Floortje is in mijn ogen al een ster, en sterren geven warmte (ander soort sterren)quote:Op maandag 20 februari 2006 00:42 schreef WithMe het volgende:
[..]
Als er iemand warmte uitstraalt is het Floortje wel.
Pure Poezie!quote:Op maandag 20 februari 2006 00:44 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
Floortje is in mijn ogen al een ster, en sterren geven warmte (ander soort sterren)
Floortje: Onze zon
Inderdaad, denk dat als Floortje zich qua uitstraling en kleding zou verbeteren ze een grote kan worden, uitstraling is teveel het lieve, truttige buurmeisje dat iedereen wel uit het verleden kent...... Zou ze met iets "geilere" kleding kunnen verbloemen, alhoewel ze dan wellicht weer wat onnatuurlijker zou overkomen. Vind haar wat dat betreft veel lijken op Maud, die had die truttigheid ook in zich. Maar al met al ben ik blij dat ze door is, Finale Floortje - Angelique lijkt me prima, al mag Ellen ook, maar Raffaella....quote:Op maandag 20 februari 2006 00:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
voor die tijd
maar ze is nu toch wel ouder enzo...
ik heb meer het idee dat ze in die truttige puberjaren blijft hangen...
zoals een gastjurylid in ANTM over rebecca zei wat ook op floortje van toepassing zou kunnen zijn: "she is safe sex"
Mooi.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:44 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
Floortje is in mijn ogen al een ster, en sterren geven warmte (ander soort sterren)
Floortje: Onze zon
thnx...quote:
Precies, een beetje tegenhang tegen de Floortje-adoratie.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:04 schreef Andiyan het volgende:
TT!
![]()
Floortje en een negatieve TT mag ook wel eens.![]()
Ja, en dan probeerde ze ook nog dat truttige imago van dr af te schudden in dat filmpje waarin ze zichzelf als wild en uitdagend probeerde af te schilderen. Kansloos trouwens. Ik had meer zoiets vanquote:Op maandag 20 februari 2006 01:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Precies, een beetje tegenhang tegen de Floortje-adoratie.
Ik merk trouwens om mij heen dat mensen Floortje ook moe worden.
En wat er truttig is aan Floortje?
1. Ze is zo braaf, huiselijk en burgerlijk.
2. Waar Ellen, Angelique en Raffaela nog eens uitbundig gekleed gaan, gaat Flora altijd voor de olijke jurkjes en bebloemde bloesjes. Dat kan ook nog in het bejaardenhuis, Floor!
3. De liedjeskeuze. Kom op zeg! Celine Dion, Gloria Estefan, Olivia Newton John. En dat de nummers die ze al gezongen heeft: Vera Mann, Gloria Gaynor en met ultiem dieptepunt: Anita Meijer. Radio 2-eriger kan het niet worden hoor. Ze kan zo naar de huishoudbeurs met dit repetoire.
je bedoelt: als Floortje zingt springt de thermostaat spontaan aan, ja dat wel..quote:Op maandag 20 februari 2006 00:42 schreef WithMe het volgende:
[..]
Als er iemand warmte uitstraalt is het Floortje wel.
Bij mij gaat het uit, zo warm is het dan binnenquote:Op maandag 20 februari 2006 11:36 schreef buzzer het volgende:
[..]
je bedoelt: als Floortje zingt springt de thermostaat spontaan aan, ja dat wel..
Jij ziet alleen dr negatieve puntenquote:Op maandag 20 februari 2006 12:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo ontzettend veel warmte hoor ik er niet in. Ik krijg geen beslagen ramen, gesmolten beeldbuizen, parelend zweet op mijn voorhoofd.
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:57 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jij ziet alleen dr negatieve punten
Want idd, Floortje heeft meer warmte in haar stem dan de andere 3 bij elkaar...
dat zegt denk ik meer over jou dan over floortjequote:Op maandag 20 februari 2006 12:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo ontzettend veel warmte hoor ik er niet in. Ik krijg geen beslagen ramen, gesmolten beeldbuizen, parelend zweet op mijn voorhoofd.
Ik heb me ook wel eens positief over Raffaela uitgelatenquote:Op maandag 20 februari 2006 12:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet mee eens, en jij ziet alleen haar positieve punten
.
En ik heb wel eens wat positiefs gezegd over Floortjequote:Op maandag 20 februari 2006 13:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik heb me ook wel eens positief over Raffaela uitgelaten![]()
En ja, 1 van Floortjes positieve punten is die warmte
Precies. Verder sluit ik me bij Natalie aan, die verwoord het goed.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:57 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Want idd, Floortje heeft meer warmte in haar stem dan de andere 3 bij elkaar...
quote:Op maandag 20 februari 2006 19:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Precies. Verder sluit ik me bij Natalie aan, die verwoord het goed.
mee eensquote:Op maandag 20 februari 2006 18:37 schreef Natalie het volgende:
Vind d'r een vrolijke vlotte meid. Niet saai of truttig, hoogstens soms wat gewoontjes. Maar daar hoeft ook niets mis mee te zijn en zou d'r Idol-potentieel ook niet in de weg hoeven staan.
ik vind het wel erg mooi jah....quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:38 schreef Lynx666 het volgende:
Net d'r 2e optreden weer gezien. Wat blijft het toch subliem!
Slecht niet echt. Maar ook niet helemaal geweldig, das waar.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind het wel erg mooi jah....
alleen dat eerste nummer is zo slecht
Dan moet het wel heel erg goed zijn geweest.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Zelf ik was lichtelijk onder de indruk van haar tweede nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |