Goedzoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ze ligt nu op de bank te slapen, maar als ze wakker is zal ik haar wel een Groningse kusgeven!
Geeeeeeen ideequote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zijn Groningse kussen trouwens anders dan Utrechtse kussen?
Mmmmmmmmmm tapas!!! Welke tapas ga je maken Golfer?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:43 schreef golfer het volgende:
Straks even Bluezz van het station halen en dan meteen door en boodschappen doen voor onze tapas-avond van morgen.
Bluezz heeft al een gedeelte hier neergezet:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:45 schreef Eilanden het volgende:
Mmmmmmmmmm tapas!!! Welke tapas ga je maken Golfer?
* Eilanden en vriendin zijn grote tapas-liefhebbers
Afdaling vrouwen werd afgelast.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:42 schreef rubbereend het volgende:
waarom heeft de NOS vanmiddag geen OWS uitgezonden trouwens
Altijd.quote:
In het weekendquote:
Beste race tot nu toe heb ik mij laten vertellen.....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:43 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
De 3000 meter voor de mannen was geweldig.
SVEN !![]()
Waarvan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:10 schreef Vom het volgende:
Podverdrie, ik ben der af...
Een grote lading bier gister avond, waarna een ontbijt bestaande uit bier de zaak afmaakte...quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:17 schreef Vom het volgende:
[..]
Een grote lading bier gister avond, waarna een ontbijt bestaande uit bier de zaak afmaakte...
Ik hoorde er vanmiddag over, maatje van mij is er wel heen geweest, samen met Todor (spellingquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Lekker
Jij mocht zeker gisteren niet naar Parkzicht?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:24 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik hoorde er vanmiddag over, maatje van mij is er wel heen geweest, samen met Todor (spelling)
Vincent, die gasten zaten samen in Engeland...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Ik heb ook met Todor staan drinken
en ik voetbal met Todor.
Weer een link. Wie is het?
Hmm.. De naam zegt me zo even niets. Ik was dan ook al aardig heen toen Todor kwamquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:31 schreef Vom het volgende:
[..]
Vincent, die gasten zaten samen in Engeland...![]()
Damn, wat is de wereld soms klein![]()
Die gasten ookquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hmm.. De naam zegt me zo even niets. Ik was dan ook al aardig heen toen Todor kwam
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:36 schreef Vom het volgende:
[..]
Die gasten ook![]()
Vanmiddag in de kroeg nog wel ff over gehad, die gozer kon zich er nog vaag iets van herinnneren met jou gepraat te hebben...
Puzzelstukjes valen op hun plek ofnietquote:
5e reserve of 6e reservequote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En je voetbalt zelf op welk niveau?
Er komen wat dingen terug jaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:43 schreef Vom het volgende:
[..]
Puzzelstukjes valen op hun plek ofniet
Inderdaad. Cheek en Davis er nog voor, dus die kunnen zich niet op een tijd richten, zie ik wel als voordeel.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:44 schreef tong80 het volgende:
Leuke loting voor de 1000 meter morgen.
Bos en Wennemars in de laatste rit tegen elkaar.
Ons team kan redelijk ballen hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En dat is geen hotseknotsbegoniavoetbal?
Aan die tijd heb je bij de 1000 niet zoveel.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Inderdaad. Cheek en Davis er nog voor, dus die kunnen zich niet op een tijd richten, zie ik wel als voordeel.
Pic?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ons team heeft redelijke ballen hoor
3e met 1 punt in mindering en 2 wedstrijden minder gespeeld. Probleem is eigenlijk dat we na een tijd inzakken en daardoor verliezen we punten. Alleen tegen TOV 4 hebben we terecht punten verloren.quote:
Conditie is toch ook een redelijk belangrijk onderdeel bij voetbal hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
3e met 1 punt in mindering en 2 wedstrijden minder gespeeld. Probleem is eigenlijk dat we na een tijd inzakken en daardoor verliezen we punten. Alleen tegen TOV 4 hebben we terecht punten verloren.
Conditiequote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Conditie is toch ook een redelijk belangrijk onderdeel bij voetbal hoor
De loting is op de 1000 meter wel cruciaal of je de laatste binnenbocht hebt. Alle favorieten behalve Bos hebben die geloot.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Aan die tijd heb je bij de 1000 niet zoveel.
Bij de 10 km. is de loting wel cruciaal.
Hedrick en Davis rijden niet tegen elkaar?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
De loting is op de 1000 meter wel cruciaal of je de laatste binnenbocht hebt. Alle favorieten behalve Bos hebben die geloot.
Nee, Hedrick rijdt al in de vierde rit. Davis rijdt in één van de laatste ritten tegen Wotherspoon.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Hedrick en Davis rijden niet tegen elkaar?
Davis moet tegen Wotherspoonquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Hedrick en Davis rijden niet tegen elkaar?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Conditie. Daar hebben we helemaal geen tijd voor!
De meeste zijn zomaar in het 5e gezet hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vandaar dat je als team dan ook niet verder komt
Dan moet dat juist een motivatie zijn om die klasse te verlaten lijkt me...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
De meeste zijn zomaar in het 5e gezet hoor. We zitten opgescheept met de wanprestaties van vorig jaar. En het is vaak de motivatie die afzakt niet de conditie, maar wat wil je als je een stap zet en je vanaf je knieen wordt afgezaagd 'ja mot je maar ni pingeluh eh'
Yup! 2-3 gewonnen! En nog een goal gescoord ook! (eigen doel, maar dat is slechts een detailquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:07 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van het team van VoreG!
Eilanden, vorige week nog gewonnen op kunstgras?
Zonde. Waar lag dat matje? Want wat ik onlangs zag in Vlaardingen bijvoorbeeld was niet verkeerd.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Yup! 2-3 gewonnen! En nog een goal gescoord ook! (eigen doel, maar dat is slechts een detail![]()
Maar ondanks de winst vind ik het nog steeds niet veel. Na 30 seconden moest ik al ingrijpen met een sliding om een aanvaller het scoren te beletten. Dat lukte, maar wel ten koste van een pijnlijke knie door al die kleine zwarte rubber deeltjes die tussen het gras liggen. Later liep ik ook nog kleine 'blaartjes' aan mijn bovenbeen op door dat kunstgras
Ik heb ook op een mat gespeeld, waar kunstgras en normaal gras 'gemengd' waren en dat speelde goed! Net een biljartlaken!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zonde. Waar lag dat matje? Want wat ik onlangs zag in Vlaardingen bijvoorbeeld was niet verkeerd.
Hij staat hier sowieso, maar dit is niet de plek waar hij eerst stond...die kan ik niet meer vindenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:10 schreef methodmich het volgende:
Clauw of Noca de link al gevonden?
Ik las wc.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:13 schreef clauwheee het volgende:
Noca is net thuis! * clauwheee Noca even naar de pc sleurt
Plasquote:
Ik heb net een fantopic over hem geopend. Geweldige gast met veel droge humor.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:00 schreef clauwheee het volgende:
Wat is die Nijenhuis eigenlijk een enorme slome duikelaar zeg, my god
Is dat jouw website? Neukia? Afgeleide van Nocia?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:47 schreef Noca het volgende:
Lekker veldje daar in Nijmegen...
Dit doe je toch niet bij je kind: http://www.neukia.nl/movies/schrikdoolhof.wmv
Nocia?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Is dat jouw website? Neukia? Afgeleide van Nocia?
Ah man, een en al klik!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Het klikt niet zo tussen ons vanavond![]()
![]()
Genieten man met de enerverende Kieft als Co-hostquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:03 schreef popolon het volgende:
Morgen.
Twente - NEC live, nou nou, het geluk kan daar zeker niet op.![]()
Ik geloof je.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Genieten man met de enerverende Kieft als Co-host
603quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:01 schreef Lu_uK het volgende:
hoe staat het met de afgelstingen van morgen? ik weet niet welk nummer het van teletekst is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |