelding]
Een beetje onscherp, hij zat in een draaiend... euh...![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:00 schreef Shark.Bait het volgende:
Weet iemand van wie deze dreumes is?
[afbeelding]
Hij kwam me welbekend voor daarom
Ik heb er nog 1tje van samen...alleen heb ik hier mijn instellingen niet zo bijzonderquote:Op zondag 28 mei 2006 21:07 schreef livelink het volgende:
De foto's van Katja (zie boven) en Job mogen op de site geplaatst worden. Het zijn trouwens allemaal geweldige foto's. Echt heel leuk om te zien.
Dit is toch niet alles van die 2 gig die gelukt is he?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:11 schreef prupke het volgende:
hier mijn fotos voor zover gelukt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Look, ma! No hands!quote:Op zondag 28 mei 2006 21:11 schreef prupke het volgende:
hier mijn fotos voor zover gelukt
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:12 schreef RonaldV het volgende:
[afbeelding]
Na dat draai ding had hij het even gehad met me. "Vreemde vent, tilt je zo maar op, en als je op de grond staat beweegt die ook nog es."
Jaja...wordt aan gewerktquote:Op zondag 28 mei 2006 20:38 schreef blackbully het volgende:
[..]
slap excuus![]()
hebben 3 pc's hier met soep programma's
![]()
euh mijn iso heeft de hele dag op 800 gestaanquote:Op zondag 28 mei 2006 21:13 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dit is toch niet alles van die 2 gig die gelukt is he?
De laatste is een beetje groenig...heb ik ook last van met sommige foto's van onder de parasol.
Leuk hè? een nieuwe camera?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:18 schreef prupke het volgende:
[..]
euh mijn iso heeft de hele dag op 800 gestaan
tja... da's jammer daarom...quote:Op zondag 28 mei 2006 21:18 schreef prupke het volgende:
quote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:18 schreef prupke het volgende:
[..]
yep zeer zekerquote:
Whahaha, geweldig, ik sta er leuk op.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:00 schreef Shark.Bait het volgende:
Weet iemand van wie deze dreumes is?
[afbeelding]
Hij kwam me welbekend voor daarom
quote:
Welke precies?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:24 schreef Faja-Lobi het volgende:
Sharkbait en cyberrobin zou ik de orginele (grote) mogen hebben van jullie?
Thanks!
Ze kan ook heel lief kijken hoorquote:Op zondag 28 mei 2006 21:27 schreef jessie het volgende:
Morgaine wat een prachtig bekkie heb jeGeweldige foto!
Ik zal ze naar het email adres in je profiel sturen!quote:Op zondag 28 mei 2006 21:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
oh sorry die met het rose jasje en de traantjes en het "talk to the hand" smoeltje is van mij
Het waren allemaal van die leuke kinderen, dan gaat het vanzelfquote:Op zondag 28 mei 2006 21:32 schreef jessie het volgende:
Wat mooi Pea!
Je dochter was idd ook watervlugquote:Op zondag 28 mei 2006 21:35 schreef Faja-Lobi het volgende:
Aller eerst wil ik even een compliment maken voor de fotograven want ik heb vandaag ook geprobeerd om foto's te maken van mijn kind en ze zijn watervlug. Grotendeels van de foto's zijn bij mij bewogen. En ik zie hier hele leuke haarscherpe foto's voorbij komen.
Hier even de gene die er bij thuis uit springen;
[afbeelding]
Bussie komt zo
[afbeelding]
Wat mot je van me?
[afbeelding]
Ik wil in het vliegtuig!
Het was de hele dat droogquote:Op zondag 28 mei 2006 21:38 schreef Lois het volgende:
Wat een prachtige foto's!! Wat mij betreft mag dit best nog een keer gebeuren, zo'n FOT-meet op een moment dat ik wel kan (en het mooi weer is).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |