daar heb ik geen vertrouwen in als 4-3-3 centrum spits.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:43 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Boeiend, dan hebben we altijd Markus nog.
Die gast legt ze met gemak vanaf de 16 erin. In italie dekken z ehem kort maar bij ajax zal hij mogen aanleggen en uithalen. Die scoort echt wel in de Arenaquote:Op maandag 20 februari 2006 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach joh, wat moet je anders zeggen?
Ik denk dat hij DENKT: die jonge kutploeg rollen we ff op... en dat IS waarschijnlijk ook gewoon zo.
Maar ja, stel hij zegt wat hij denkt, en ze hebben bij Inter een totale offday, daar sta je dan met je 3-0 Nederlaag.
Denk het ook wel ja. Maar goed, dat hoeft geen probleem te zijn, ik kan best leven met 3-1quote:Op maandag 20 februari 2006 14:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die gast legt ze met gemak vanaf de 16 erin. In italie dekken z ehem kort maar bij ajax zal hij mogen aanleggen en uithalen. Die scoort echt wel in de Arena![]()
Tsja, als je hem kort dekt en hij draait weg is hij ook gelijk los dus je moet keuzes makenquote:Op maandag 20 februari 2006 14:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die gast legt ze met gemak vanaf de 16 erin. In italie dekken z ehem kort maar bij ajax zal hij mogen aanleggen en uithalen. Die scoort echt wel in de Arena![]()
Voor wat het waard isquote:'Gentenaar gehaald als eerste keeper'
--------------------------------------------------------------------------------
Volgens insiders bij Ajax is doelman Dennis Gentenaar niet aangetrokken om op de bank plaats te nemen. De technische staf van Ajax vindt het optreden van de huidige eerste keeper Maarten Stekelenburg onvoldoende. Met name de voorzetten van de flanken worden door de talentvolle jongeling niet goed verwerkt. Ook in de coaching schiet Stekelenburg vooralsnog tekort.
Mede om die redenen zou Gentenaar volgend seizoen de beoogde eerste keeper van Ajax worden. De 30-jarige doelman, ex-NEC, zit momenteel op de bank bij Borussia Dortmund en tekende onlangs een driejarig contract bij de Amsterdamse formatie.
Nog een voordeel dat-ie zo stijf links is. Je weet in elk geval dat je van zijn rechter niks te duchten hebt.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tsja, als je hem kort dekt en hij draait weg is hij ook gelijk los dus je moet keuzes maken![]()
Rugdekkingquote:Op maandag 20 februari 2006 14:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tsja, als je hem kort dekt en hij draait weg is hij ook gelijk los dus je moet keuzes maken![]()
Zo goed is dat inter ook weer niet hoor. Ajax is gewoon kut en inter hoeft niet eens een offday te hebben als Ajax maar voetbalt wat ze op dit moment al 3 jaar niet doenquote:Op maandag 20 februari 2006 14:14 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, je moet wel het veld ingaan met de intentie om te winnen natuurlijk.. Dat deed RBC vast ook wel.
Ajax is dit seizoen ook te pakken door mindere ploegen, terwijl ze wel KUNNEN voetballen. Inter is natuurlijk niet overslaanbaar, maar Ajax zal echt een topdag moeten hebben en Inter een offday. Zo realistisch ben ik ook wel weer..
Onder normale omstandigheden wint Inter dit relatief eenvoudig natuurlijk..
Op die ballen vanaf de zijkant kan je oefenen.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:21 schreef PLAE@ het volgende:
Stekelenburg wordt het nooit wat meehelaas.
Hem is nu al wel lang genoeg de handen boven het hoofd gehouden. En dat alleen omdat ie Nederlands is en uit de eigen jeugd komt.
Als Milan Sneijder zo graag wil hebben, mogen ze hem voor 20 miljoen meenemen.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:22 schreef Jajong het volgende:
Als Milan Sneijder wil hebben, mogen ze daar 15 miljoen + voor neerleggen.
quote:Wolfgang Stark is woensdagavond arbiter bij het Champions League-duel tussen Ajax en Internazionale. De Duitsers floot nooit eerder een Europees duel van de Amsterdammers.
Stark floot Internazionale wel een keer in Europees verband. Het betrof een avond waar de Italianen niet graag aan terugdenken. Mede dankzij een weergaloze Thierry Henry werd toen met 1-5 verloren van Arsenal.
Ik ook wel. Niks te verliezen.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:04 schreef Roeni3 het volgende:
Mulder zei het al: vol op de aanval spelen. Helemaal mee eens.
15 miljoen is nog een lachertje. Maximaal 30 miljoen.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:22 schreef Jajong het volgende:
Als Milan Sneijder wil hebben, mogen ze daar 15 miljoen + voor neerleggen.
We gaan natuurlijk geen maximum bedrag stellenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:09 schreef Nashje het volgende:
15 miljoen is nog een lachertje. Maximaal 30 miljoen.
Lieve mango, zou jij je user icon ook even willen aanpassen?quote:
ja, die wil ik ook nog wel is zien.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:31 schreef Ayaxola het volgende:
Zijn de filmpjes van de goals van gister trouwens nog ergens op internet te vinden?
Ik heb ze al wel gezien, alleen ik probeer eigenlijk alle goals van het seizoen te verzamelenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:33 schreef hroswith het volgende:
[..]
ja, die wil ik ook nog wel is zien.![]()
Ja, maar dan heb ik ze niet op de computerquote:Op maandag 20 februari 2006 16:36 schreef Urquhart het volgende:
En anders vanavond bij VI.
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:42 schreef Nashje het volgende:
Kwam net nog een leuke goal tegen. Van der Meyde vs Roma.
mooie goal, eigelijk hadden ze Van der Meyde trug moeten halen, hij zal het echt niet verleerd zijn.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:42 schreef Nashje het volgende:
Kwam net nog een leuke goal tegen. Van der Meyde vs Roma.
Er kwam wel iets voorbij met Yildirim, maar dat was volgens mij voetbalzonequote:Op maandag 20 februari 2006 17:02 schreef J.P. het volgende:
Zozo, de dag is al bijna voorbij en er is volgens mij nog geen nieuw gerucht voorbij gekomen.
Dat is lang geleden![]()
Ik kán nog even gaan rondbellen natuurlijk...quote:Op maandag 20 februari 2006 17:02 schreef J.P. het volgende:
Zozo, de dag is al bijna voorbij en er is volgens mij nog geen nieuw gerucht voorbij gekomen.
Dat is lang geleden![]()
Of Derksen moet vanavond met nog iets schokkends komen.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:02 schreef J.P. het volgende:
Dat is lang geleden![]()
Van der Meyde geeft ongeveer net zoveel assists als Yildirim doet en kan harder rennen. Simpel.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik begrijp soms echt niets van m'n mede-Ajacieden..
Geen Yildirim maar dan wel v.d. Meyde terug..
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:15 schreef Radegast het volgende:
[..]
Van der Meyde geeft ongeveer net zoveel assists als Yildirim doet en kan harder rennen. Simpel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |