Hé, zo ben ik.quote:
Wiskunde is ook niet je sterkste puntquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:17 schreef Lynx666 het volgende:
Floortje = Angelique + Raffaela + Ellen bij elkaar.
Ik heb het nog eens nagerekend, en hij klopt hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:49 schreef Woelli het volgende:
[..]
Wiskunde is ook niet je sterkste punt![]()
Ohja, ik heb het ook nog eens nagerekend, en inderdaad, ik zie de gelijkenisquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:31 schreef Lynx666 het volgende:
Ook gestemd op Flashdance
[..]
Ik heb het nog eens nagerekend, en hij klopt hoor
Das geen wiskunde, dat fotosoepenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja, ik heb het ook nog eens nagerekend, en inderdaad, ik zie de gelijkenis.
[afbeelding]
Floortje ziet er goed uitquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja, ik heb het ook nog eens nagerekend, en inderdaad, ik zie de gelijkenis.
[afbeelding]
Ik negeer gewoonquote:
Je bent waarschijnlijk in de war met haar moeder.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:00 schreef outcast-within het volgende:
Zijn haar wallen al een keer voorbij gekomen in dit topic?
Het viel me laatst op dat zij echt mega wallen heeft, en dat terwijl ze er neem ik aan een dikke laag makeup overheen gooien
Is me ook al opgevallen ja, voor zo'n jong meisje heeft ze behoorlijke wallenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:00 schreef outcast-within het volgende:
Zijn haar wallen al een keer voorbij gekomen in dit topic?
Het viel me laatst op dat zij echt mega wallen heeft, en dat terwijl ze er neem ik aan een dikke laag makeup overheen gooien
Perfectie is saai.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:55 schreef Californian_dreamer het volgende:
tuurlijk is niemand perfect, perfectie bestaat niet.
Nou iik vind de ogen van HJ het enige mooie aan hem. Super fel blauw!quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:04 schreef Californian_dreamer het volgende:
nee, zulke ogen heeft dus ech niemand, HJ is ook best wel snue dat zijn ogen er zo uitzien. Floortje heeft mooie sprekende ogenPost nr 1000 op FOK!
Pf... ze lijkt wel dertig en maagd. Zoo braaf.quote:
In de make-over deze week Geertruida (43) uit Maarssen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Doet me denken aan Libelle of Margriet.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:11 schreef WithMe het volgende:
Dankzij Tena Lady voel ik me nog steeds vrouwelijk.
Waar woont zequote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
In de make-over deze week Geertruida (43) uit Maarssen.
En wij gaan haar 4 maart toejuichenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:49 schreef Californian_dreamer het volgende:
Floor gaat gewoon weer stralen op dat podium
Geloof je het zelfquote:
Hopelijk niet.quote:
Ja, waar komt dat vandaan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:00 schreef Fir3fly het volgende:
Ik merk een grote anti-Floortje mentaliteit de laatste tijd![]()
Van Floortje dus!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |