Fame en Nog één kans.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat is jullie favoriete Floortje-optreden eigenlijk?
Mijn favoriete optreden is toen ze Anita Meyer zong. Toen vond ik haar erg goedquote:Op zondag 19 februari 2006 13:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zeg: What You're Made Of..
over Floortje is genoeg zinvols te zeggen, moet lukken dusquote:Op zondag 19 februari 2006 13:48 schreef WithMe het volgende:
[..]
Laten we deze dan snel volmaken. Met louter zinvolle posts uiteraard.
Why tell me why.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ook datquote:Op zondag 19 februari 2006 13:48 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik mis trouwens topic #5 in de OP
Fame was ook geweldig ja, zeker een top 3 notering waard.quote:
keep on dreaming.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:53 schreef Markie-Mark het volgende:
Saaie gleuf, erger me elke week meer aan d'r
Hopelijk is het volgende week
Het zou terecht zijn.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk nog steeds dat Floortje gaat winnen.
Nee, dat vond ik niet zo toepasselijk omdat dit het zesde topic is.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:55 schreef WithMe het volgende:
Ik wil dat eerste zinnetje van de OP terug.![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 13:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik ben het er niet mee eens, maar ik denk het wel.quote:
mijn gevoel zegt nog steeds dat ze niet gaat winnen.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, natuurlijk heeft ze het fout.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:31 schreef charmed_angel het volgende:
Zal ze het voor de eerste keer sinds Idols fout hebben? Ik denk het wel
ik denk het ook wel..... maar zo wel een geweldige draai zijn aan deze idols! ik zie het wel zitten. Maar zou het ook niet erg vinden als ze wel de finale haalt.quote:
ze staat op dit moment op 4 bij mij, vorige week ook al..... vond haar nou niet echt geweldig gister. Jah het tweede nummer, maar het eerstquote:Op zondag 19 februari 2006 14:41 schreef WithMe het volgende:
Geweldig? Waarom? Ik dacht dat Floortje één van jouw favorieten was.
Een eventuele zangcarrière van Raffaëla zou voorlopig toch niet van de grond komen.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:57 schreef OmeRobbie het volgende:
Angelique en Ellen zijn eigenlijk al artiesten die in het circuit al een tijdje bezig zijn.
Daarom moet van mij Floortje of Raffa winnen; het pure dromen van die zangcarriere en dat het dan ineens werkelijkheid wordt. Liefst Floortje, want Raffa is een beetje aanstellerig. Te.
Net als Ilse de Lange: van schoenenmeisje naar wereldster of van krantenjongen tot miljonair.
Helemaal mee eens! En ze kan ook nog eens goed zingen.. Wat wil een mens nog meer..quote:Op zondag 19 februari 2006 14:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Floortje is wel een beetje tuttig ja, maar wel een leuk tutje.
umzzzzz Floortje heeft toch ook wel eens een single uitgebracht? dus ik snap je niet helemaal... die is ook al een tijdje bezig in het circuit.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:57 schreef OmeRobbie het volgende:
Angelique en Ellen zijn eigenlijk al artiesten die in het circuit al een tijdje bezig zijn.
Daarom moet van mij Floortje of Raffa winnen; het pure dromen van die zangcarriere en dat het dan ineens werkelijkheid wordt.
Ze bedoelen waarschijnlijk haar kleding en gedrag.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:41 schreef Natalie het volgende:
'k Zou niet weten wat er zo tuttig aan Floortje zou zijn..
Waarschijnlijkquote:Op zondag 19 februari 2006 15:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze bedoelen waarschijnlijk haar kleding en gedrag.
Misschien qua kleding tuttig, maar voor de rest vind ik het wel meevallen. Het is verder een spontane meid met een leuke uitstraling.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:45 schreef Natalie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk
Maar persoonlijk vind ik er weinig tuttigs aan.
Mooie vrouwelijke kleding, spontaan, goedlachs
tja, ze moeten toch iets te zeggen hebben, alleen maar omdet ze ingetogen en rustig oogt, is ze meteen tuttig. haar liedjeskeuze lijkt ook wat...tuutig volgens sommige, maar tot nu toe heeft ze de liedjes doe iedereen als tuttig beschouwde wel zo weten neer te zetten dat je er niet meer om heen kan.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:11 schreef Natalie het volgende:
Kennelijk vinden sommigen dat tuttig.
Ik zie 't ook niet.
Wel geinig dat ze gisteren aangaf dat rock-thema het leukst te vinden.
True.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Iedereen zoekt iets negatiefs bij de persoon die ze het minste aanstaat. Of het nou gegrond is of niet, dat is een bijzaak.
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
True.
Bij je favoriet hoor/zie je vooral de goeie dingen
En bij degenen die je tegenstaan hoor/zie je vooral de slechte.
Ik merk het bij mezelf ook.
Ze zijn gewoon alle 4 erg goed!
* Tha_Erik mompelt iets over het zien van goede dingen bij je favoriet.quote:Maar Floortje net iets beter dan de rest
Ja, ze zijn ook gewoon te verschillendquote:Op zondag 19 februari 2006 17:27 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zo'n beetje als Raffaela.
Floortje is de anti-Raffa
Nooit gewetenquote:Op zondag 19 februari 2006 18:51 schreef BVO het volgende:
Ze heeft een beetje een harde klank in d'r stem.
Enige juiste keuzequote:
quote:
quote:
Schel absoluut nietquote:Op zondag 19 februari 2006 18:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Schel en bij uptempo vind ik d'r soms wat hysterisch klinken, er komt dan geen rust in haar stem.
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:06 schreef chansadres het volgende:
[..]
Hoe durf je me zo te beledigen
En je hebt wel vaker stille hints laten vallen.quote:
Ik vond d'r outfit van vorige week een stuk beterquote:Op zondag 19 februari 2006 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond Chatnals jurkje op zich best leuk, alleen had het wat langer moeten zijn.
dat had ik nou ook, het tweede nummer deed ze weer ouderwets geweldig!quote:Op zondag 19 februari 2006 19:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik was wel verbaasd over het jurycommentaar na het tweede nummer, toen ik hoorde dat ze Vera Mann ging doen met Nog een keer vond ik het precies een nummer voor haar, wat zij geweldig kan zingen.... ik vond ook dat ze het goed deed....
Uiteindelijk is het altijd een kwestie van smaak. En dat is voor iedereen anders. Ik kan dus best begrijpen dat de jury het soms niet altijd eens is.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik was wel verbaasd over het jurycommentaar na het tweede nummer, toen ik hoorde dat ze Vera Mann ging doen met Nog een keer vond ik het precies een nummer voor haar, wat zij geweldig kan zingen.... ik vond ook dat ze het goed deed....
Maar ik snap die jury niet altijd geloof ik
Wat ik ook raar vind is dat de jury het niet met elkaar eens is, vindt Erik het niks, dan vindt HJ het wer geweldig.... en die mensen hebben er toch verstand van?
Jaa inderdaad! Ik snap die jury ook nooit helemaalquote:Op zondag 19 februari 2006 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat had ik nou ook, het tweede nummer deed ze weer ouderwets geweldig!
Tuurlijk wel. Het gaat erom wat Nederland leuk vind. Iemand die minder zingt maar wel helemaal "spettert" is een betere idol dan een suffe doos die niemand kent maar wel goed kan zingen. Het gaat er ook om wat je zingt.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Stom om te zeggen, want daar gaat het toch niet om???
Ja die moeder is het toonbeeld van Floortje over 30 jaar. Echt een kopie in de oude versie.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:57 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ja daar ben ik het ook wel mee eens, een wat flitsender uiterlijk, ze is nu zo... normaal
Kunnen ze die moeder dan ook niet meteen metamorfosen???![]()
Welcome to the club!quote:Op zondag 19 februari 2006 17:27 schreef Fir3fly het volgende:
Van de overgebleven 4 vind ik Floortje toch zeker het leukst. Ik vond haar eerst helemaal niks, met die quasi-bescheidenheid, maar de laatste 2 shows vond ik haar de beste.![]()
Ja dat vroeg ik me ook al af idd... misschien op het laatste moment geknoeid met rode wijn oid...quote:Op zondag 19 februari 2006 20:05 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Waarom was zij een tijdje terug nou als enige NIET in het wit???
"quote:Op zondag 19 februari 2006 20:05 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook al af idd... misschien op het laatste moment geknoeid met rode wijn oid...
Nee da's ook weer waar... Misschien heeft ze een hele grote wijnvlek/ moedervlek op haar tiet die bij elk wit pakje ontzettend doorschijnt.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:06 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
"
Mja, maar dan hebben ze toch vast wel nog ergens iets wits voor haar liggen lijkt me?? Dat programma is nou niet bepaald klein van opzet...![]()
Harm ook niet.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:05 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Waarom was zij een tijdje terug nou als enige NIET in het wit???
Interview met Serge bij Stenders zei hij dat Floortje zich niet lekker voelde in de witte kleren die ze voor haar hadden uitgekozen en dat ze op het laatste moment iets hebben uitgekozen waar ze zich wel lekker in voelden. Ook werd vaker gezegd dat wit niet mooi bij haar gezicht pastte.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:05 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook al af idd... misschien op het laatste moment geknoeid met rode wijn oid...
Ach ja, nadat Marescha weg ging (quote:
Daar kan ik me best wel iets bij voorstellen.. Ik denk dat wat ze toen aanhad haar veel beter staat dan welk wit stofje dan ook. Ik zeg: good callquote:Op zondag 19 februari 2006 20:11 schreef chansadres het volgende:
[..]
Interview met Serge bij Stenders zei hij dat Floortje zich niet lekker voelde in de witte kleren die ze voor haar hadden uitgekozen en dat ze op het laatste moment iets hebben uitgekozen waar ze zich wel lekker in voelden. Ook werd vaker gezegd dat wit niet mooi bij haar gezicht pastte.
Auw, ik zou maar snel weghalen je reactiequote:Op maandag 20 februari 2006 00:17 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, mooie nieuwe ava, is dat hier weer een nieuwe trend, van dat soort ava's?
Lynx, heb jij toevallig niet gemaakt, of wel?
Pimp *hier* met je Idols avatar #2quote:Op maandag 20 februari 2006 00:17 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, mooie nieuwe ava, is dat hier weer een nieuwe trend, van dat soort ava's?
Lynx, heb jij toevallig niet gemaakt, of wel?
Weetje, ik vind dat wel schattig. Ik ken genoeg meiden vroeger die dat ook deden. Het is gewoon lief.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:21 schreef Jerruh het volgende:
toen met die disco: "ja dan kwamen mijn vriendinnetjes en gingen we uren danspasjes oefneen voordat we naar de disco gingen..."ril!!!
het is Te cute, te voorbeldig, te netjes....quote:Op maandag 20 februari 2006 00:34 schreef chansadres het volgende:
[..]
Weetje, ik vind dat wel schattig. Ik ken genoeg meiden vroeger die dat ook deden. Het is gewoon lief.
mijn ma meteen "ja, dat deed ik vroeger ook"quote:Op maandag 20 februari 2006 00:34 schreef chansadres het volgende:
[..]
Weetje, ik vind dat wel schattig. Ik ken genoeg meiden vroeger die dat ook deden. Het is gewoon lief.
voor die tijdquote:Op maandag 20 februari 2006 00:38 schreef chansadres het volgende:
Dat vind ik wel meevallen. Misschien waren de meiden in jouw buurt allemaal ruig maar vooral in mijn tijd en dan bedoel ik schoolfeestjes (basisschool/middenbare school brugklas) was dat redelijk normaal.
Dingen blijven herhalenquote:Op maandag 20 februari 2006 00:41 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
mijn ma meteen "ja, dat deed ik vroeger ook"
verschil is alleen dat mijn ma dat eind jaren 70, begin 80 deed (toen zij in de puberteit zat)
waarom typ ik dit erbij? geen idee, maar het staat er nu toch al
Als er iemand warmte uitstraalt is het Floortje wel.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:21 schreef Jerruh het volgende:
zo standaard, zo opervlakkig, niet echt warmte uitstralend...
Floortje is in mijn ogen al een ster, en sterren geven warmte (ander soort sterren)quote:Op maandag 20 februari 2006 00:42 schreef WithMe het volgende:
[..]
Als er iemand warmte uitstraalt is het Floortje wel.
Pure Poezie!quote:Op maandag 20 februari 2006 00:44 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
Floortje is in mijn ogen al een ster, en sterren geven warmte (ander soort sterren)
Floortje: Onze zon
Inderdaad, denk dat als Floortje zich qua uitstraling en kleding zou verbeteren ze een grote kan worden, uitstraling is teveel het lieve, truttige buurmeisje dat iedereen wel uit het verleden kent...... Zou ze met iets "geilere" kleding kunnen verbloemen, alhoewel ze dan wellicht weer wat onnatuurlijker zou overkomen. Vind haar wat dat betreft veel lijken op Maud, die had die truttigheid ook in zich. Maar al met al ben ik blij dat ze door is, Finale Floortje - Angelique lijkt me prima, al mag Ellen ook, maar Raffaella....quote:Op maandag 20 februari 2006 00:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
voor die tijd
maar ze is nu toch wel ouder enzo...
ik heb meer het idee dat ze in die truttige puberjaren blijft hangen...
zoals een gastjurylid in ANTM over rebecca zei wat ook op floortje van toepassing zou kunnen zijn: "she is safe sex"
Mooi.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:44 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
Floortje is in mijn ogen al een ster, en sterren geven warmte (ander soort sterren)
Floortje: Onze zon
thnx...quote:
Precies, een beetje tegenhang tegen de Floortje-adoratie.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:04 schreef Andiyan het volgende:
TT!
![]()
Floortje en een negatieve TT mag ook wel eens.![]()
Ja, en dan probeerde ze ook nog dat truttige imago van dr af te schudden in dat filmpje waarin ze zichzelf als wild en uitdagend probeerde af te schilderen. Kansloos trouwens. Ik had meer zoiets vanquote:Op maandag 20 februari 2006 01:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Precies, een beetje tegenhang tegen de Floortje-adoratie.
Ik merk trouwens om mij heen dat mensen Floortje ook moe worden.
En wat er truttig is aan Floortje?
1. Ze is zo braaf, huiselijk en burgerlijk.
2. Waar Ellen, Angelique en Raffaela nog eens uitbundig gekleed gaan, gaat Flora altijd voor de olijke jurkjes en bebloemde bloesjes. Dat kan ook nog in het bejaardenhuis, Floor!
3. De liedjeskeuze. Kom op zeg! Celine Dion, Gloria Estefan, Olivia Newton John. En dat de nummers die ze al gezongen heeft: Vera Mann, Gloria Gaynor en met ultiem dieptepunt: Anita Meijer. Radio 2-eriger kan het niet worden hoor. Ze kan zo naar de huishoudbeurs met dit repetoire.
je bedoelt: als Floortje zingt springt de thermostaat spontaan aan, ja dat wel..quote:Op maandag 20 februari 2006 00:42 schreef WithMe het volgende:
[..]
Als er iemand warmte uitstraalt is het Floortje wel.
Bij mij gaat het uit, zo warm is het dan binnenquote:Op maandag 20 februari 2006 11:36 schreef buzzer het volgende:
[..]
je bedoelt: als Floortje zingt springt de thermostaat spontaan aan, ja dat wel..
Jij ziet alleen dr negatieve puntenquote:Op maandag 20 februari 2006 12:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo ontzettend veel warmte hoor ik er niet in. Ik krijg geen beslagen ramen, gesmolten beeldbuizen, parelend zweet op mijn voorhoofd.
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:57 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jij ziet alleen dr negatieve punten
Want idd, Floortje heeft meer warmte in haar stem dan de andere 3 bij elkaar...
dat zegt denk ik meer over jou dan over floortjequote:Op maandag 20 februari 2006 12:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo ontzettend veel warmte hoor ik er niet in. Ik krijg geen beslagen ramen, gesmolten beeldbuizen, parelend zweet op mijn voorhoofd.
Ik heb me ook wel eens positief over Raffaela uitgelatenquote:Op maandag 20 februari 2006 12:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet mee eens, en jij ziet alleen haar positieve punten
.
En ik heb wel eens wat positiefs gezegd over Floortjequote:Op maandag 20 februari 2006 13:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik heb me ook wel eens positief over Raffaela uitgelaten![]()
En ja, 1 van Floortjes positieve punten is die warmte
Precies. Verder sluit ik me bij Natalie aan, die verwoord het goed.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:57 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Want idd, Floortje heeft meer warmte in haar stem dan de andere 3 bij elkaar...
quote:Op maandag 20 februari 2006 19:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Precies. Verder sluit ik me bij Natalie aan, die verwoord het goed.
mee eensquote:Op maandag 20 februari 2006 18:37 schreef Natalie het volgende:
Vind d'r een vrolijke vlotte meid. Niet saai of truttig, hoogstens soms wat gewoontjes. Maar daar hoeft ook niets mis mee te zijn en zou d'r Idol-potentieel ook niet in de weg hoeven staan.
ik vind het wel erg mooi jah....quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:38 schreef Lynx666 het volgende:
Net d'r 2e optreden weer gezien. Wat blijft het toch subliem!
Slecht niet echt. Maar ook niet helemaal geweldig, das waar.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind het wel erg mooi jah....
alleen dat eerste nummer is zo slecht
Dan moet het wel heel erg goed zijn geweest.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Zelf ik was lichtelijk onder de indruk van haar tweede nummer.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:11 schreef chansadres het volgende:
Floortje = Goed geweldig
Wiskunde is zo simpel
Oh alsjeblieft zeg!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:17 schreef Lynx666 het volgende:
Floortje = Angelique + Raffaela + Ellen bij elkaar.
Anders betekent niet altijd beter.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:20 schreef BVO het volgende:
Een idool moet vernieuwend zijn, moet me kunnen verrassen, verbazen, moet anders zijn dan de rest.
Maar iemand die niet anders is, zal dus ookniet beter zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:21 schreef WithMe het volgende:
[..]
Anders betekent niet altijd beter.
quote:
Het gaat me niet om goed of slecht, het gaat erom of ze me boeien kan. Om dat te kunnen doen moet je iets eigens hebben, Floortje heeft dat totaal niet, ze is inwisselbaar. Op de stem na dan, ja, dat klopt, ik ontken dan ook niet dat ze een goede zangeres is. Maar dat maakt haar voor mij nog geen 'idool'.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:21 schreef WithMe het volgende:
[..]
Anders betekent niet altijd beter.
Oh, aan mij dusquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:24 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Als reactie op dit. [afbeelding]
Verder ben je wel een toffe peer hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, aan mij dus. Dan vind ik het niet erg.
Verschil van opvattingen danquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:29 schreef BVO het volgende:
Qua stabiliteit heb je wel gelijk, vooral bij Raf, die anderen minder. Maar dat eigene van Floortje?. Ik zie het niet.
Of ze moet de enige 23-jarige zangeres zijn met achterlijk oudbollige bloemetjestruitjes, dat is wel vrij eigen ja.
Oei...ziek?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:00 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik sluit me aan bij de mening van Lynx...
erik, je gaat al vroeg vandaag joh..nou ja, ik ga ook zo, voel me echt zwaar beroerd
je, denk een griepje ofzo, maar dat is bij mij altijd binnen een par dagen over....ik kom gewoon op 4 maart,. ziek of nietquote:
Jij komt gewoon, gezond en wel, op 4 maartquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:06 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
je, denk een griepje ofzo, maar dat is bij mij altijd binnen een par dagen over....ik kom gewoon op 4 maart,. ziek of niet![]()
Hé, zo ben ik.quote:
Wiskunde is ook niet je sterkste puntquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:17 schreef Lynx666 het volgende:
Floortje = Angelique + Raffaela + Ellen bij elkaar.
Ik heb het nog eens nagerekend, en hij klopt hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:49 schreef Woelli het volgende:
[..]
Wiskunde is ook niet je sterkste punt![]()
Ohja, ik heb het ook nog eens nagerekend, en inderdaad, ik zie de gelijkenisquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:31 schreef Lynx666 het volgende:
Ook gestemd op Flashdance
[..]
Ik heb het nog eens nagerekend, en hij klopt hoor
Das geen wiskunde, dat fotosoepenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja, ik heb het ook nog eens nagerekend, en inderdaad, ik zie de gelijkenis.
[afbeelding]
Floortje ziet er goed uitquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja, ik heb het ook nog eens nagerekend, en inderdaad, ik zie de gelijkenis.
[afbeelding]
Ik negeer gewoonquote:
Je bent waarschijnlijk in de war met haar moeder.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:00 schreef outcast-within het volgende:
Zijn haar wallen al een keer voorbij gekomen in dit topic?
Het viel me laatst op dat zij echt mega wallen heeft, en dat terwijl ze er neem ik aan een dikke laag makeup overheen gooien
Is me ook al opgevallen ja, voor zo'n jong meisje heeft ze behoorlijke wallenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:00 schreef outcast-within het volgende:
Zijn haar wallen al een keer voorbij gekomen in dit topic?
Het viel me laatst op dat zij echt mega wallen heeft, en dat terwijl ze er neem ik aan een dikke laag makeup overheen gooien
Perfectie is saai.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:55 schreef Californian_dreamer het volgende:
tuurlijk is niemand perfect, perfectie bestaat niet.
Nou iik vind de ogen van HJ het enige mooie aan hem. Super fel blauw!quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:04 schreef Californian_dreamer het volgende:
nee, zulke ogen heeft dus ech niemand, HJ is ook best wel snue dat zijn ogen er zo uitzien. Floortje heeft mooie sprekende ogenPost nr 1000 op FOK!
Pf... ze lijkt wel dertig en maagd. Zoo braaf.quote:
In de make-over deze week Geertruida (43) uit Maarssen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Doet me denken aan Libelle of Margriet.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:11 schreef WithMe het volgende:
Dankzij Tena Lady voel ik me nog steeds vrouwelijk.
Waar woont zequote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
In de make-over deze week Geertruida (43) uit Maarssen.
En wij gaan haar 4 maart toejuichenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:49 schreef Californian_dreamer het volgende:
Floor gaat gewoon weer stralen op dat podium
Geloof je het zelfquote:
Hopelijk niet.quote:
Ja, waar komt dat vandaan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:00 schreef Fir3fly het volgende:
Ik merk een grote anti-Floortje mentaliteit de laatste tijd![]()
Van Floortje dus!quote:
Diep van binnen weet je dat ik gelijk hebquote:
Diep van binnen weet ik dat je zelf ook weet dat je zwamt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Diep van binnen weet je dat ik gelijk heb.
Daar kunnen haar hoektanden nog een beetje met wit ingekleurd worden...dus gewoon een fotopoepquote:
Als ze afgevallen was, had je haar van dichterbij kunnen zienquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:47 schreef Lynx666 het volgende:
Uiteraard!!!
We gaan 'r van dichtbij bekijken volgende week![]()
![]()
![]()
Maar nu word ik ook geentertainedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ze afgevallen was, had je haar van dichterbij kunnen zien.
Ja, ik zei ook vanavond: heb ik een zwangerschap gemist???quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ze afgevallen was, had je haar van dichterbij kunnen zien.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:50 schreef Lynx666 het volgende:
Alleen maar lof voor die moeder dat ze er elke week is om haar dochter aan te moedigen en te steunen. Vind het alleen maar goed dat ze er zo mee begaan is.
Inderdaad. Ze heeft wel beter gezongen als gisterquote:Op zondag 26 februari 2006 10:41 schreef mrsj het volgende:
Jammer dat ze door is.
Ik zou daar nog maar niet vanuit gaan. We hebben gezien hoe dicht het gisteravond bij elkaar lag.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:37 schreef Machteld_van_der_Voornaam het volgende:
ach ze gaat gewoon winnen. Heerlijk verassende finale hebben we nu angelique weg is...:(
Vind ik ook. En ze heeft zo'n slechte Engelse uitspraak.. die 's' waar ik het al vaak over heb gehad lijkt wel steeds erger te worden. Verder vind ik het wel een leuk meisje, dus ik gun haar de overwinning wel. Ellen is stom en Raffaëla is zwanger, dan blijft er maar eentje overquote:Op zondag 26 februari 2006 11:37 schreef BVO het volgende:
Ze wordt steeds minder.
Ellen had 't helemaal in de pocket gisteren. Dit soort zang en muziek past gewoon hartstikke goed bij 'r. Maar over het algemeen gezien, vind ik Floortje nog steeds de betere van hen twee. Vooral omdat ze gedurende alle uitzendingen goed tot heel goed was, en dat bij Ellen niet het geval was.quote:
1 verschil. Ellen kan een modulatie en Floortje nietquote:Op zondag 26 februari 2006 12:36 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ellen had 't helemaal in de pocket gisteren. Dit soort zang en muziek past gewoon hartstikke goed bij 'r. Maar over het algemeen gezien, vind ik Floortje nog steeds de betere van hen twee. Vooral omdat ze gedurende alle uitzendingen goed tot heel goed was, en dat bij Ellen niet het geval was.
IK vind zelf niet echt dat Floortje alles kan zingen. Geef Floortje eens een goede snelle up-tempo liedje. Ik weet 100% dat ze de fout in gaat.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:39 schreef Natalie het volgende:
Flootje ging 1 keer de mist in
Onlangs ging de modulatie haar prima af.
Ellen... is goed. Mooie vrouw ook btw. Maar ik vrees een beetje voor haar. Ben bang dat ze qua dingen die ze goed kan zingen te gelimiteerd is. Floortje is dan misschien eentonig, maar je kan wél alles zingen. Is dat niet wat haar eentonig maakt volgens sommigen?
Meen je dat?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:35 schreef Woelli het volgende:
JK: Was beter als Maud
quote:
Ze hadden hem nooit voor de tweede keer auditie moeten laten doen.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:48 schreef Svensational het volgende:
[..]!
Damn, JK had er in de eerste liveshow al moeten liggen.
quote:Op zondag 26 februari 2006 12:35 schreef Woelli het volgende:
JK: Was beter als Maud
I-Jay kon niet zingen maar was tenminste wel leuk. Maar JK...quote:Op zondag 26 februari 2006 12:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
JK is de grootste ramp uit 3 jaar Idols. Hij is nog slechter dan I-Jay.
Ik vond hem zelf niet goed. Maar Maud was in mijn ogen al helemaal niksquote:
Ach, echt niet.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:06 schreef Woelli het volgende:
Ik vond hem zelf niet goed. Maar Maud was in mijn ogen al helemaal niks![]()
En die avond dat hij er uit lag, was hij stukken beter als Maud
Nee Maud vond ik niksquote:Op zondag 26 februari 2006 13:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ach, echt niet..
Het was toen groot feest in de gemiddelde huiskamer..
Even verbeterdquote:Op zondag 26 februari 2006 13:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
[afbeelding]
Floortje de dragdramaqueen
Ach ja, iedereen zag er een beetje vreemd uit in de filmpjes.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:46 schreef chansadres het volgende:
Vond haar een beetje lijken op Cruella de Ville in dat filmpje
Maar het 2e nummer was overheerlijk....
Oh my god.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
[afbeelding]
Floortje de dragqueen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |