Goedzoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ze ligt nu op de bank te slapen, maar als ze wakker is zal ik haar wel een Groningse kusgeven!
Geeeeeeen ideequote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zijn Groningse kussen trouwens anders dan Utrechtse kussen?
Mmmmmmmmmm tapas!!! Welke tapas ga je maken Golfer?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:43 schreef golfer het volgende:
Straks even Bluezz van het station halen en dan meteen door en boodschappen doen voor onze tapas-avond van morgen.
Bluezz heeft al een gedeelte hier neergezet:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:45 schreef Eilanden het volgende:
Mmmmmmmmmm tapas!!! Welke tapas ga je maken Golfer?
* Eilanden en vriendin zijn grote tapas-liefhebbers
Afdaling vrouwen werd afgelast.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:42 schreef rubbereend het volgende:
waarom heeft de NOS vanmiddag geen OWS uitgezonden trouwens
Altijd.quote:
In het weekendquote:
Beste race tot nu toe heb ik mij laten vertellen.....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:43 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
De 3000 meter voor de mannen was geweldig.
SVEN !![]()
Waarvan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:10 schreef Vom het volgende:
Podverdrie, ik ben der af...
Een grote lading bier gister avond, waarna een ontbijt bestaande uit bier de zaak afmaakte...quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:17 schreef Vom het volgende:
[..]
Een grote lading bier gister avond, waarna een ontbijt bestaande uit bier de zaak afmaakte...
Ik hoorde er vanmiddag over, maatje van mij is er wel heen geweest, samen met Todor (spellingquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Lekker
Jij mocht zeker gisteren niet naar Parkzicht?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:24 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik hoorde er vanmiddag over, maatje van mij is er wel heen geweest, samen met Todor (spelling)
Vincent, die gasten zaten samen in Engeland...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Ik heb ook met Todor staan drinken
en ik voetbal met Todor.
Weer een link. Wie is het?
Hmm.. De naam zegt me zo even niets. Ik was dan ook al aardig heen toen Todor kwamquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:31 schreef Vom het volgende:
[..]
Vincent, die gasten zaten samen in Engeland...![]()
Damn, wat is de wereld soms klein![]()
Die gasten ookquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hmm.. De naam zegt me zo even niets. Ik was dan ook al aardig heen toen Todor kwam
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:36 schreef Vom het volgende:
[..]
Die gasten ook![]()
Vanmiddag in de kroeg nog wel ff over gehad, die gozer kon zich er nog vaag iets van herinnneren met jou gepraat te hebben...
Puzzelstukjes valen op hun plek ofnietquote:
5e reserve of 6e reservequote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En je voetbalt zelf op welk niveau?
Er komen wat dingen terug jaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:43 schreef Vom het volgende:
[..]
Puzzelstukjes valen op hun plek ofniet
Inderdaad. Cheek en Davis er nog voor, dus die kunnen zich niet op een tijd richten, zie ik wel als voordeel.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:44 schreef tong80 het volgende:
Leuke loting voor de 1000 meter morgen.
Bos en Wennemars in de laatste rit tegen elkaar.
Ons team kan redelijk ballen hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En dat is geen hotseknotsbegoniavoetbal?
Aan die tijd heb je bij de 1000 niet zoveel.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Inderdaad. Cheek en Davis er nog voor, dus die kunnen zich niet op een tijd richten, zie ik wel als voordeel.
Pic?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ons team heeft redelijke ballen hoor
3e met 1 punt in mindering en 2 wedstrijden minder gespeeld. Probleem is eigenlijk dat we na een tijd inzakken en daardoor verliezen we punten. Alleen tegen TOV 4 hebben we terecht punten verloren.quote:
Conditie is toch ook een redelijk belangrijk onderdeel bij voetbal hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
3e met 1 punt in mindering en 2 wedstrijden minder gespeeld. Probleem is eigenlijk dat we na een tijd inzakken en daardoor verliezen we punten. Alleen tegen TOV 4 hebben we terecht punten verloren.
Conditiequote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Conditie is toch ook een redelijk belangrijk onderdeel bij voetbal hoor
De loting is op de 1000 meter wel cruciaal of je de laatste binnenbocht hebt. Alle favorieten behalve Bos hebben die geloot.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Aan die tijd heb je bij de 1000 niet zoveel.
Bij de 10 km. is de loting wel cruciaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |