Ja, ze zijn ook gewoon te verschillendquote:Op zondag 19 februari 2006 17:27 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zo'n beetje als Raffaela.
Floortje is de anti-Raffa

Nooit gewetenquote:Op zondag 19 februari 2006 18:51 schreef BVO het volgende:
Ze heeft een beetje een harde klank in d'r stem.

Enige juiste keuzequote:

quote:

quote:

Schel absoluut nietquote:Op zondag 19 februari 2006 18:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Schel en bij uptempo vind ik d'r soms wat hysterisch klinken, er komt dan geen rust in haar stem.

quote:Op zondag 19 februari 2006 19:06 schreef chansadres het volgende:
[..]
Hoe durf je me zo te beledigen
En je hebt wel vaker stille hints laten vallen.quote:

Ik vond d'r outfit van vorige week een stuk beterquote:Op zondag 19 februari 2006 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond Chatnals jurkje op zich best leuk, alleen had het wat langer moeten zijn.

dat had ik nou ook, het tweede nummer deed ze weer ouderwets geweldig!quote:Op zondag 19 februari 2006 19:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik was wel verbaasd over het jurycommentaar na het tweede nummer, toen ik hoorde dat ze Vera Mann ging doen met Nog een keer vond ik het precies een nummer voor haar, wat zij geweldig kan zingen.... ik vond ook dat ze het goed deed....

Uiteindelijk is het altijd een kwestie van smaak. En dat is voor iedereen anders. Ik kan dus best begrijpen dat de jury het soms niet altijd eens is.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik was wel verbaasd over het jurycommentaar na het tweede nummer, toen ik hoorde dat ze Vera Mann ging doen met Nog een keer vond ik het precies een nummer voor haar, wat zij geweldig kan zingen.... ik vond ook dat ze het goed deed....
Maar ik snap die jury niet altijd geloof ik
Wat ik ook raar vind is dat de jury het niet met elkaar eens is, vindt Erik het niks, dan vindt HJ het wer geweldig.... en die mensen hebben er toch verstand van?

Jaa inderdaad! Ik snap die jury ook nooit helemaalquote:Op zondag 19 februari 2006 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat had ik nou ook, het tweede nummer deed ze weer ouderwets geweldig!

Tuurlijk wel. Het gaat erom wat Nederland leuk vind. Iemand die minder zingt maar wel helemaal "spettert" is een betere idol dan een suffe doos die niemand kent maar wel goed kan zingen. Het gaat er ook om wat je zingt.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Stom om te zeggen, want daar gaat het toch niet om???

Ja die moeder is het toonbeeld van Floortje over 30 jaar. Echt een kopie in de oude versie.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:57 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ja daar ben ik het ook wel mee eens, een wat flitsender uiterlijk, ze is nu zo... normaal
Kunnen ze die moeder dan ook niet meteen metamorfosen???![]()

Welcome to the club!quote:Op zondag 19 februari 2006 17:27 schreef Fir3fly het volgende:
Van de overgebleven 4 vind ik Floortje toch zeker het leukst. Ik vond haar eerst helemaal niks, met die quasi-bescheidenheid, maar de laatste 2 shows vond ik haar de beste.![]()

Ja dat vroeg ik me ook al af idd... misschien op het laatste moment geknoeid met rode wijn oid...quote:Op zondag 19 februari 2006 20:05 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Waarom was zij een tijdje terug nou als enige NIET in het wit???

"quote:Op zondag 19 februari 2006 20:05 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook al af idd... misschien op het laatste moment geknoeid met rode wijn oid...

Nee da's ook weer waar... Misschien heeft ze een hele grote wijnvlek/ moedervlek op haar tiet die bij elk wit pakje ontzettend doorschijnt.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:06 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
"
Mja, maar dan hebben ze toch vast wel nog ergens iets wits voor haar liggen lijkt me?? Dat programma is nou niet bepaald klein van opzet...![]()

Harm ook niet.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:05 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Waarom was zij een tijdje terug nou als enige NIET in het wit???

Interview met Serge bij Stenders zei hij dat Floortje zich niet lekker voelde in de witte kleren die ze voor haar hadden uitgekozen en dat ze op het laatste moment iets hebben uitgekozen waar ze zich wel lekker in voelden. Ook werd vaker gezegd dat wit niet mooi bij haar gezicht pastte.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:05 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook al af idd... misschien op het laatste moment geknoeid met rode wijn oid...

Ach ja, nadat Marescha weg ging (quote:

Daar kan ik me best wel iets bij voorstellen.. Ik denk dat wat ze toen aanhad haar veel beter staat dan welk wit stofje dan ook. Ik zeg: good callquote:Op zondag 19 februari 2006 20:11 schreef chansadres het volgende:
[..]
Interview met Serge bij Stenders zei hij dat Floortje zich niet lekker voelde in de witte kleren die ze voor haar hadden uitgekozen en dat ze op het laatste moment iets hebben uitgekozen waar ze zich wel lekker in voelden. Ook werd vaker gezegd dat wit niet mooi bij haar gezicht pastte.

Auw, ik zou maar snel weghalen je reactiequote:Op maandag 20 februari 2006 00:17 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, mooie nieuwe ava, is dat hier weer een nieuwe trend, van dat soort ava's?
Lynx, heb jij toevallig niet gemaakt, of wel?

Pimp *hier* met je Idols avatar #2quote:Op maandag 20 februari 2006 00:17 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, mooie nieuwe ava, is dat hier weer een nieuwe trend, van dat soort ava's?
Lynx, heb jij toevallig niet gemaakt, of wel?

Weetje, ik vind dat wel schattig. Ik ken genoeg meiden vroeger die dat ook deden. Het is gewoon lief.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:21 schreef Jerruh het volgende:
toen met die disco: "ja dan kwamen mijn vriendinnetjes en gingen we uren danspasjes oefneen voordat we naar de disco gingen..."ril!!!

het is Te cute, te voorbeldig, te netjes....quote:Op maandag 20 februari 2006 00:34 schreef chansadres het volgende:
[..]
Weetje, ik vind dat wel schattig. Ik ken genoeg meiden vroeger die dat ook deden. Het is gewoon lief.

mijn ma meteen "ja, dat deed ik vroeger ook"quote:Op maandag 20 februari 2006 00:34 schreef chansadres het volgende:
[..]
Weetje, ik vind dat wel schattig. Ik ken genoeg meiden vroeger die dat ook deden. Het is gewoon lief.

voor die tijdquote:Op maandag 20 februari 2006 00:38 schreef chansadres het volgende:
Dat vind ik wel meevallen. Misschien waren de meiden in jouw buurt allemaal ruig maar vooral in mijn tijd en dan bedoel ik schoolfeestjes (basisschool/middenbare school brugklas) was dat redelijk normaal.

Dingen blijven herhalenquote:Op maandag 20 februari 2006 00:41 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
mijn ma meteen "ja, dat deed ik vroeger ook"
verschil is alleen dat mijn ma dat eind jaren 70, begin 80 deed (toen zij in de puberteit zat)
waarom typ ik dit erbij? geen idee, maar het staat er nu toch al

Als er iemand warmte uitstraalt is het Floortje wel.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:21 schreef Jerruh het volgende:
zo standaard, zo opervlakkig, niet echt warmte uitstralend...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |