als Thijs meekan dan kan jullie dochter zeker meequote:Op zondag 7 mei 2006 22:23 schreef Ladybos het volgende:
Ik wil ook graag komen, mag dat ? Myrthe is bijna anderhalf maar loopt al als een kievit dus doet niet onder voor de meeste twee-jarigen :-)
aangepastquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:15 schreef Luchtbel het volgende:
Wij komen niet.
Ook aangepast. En een fijne verjaardag!quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:25 schreef Lois het volgende:
Wij ook niet helaas, we vieren dan een verjaardag.
Ja, als we nog gaan welquote:Op zondag 21 mei 2006 20:18 schreef LadyS het volgende:
beef, kunnen wij evt. met jou meerijden? Onze auto doet het vooralsnog niet en ik weet ook niet of hij het voor die tijd nog gaat doen
weer wat updates. Om het centraal te houden stel ik voor dat we de afspraken in bovenstaand topic maken. Ik zal na de meet wel resultaten hier posten.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:11 schreef RonaldV het volgende:
Misschien wel handig om nog eens te posten: op FOT loopt ook nog een draadje.
Modellen Maand - Grote en kleine modellen
quote:Belangrijke update! In verband met het weer beslissen we pas op zaterdagavond na het avondnieuws of de meet wel of niet doorgaat. Natuurlijk hopen we dat het droog blijft, maar de voorspellingen van de afgelopen dagen maken ons zenuwachtig. Onze apparatuur moet droogblijven, en bij voorkeur hebben we zo veel mogelijk licht om zo goed mogelijk foto's te kunnen schieten.
Het hangt er om. Sommige fotografen nemen zelf ook grut mee. En anders zetten we stiekum de ouders ook op de fotoquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:03 schreef bixister het volgende:
meer fotografen dan kinderen zo te zien.
Dat is Wilyan toch?quote:
quote:
Dank je voor het compliment.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:44 schreef Igraine het volgende:
[..]
Dat is Wilyan toch?
Hele leuke foto trouwens! Maar ik de foto's van Pea altijd mooi eigenlijk![]()
DIe van Thijs in de modder is ook heel leuk, beetje onscherp alleen, jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |