quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:11 schreef chansadres het volgende:
Floortje = Goed geweldig
Wiskunde is zo simpel

Oh alsjeblieft zeg!quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:17 schreef Lynx666 het volgende:
Floortje = Angelique + Raffaela + Ellen bij elkaar.

Anders betekent niet altijd beter.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:20 schreef BVO het volgende:
Een idool moet vernieuwend zijn, moet me kunnen verrassen, verbazen, moet anders zijn dan de rest.

Maar iemand die niet anders is, zal dus ookniet beter zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:21 schreef WithMe het volgende:
[..]
Anders betekent niet altijd beter.

quote:

Het gaat me niet om goed of slecht, het gaat erom of ze me boeien kan. Om dat te kunnen doen moet je iets eigens hebben, Floortje heeft dat totaal niet, ze is inwisselbaar. Op de stem na dan, ja, dat klopt, ik ontken dan ook niet dat ze een goede zangeres is. Maar dat maakt haar voor mij nog geen 'idool'.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:21 schreef WithMe het volgende:
[..]
Anders betekent niet altijd beter.

Oh, aan mij dusquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:24 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Als reactie op dit. [afbeelding]

Verder ben je wel een toffe peer hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, aan mij dus. Dan vind ik het niet erg.

Verschil van opvattingen danquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:29 schreef BVO het volgende:
Qua stabiliteit heb je wel gelijk, vooral bij Raf, die anderen minder. Maar dat eigene van Floortje?. Ik zie het niet.
Of ze moet de enige 23-jarige zangeres zijn met achterlijk oudbollige bloemetjestruitjes, dat is wel vrij eigen ja.

Oei...ziek?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:00 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik sluit me aan bij de mening van Lynx...
erik, je gaat al vroeg vandaag joh..nou ja, ik ga ook zo, voel me echt zwaar beroerd

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |