Perfectie is saai.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:55 schreef Californian_dreamer het volgende:
tuurlijk is niemand perfect, perfectie bestaat niet.
Nou iik vind de ogen van HJ het enige mooie aan hem. Super fel blauw!quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:04 schreef Californian_dreamer het volgende:
nee, zulke ogen heeft dus ech niemand, HJ is ook best wel snue dat zijn ogen er zo uitzien. Floortje heeft mooie sprekende ogenPost nr 1000 op FOK!
Pf... ze lijkt wel dertig en maagd. Zoo braaf.quote:
In de make-over deze week Geertruida (43) uit Maarssen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Doet me denken aan Libelle of Margriet.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:11 schreef WithMe het volgende:
Dankzij Tena Lady voel ik me nog steeds vrouwelijk.
Waar woont zequote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
In de make-over deze week Geertruida (43) uit Maarssen.
En wij gaan haar 4 maart toejuichenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:49 schreef Californian_dreamer het volgende:
Floor gaat gewoon weer stralen op dat podium
Geloof je het zelfquote:
Hopelijk niet.quote:
Ja, waar komt dat vandaan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:00 schreef Fir3fly het volgende:
Ik merk een grote anti-Floortje mentaliteit de laatste tijd![]()
Van Floortje dus!quote:
Diep van binnen weet je dat ik gelijk hebquote:
Diep van binnen weet ik dat je zelf ook weet dat je zwamt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Diep van binnen weet je dat ik gelijk heb.
Daar kunnen haar hoektanden nog een beetje met wit ingekleurd worden...dus gewoon een fotopoepquote:
Als ze afgevallen was, had je haar van dichterbij kunnen zienquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:47 schreef Lynx666 het volgende:
Uiteraard!!!
We gaan 'r van dichtbij bekijken volgende week![]()
![]()
![]()
Maar nu word ik ook geentertainedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ze afgevallen was, had je haar van dichterbij kunnen zien.
Ja, ik zei ook vanavond: heb ik een zwangerschap gemist???quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ze afgevallen was, had je haar van dichterbij kunnen zien.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:50 schreef Lynx666 het volgende:
Alleen maar lof voor die moeder dat ze er elke week is om haar dochter aan te moedigen en te steunen. Vind het alleen maar goed dat ze er zo mee begaan is.
Inderdaad. Ze heeft wel beter gezongen als gisterquote:Op zondag 26 februari 2006 10:41 schreef mrsj het volgende:
Jammer dat ze door is.
Ik zou daar nog maar niet vanuit gaan. We hebben gezien hoe dicht het gisteravond bij elkaar lag.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:37 schreef Machteld_van_der_Voornaam het volgende:
ach ze gaat gewoon winnen. Heerlijk verassende finale hebben we nu angelique weg is...:(
Vind ik ook. En ze heeft zo'n slechte Engelse uitspraak.. die 's' waar ik het al vaak over heb gehad lijkt wel steeds erger te worden. Verder vind ik het wel een leuk meisje, dus ik gun haar de overwinning wel. Ellen is stom en Raffaëla is zwanger, dan blijft er maar eentje overquote:Op zondag 26 februari 2006 11:37 schreef BVO het volgende:
Ze wordt steeds minder.
Ellen had 't helemaal in de pocket gisteren. Dit soort zang en muziek past gewoon hartstikke goed bij 'r. Maar over het algemeen gezien, vind ik Floortje nog steeds de betere van hen twee. Vooral omdat ze gedurende alle uitzendingen goed tot heel goed was, en dat bij Ellen niet het geval was.quote:
1 verschil. Ellen kan een modulatie en Floortje nietquote:Op zondag 26 februari 2006 12:36 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ellen had 't helemaal in de pocket gisteren. Dit soort zang en muziek past gewoon hartstikke goed bij 'r. Maar over het algemeen gezien, vind ik Floortje nog steeds de betere van hen twee. Vooral omdat ze gedurende alle uitzendingen goed tot heel goed was, en dat bij Ellen niet het geval was.
IK vind zelf niet echt dat Floortje alles kan zingen. Geef Floortje eens een goede snelle up-tempo liedje. Ik weet 100% dat ze de fout in gaat.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:39 schreef Natalie het volgende:
Flootje ging 1 keer de mist in
Onlangs ging de modulatie haar prima af.
Ellen... is goed. Mooie vrouw ook btw. Maar ik vrees een beetje voor haar. Ben bang dat ze qua dingen die ze goed kan zingen te gelimiteerd is. Floortje is dan misschien eentonig, maar je kan wél alles zingen. Is dat niet wat haar eentonig maakt volgens sommigen?
Meen je dat?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:35 schreef Woelli het volgende:
JK: Was beter als Maud
quote:
Ze hadden hem nooit voor de tweede keer auditie moeten laten doen.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:48 schreef Svensational het volgende:
[..]!
Damn, JK had er in de eerste liveshow al moeten liggen.
quote:Op zondag 26 februari 2006 12:35 schreef Woelli het volgende:
JK: Was beter als Maud
I-Jay kon niet zingen maar was tenminste wel leuk. Maar JK...quote:Op zondag 26 februari 2006 12:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
JK is de grootste ramp uit 3 jaar Idols. Hij is nog slechter dan I-Jay.
Ik vond hem zelf niet goed. Maar Maud was in mijn ogen al helemaal niksquote:
Ach, echt niet.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:06 schreef Woelli het volgende:
Ik vond hem zelf niet goed. Maar Maud was in mijn ogen al helemaal niks![]()
En die avond dat hij er uit lag, was hij stukken beter als Maud
Nee Maud vond ik niksquote:Op zondag 26 februari 2006 13:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ach, echt niet..
Het was toen groot feest in de gemiddelde huiskamer..
Even verbeterdquote:Op zondag 26 februari 2006 13:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
[afbeelding]
Floortje de dragdramaqueen
Ach ja, iedereen zag er een beetje vreemd uit in de filmpjes.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:46 schreef chansadres het volgende:
Vond haar een beetje lijken op Cruella de Ville in dat filmpje
Maar het 2e nummer was overheerlijk....
Oh my god.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
[afbeelding]
Floortje de dragqueen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |