Lieve mango, zou jij je user icon ook even willen aanpassen?quote:
ja, die wil ik ook nog wel is zien.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:31 schreef Ayaxola het volgende:
Zijn de filmpjes van de goals van gister trouwens nog ergens op internet te vinden?
Ik heb ze al wel gezien, alleen ik probeer eigenlijk alle goals van het seizoen te verzamelenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:33 schreef hroswith het volgende:
[..]
ja, die wil ik ook nog wel is zien.![]()
Ja, maar dan heb ik ze niet op de computerquote:Op maandag 20 februari 2006 16:36 schreef Urquhart het volgende:
En anders vanavond bij VI.
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:42 schreef Nashje het volgende:
Kwam net nog een leuke goal tegen. Van der Meyde vs Roma.
mooie goal, eigelijk hadden ze Van der Meyde trug moeten halen, hij zal het echt niet verleerd zijn.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:42 schreef Nashje het volgende:
Kwam net nog een leuke goal tegen. Van der Meyde vs Roma.
Er kwam wel iets voorbij met Yildirim, maar dat was volgens mij voetbalzonequote:Op maandag 20 februari 2006 17:02 schreef J.P. het volgende:
Zozo, de dag is al bijna voorbij en er is volgens mij nog geen nieuw gerucht voorbij gekomen.
Dat is lang geleden![]()
Ik kán nog even gaan rondbellen natuurlijk...quote:Op maandag 20 februari 2006 17:02 schreef J.P. het volgende:
Zozo, de dag is al bijna voorbij en er is volgens mij nog geen nieuw gerucht voorbij gekomen.
Dat is lang geleden![]()
Of Derksen moet vanavond met nog iets schokkends komen.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:02 schreef J.P. het volgende:
Dat is lang geleden![]()
Van der Meyde geeft ongeveer net zoveel assists als Yildirim doet en kan harder rennen. Simpel.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik begrijp soms echt niets van m'n mede-Ajacieden..
Geen Yildirim maar dan wel v.d. Meyde terug..
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:15 schreef Radegast het volgende:
[..]
Van der Meyde geeft ongeveer net zoveel assists als Yildirim doet en kan harder rennen. Simpel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |