Alle voorgaande wedstrijden waren dat 90 minuten.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ongepaste kutoptimisme weer.
Het was 70 minuten lang huilen met de pet op.
Ja, prima.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Alle voorgaande wedstrijden waren dat 90 minuten.![]()
Tuurlijk niet. K denk ook heus niet dat we nu een kans maken tegen Inter of we nu ineens die CL af gaan dwingen. Ben gewoon blij dat ik 6 keer heb kunnen juichen in één wedstrijd, dat is gewoon lang geleden.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, prima.
Maar met 20 goeie minuten per tig wedstrijden is er niet echt een reden om blij te zijn, of zo.
Start Emanuelson dan op 10, woensdag?quote:Ajax gehavend tegen Internazionale
Uitgegeven: 19 februari 2006 17:56
AMSTERDAM - Trainer Danny Blind van Ajax kan woensdagavond tijdens de eerste ontmoeting met Internazionale in de tweede ronde van de Champions League niet over Tomas Galasek, Zdenek Grygera en Wesley Sneijder beschikken.
De Tsjechische aanvoerder viel zondag tijdens de thuiswedstrijd tegen RBC (6-0) uit met een dijbeenblessure. Landgenoot Grygera scheurde vrijdag op de training een spier in zijn kuit. Sneijder ondervindt nog te veel hinder van zijn hamstring. Pienaar, Manucharyan en Mitea ontbreken al langer in het keurkorps van Blind.
Grygera
Het uitvallen van Grygera is een grote tegenvaller voor de Ajax-coach. Hij heeft tegen Inter slechts de beschikking over twee mandekkers. Vermaelen en Heitinga moeten onder meer de Braziliaanse topspits Adriano uitschakelen.
Maduro
Maduro zal Galasek op het middenveld vervangen. Jeugdspeler Sarpong is in de ogen van Blind nog te licht voor het grote werk. Hij moet op het middenveld plaatsmaken voor Emanuelson die als linksback door Juanfran wordt vervangen.
Inter is in de eigen competitie bezig aan een slechte serie. De club haalde uit de laatste drie duels slechts een punt. Na nederlagen tegen Fiorentina en Juventus speelde Inter zaterdag doelpuntloos gelijk tegen Livorno.
quote:Julian Jenner heeft de eerste gesprekken met Ajax reeds gevoerd, zo meldt EuroSoccer. De buitenspeler van NAC Breda wordt al geruime tijd gelinkt aan de Amsterdamse club, waar hij in aanmerking moet komen voor de rechtsbuitenpositie.
Ajax zal wel haast moeten maken met een eventuele transfer. Naar verluidt zijn meerdere clubs geinteresseerd in Jenner. Het zou sowieso gaan om AZ en Feyenoord. Jenner heeft echter zijn voorkeur voor Ajax uitgesproken.
De Amsterdammers kunnen Jenner eventueel voor een redelijke transfersom binnenhalen. NAC Breda zou een bedrag van rond de 1,5 miljoen euro vragen voor de aanvaller, die dit seizoen echt doorbrak in het eerste elftal van de Brabanders.
Mocht Ajax naast Jenner grijpen, dan heeft de club meer ijzers in het vuur. Volgens diverse media zou technisch directeur Martin van Geel ook de ontwikkeling van Ugur Yildirim (SC Heerenveen) en Jesper Gronkjaer (VFB Stuttgart) in de gaten houden.
Ik zei nog dat Ajax zou winnen dankzij de individuele kwaliteiten van die 2 spitsenquote:Op zondag 19 februari 2006 18:37 schreef devv05 het volgende:
Volgens mij was dit wederom een dieptepunt voor dit seizoen, wat verschrikkelijk slecht en saai. Ongelooflijk dat je dan nog met 6-0 weet te winnen, dat zegt wel genoeg over hoe slecht RBC dan wel niet was en een beetje over de individuele kwaliteiten van Huntelaar en Rosenberg, die de wedstrijd gered hebben.
Het is in ieder geval duidelijk dat RBC niet in de Eredivisie thuishoort. Dit sloeg echt helemaal nergens op.
Ja dat zou zeker wat zijn, maar niet echt een succes denk ikquote:Op zondag 19 februari 2006 18:58 schreef Roeni3 het volgende:
Nogmaals, begint Urby aanstaande woensdag als 10? Dat zou wat zijn.
Zoals het op NU.nl staat is het vrij zeker dat hij op 10 begint. Ben benieuwd.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:04 schreef keijz het volgende:
[..]
Ja dat zou zeker wat zijn, maar niet echt een succes denk ik
iedereen wil die 4 goals van Klaas Jan zien.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:18 schreef Badabingea het volgende:
beetje jammer dat ze Ajax als laatste doen. kijkcijfers winnen omdat iedereen ajax wilt zien natuurlijk
Die gozer van RBC nam em gewoon dom aanquote:Op zondag 19 februari 2006 20:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Ben benieuwd naar die kans van Rbc na de voorzet van Juanfran
Dat zag er echt heel knullig uit (van beiden kanten)
Die zag ik ook hangen ja, geweldig gemaakt hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 20:35 schreef Fral het volgende:
Mijn Hoppa Heitinga Spandoek 3x in beeld
![]()
Ja een uitslag van 5-5quote:Op zondag 19 februari 2006 20:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Jan Mulder als trainer!
Vol op de aanval tegen inter
Als je met een 10 speelt, speel je niet met de punt naar achteren.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:18 schreef Kang-He het volgende:
We zullen dan wel met de punt naar achteren spelen neem ik aan.
Ben benieuwd.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:41 schreef jimjim1983 het volgende:
natuurlijk gaat Emanuelson niet op 10dan spelen we zonder 10.
dat zeker.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:19 schreef stefmans het volgende:
[..]
iedereen wil die 4 goals van Klaas Jan zien.![]()
Vooral in de CL lijkt Ajax vaak een stuk beter te spelen dan in de competitie.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:46 schreef Badabingea het volgende:
Hopelijk geeft dit positieve impulsen voor Inter. Ik heb dr wel vertrouwen in. Tegen goeie teams speelt Ajax altijd wel lekker.
Huntelaar en Rosenberg![]()
Op john de molquote:Op zondag 19 februari 2006 20:49 schreef Ayaxola het volgende:
Gatverdamme, kut Talpa, kan ik ergens anders nog over Talpa kotsen?
Waarom, ze doen het voor de rest lekker. Maarja, die reclames, ach die rechten moeten ergens terugbetaald aan worden. Reclame verdiend goed.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:49 schreef Ayaxola het volgende:
Gelukkig is de gameplay een stuk belangrijker dan graphics.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:53 schreef Roycoooooo het volgende:
Zaten wel paar keurige goaltjes tussen van KJH! Zag er soms wel amateuristisch uit wat daar achterin gebeurde.. Als ze dit ook tegen Inter doen wordt het genadeloos afgestraft..
6-0 wel lekkere uitslag![]()
!
offtopic: fifa 2006 mooier als pes![]()
Dat kan. "De Wedstrijden" op Talpa #12: Wilfred en Jan als duo.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:49 schreef Ayaxola het volgende:
Jij ziet de fouten niet die ze elke fucking week maken? Stelletje amateurs.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:53 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Waarom, ze doen het voor de rest lekker. Maarja, die reclames, ach die rechten moeten ergens terugbetaald aan worden. Reclame verdiend goed.
Sorry, maar dat is de typische opmerking van een FIFA speler die het realisme van PES niet kan waarderen en vooral niet verder kijkt dan de graphics. Qua gameplay gaat PES hard over FIFA heen.quote:
Volgens mij is dit geen Fifa of Pes topicquote:Op zondag 19 februari 2006 20:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gelukkig is de gameplay een stuk belangrijker dan graphics.
PES is GOD op het gebied van gameplay. Zeker ten opzichte van het minderwaardige FIFA.
Juanfran die door het midden uitverdedigtquote:Op zondag 19 februari 2006 21:17 schreef S-Two het volgende:
6 Doelpunten is mooi alleen wat werd er af en toe weer amateuristisch verdedigt zeg
Dat laatste wordt versterkt door het feit dat de camera's op de altijd volle eretribune staan en gericht zijn op de andere lange zijde, wat nou net het leegste stuk van het stadion is. De andere lange zijde en noord en zuid zijn meestal goed gevult.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:18 schreef Cordoba32 het volgende:
Opvallend waren vanmiddag 3 dingen:
1 Huntelaar< hij is de 9 miljoen meer dan waard, wat legt hij ze er makkelijk in.
2 Trabelsi< speelde weer opvallend sterk, deed me aan de oude Hatem denken.
3< De lege Arena, Zag er echt dramatisch leeg uit.
Huntelaar deed het idd goed vanmiddag, maar velen vergeten dat het "maar" RBC is. Huntelaar heeft nog nooit gescoord tegen Feyenoord, PSV, AZ en Ajax (Toen hij nog bij Heerenveen voetbalde). Dus of het een echte toppert is moet je in die wedstrijden bekijken.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:18 schreef Cordoba32 het volgende:
Opvallend waren vanmiddag 3 dingen:
1 Huntelaar< hij is de 9 miljoen meer dan waard, wat legt hij ze er makkelijk in.
2 Trabelsi< speelde weer opvallend sterk, deed me aan de oude Hatem denken.
3< De lege Arena, Zag er echt dramatisch leeg uit.
Ajax 2 - cambuurquote:Op zondag 19 februari 2006 21:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En de Arena heb ik volgens mij nog nooit zo leeg gezien
Bijde korte zijde waren ook totaal niet gevult. Het vak waar het spandoek met F-side voor hing was denk ik maar voor de helft gevuld. Is dat vak niet uitverkocht aan seizoenskaart houders?quote:Op zondag 19 februari 2006 21:28 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Dat laatste wordt versterkt door het feit dat de camera's op de altijd volle eretribune staan en gericht zijn op de andere lange zijde, wat nou net het leegste stuk van het stadion is. De andere lange zijde en noord en zuid zijn meestal goed gevult.
Maargoed tegen RBC komen volgens mij ook aardig wat seizoenskaarthouders niet opdagen...
Hij heeft al tegen feyenoord gescoordquote:Op zondag 19 februari 2006 21:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Huntelaar deed het idd goed vanmiddag, maar velen vergeten dat het "maar" RBC is. Huntelaar heeft nog nooit gescoord tegen Feyenoord, PSV, AZ en Ajax (Toen hij nog bij Heerenveen voetbalde). Dus of het een echte toppert is moet je in die wedstrijden bekijken.
Trabelsi was idd erg goed. Erg gevaarlijk langs de lijn. Maar hij kreeg ook wel erg veel ruimte van RBC om op te bouwen.
En de Arena heb ik volgens mij nog nooit zo leeg gezien
Zo´n kort geheugen?quote:Op zondag 19 februari 2006 21:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Huntelaar heeft nog nooit gescoord tegen Feyenoord
46000 echt nooit hequote:Op zondag 19 februari 2006 21:34 schreef Tvduijn het volgende:
niet helemaal volgens mij. Maarja een hoop mensen lijkt de wedstrijd tegen RBC niet te boeien.
Geloof dat er volgens de statistieken 46000 mensen waren, dus denk dat een hoop seizoenskaarthouders gewoon niet zijn gekomen....
Dat vraag ik me soms ook af iddquote:Op zondag 19 februari 2006 21:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
46000 echt nooit heOp de tv leek het net of hij amper half vol zat. Ik verbaas me keer op keer hoe die lui in de ArenA aan die getallen komen. Volgens mij klopt daar nooit wat van.
Dan klopt het nog niet want hij heeft wel tegen Ajax gescoordquote:Op zondag 19 februari 2006 21:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Lezen.....Wat staat er achter tussen haakjes
![]()
Aantal Seizoenskaarten + Verkochte kaartjes.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
46000 echt nooit heOp de tv leek het net of hij amper half vol zat. Ik verbaas me keer op keer hoe die lui in de ArenA aan die getallen komen. Volgens mij klopt daar nooit wat van.
Als Blind nou gewoon Maduro op het middenveld houd en Galasek buiten de basis, dan ben je al een stuk verder. Blind loopt ook heletijd te kutten met de verdediging. Ik hoop niet voor jullie dat JuanFran al heeft getekent voor volgend seizoen want hij is een drama. Zet Urby daar maar neer.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond het gebagger in de verdeding wel stuitend, RBC had er wel drie mogen maken.
De goals waren prima.
Dat was denk ik bedoeld als speler van Heerenveen tegen Ajaxquote:Op zondag 19 februari 2006 21:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Lezen.....Wat staat er achter tussen haakjes
![]()
Maar ik neem aan dat ze dat toch tellen aan de poort? Tenminste bij Feyenoord gaan ze er niet van uit dat elke seizoenkaart houder komt opdagen. Die worden pas geteld als ze binnen zijn.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:38 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Aantal Seizoenskaarten + Verkochte kaartjes.
Dus als seizoenskaarthouders niet komen klopt er geen kloot van de statistieken zoals vandaag.
Dat doen ze dus niet bij ajax, vandaar dat het dus ook totaal niet klopt somsquote:Op zondag 19 februari 2006 21:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat ze dat toch tellen aan de poort? Tenminste bij Feyenoord gaan ze er niet van uit dat elke seizoenkaart houder komt opdagen. Die worden pas geteld als ze binnen zijn.
Jij hoort zelf niet bij de succes supporters want jij komt nooit in de ArenA. Volgens mij ben ik er nog vaker geweest dan jouquote:Op zondag 19 februari 2006 21:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Lekker boeiend hoeveel er zaten, laat de succes supporters maar lekker thuis blijven (waaronder mijn maat die geen zin had)
Idd, gewoon lekker Urby er neer zetten.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Juanfran heeft me ook nog nooit kunnen overtuigen, mag wel vertrekken.
Precies die mensen missen we toch niet, als ze niet eens de moeite doen om hun seizoenskaart aan iemand te geven die wel zin heeft.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Lekker boeiend hoeveel er zaten, laat de succes supporters maar lekker thuis blijven (waaronder mijn maat die geen zin had)
kom ik nooit in de arena? Volgens mij elke wedstrijd hoor... maar ja jij zal het wel beter wetenquote:Op zondag 19 februari 2006 21:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij hoort zelf niet bij de succes supporters want jij komt nooit in de ArenA. Volgens mij ben ik er nog vaker geweest dan jou![]()
Mijn vader kreeg zn seizoenskaart, dus daar heeft t niet aan gelegenquote:Op zondag 19 februari 2006 21:44 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Precies die mensen missen we toch niet, als ze niet eens de moeite doen om hun seizoenskaart aan iemand te geven die wel zin heeft.
Tja genoeg die het niet doen, want anders hadden er minstens 40.000 man moeten zitten en dat was echt niet zo.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:46 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Mijn vader kreeg zn seizoenskaart, dus daar heeft t niet aan gelegen
Jij bent altijd op FOK! manquote:Op zondag 19 februari 2006 21:45 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
kom ik nooit in de arena? Volgens mij elke wedstrijd hoor... maar ja jij zal het wel beter weten
Kijk mijn editquote:Op zondag 19 februari 2006 21:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Bij thuiswedstrijden? Lijkt me stug... Heb alleen nog maar Ajax willem 2 gemist
Wat is je probleemquote:Op zondag 19 februari 2006 22:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als dat er 20000 zijn zijn het er al veel....
Dat verklaart zijn slechte optreden van vandaag.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:14 schreef Jasza het volgende:
Thomas Vermaelen is woensdag wel weer van de partij. Hij ontbrak tegen RBC vanwege diarree.
Wanneer is die foto gemaakt? welke minuut en dan moet je nog indenken dat het tegen rbc was.quote:
Jammer, maar begrijpelijk.quote:
Waarom begrijpenlijk? Alleen de supporters die er vandaag zaten zijn de echte. De rest zijn succes supporters.quote:
Zoals eerder gezegt het was maar RBC en mischien is die foto wel in de 90ste minuut gemaakt? maar dat staat er niet bij ofwel?quote:Op zondag 19 februari 2006 22:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom begrijpenlijk? Alleen de supporters die er vandaag zaten zijn de echte. De rest zijn succes supporters.
Ik heb dan ook geen seizoenskaartenquote:Op zondag 19 februari 2006 21:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij bent altijd op FOK! manTenminste als ik niet naar Feyenoord kan dan zie ik jou hier ook. Of het moet wel heel toevallig zijn dat jij dan ook niet gaat.
[edit] Sorry ik was in de war met Messenga
ja natuurlijk, er staat bij elk poortje een meneer met een kladblokje en dat schrijven ze dan allemaal op, en dan leveren ze allemaal dat kladblok in bij de meneer die ook de gehaktballen doet in de rust. Die pakt dan nadat hij de keuken heeft opgeruimd een hele grote telmachine en telt alles op.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat ze dat toch tellen aan de poort? Tenminste bij Feyenoord gaan ze er niet van uit dat elke seizoenkaart houder komt opdagen. Die worden pas geteld als ze binnen zijn.
Ja, mensen die om bepaalde redenen in een kroeg kijken of een keer laten schieten zijn successupportersquote:Op zondag 19 februari 2006 22:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom begrijpenlijk? Alleen de supporters die er vandaag zaten zijn de echte. De rest zijn succes supporters.
In welke tijd leef jij? Net of een computer niet kan tellen hoeveel mensen er binnen zijnquote:Op zondag 19 februari 2006 22:42 schreef manny het volgende:
[..]
ja natuurlijk, er staat bij elk poortje een meneer met een kladblokje en dat schrijven ze dan allemaal op, en dan leveren ze allemaal dat kladblok in bij de meneer die ook de gehaktballen doet in de rust. Die pakt dan nadat hij de keuken heeft opgeruimd een hele grote telmachine en telt alles op.
En echte supporters zijn pas supporters die zich drukker maken om de concurrent dan om hun eigen clubquote:Op zondag 19 februari 2006 22:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, mensen die om bepaalde redenen in een kroeg kijken of een keer laten schieten zijn successupporters.
Dat is puur omdat er in het Feyenoord topic, bij gebrek aan geintresseerden, niet zoveel te doen is.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En echte supporters zijn pas supporters die zich drukker maken om de concurrent dan om hun eigen club
quote:Ajax mist Galásek, Grygera en Sneijder tegen Inter 18 februari 2006
Ajax-trainer Danny Blind kan woensdagavond tijdens de eerste ontmoeting met Internazionale in de tweede ronde van de Champions League niet over Tomás Galásek, Zdenek Grygera en Wesley Sneijder beschikken. De Tsjechische aanvoerder viel zondag tijdens de thuiswedstrijd tegen RBC (6-0 winst) uit met een dijbeenblessure. Landgenoot Grygera scheurde vrijdag op de training een spier in zijn kuit.
Ajax-aanvoerder Tomás Galásek Sneijder ondervindt bovendien nog te veel hinder van zijn hamstringkwetsuur. Daarnaast ontbreken Steven Pienaar, Edgar Manucharyan en Nicolae Mitea al langer in het keurkorps van Blind. Het uitvallen van Grygera is een grote tegenvaller voor de Ajax-coach. Tegen Inter heeft Ajax nu slechts de beschikking over twee mandekkers. Thomas Vermaelen en Johnny Heitinga moeten onder meer de Braziliaanse topspits Adriano uitschakelen. Om die reden werd Heitinga aanvankelijk gespaard voor de wedstrijd tegen RBC.
Hedwiges Maduro zal aanvoerder Galásek tegen Inter vervangen op het middenveld. De zeventienjarige Jeffrey Sarpong is in de ogen van Blind nog te licht voor het grote werk. Het talent moet op het middenveld plaatsmaken voor Urby Emanuelson, die op zijn beurt als linksback wordt vervangen door Juanfran. Volgens Blind hoeft voor de inzetbaarheid van Vermaelen niet te worden gevreesd. De Belg speelde mee tegen RBC ondanks buikkrampen en diarree.
Inter is in de eigen competitie bezig aan een slechte serie. De Italiaanse club haalde uit de laatste drie duels slechts één punt. Na nederlagen tegen Fiorentina en Juventus speelde Inter zaterdag onder toeziend oog van Gerard van der Lem doelpuntloos gelijk tegen subtopper Livorno. Juventus profiteerde niet van het puntenverlies van Internazionale. De koploper speelde met 2-2 gelijk bij Messina.
Ik heb er wel een dvd van, maar die kan je ook wel ergens uit de budgetbak vissen geloof ik.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:52 schreef Nashje het volgende:
Ik wil CL wedstrijden (of een hele grote samenvatting) van '95 op dvd. Iemand enig idee hoe ik hieraan kan komen? Ergens te koop ofzo?
In de lente brengt Ajax toch een DVD uit van 95?quote:Op zondag 19 februari 2006 22:52 schreef Nashje het volgende:
Ik wil CL wedstrijden (of een hele grote samenvatting) van '95 op dvd. Iemand enig idee hoe ik hieraan kan komen? Ergens te koop ofzo?
Binnenkort komt er een DVD uit met de hele finale van '95 en een overzicht van dat toernooiquote:Op zondag 19 februari 2006 22:52 schreef Nashje het volgende:
Oh die dus in de lentequote:Op zondag 19 februari 2006 22:56 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Binnenkort komt er een DVD uit met de hele finale van '95 en een overzicht van dat toernooi.
Want ALS DE LENTE KOMMMMMMMTquote:Op zondag 19 februari 2006 22:55 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
In de lente brengt Ajax toch een DVD uit van 95?
Nou, ik vraag het me af. Die schrikt zo van wat hem overkomt dat hij vergeet af te drukken. Die gaat nadenken, en dan schiet ie huizenhoog over enzo.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:03 schreef Eb het volgende:
Adriano weet daar wel raad mee.
Ach, als Ajax speelt als in de laatste 20 minuten hoeft de return ook niet meer gespeeld te wordenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:23 schreef Beschouw het volgende:
Als Ajax tegen Inter zo speelt als in het eerste uur tegen RBC, hoeven ze de return niet meer te spelen.
Echt niet. 30.000 tot 35.000 mensen MAXIMAAL. Zelfs 410 was bovenin leeg in vergelijking met de rest van dit seizoen.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Er zaten 46383 mensen in het stadion volgens de NOS, VI ém de officiele Ajax site.
Das best veel.
Ik snap echt niet waarom je de cijfers van 3 bronnen in twijfel trekt.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:46 schreef devv05 het volgende:
[..]
Echt niet. 30.000 tot 35.000 mensen MAXIMAAL. Zelfs 410 was bovenin leeg in vergelijking met de rest van dit seizoen.
Lekker voor al die mensen die vandaag 'geen zin hadden' dat we net nu met 6-0 winnen, al was de wedstrijd verder bagger. Hopelijk hebben ze woensdag en de rest van het seizoen dan ook 'geen zin'.
http://www.nos.nl/gfx/winterspelen2006/live/index.htmlquote:Op zondag 19 februari 2006 23:46 schreef Roeni3 het volgende:
Grrr, ik zoek een live stream van Studio Voetbal, maar Nederland 2 doet daar niet aan, geloof ik.![]()
Idd, bij mij in het vak liepen mensen in de 65e minuut weg. GOD STRAFT METEEEEEENquote:Op zondag 19 februari 2006 23:46 schreef devv05 het volgende:
[..]
Echt niet. 30.000 tot 35.000 mensen MAXIMAAL. Zelfs 410 was bovenin leeg in vergelijking met de rest van dit seizoen.
Lekker voor al die mensen die vandaag 'geen zin hadden' dat we net nu met 6-0 winnen, al was de wedstrijd verder bagger. Hopelijk hebben ze woensdag en de rest van het seizoen dan ook 'geen zin'.
Omdat ik het zelf gezien hebquote:Op zondag 19 februari 2006 23:47 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom je de cijfers van 3 bronnen in twijfel trekt.
Held.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/gfx/winterspelen2006/live/index.html
Ok.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
Idd, bij mij in het vak liepen mensen in de 65e minuut weg. GOD STRAFT METEEEEEEN![]()
Het waren er idd 30 tot 35.000, die bronnen lullen onzin Roenie.
Nou ja, ik vind mezelf gewoon een meer betrouwbare bron dan wat domme media die elkaar napratenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Leuke discussie weer over het vaak wedstrijden bezoeken
Ja komt door Dirk_kuyt, die weer loop te fucke over de supportersaantallenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Ohja, ging ook niet alleen over jouw opmerking hoor, zat even terug te lezen...
Ten eerste zijn het niet 'mijn' bronnen. Ten tweede val jij bij het minste of geringste al iemand aan, omdat jij een diehard supporter bent. Kap nou eens met die persoonlijke aanvallen meteen.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:50 schreef devv05 het volgende:
[..]
Omdat ik niet achterlijk ben? Er zaten GEEN 46.000 man. Ajax telt gewoon alle seizoenskaarten + losse kaartverkoop en die andere 'bronnen' van jou nemen die cijfers klakkeloos over.
Misschien moet je wat vaker wedstrijden bezoeken, dan zou je het zelf geweten hebben.
Was in de 1e helft, want Maarten staat voor Zuid.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegt het was maar RBC en mischien is die foto wel in de 90ste minuut gemaakt? maar dat staat er niet bij ofwel?
Jij noemt die bronnen toch, dan zijn het jouw bronnenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:56 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ten eerste zijn het niet 'mijn' bronnen. Ten tweede val jij bij het minste of geringste al iemand aan, omdat jij een diehard supporter bent. Kap nou eens met die persoonlijke aanvallen meteen.
Ik had mijn mening niet meteen klaar, ik vond de tegenstelling tussen officiele bronnen (die precieze aantallen noemen) en jouw ooggetuigenverslag alleen vreemd. Maar laten we er inderdaad maar over ophouden.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jij noemt die bronnen toch, dan zijn het jouw bronnenEn het was niets persoonlijks hoor, ik kom altijd vrij fel over in discussies maar daarom bedoel ik het nog niet altijd slecht
![]()
Wat ik wel altijd vreemd (en soms irritant) vind is dat de mensen die er het minste zijn altijd het beste denken te weten of als eerste hun mening klaar hebben.
Maar goed, weinig zin om daar verder over te discussieren, nutteloos ook. We hebben eindelijk weer eens flink gescoord tenslotte, al was het slechts tegen RBC. Let's celebrate
Van Gelder: 'Ajax op Nederland 1 en PSV op Nederland 3. En nee, daar hebben wij echt niets mee te maken.' Heerlijk, die Jack.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:18 schreef jna het volgende:
Niet eens wat over Gronkjaer.
Laat staan Nedved![]()
![]()
ik zie maar 1 oplossing, niet gaan trainenquote:Op maandag 20 februari 2006 00:24 schreef Badabingea het volgende:
Ben dan aan 't trainen. Hoelaat zijn ze samenvattingen, en waar?
Wat verwacht je dan van dit huidige Ajax? probeer, ja probeer, eens een keer positieve dingen d'r uit te halen. Scorende spitsen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, prima.
Maar met 20 goeie minuten per tig wedstrijden is er niet echt een reden om blij te zijn, of zo.
Waar, op het station?quote:Op maandag 20 februari 2006 02:16 schreef -Wolf- het volgende:
Mensen die voortijdig het station verlaten...
Hoe dramatisch een wedstrijd van AJAX ook is, ik blijf altijd tot het laatste fluitsignaal.
Kan er niet een Policy komen, dat als mensen geruchten van Voetbalzone of V-bal posten dat ze dan een 48 uurs ban krijgenquote:Op maandag 20 februari 2006 07:22 schreef Enchanter het volgende:
Weet niet of het al geplaatst is
‘Yildirim in beeld bij Ajax’
Het gerucht gaat dat Ugur Yildirim op het lijstje bij Ajax staat om de rechtsbuitenpositie volgend seizoen in te vullen. De Amsterdammers zijn driftig op zoek naar buitenspelers, eerder werden Diba en Jenner (beide NAC) al in verband gebracht met de ploeg van trainer Danny Blind.
De vrije trapspecialist verlengde onlangs zijn contract bij SC Heerenveen tot medio 2010. Helemaal vreemd is de interesse in de éénmalige international niet, want hij vormde bij de Friezen samen met de inmiddels vertrokken Klaas Jan Huntelaar een ijzersterk aanvalskoppel.
Wellicht dat de huidige topscorer van de Eredivisie een goed woordje voor Yildirim heeft gedaan. Voor de linksbuitenpositie meldde het Duitse blad Der Kicker afgelopen week dat Ajax interesse heeft in een oud-speler van de club. De Deense aanvaller Jesper Gronkjaer in dienst bij VfB Stuttgart zou één van de kandidaten zijn.
bron : voetbalzone![]()
Wat moet je in godsnaam met Yildrim , kan leuk een een vrije trap nemen , maar die gozer is nog trager als Grygera en Vermaelen bij elkaar , kan nog geen lantaarnpaal voorbij spelen.
Nee laten ze 'turk' maar bij SCH houden
Een leuke voorzet heeft hij en een leuke vrije trap. Voor de rest kan hij niks.quote:Op maandag 20 februari 2006 07:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Yilderim en Huntelaar vinden elkaar echt blind.
Ik ben er zeker voorstander van als Ugur naar Ajax komt.
Eindelijk iemand met een hele goeie voorzet.
Ja, dan liever Rosales die 1x per wedstrijd z'n man perongeluk voorbij komt en dan niet weet wat ie met de bal moet doen.quote:Op maandag 20 februari 2006 07:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Een leuke voorzet heeft hij en een leuke vrije trap. Voor de rest kan hij niks.
Zie ook Lindenbergh... Gehaald voor het werkvermogen en ervaring, maar werd al vrij snel oud en was toch niet wat ze dachten... Gelukkig doet hij het nu weer aardig.quote:Op maandag 20 februari 2006 07:57 schreef Tarado het volgende:
Ylderim zou in het Ajax van nu niet misstaan maar dat geldt voor heel veel middelmatige voetballers op dit moment, hij is echter te licht voor het niveau waar Ajax naar toe wil en ook thuis hoort. Daarom vind ik het ook jammer dat Perez is gekocht, die speelt met AZ door goede coaches (Co en Louis) zoals zoveel AZ spelers boven zijn kunnen en zal bij Ajax door de mand vallen. De enige AZ speler die het Ajax niveau aankan is Landzaat, maar dat is een dienende speler en geen creatieve speler.
Ja, z'n steekpassjes gisteren waren briljant.quote:Op maandag 20 februari 2006 08:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Zie ook Lindenbergh... Gehaald voor het werkvermogen en ervaring, maar werd al vrij snel oud en was toch niet wat ze dachten... Gelukkig doet hij het nu weer aardig.
Ach de "reserve aanvoerder" deed iig zijn best, meer kon ie ook niet doenquote:Op maandag 20 februari 2006 08:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, z'n steekpassjes gisteren waren briljant.
quote:'Ajax is rijp voor Co Adriaanse'
20/2/2006 8 :24
Ik verdenk Ton van Dalen ervan dat hij in zijn kist lag te glimlachen toen Henk Kesler, Theo Vonk, Henk van Ginkel, Bob Maaskant, een neef die zijn relatie met de overledene schromelijk overschatte, en ik met de kleurrijke voetbalmakelaar liepen te zeulen op de sfeervolle markt in het hart van Enschede. Buiten schalde het You’ll never walk alone van Gerry and the Pacemakers uit de luidsprekers. In de kerk wachtte de complete voetbalwereld van Jan Mulder tot Sander Westerveld en van Hans Meyer tot Kees Ploegsma. Binnen zat tevens de vaderlandse jazz-top, onder wie drummer John Engels en pianist Rein de Graaf, om de overleden jazzfreak de laatste eer te bewijzen. Het werd een sfeervol afscheid van Ton van Dalen. De twee jeugdige erfgenamen, die oom Ton nauwelijks kenden, hoeven zich geen zorgen meer te maken, de verzameling cd’s en dvd’s gaat naar jazzcafé De Tor en allerlei mensen uit de voetbalwereld vragen zich af waar Van Dalen zijn zwarte centjes bewaarde. Want het is een publiek geheim dat er rond transfers regelmatig betalingen onder de tafel plaatshebben. Er werd in Enschede afscheid genomen van een unieke persoonlijkheid, maar voorlopig kan ik geen jazz meer horen.
De ook aanwezige FC Twente-voorzitter Joop Munsterman worstelt intussen met een probleem. Intern was afgesproken dat algemeen directeur Johan Plageman de woordvoerder van de club zou zijn, maar toen de voorzitter rond het vertrek van trainer Rini Coolen onzichtbaar bleef, rekenden de media hem daarop af. Verder heeft er in het financieel gezonde FC Twente een discussie plaats over het te voeren beleid. Invloedrijke sponsors willen na het vertrek van de vrij anonieme coach weer een grote naam voor de groep. De supporters willen Willem van Hanegem, maar ook de naam Jan Wouters circuleert in Enschede. De bij Feyenoord opgestapte technisch directeur Mark Wotte komt uit Tukkerland en lonkt opzichtig naar de vacante functie, maar is geen serieuze kandidaat. Intussen volgt Plageman de ontwikkelingen in en rond de club op de voet. Hij is vooral geschrokken van de reacties van sponsors die ook op het veld weer grote namen willen zien. Plageman weet als geen ander dat een grote naam geen garantie voor succes is, maar dat dergelijke spelers wel de salarisstructuur binnen de club ontregelen. Bij FC Twente is iedereen het er wel over eens dat de succesvolle interim-coach Jan van Staa geen hoofdrol gaat vertolken in de toekomst van de club.
Terwijl de tobbende coach Danny Blind dagelijks jokt dat hij nog steeds heel goed slaapt en de nieuwe algemeen directeur Maarten Fontein een kans voor open doel miste door na het misdadige gedrag van een aantal supporters louter open deuren in te trappen, wordt er achter de schermen bij Ajax hard gewerkt aan een nieuw elftal. Technisch directeur Martin van Geel is gespecialiseerd in het contracteren van spelers van zijn vorige club, omdat hij de inhoud van die contracten kent. Dat kunstje flikte hij ten koste van Willem II bij AZ en nu probeert hij hetzelfde als werknemer van Ajax ten koste van AZ. Feyenoord kaapte Ron Vlaar voor zijn neus weg, maar Kenneth Perez speelt volgend seizoen in De Arena. En het is niet uitgesloten dat Denny Landzaat met hem meekomt, al staat centrale verdediger Joris Mathijsen boven aan de lijst. Toch houdt Ajax er al rekening mee dat Mathijsen onhaalbaar is. Daarom heeft de club contact opgenomen met de bij Aston Villa spelende ex-PSV’er Wilfred Bouma, die samen met Jaap Stam het centrum van de verdediging moet gaan vormen. Zowel bij Willem II als bij AZ parasiteerde Van Geel volledig op de goede resultaten die de door hem binnengehaalde trainer Co Adriaanse realiseerde. In dat kader kijk ik er niet vreemd van op als Adriaanse binnen afzienbare tijd terugkeert naar Ajax. Zijn vijanden zijn intussen vertrokken, rancune is de ideale motivatie en het ego van Adriaanse zou zich gestreeld voelen.
Bij Feyenoord gaat het zó goed, dat voorzitter Jorien van den Herik zijn aangekondigde vertrek in 2008 herriep. Hij heeft de dagelijkse leiding gedelegeerd aan de professionals. De commerciële man Chris Woerts is de baas, terwijl Wim Jansen van achter de schermen alle technische beslissingen neemt. Woerts is een geniale man. Hij verkocht de voetbalbeelden namens de Eredivisie CV voor een vermogen aan John de Mol en verdient veel geld voor Feyenoord. Zulke mensen worden steeds belangrijker voor een club. Het houdt wel in dat oudgediende Sjaak Troost onder de voet wordt gelopen door de flamboyante Woerts. Troost loopt dan ook gefrustreerd rond en kijkt uit naar een andere baan. Ook de in het verleden invloedrijke Jan D. Swart is door gezondheidsproblemen naar de achtergrond verdreven. Troost en Swart zijn gedaald in de pikorde, omdat zij Ruud Gullit binnenhaalden. Ze brachten dat plan zó overtuigend, dat Van den Herik akkoord ging. Swart verdedigde verder Wotte tot de laatste snik, toen intern allang niemand de technisch directeur meer serieus nam.
Tijdens het bewind van Wotte en Gullit trok Feyenoord een hele serie miskopen aan. Sinds de komst van Jansen is het aankoopbeleid veel genuanceerder. De voetbalkennis en visie van Jansen staan niet ter discussie. Hij wil echter de dienst uitmaken, maar geen verantwoordelijkheid dragen. Jansen heeft een adviserende functie, maar trekt de macht volledig naar zich toe. De sponsors en de supporters drukten hem door de strot van de Feyenoord-leiding. Bij zijn komst maakte Jansen meteen duidelijk dat hij met Swart – op dat moment de rechterhand van de voorzitter – niets te maken wilde hebben, terwijl beide heren in dezelfde straat opgroeiden en bij elkaar in de klas zaten. Vervolgens volgde Erwin Koeman de falende Gullit op. Peter Bosz wordt technisch manager. Hij is een oude vriend van Jansen die met hem in een beleggingsclubje zit, met ex-Feyenoorder Nico Kunst als adviseur. Stanley Brard, een zwager van Jansen, werd hoofd jeugdopleiding. Onlangs kwam ook nog Pierre van Hooijdonk naar De Kuip. Het technisch brein dat aan alle touwtjes trekt blijft onzichtbaar en draagt officieel geen enkele verantwoordelijkheid. Het is te gek voor woorden, maar het werkt perfect en Feyenoord vaart er wel bij.
Het afgelopen weekeinde heb ik de biografie van Newcastle United-topscorer Alan Shearer Captain fantastic gelezen. Echt boeiend is het levensverhaal van de ietwat saaie spits geen moment. Alleen hoofdstuk 8 A Ruud awakening is aardig, omdat het handelt over de prestigestrijd tussen manager Ruud Gullit en clubheld Shearer. Gullit heeft in de publiciteit voortdurend de vloer aangeveegd met de belangrijkste speler van Newcastle United. In 2005, zes jaar na zijn ontslag, haalde Gullit nog een keer genadeloos uit in de Newcastle Evening Chronicle. De Nederlander noemde Shearer al een miskoop toen de spits overkwam van Blackburn Rovers. Gullit vond ook dat de spelers die hij namens Chelsea op het vasteland van Europa kocht beter en goedkoper waren. Hij was nog geen manager van Newcastle United of hij gaf een vermogen uit voor de dommekracht Duncan Ferguson en passeerde de mateloos populaire Shearer voor de derby tegen Sunderland. Gullit wilde de spits zelfs op de tribune zetten, maar dat ging voorzitter Freddy Shepherd te ver. Gullit heeft zijn belangrijkste speler beledigd, gekleineerd en afgezeken, maar Shearer gaf geen krimp. Hij maakte zelfs geen toespelingen op de wekelijkse tripjes van zijn baas naar Amsterdam en alle mediarellen over diens privé-leven. Shearer bleef een gentleman, sloeg nooit terug, maar zet Gullit al jaren voor schut door goed te voetballen en te blijven scoren. Shearer ontkent in zijn boek zelfs dat hij een rol speelde bij het ontslag van Gullit.
Johan Derksen
word toch automatisch verkleind?quote:
Net zoveel als die stortlading aan TVP's.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:38 schreef JaWi het volgende:
Wat heeft dat gemekker over Football Manager en Fifa en al dat soort dingen echt voor toegevoegde waarde hier?
Omdat onderhand elk topic volstaat met 6x hetzelfde gerucht, een hoop onzin en verder nog een hoop geblaat. Op een gegeven moment heeft het amper nog zin om hier te postenquote:Op maandag 20 februari 2006 09:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Doe eens stil, of mag je hier ook al geen humor hebben? (Besides, waar zie je fifa staan?) Ipv dat je erom lacht moet je er een hele post aan wijden, alsof dat gemekker ook maar iets bedraagt?
Hij doet het beter dan ik had verwacht. Hij scoort iig...quote:Op maandag 20 februari 2006 10:25 schreef pfaf het volgende:Markus
Wat een sensationele aankoop toch.
Tja, geen idee waar hij terecht zal komen...quote:Op maandag 20 februari 2006 10:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij doet het beter dan ik had verwacht. Hij scoort iig...
Maar wat gebeurt er volgend seizoen met hem..
Concurren met Huntelaar om de 9 positie.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Eenschquote:Op maandag 20 februari 2006 07:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Yilderim en Huntelaar vinden elkaar echt blind.
Ik ben er zeker voorstander van als Ugur naar Ajax komt.
Eindelijk iemand met een hele goeie voorzet.
Ik denk dat die lekker blijft. Blind heeft nog wel 180 soorten opstellingen om uit te proberen.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dus wij moeten ons nu de minderwaardige PSv instelling aan gaan meten? Dacht het niet....quote:Op maandag 20 februari 2006 01:33 schreef frenzy2003 het volgende:
wat loopt iedereen nou te zeuren over dramatisch spel?
we hebben 6-0 gewonnen,de 3 punten zijn binnen.
PSV is een club die zich steeds weer de 3 punten toe-eigend met dramatisch spel.
je kunt prachtig mooi voetballen maar als je de punten niet pakt wat win je er dan mee? wees maar gewoon blij dat het niet een verprutste wedstrijd is zoals tegen fc utrecht.
Je hoeft echt alleen maar naar een willekeurig overzichtje van de Arena te kijken om te zien dat dit aantal kant noch wal raaktquote:supporters aantallen stonden vandaag in de arena op 46.338
het lijkt mij dat zij tellen hoevaak een kaartje is gescand om mensen binnen te laten. je gaat toch niet kijken naar hoeveel kaartjes er zijn verkocht? hoe kom je aan doe wijsheid?
Alsof Huntelaar die 17 doelpunten bij heerenveen gemaakt heeft met voorzetten van Yildrim? Ajax wil vleugelspeler die hun man voorbij komen. Yildrim wil vrije trappen (zal dus vwel naar binnen trekken) of geeft een voorzet van halverwege de helft van de tegenstander...quote:
Sterker nog, Pranjic is de assistkoning bij Heerenveen dit jaar...quote:Op maandag 20 februari 2006 10:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Alsof Huntelaar die 17 doelpunten bij heerenveen gemaakt heeft met voorzetten van Yildrim? Ajax wil vleugelspeler die hun man voorbij komen. Yildrim wil vrije trappen (zal dus vwel naar binnen trekken) of geeft een voorzet van halverwege de helft van de tegenstander...
als die ballen gewoon aankomen zal je niemand horen klagen hoor.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Alsof Huntelaar die 17 doelpunten bij heerenveen gemaakt heeft met voorzetten van Yildrim? Ajax wil vleugelspeler die hun man voorbij komen. Yildrim wil vrije trappen (zal dus vwel naar binnen trekken) of geeft een voorzet van halverwege de helft van de tegenstander...
toch zie ik liever een echte rechtsbuiten die zijn man eens langskomt.... Anders kan je net zo goed Rosales laten staan... die heeft er ook een paar gegeven...quote:Op maandag 20 februari 2006 10:46 schreef aldostuta het volgende:
[..]
als die ballen gewoon aankomen zal je niemand horen klagen hoor.
Rosales een goede voorzet? Das wel heel lang geleden. Trabelsi geeft betere voorzettenquote:Op maandag 20 februari 2006 10:49 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
toch zie ik liever een echte rechtsbuiten die zijn man eens langskomt.... Anders kan je net zo goed Rosales laten staan... die heeft er ook een paar gegeven...
Trabelsi moet blijven idd, maar die gaat weg toch?quote:Op maandag 20 februari 2006 10:53 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Rosales een goede voorzet? Das wel heel lang geleden. Trabelsi geeft betere voorzetten
De Yildirim van vorig seizoen is wmb welkom hoor.
Yildirim hoeft niet zo van mijquote:Op maandag 20 februari 2006 07:22 schreef Enchanter het volgende:
Weet niet of het al geplaatst is
‘Yildirim in beeld bij Ajax’
Het gerucht gaat dat Ugur Yildirim op het lijstje bij Ajax staat om de rechtsbuitenpositie volgend seizoen in te vullen. De Amsterdammers zijn driftig op zoek naar buitenspelers, eerder werden Diba en Jenner (beide NAC) al in verband gebracht met de ploeg van trainer Danny Blind.
De vrije trapspecialist verlengde onlangs zijn contract bij SC Heerenveen tot medio 2010. Helemaal vreemd is de interesse in de éénmalige international niet, want hij vormde bij de Friezen samen met de inmiddels vertrokken Klaas Jan Huntelaar een ijzersterk aanvalskoppel.
Wellicht dat de huidige topscorer van de Eredivisie een goed woordje voor Yildirim heeft gedaan. Voor de linksbuitenpositie meldde het Duitse blad Der Kicker afgelopen week dat Ajax interesse heeft in een oud-speler van de club. De Deense aanvaller Jesper Gronkjaer in dienst bij VfB Stuttgart zou één van de kandidaten zijn.
bron : voetbalzone![]()
Wat moet je in godsnaam met Yildrim , kan leuk een een vrije trap nemen , maar die gozer is nog trager als Grygera en Vermaelen bij elkaar , kan nog geen lantaarnpaal voorbij spelen.
Nee laten ze 'turk' maar bij SCH houden
Noem een speler bij Ajax die op rechtsbuiten kan en een betere voorzet heeft dan Yildirim?quote:Op maandag 20 februari 2006 10:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
trabelsi (maar die vertrekt)quote:Op maandag 20 februari 2006 11:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Noem een speler bij Ajax die op rechtsbuiten kan en een betere voorzet heeft dan Yildirim?
quote:Sneijder weer gelinkt aan Milan
Wesley Sneijder is weer in verband gebracht met een transfer naar AC Milan. Volgens La Gazzetta dello Sport maakt de middenvelder hoogstwaarschijnlijk komende zomer de overstap naar de Serie A.
Enkele weken geleden werd Sneijder ook al in verband gebracht met AC Milan. Daaropvolgend kwam het gerucht dat Ajax bereid is om de Utrechter de verkopen, mits de Italianen de hoofdprijs willen betalen.
Ajax en AC Milan zouden reeds gesproken hebben over de mogelijkheden van een transfer. De situatie rond Sneijder, die bij Ajax nog een contract heeft tot medio 2010, kwam aan bod tijdens de onderhandelingen rond de overgang van Jaap Stam naar Amsterdam.
Hij is niet voor niets nooit meer opgeroepenquote:Op maandag 20 februari 2006 11:31 schreef Suijk het volgende:
Komt 'ie wel weer in oranje terecht...
Natuurlijk blijft Rosenberg.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:42 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik denk dat die lekker blijft. Blind heeft nog wel 180 soorten opstellingen om uit te proberen.
Kaka past niet bij Ajax.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:47 schreef jna het volgende:
Martin van Geel kennende ruilt ie Sneijder gewoon tegen Kaka
Niet zo overdrijven, RBC hebben we ook op nul weten te houden.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben nu al bang voor de eerste echte counter van Inter.
Trabelsi - Heitinga - Vermaelen - Juanfran lijkt mij de meest logische opstelling voor de achterhoede?quote:Op maandag 20 februari 2006 12:16 schreef SiemeN het volgende:
Enig idee hoe de achterhoede nu zal staan tegen Inter?
Het enige wat bij mij bekend is, is dat Urby op het midden zal spelen en Juanfran op linksback.
De voorhoede lijkt me duidelijk, maar dat centrum van de verdediging..
Dat kwam meer door het geklungel van de RBC-ers dan door kunde van onze kant.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven, RBC hebben we ook op nul weten te houden.
Ja precies. 6-3 had ook zo gekund.. en dat is echt heel zwak tegen dit niets voorstellende RBC hoor..quote:Op maandag 20 februari 2006 12:21 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat kwam meer door het geklungel van de RBC-ers dan door kunde van onze kant.
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven, RBC hebben we ook op nul weten te houden.
Die politiek correcte antwoorden altijd in de voetbal-media..quote:Adriano spreekt van 'een moeilijke fase'
Maandag 20 februari, door SV, Amsterdam, 08.05u GMT+01.00, Italiaanse media
Inter Milan-spits Adriano zegt in de Italiaanse media dat zijn team momenteel in een 'zeer moeilijke fase zit' en dat het woensdag een belangrijke wedstrijd tegemoet gaat.
De Italianen zijn dan tegenstander van Ajax in de Champions League. 'We moeten de afgelopen duels vergeten waarin we moeilijk tot scoren kwamen', zegt Adriano. 'Ajax is een jonge ploeg, maar wel een sterke. We zullen op onze hoede moeten zijn'.
Lekker simpel weer van Adrianoquote:Op maandag 20 februari 2006 12:25 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Die politiek correcte antwoorden altijd in de voetbal-media..
Ach joh, wat moet je anders zeggen?quote:
Ja of die jonge kutploeg wint gewoon met 3-0. Klaas Jan schiet er twee binnen en word volgend jaar verkochtquote:Op maandag 20 februari 2006 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach joh, wat moet je anders zeggen?
Ik denk dat hij DENKT: die jonge kutploeg rollen we ff op... en dat IS waarschijnlijk ook gewoon zo.
Maar ja, stel hij zegt wat hij denkt, en ze hebben bij Inter een totale offday, daar sta je dan met je 3-0 Nederlaag.
Ach, alles kan natuurlijk. Ik acht de kansen niet heel groot, maar ALS ie snel valt voor Ajax kan het nog wel eens leuk worden. Een jagend Inter is misschien nog NET te doen. Maar als ze lekker hun achteroverleun spel kunnen spelen en dan die ene counter gewoon maken is het zo weer afgelopen voor Ajax.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja of die jonge kutploeg wint gewoon met 3-0. Klaas Jan schiet er twee binnen en word volgend jaar verkocht.
quote:Klaas-Jan Huntelaar nadert top 3 Gouden Schoen
Het zijn de topschutters van de Eredivisie die deze week de opvallendste spelers zijn in de top 25 van het ESM klassement om de Gouden Schoen. Klaas-Jan Huntelaar nadert zelfs de top drie.
Bij de beste 25 topscorers van Europa staan sinds afgelopen weekeinde vier namen van spitsen uit de Nederlandse competitie vermeld.
Jefferson Farfán is de laatste aanwinst. De Peruaanse PSV'er hielp de regerend kampioen weer eens aan drie punten, ditmaal door twee goals tegen Vitesse. Met zeventien treffers neemt hij de 25ste positie in.
Boven hem staan Dirk Kuijt (omhoog naar de zeventiende plaats dankzij zijn goal tegen Sparta Rotterdam) en Shota Arveladze (nog net in de top tien na een improductieve week).
Klaas-Jan Huntelaar schoot zichzelf naar de zesde plaats, via zijn vier doelpunten tegen RBC Roosendaal. De jeugdinternational nadert de top drie, waar Ruud van Nistelrooy als best geklasseerde Nederlander de derde plaats bezet. Nog 3,5 punt scheidt de topscorer van de Eredivisie met die van het Premiership, omgerekend nog altijd drie treffers.
quote:Ajax - Inter onder leiding van Stark
De wedstrijd tussen Ajax en Inter Milaan zal woensdagavond worden geleidt door Wolfgang Stark. De Duitse scheidsrechter floot nog niet eerder een Europees duel voor Ajax. Inter leidde hij één keer. Dit pakte slecht uit voor de Italiaanse ploeg; in Milaan was Arsenal met 1-5 te sterk.
Stark leidde wel de duels van PSV (tegen Nantes 0-0), Roda JC (0-1 bij Milan, verlies na penalty's) en Vitesse (1-0 verlies bij Liverpool).
quote:Ex-Ajacied Obodai: 'Ik hoop dat Feyenoord titel pakt'
Verliezen van stadsgenoot Feyenoord met de grootste nederlaag van het seizoen (4-0) en ook nog eens winst voor de belagers ADO Den Haag en Willem II. Het was zéker niet het weekeinde van Sparta, dat probeert de na-competitie te ontwijken. Toch stapte middenvelder Anthony Obodai gisteren snel over de teleurstelling heen. Nooit achterom kijken, is het levensmotto van de fysiek ijzersterke Spartaan.
,,Zaterdag spelen we weer thuis tegen Willem II. Dan kunnen we iets rechtzetten,'' oordeelde de Ghanees. De Afrikaan, die na afloop de complimenten van zijn trainer Wiljan Vloet kreeg toebedeeld, putte moed uit de sterke openingsfase van Sparta in de Kuip. ,,We speelden goed, maar konden onszelf niet belonen met een doelpunt.''
Nicky Hofs gooide met twee treffers het duel vroegtijdig op slot. ,,Feyenoord is voor mij titelkandidaat nummer één,'' sprak Obodai. ,,Ik hoop ook dat ze de titel pakken. Ze spelen slim en maken op de juiste momenten doelpunten.''
Obodai en Sparta willen nog deze week met elkaar aan tafel om zijn nog één seizoen doorlopende verbintenis te verlengen. De Ghanees heeft zijn voetbalplezier teruggevonden in Rotterdam na enkele moeizame jaren bij Ajax. Obodai gelooft in Sparta. ,,Vandaag waren we kansloos, maar de komende weken krijgen we volop kansen om ons in veiligheid te spelen. Als we in eigen stadion Willem II verslaan, zijn we een flinke stap dichter bij handhaving.'' De Ghanees hoopt deze zomer met zijn vaderland het WK in Duitsland te spelen.
Bij een nieuw contract zullen geïnteresseerde clubs diep in de buidel moeten tasten om hem over te nemen van Sparta. ,,Ik wil zelf graag bijtekenen,'' zegt Obodai. ,,De mensen bij Sparta geven me vertrouwen en doen alles voor me. De komende jaren gaat deze club groeien.'' Aan Willem II, dat een achterstand heeft van zeven punten, bewaart hij goede herinneringen. ,,Ooit scoorde ik tweemaal tegen die ploeg toen ik nog voor Ajax speelde. Voor Sparta heb ik nog steeds niet gescoord. Zaterdagavond lijkt me een mooie wedstrijd om daar verandering in te brengen. Ik zie dat duel met erg veel vertrouwen tegemoet.''
Boeiend, dan hebben we altijd Markus nog.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja of die jonge kutploeg wint gewoon met 3-0. Klaas Jan schiet er twee binnen en word volgend jaar verkocht.
Inderdaad, je hebt de hele wedstrijd het idee, dat we kunnen winnen en uiteindelijk wordt het gewoon 0-1 voor hunquote:Op maandag 20 februari 2006 12:40 schreef HeatWave het volgende:
Ja, maar het zal OOK van de koelheid van de verdediging+keeper liggen, en dat was nou niet echt je van het de afgelopen tijd..
Ajax zal 70% van de tijd wanhopig proberen te scoren en als dat niet lukt wordt het gewoon weer 0-1.....
Dat was uit bij Milaan en Juve ook zoquote:Op maandag 20 februari 2006 12:52 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Inderdaad, je hebt de hele wedstrijd het idee, dat we kunnen winnen en uiteindelijk wordt het gewoon 0-1 voor hun![]()
Mwah, Markus is OOK lekker bezig, maar ik wil wel ff wat jaartjes plezier van KJH hoor.. kostte toch een bak geld..quote:Op maandag 20 februari 2006 12:43 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Boeiend, dan hebben we altijd Markus nog.
Ik ga er dan ook niet vanuit dat Huntelaar wordt verkocht.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, Markus is OOK lekker bezig, maar ik wil wel ff wat jaartjes plezier van KJH hoor.. kostte toch een bak geld..
De hele Italiaanse competitie valt qua niveau niet met de Eredivisie te vergelijken.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:58 schreef -Wolf- het volgende:
Hoewel Inter maar 1 punt uit de laatste 3 wedstrijden pakt, moet er wel bij gezegd worden dat het niet de minste tegenstanders waren.
Dat doe ik ook niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:59 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
De hele Italiaanse competitie valt niet met de Eredivisie te vergelijken.
quote:
Lekker gedaan van Huntelaarquote:Op maandag 13 februari 2006 15:58 schreef Schanulleke het volgende:
Zondag gaat Huntelaar ook de top 10 van het ESM-klassement binnenschieten
Begrijp ik maar het was een voorzetje die opa Henk Vos nog zou kunnen afmakenquote:
Het zou toch wat zijn, als 'ie die schoen weet te pakken?quote:Op maandag 20 februari 2006 13:22 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
[..]
Lekker gedaan van Huntelaar
daar heb ik geen vertrouwen in als 4-3-3 centrum spits.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:43 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Boeiend, dan hebben we altijd Markus nog.
Die gast legt ze met gemak vanaf de 16 erin. In italie dekken z ehem kort maar bij ajax zal hij mogen aanleggen en uithalen. Die scoort echt wel in de Arenaquote:Op maandag 20 februari 2006 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach joh, wat moet je anders zeggen?
Ik denk dat hij DENKT: die jonge kutploeg rollen we ff op... en dat IS waarschijnlijk ook gewoon zo.
Maar ja, stel hij zegt wat hij denkt, en ze hebben bij Inter een totale offday, daar sta je dan met je 3-0 Nederlaag.
Denk het ook wel ja. Maar goed, dat hoeft geen probleem te zijn, ik kan best leven met 3-1quote:Op maandag 20 februari 2006 14:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die gast legt ze met gemak vanaf de 16 erin. In italie dekken z ehem kort maar bij ajax zal hij mogen aanleggen en uithalen. Die scoort echt wel in de Arena![]()
Tsja, als je hem kort dekt en hij draait weg is hij ook gelijk los dus je moet keuzes makenquote:Op maandag 20 februari 2006 14:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die gast legt ze met gemak vanaf de 16 erin. In italie dekken z ehem kort maar bij ajax zal hij mogen aanleggen en uithalen. Die scoort echt wel in de Arena![]()
Voor wat het waard isquote:'Gentenaar gehaald als eerste keeper'
--------------------------------------------------------------------------------
Volgens insiders bij Ajax is doelman Dennis Gentenaar niet aangetrokken om op de bank plaats te nemen. De technische staf van Ajax vindt het optreden van de huidige eerste keeper Maarten Stekelenburg onvoldoende. Met name de voorzetten van de flanken worden door de talentvolle jongeling niet goed verwerkt. Ook in de coaching schiet Stekelenburg vooralsnog tekort.
Mede om die redenen zou Gentenaar volgend seizoen de beoogde eerste keeper van Ajax worden. De 30-jarige doelman, ex-NEC, zit momenteel op de bank bij Borussia Dortmund en tekende onlangs een driejarig contract bij de Amsterdamse formatie.
Nog een voordeel dat-ie zo stijf links is. Je weet in elk geval dat je van zijn rechter niks te duchten hebt.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tsja, als je hem kort dekt en hij draait weg is hij ook gelijk los dus je moet keuzes maken![]()
Rugdekkingquote:Op maandag 20 februari 2006 14:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tsja, als je hem kort dekt en hij draait weg is hij ook gelijk los dus je moet keuzes maken![]()
Zo goed is dat inter ook weer niet hoor. Ajax is gewoon kut en inter hoeft niet eens een offday te hebben als Ajax maar voetbalt wat ze op dit moment al 3 jaar niet doenquote:Op maandag 20 februari 2006 14:14 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, je moet wel het veld ingaan met de intentie om te winnen natuurlijk.. Dat deed RBC vast ook wel.
Ajax is dit seizoen ook te pakken door mindere ploegen, terwijl ze wel KUNNEN voetballen. Inter is natuurlijk niet overslaanbaar, maar Ajax zal echt een topdag moeten hebben en Inter een offday. Zo realistisch ben ik ook wel weer..
Onder normale omstandigheden wint Inter dit relatief eenvoudig natuurlijk..
Op die ballen vanaf de zijkant kan je oefenen.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:21 schreef PLAE@ het volgende:
Stekelenburg wordt het nooit wat meehelaas.
Hem is nu al wel lang genoeg de handen boven het hoofd gehouden. En dat alleen omdat ie Nederlands is en uit de eigen jeugd komt.
Als Milan Sneijder zo graag wil hebben, mogen ze hem voor 20 miljoen meenemen.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:22 schreef Jajong het volgende:
Als Milan Sneijder wil hebben, mogen ze daar 15 miljoen + voor neerleggen.
quote:Wolfgang Stark is woensdagavond arbiter bij het Champions League-duel tussen Ajax en Internazionale. De Duitsers floot nooit eerder een Europees duel van de Amsterdammers.
Stark floot Internazionale wel een keer in Europees verband. Het betrof een avond waar de Italianen niet graag aan terugdenken. Mede dankzij een weergaloze Thierry Henry werd toen met 1-5 verloren van Arsenal.
Ik ook wel. Niks te verliezen.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:04 schreef Roeni3 het volgende:
Mulder zei het al: vol op de aanval spelen. Helemaal mee eens.
15 miljoen is nog een lachertje. Maximaal 30 miljoen.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:22 schreef Jajong het volgende:
Als Milan Sneijder wil hebben, mogen ze daar 15 miljoen + voor neerleggen.
We gaan natuurlijk geen maximum bedrag stellenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:09 schreef Nashje het volgende:
15 miljoen is nog een lachertje. Maximaal 30 miljoen.
Lieve mango, zou jij je user icon ook even willen aanpassen?quote:
ja, die wil ik ook nog wel is zien.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:31 schreef Ayaxola het volgende:
Zijn de filmpjes van de goals van gister trouwens nog ergens op internet te vinden?
Ik heb ze al wel gezien, alleen ik probeer eigenlijk alle goals van het seizoen te verzamelenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:33 schreef hroswith het volgende:
[..]
ja, die wil ik ook nog wel is zien.![]()
Ja, maar dan heb ik ze niet op de computerquote:Op maandag 20 februari 2006 16:36 schreef Urquhart het volgende:
En anders vanavond bij VI.
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:42 schreef Nashje het volgende:
Kwam net nog een leuke goal tegen. Van der Meyde vs Roma.
mooie goal, eigelijk hadden ze Van der Meyde trug moeten halen, hij zal het echt niet verleerd zijn.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:42 schreef Nashje het volgende:
Kwam net nog een leuke goal tegen. Van der Meyde vs Roma.
Er kwam wel iets voorbij met Yildirim, maar dat was volgens mij voetbalzonequote:Op maandag 20 februari 2006 17:02 schreef J.P. het volgende:
Zozo, de dag is al bijna voorbij en er is volgens mij nog geen nieuw gerucht voorbij gekomen.
Dat is lang geleden![]()
Ik kán nog even gaan rondbellen natuurlijk...quote:Op maandag 20 februari 2006 17:02 schreef J.P. het volgende:
Zozo, de dag is al bijna voorbij en er is volgens mij nog geen nieuw gerucht voorbij gekomen.
Dat is lang geleden![]()
Of Derksen moet vanavond met nog iets schokkends komen.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:02 schreef J.P. het volgende:
Dat is lang geleden![]()
Van der Meyde geeft ongeveer net zoveel assists als Yildirim doet en kan harder rennen. Simpel.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik begrijp soms echt niets van m'n mede-Ajacieden..
Geen Yildirim maar dan wel v.d. Meyde terug..
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:15 schreef Radegast het volgende:
[..]
Van der Meyde geeft ongeveer net zoveel assists als Yildirim doet en kan harder rennen. Simpel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |