Beterder??quote:Op zondag 28 mei 2006 21:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Foei marjo, repareer ff die rode oogjes
quote:
Oh, wat is die foto mooiquote:
Dank je, maar ik laat nu natuurlijk wel de beste zienquote:Op zondag 28 mei 2006 22:10 schreef Belana het volgende:
Pea, ik mag wwel zeggen dat jij heeeeeeel verdienstelijk bent gaan fotograferen in een paar jaar tijdecht 2 thumbs up!!
Die eerste foto is leuk!quote:Op zondag 28 mei 2006 22:10 schreef diedrick het volgende:
ook als ze geen show geeft is het een leuk modelletje hoor !
6
[afbeelding]
7
[afbeelding]
Potver..je komt al met einde foto's...ik geloof dat ik er veel teveel hebquote:Op zondag 28 mei 2006 22:20 schreef RonaldV het volgende:
[afbeelding]
Ze is helemaal af. Ik geloof jullie gelijk als jullie zeggen dat ze na 5 minuten in de auto al ingezakt waren.
niet echt denk ik... hier staan er ook zo´n bijna 50....quote:Op zondag 28 mei 2006 22:22 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Potver..je komt al met einde foto's...ik geloof dat ik er veel teveel heb
Wow marjo...echt heel mooiquote:Op zondag 28 mei 2006 22:26 schreef -Marjo- het volgende:
Nog een paar:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi!!!quote:Op zondag 28 mei 2006 22:26 schreef -Marjo- het volgende:
Nog een paar:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tuulk...quote:Op zondag 28 mei 2006 22:32 schreef RonaldV het volgende:
@ cyberrobin en -marjo-
Kunnen jullie mij de hi-res foto's van Janette sturen (MSN of mail, zie maar)?
Tuurlijk! Ik zal ze je morgen eind van de middag/begin van de avond sturen! 'k Ga er nu vandoor!quote:Op zondag 28 mei 2006 22:32 schreef RonaldV het volgende:
@ cyberrobin en -marjo-
Kunnen jullie mij de hi-res foto's van Janette sturen (MSN of mail, zie maar)?
quote:Op zondag 28 mei 2006 22:32 schreef RonaldV het volgende:
@ cyberrobin en -marjo-
Kunnen jullie mij de hi-res foto's van Janette Nick en Owen sturen (MSN of mail, zie maar)?
En jij was nog opeens weg ookquote:Op zondag 28 mei 2006 22:25 schreef diedrick het volgende:
[..]
niet echt denk ik... hier staan er ook zo´n bijna 50....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |