Dat vraag ik me soms ook af iddquote:Op zondag 19 februari 2006 21:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
46000 echt nooit heOp de tv leek het net of hij amper half vol zat. Ik verbaas me keer op keer hoe die lui in de ArenA aan die getallen komen. Volgens mij klopt daar nooit wat van.
Dan klopt het nog niet want hij heeft wel tegen Ajax gescoordquote:Op zondag 19 februari 2006 21:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Lezen.....Wat staat er achter tussen haakjes
![]()
Aantal Seizoenskaarten + Verkochte kaartjes.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
46000 echt nooit heOp de tv leek het net of hij amper half vol zat. Ik verbaas me keer op keer hoe die lui in de ArenA aan die getallen komen. Volgens mij klopt daar nooit wat van.
Als Blind nou gewoon Maduro op het middenveld houd en Galasek buiten de basis, dan ben je al een stuk verder. Blind loopt ook heletijd te kutten met de verdediging. Ik hoop niet voor jullie dat JuanFran al heeft getekent voor volgend seizoen want hij is een drama. Zet Urby daar maar neer.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond het gebagger in de verdeding wel stuitend, RBC had er wel drie mogen maken.
De goals waren prima.
Dat was denk ik bedoeld als speler van Heerenveen tegen Ajaxquote:Op zondag 19 februari 2006 21:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Lezen.....Wat staat er achter tussen haakjes
![]()
Maar ik neem aan dat ze dat toch tellen aan de poort? Tenminste bij Feyenoord gaan ze er niet van uit dat elke seizoenkaart houder komt opdagen. Die worden pas geteld als ze binnen zijn.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:38 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Aantal Seizoenskaarten + Verkochte kaartjes.
Dus als seizoenskaarthouders niet komen klopt er geen kloot van de statistieken zoals vandaag.
Dat doen ze dus niet bij ajax, vandaar dat het dus ook totaal niet klopt somsquote:Op zondag 19 februari 2006 21:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat ze dat toch tellen aan de poort? Tenminste bij Feyenoord gaan ze er niet van uit dat elke seizoenkaart houder komt opdagen. Die worden pas geteld als ze binnen zijn.
Jij hoort zelf niet bij de succes supporters want jij komt nooit in de ArenA. Volgens mij ben ik er nog vaker geweest dan jouquote:Op zondag 19 februari 2006 21:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Lekker boeiend hoeveel er zaten, laat de succes supporters maar lekker thuis blijven (waaronder mijn maat die geen zin had)
Idd, gewoon lekker Urby er neer zetten.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Juanfran heeft me ook nog nooit kunnen overtuigen, mag wel vertrekken.
Precies die mensen missen we toch niet, als ze niet eens de moeite doen om hun seizoenskaart aan iemand te geven die wel zin heeft.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Lekker boeiend hoeveel er zaten, laat de succes supporters maar lekker thuis blijven (waaronder mijn maat die geen zin had)
kom ik nooit in de arena? Volgens mij elke wedstrijd hoor... maar ja jij zal het wel beter wetenquote:Op zondag 19 februari 2006 21:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij hoort zelf niet bij de succes supporters want jij komt nooit in de ArenA. Volgens mij ben ik er nog vaker geweest dan jou![]()
Mijn vader kreeg zn seizoenskaart, dus daar heeft t niet aan gelegenquote:Op zondag 19 februari 2006 21:44 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Precies die mensen missen we toch niet, als ze niet eens de moeite doen om hun seizoenskaart aan iemand te geven die wel zin heeft.
Tja genoeg die het niet doen, want anders hadden er minstens 40.000 man moeten zitten en dat was echt niet zo.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:46 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Mijn vader kreeg zn seizoenskaart, dus daar heeft t niet aan gelegen
Jij bent altijd op FOK! manquote:Op zondag 19 februari 2006 21:45 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
kom ik nooit in de arena? Volgens mij elke wedstrijd hoor... maar ja jij zal het wel beter weten
Kijk mijn editquote:Op zondag 19 februari 2006 21:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Bij thuiswedstrijden? Lijkt me stug... Heb alleen nog maar Ajax willem 2 gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |