Goedzoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ze ligt nu op de bank te slapen, maar als ze wakker is zal ik haar wel een Groningse kusgeven!
Geeeeeeen ideequote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zijn Groningse kussen trouwens anders dan Utrechtse kussen?
Mmmmmmmmmm tapas!!! Welke tapas ga je maken Golfer?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:43 schreef golfer het volgende:
Straks even Bluezz van het station halen en dan meteen door en boodschappen doen voor onze tapas-avond van morgen.
Bluezz heeft al een gedeelte hier neergezet:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:45 schreef Eilanden het volgende:
Mmmmmmmmmm tapas!!! Welke tapas ga je maken Golfer?
* Eilanden en vriendin zijn grote tapas-liefhebbers
Afdaling vrouwen werd afgelast.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:42 schreef rubbereend het volgende:
waarom heeft de NOS vanmiddag geen OWS uitgezonden trouwens
Altijd.quote:
In het weekendquote:
Beste race tot nu toe heb ik mij laten vertellen.....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:43 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
De 3000 meter voor de mannen was geweldig.
SVEN !![]()
Waarvan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:10 schreef Vom het volgende:
Podverdrie, ik ben der af...
Een grote lading bier gister avond, waarna een ontbijt bestaande uit bier de zaak afmaakte...quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:17 schreef Vom het volgende:
[..]
Een grote lading bier gister avond, waarna een ontbijt bestaande uit bier de zaak afmaakte...
Ik hoorde er vanmiddag over, maatje van mij is er wel heen geweest, samen met Todor (spellingquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Lekker
Jij mocht zeker gisteren niet naar Parkzicht?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:24 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik hoorde er vanmiddag over, maatje van mij is er wel heen geweest, samen met Todor (spelling)
Vincent, die gasten zaten samen in Engeland...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Ik heb ook met Todor staan drinken
en ik voetbal met Todor.
Weer een link. Wie is het?
Hmm.. De naam zegt me zo even niets. Ik was dan ook al aardig heen toen Todor kwamquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:31 schreef Vom het volgende:
[..]
Vincent, die gasten zaten samen in Engeland...![]()
Damn, wat is de wereld soms klein![]()
Die gasten ookquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hmm.. De naam zegt me zo even niets. Ik was dan ook al aardig heen toen Todor kwam
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:36 schreef Vom het volgende:
[..]
Die gasten ook![]()
Vanmiddag in de kroeg nog wel ff over gehad, die gozer kon zich er nog vaag iets van herinnneren met jou gepraat te hebben...
Puzzelstukjes valen op hun plek ofnietquote:
5e reserve of 6e reservequote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En je voetbalt zelf op welk niveau?
Er komen wat dingen terug jaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:43 schreef Vom het volgende:
[..]
Puzzelstukjes valen op hun plek ofniet
Inderdaad. Cheek en Davis er nog voor, dus die kunnen zich niet op een tijd richten, zie ik wel als voordeel.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:44 schreef tong80 het volgende:
Leuke loting voor de 1000 meter morgen.
Bos en Wennemars in de laatste rit tegen elkaar.
Ons team kan redelijk ballen hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En dat is geen hotseknotsbegoniavoetbal?
Aan die tijd heb je bij de 1000 niet zoveel.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Inderdaad. Cheek en Davis er nog voor, dus die kunnen zich niet op een tijd richten, zie ik wel als voordeel.
Pic?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ons team heeft redelijke ballen hoor
3e met 1 punt in mindering en 2 wedstrijden minder gespeeld. Probleem is eigenlijk dat we na een tijd inzakken en daardoor verliezen we punten. Alleen tegen TOV 4 hebben we terecht punten verloren.quote:
Conditie is toch ook een redelijk belangrijk onderdeel bij voetbal hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
3e met 1 punt in mindering en 2 wedstrijden minder gespeeld. Probleem is eigenlijk dat we na een tijd inzakken en daardoor verliezen we punten. Alleen tegen TOV 4 hebben we terecht punten verloren.
Conditiequote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Conditie is toch ook een redelijk belangrijk onderdeel bij voetbal hoor
De loting is op de 1000 meter wel cruciaal of je de laatste binnenbocht hebt. Alle favorieten behalve Bos hebben die geloot.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Aan die tijd heb je bij de 1000 niet zoveel.
Bij de 10 km. is de loting wel cruciaal.
Hedrick en Davis rijden niet tegen elkaar?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
De loting is op de 1000 meter wel cruciaal of je de laatste binnenbocht hebt. Alle favorieten behalve Bos hebben die geloot.
Nee, Hedrick rijdt al in de vierde rit. Davis rijdt in één van de laatste ritten tegen Wotherspoon.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Hedrick en Davis rijden niet tegen elkaar?
Davis moet tegen Wotherspoonquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Hedrick en Davis rijden niet tegen elkaar?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Conditie. Daar hebben we helemaal geen tijd voor!
De meeste zijn zomaar in het 5e gezet hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vandaar dat je als team dan ook niet verder komt
Dan moet dat juist een motivatie zijn om die klasse te verlaten lijkt me...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
De meeste zijn zomaar in het 5e gezet hoor. We zitten opgescheept met de wanprestaties van vorig jaar. En het is vaak de motivatie die afzakt niet de conditie, maar wat wil je als je een stap zet en je vanaf je knieen wordt afgezaagd 'ja mot je maar ni pingeluh eh'
Yup! 2-3 gewonnen! En nog een goal gescoord ook! (eigen doel, maar dat is slechts een detailquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:07 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van het team van VoreG!
Eilanden, vorige week nog gewonnen op kunstgras?
Zonde. Waar lag dat matje? Want wat ik onlangs zag in Vlaardingen bijvoorbeeld was niet verkeerd.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Yup! 2-3 gewonnen! En nog een goal gescoord ook! (eigen doel, maar dat is slechts een detail![]()
Maar ondanks de winst vind ik het nog steeds niet veel. Na 30 seconden moest ik al ingrijpen met een sliding om een aanvaller het scoren te beletten. Dat lukte, maar wel ten koste van een pijnlijke knie door al die kleine zwarte rubber deeltjes die tussen het gras liggen. Later liep ik ook nog kleine 'blaartjes' aan mijn bovenbeen op door dat kunstgras
Ik heb ook op een mat gespeeld, waar kunstgras en normaal gras 'gemengd' waren en dat speelde goed! Net een biljartlaken!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zonde. Waar lag dat matje? Want wat ik onlangs zag in Vlaardingen bijvoorbeeld was niet verkeerd.
Hij staat hier sowieso, maar dit is niet de plek waar hij eerst stond...die kan ik niet meer vindenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:10 schreef methodmich het volgende:
Clauw of Noca de link al gevonden?
Ik las wc.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:13 schreef clauwheee het volgende:
Noca is net thuis! * clauwheee Noca even naar de pc sleurt
Plasquote:
Ik heb net een fantopic over hem geopend. Geweldige gast met veel droge humor.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:00 schreef clauwheee het volgende:
Wat is die Nijenhuis eigenlijk een enorme slome duikelaar zeg, my god
Is dat jouw website? Neukia? Afgeleide van Nocia?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:47 schreef Noca het volgende:
Lekker veldje daar in Nijmegen...
Dit doe je toch niet bij je kind: http://www.neukia.nl/movies/schrikdoolhof.wmv
Nocia?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Is dat jouw website? Neukia? Afgeleide van Nocia?
Ah man, een en al klik!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Het klikt niet zo tussen ons vanavond![]()
![]()
Genieten man met de enerverende Kieft als Co-hostquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:03 schreef popolon het volgende:
Morgen.
Twente - NEC live, nou nou, het geluk kan daar zeker niet op.![]()
Ik geloof je.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Genieten man met de enerverende Kieft als Co-host
603quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:01 schreef Lu_uK het volgende:
hoe staat het met de afgelstingen van morgen? ik weet niet welk nummer het van teletekst is.
Dat is de school waar we op zitten jaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Er komen wat dingen terug ja
Maar ken je 'Erasmus' dan ook?
jammer, we hebben maar acht spelers voor de komende week en we moeten 2 competitie wedstrijden en 1 bekerwedstrijd spelenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
603
Op dit moment zijn er geen afgelastingen bekend, daarom is de pagina ook niet bereikbaar Maar dan kan het nog zo zijn, dat de velden bij de club waar je moet spelen zijn afgekeurd. Morgen vroeg even bellen naar je club of dan nog een keer op Teletekst kijken
Lijkt me heul komiSCH als ze ineens stijf stonden te spelenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:27 schreef clauwheee het volgende:
Ja, verrassend. Staan slap te spelen, NEC.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lijkt me heul komiSCH als ze ineens stijf stonden te spelen
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:29 schreef SCH het volgende:
[..]
en PSV met 0-1
van clauw moet je geloof ik pisvee zeggen
[..]
en PSV met 0-1
ja en? zend dan curling uit ofzoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Afdaling vrouwen werd afgelast.
Straks maar weer eens meedoen aan het freeroll-toernooi van 19.00.
Ja was schandalig.Van mijn part zenden ze het vrouwen ijshockey uit. Maar dit sloeg nergens op.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja en? zend dan curling uit ofzonee teletekst uitzenden terwijl de spelen in vollge gang zijn
die is niet goed geneogquote:
inderdaadquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja was schandalig.Van mijn part zenden ze het vrouwen ijshockey uit. Maar dit sloeg nergens op.
1-2quote:
duitsersquote:
[..]
en PSV met 0-1
op zn ajax gewonnenquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:24 schreef VoreG het volgende:
Waarom moet je van bier zeiken als een reiger? Heb ik nooit begrepen. En waarom is er steeds kunststchaatsen op tv...
Wil je een uiteenzetting hebben?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:24 schreef VoreG het volgende:
Waarom moet je van bier zeiken als een reiger? Heb ik nooit begrepen. En waarom is er steeds kunststchaatsen op tv...
Ging op een skeleton met 125 kilometer per uur naar beneden.Een camera op z'n helm. Man ik schijt achteraf nog in m'n broek.quote:
OKe, dat zal er inderdaad eng hebben uitgezienquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ging op een skeleton met 125 kilometer per uur naar beneden.Een camera op z'n helm. Man ik schijt achteraf nog in m'n broek.
ik zeg vandaag nog hier thuis; weet je waarom die pakken zo nauw sluiten? dan loopt het niet uit de broek als ze in hun broek pissen van angstquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ging op een skeleton met 125 kilometer per uur naar beneden.Een camera op z'n helm. Man ik schijt achteraf nog in m'n broek.
Je noemt jezelf al een wisselbeker?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:49 schreef pascalheister het volgende:
overduidelijke winnaar, die de wisselbeker ook mocht houden
Heb 'm een biertje aangeboden maar hij mag niet drinken.quote:
Komt er een elfstedentocht?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Heb 'm een biertje aangeboden maar hij mag niet drinken.
Wat een held.
't Is maar goed dat we nu nog in een huurhuis zitten.'t wordt wel -20 vannacht
Ik heb al een kruisje.quote:
Die van mij heeft 'linkse' stickers op de bumper.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:23 schreef SCH het volgende:
Die van mij is wel hoogbejaard met hele mooie kunstzinnige deuken
Fuck op joh.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:32 schreef SCH het volgende:
Moet ik je nog warm houden of lukt het verder wel?
Die antwoordt niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:33 schreef SCH het volgende:
Ik ga nog even met WF Hermans praten
Mijn moeder heeft als tweede naam Fokje.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:35 schreef popolon het volgende:
Je moest eens weten hoe vaak ik al te horen heb gekregen waarom ik post op een fok.
Omdat ik in de VS woon mag ik dat schijnbaar niet meer.
Dag vent, tot morgen bij de 1000.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft als tweede naam Fokje.![]()
Het gaat niet doorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 08:15 schreef Lu_uK het volgende:
niks afgelast vandaagdat wordt met 8 man uit het echte team aangevult met anderen..
Wel weet mijn eerste wedstrijd na een half jaar blessure
(hopen dat het op de club misschien toch afgelast is..)
ff ophalen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:23 schreef methodmich het volgende:
Goeiemorgen!
Rondje op kosten van Jan Bos, die pakt vandaag goud.
Zowel Roda alsook KVM spelen vanavond thuis, maar KVM speelt een zeer belangrijke match voor het behoud in 2de klasse...quote:
Weer die ex?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:42 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zowel Roda alsook KVM spelen vanavond thuis, maar KVM speelt een zeer belangrijke match voor het behoud in 2de klasse...
Dus vanavond gezellig met mijn ex naar KVM
Ja zei ja.quote:
Maar nu kan ik wel voor nop naar binnen op haar abbonement, en haar ma knipt mijn haar ook meteen nog even.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:44 schreef methodmich het volgende:
Zo kom je nooit los van haar, DarkShine!
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:48 schreef DarkShine het volgende:
Ben weg.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je noemt jezelf al een wisselbeker?![]()
Tegen het altijd gevaarlijke..... ?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag!
Ik lees net dat ik vandaag de wei wel in moet straks.
Moeilijk grapje.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
Het Team wat gewonnen heeft mocht hem houden
Den Ham, het Pfafdorp.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Tegen het altijd gevaarlijke..... ?
Ik speel er graag op.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:14 schreef Eilanden het volgende:
Ik hoor net dat we morgen wellicht weer op kunstgras moeten![]()
Niet afgelast is logisch, maar Pfaf... Voetbalt die in het team waar jij vanmiddag 1-5 van gaat winnen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Allebei vragen waarop je het antwoord wel kan raden.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:14 schreef Eilanden het volgende:
Ga dan in de spits staan man!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:14 schreef Eilanden het volgende:
Pfaf voetbalt volgens mij niet. En 1-5, klinkt goed.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Niet afgelast is logisch, maar Pfaf... Voetbalt die in het team waar jij vanmiddag 1-5 van gaat
Dan is ie alleen leider.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Pfaf voetbalt volgens mij niet. En 1-5, klinkt goed.
Nou, dan denk ik dat je moet onderduiken.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Oei, drie maal, blijft de schade nog beperkt als het er twee blijken te zijn?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
*scherm overzet op bbc1: Liverpool - Man Utd.
OWS kijkers gaan maar naar het Holland House
quote:
Mooiquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:33 schreef dndiek het volgende:
[..]het gaat lekker hier
Met jou ook?
Dat is zondequote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:34 schreef Bos81 het volgende:
Wel afgewezen op die sollicitatie van maandag, maar ja gewoon doorblijven solliciteren
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:34 schreef Bos81 het volgende:
Wel afgewezen op die sollicitatie van maandag, maar ja gewoon doorblijven solliciteren
morgen 23quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:54 schreef popolon het volgende:
Shit, ik had al een tijd niet meer gekeken maar Ajax meer dan 20 punten achter op PSV.
Gelukkig dat de playoffs er zijn.
bier staat al koud hierquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar even snel boodschappen doen voordat ze gaan schaatsen
Ik rook me suf.quote:
Ik ook, wat een spanning, nog steeds 2-0.quote:
Dan mis je het begin van die boeren maarquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:59 schreef clauwheee het volgende:
Tot hoe lang duurt het schaatsen eigenlijk, volgens mij ga ik het einde missen
Ja daaaag! Dat kan natuurlijk niet. Dan maar geluid zonder beeld, mp3 gaat mee.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan mis je het begin van die boeren maar![]()
Het is om half 8 wel afgelopen hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:02 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja daaaag! Dat kan natuurlijk niet. Dan maar geluid zonder beeld, mp3 gaat mee.
Ja ok, maar wij zijn meestal wel redelijk op tijd in het stadion, kwart voor zeven uiterlijk gaan we weg, volgens mij is het dan nog niet klaar daar in Turijnquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is om half 8 wel afgelopen hoor.
Dan wacht je toch even?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:06 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja ok, maar wij zijn meestal wel redelijk op tijd in het stadion, kwart voor zeven uiterlijk gaan we weg, volgens mij is het dan nog niet klaar daar in Turijn
Jezus manquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:07 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik vind kwart voor zeven al te laat.
Ik van de pilsquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:29 schreef tong80 het volgende:
De spanning stijgt.
Ik ben misselijk van alle nicotine
Jullie hadden toch zo'n goed team?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:42 schreef VoreG het volgende:
hoerige tiefus zooi
4-2 verloren na 0-2 in de 1e helft voor te hebben gestaan. (wel een geweldig doelpunt maar toch)
Een paar counters en alles storte in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |