Perfectie is saai.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:55 schreef Californian_dreamer het volgende:
tuurlijk is niemand perfect, perfectie bestaat niet.
Nou iik vind de ogen van HJ het enige mooie aan hem. Super fel blauw!quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:04 schreef Californian_dreamer het volgende:
nee, zulke ogen heeft dus ech niemand, HJ is ook best wel snue dat zijn ogen er zo uitzien. Floortje heeft mooie sprekende ogenPost nr 1000 op FOK!
Pf... ze lijkt wel dertig en maagd. Zoo braaf.quote:
In de make-over deze week Geertruida (43) uit Maarssen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Doet me denken aan Libelle of Margriet.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:11 schreef WithMe het volgende:
Dankzij Tena Lady voel ik me nog steeds vrouwelijk.
Waar woont zequote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
In de make-over deze week Geertruida (43) uit Maarssen.
En wij gaan haar 4 maart toejuichenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:49 schreef Californian_dreamer het volgende:
Floor gaat gewoon weer stralen op dat podium
Geloof je het zelfquote:
Hopelijk niet.quote:
Ja, waar komt dat vandaan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:00 schreef Fir3fly het volgende:
Ik merk een grote anti-Floortje mentaliteit de laatste tijd![]()
Van Floortje dus!quote:
Diep van binnen weet je dat ik gelijk hebquote:
Diep van binnen weet ik dat je zelf ook weet dat je zwamt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Diep van binnen weet je dat ik gelijk heb.
Daar kunnen haar hoektanden nog een beetje met wit ingekleurd worden...dus gewoon een fotopoepquote:
Als ze afgevallen was, had je haar van dichterbij kunnen zienquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:47 schreef Lynx666 het volgende:
Uiteraard!!!
We gaan 'r van dichtbij bekijken volgende week![]()
![]()
![]()
Maar nu word ik ook geentertainedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ze afgevallen was, had je haar van dichterbij kunnen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |