Fame en Nog één kans.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat is jullie favoriete Floortje-optreden eigenlijk?
Mijn favoriete optreden is toen ze Anita Meyer zong. Toen vond ik haar erg goedquote:Op zondag 19 februari 2006 13:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zeg: What You're Made Of..
over Floortje is genoeg zinvols te zeggen, moet lukken dusquote:Op zondag 19 februari 2006 13:48 schreef WithMe het volgende:
[..]
Laten we deze dan snel volmaken. Met louter zinvolle posts uiteraard.
Why tell me why.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ook datquote:Op zondag 19 februari 2006 13:48 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik mis trouwens topic #5 in de OP
Fame was ook geweldig ja, zeker een top 3 notering waard.quote:
keep on dreaming.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:53 schreef Markie-Mark het volgende:
Saaie gleuf, erger me elke week meer aan d'r
Hopelijk is het volgende week
Het zou terecht zijn.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk nog steeds dat Floortje gaat winnen.
Nee, dat vond ik niet zo toepasselijk omdat dit het zesde topic is.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:55 schreef WithMe het volgende:
Ik wil dat eerste zinnetje van de OP terug.![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 13:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik ben het er niet mee eens, maar ik denk het wel.quote:
mijn gevoel zegt nog steeds dat ze niet gaat winnen.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, natuurlijk heeft ze het fout.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:31 schreef charmed_angel het volgende:
Zal ze het voor de eerste keer sinds Idols fout hebben? Ik denk het wel
ik denk het ook wel..... maar zo wel een geweldige draai zijn aan deze idols! ik zie het wel zitten. Maar zou het ook niet erg vinden als ze wel de finale haalt.quote:
ze staat op dit moment op 4 bij mij, vorige week ook al..... vond haar nou niet echt geweldig gister. Jah het tweede nummer, maar het eerstquote:Op zondag 19 februari 2006 14:41 schreef WithMe het volgende:
Geweldig? Waarom? Ik dacht dat Floortje één van jouw favorieten was.
Een eventuele zangcarrière van Raffaëla zou voorlopig toch niet van de grond komen.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:57 schreef OmeRobbie het volgende:
Angelique en Ellen zijn eigenlijk al artiesten die in het circuit al een tijdje bezig zijn.
Daarom moet van mij Floortje of Raffa winnen; het pure dromen van die zangcarriere en dat het dan ineens werkelijkheid wordt. Liefst Floortje, want Raffa is een beetje aanstellerig. Te.
Net als Ilse de Lange: van schoenenmeisje naar wereldster of van krantenjongen tot miljonair.
Helemaal mee eens! En ze kan ook nog eens goed zingen.. Wat wil een mens nog meer..quote:Op zondag 19 februari 2006 14:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Floortje is wel een beetje tuttig ja, maar wel een leuk tutje.
umzzzzz Floortje heeft toch ook wel eens een single uitgebracht? dus ik snap je niet helemaal... die is ook al een tijdje bezig in het circuit.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:57 schreef OmeRobbie het volgende:
Angelique en Ellen zijn eigenlijk al artiesten die in het circuit al een tijdje bezig zijn.
Daarom moet van mij Floortje of Raffa winnen; het pure dromen van die zangcarriere en dat het dan ineens werkelijkheid wordt.
Ze bedoelen waarschijnlijk haar kleding en gedrag.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:41 schreef Natalie het volgende:
'k Zou niet weten wat er zo tuttig aan Floortje zou zijn..
Waarschijnlijkquote:Op zondag 19 februari 2006 15:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze bedoelen waarschijnlijk haar kleding en gedrag.
Misschien qua kleding tuttig, maar voor de rest vind ik het wel meevallen. Het is verder een spontane meid met een leuke uitstraling.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:45 schreef Natalie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk
Maar persoonlijk vind ik er weinig tuttigs aan.
Mooie vrouwelijke kleding, spontaan, goedlachs
tja, ze moeten toch iets te zeggen hebben, alleen maar omdet ze ingetogen en rustig oogt, is ze meteen tuttig. haar liedjeskeuze lijkt ook wat...tuutig volgens sommige, maar tot nu toe heeft ze de liedjes doe iedereen als tuttig beschouwde wel zo weten neer te zetten dat je er niet meer om heen kan.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:11 schreef Natalie het volgende:
Kennelijk vinden sommigen dat tuttig.
Ik zie 't ook niet.
Wel geinig dat ze gisteren aangaf dat rock-thema het leukst te vinden.
True.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Iedereen zoekt iets negatiefs bij de persoon die ze het minste aanstaat. Of het nou gegrond is of niet, dat is een bijzaak.
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
True.
Bij je favoriet hoor/zie je vooral de goeie dingen
En bij degenen die je tegenstaan hoor/zie je vooral de slechte.
Ik merk het bij mezelf ook.
Ze zijn gewoon alle 4 erg goed!
* Tha_Erik mompelt iets over het zien van goede dingen bij je favoriet.quote:Maar Floortje net iets beter dan de rest
Ja, ze zijn ook gewoon te verschillendquote:Op zondag 19 februari 2006 17:27 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zo'n beetje als Raffaela.
Floortje is de anti-Raffa
Nooit gewetenquote:Op zondag 19 februari 2006 18:51 schreef BVO het volgende:
Ze heeft een beetje een harde klank in d'r stem.
Enige juiste keuzequote:
quote:
quote:
Schel absoluut nietquote:Op zondag 19 februari 2006 18:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Schel en bij uptempo vind ik d'r soms wat hysterisch klinken, er komt dan geen rust in haar stem.
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:06 schreef chansadres het volgende:
[..]
Hoe durf je me zo te beledigen
En je hebt wel vaker stille hints laten vallen.quote:
Ik vond d'r outfit van vorige week een stuk beterquote:Op zondag 19 februari 2006 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond Chatnals jurkje op zich best leuk, alleen had het wat langer moeten zijn.
dat had ik nou ook, het tweede nummer deed ze weer ouderwets geweldig!quote:Op zondag 19 februari 2006 19:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik was wel verbaasd over het jurycommentaar na het tweede nummer, toen ik hoorde dat ze Vera Mann ging doen met Nog een keer vond ik het precies een nummer voor haar, wat zij geweldig kan zingen.... ik vond ook dat ze het goed deed....
Uiteindelijk is het altijd een kwestie van smaak. En dat is voor iedereen anders. Ik kan dus best begrijpen dat de jury het soms niet altijd eens is.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik was wel verbaasd over het jurycommentaar na het tweede nummer, toen ik hoorde dat ze Vera Mann ging doen met Nog een keer vond ik het precies een nummer voor haar, wat zij geweldig kan zingen.... ik vond ook dat ze het goed deed....
Maar ik snap die jury niet altijd geloof ik
Wat ik ook raar vind is dat de jury het niet met elkaar eens is, vindt Erik het niks, dan vindt HJ het wer geweldig.... en die mensen hebben er toch verstand van?
Jaa inderdaad! Ik snap die jury ook nooit helemaalquote:Op zondag 19 februari 2006 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat had ik nou ook, het tweede nummer deed ze weer ouderwets geweldig!
Tuurlijk wel. Het gaat erom wat Nederland leuk vind. Iemand die minder zingt maar wel helemaal "spettert" is een betere idol dan een suffe doos die niemand kent maar wel goed kan zingen. Het gaat er ook om wat je zingt.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Stom om te zeggen, want daar gaat het toch niet om???
Ja die moeder is het toonbeeld van Floortje over 30 jaar. Echt een kopie in de oude versie.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:57 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ja daar ben ik het ook wel mee eens, een wat flitsender uiterlijk, ze is nu zo... normaal
Kunnen ze die moeder dan ook niet meteen metamorfosen???![]()
Welcome to the club!quote:Op zondag 19 februari 2006 17:27 schreef Fir3fly het volgende:
Van de overgebleven 4 vind ik Floortje toch zeker het leukst. Ik vond haar eerst helemaal niks, met die quasi-bescheidenheid, maar de laatste 2 shows vond ik haar de beste.![]()
Ja dat vroeg ik me ook al af idd... misschien op het laatste moment geknoeid met rode wijn oid...quote:Op zondag 19 februari 2006 20:05 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Waarom was zij een tijdje terug nou als enige NIET in het wit???
"quote:Op zondag 19 februari 2006 20:05 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook al af idd... misschien op het laatste moment geknoeid met rode wijn oid...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |