Haha! nu je het zegt ja.. Ik heb een delfsblauw bord met naam enzo erop van toen ik geboren benquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb de TT iets verduidelijkt, ik dacht zelf dat het om een bord om van te eten was ging.
Grappig, ik vind dit juist vreselijk. Om iets teders en wonderbaarlijks als een pasgeboren baby aan te kondigen met zoiets 'lolligs' als een ooievaar door je ruit.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, die zoete bordjes ben ik ook niet zo van.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:10 schreef Sugar het volgende:
Wat nou ooievaar?
Niks ooievaar
Gewoon, euhm, je weet wel...
![]()
![]()
![]()
Ooievaar?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:23 schreef Jonnetje het volgende:
Ook
Jullie hadden 'm dus ook Rottdog?
Ok... de meningen over de keuze van Icicle zijn nu wel duidelijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:33 schreef lcicle het volgende:
Wat voor geboortebord stond er bij jullie in de voortuin toen de kleine er eenmaal was?
En wie had het geregeld.. jullie zelf of bijv. vrienden?
Ik gok dat het iets te maken heeft met aan de hele wereld willen laten weten dat je een kindje hebt gekregen. Uit blijdschap en trots. Kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:02 schreef Ripley het volgende:
Waarom doen mensen eigenlijk aan dat soort borden vraag ik me vaak af.
Ik vind ze persoonlijk nooit leuk: of ze zijn oubollig en truttig of ze zijn van dit soort tenenkrommende humor.
omdat ze het zo vreselijk vinden dat ze een kind hebben gekregen, nou goed?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:02 schreef Ripley het volgende:
.
Ik denk nu dat als het ooit eens zo ver komt dat ik dan de mensen die me wat kunnen schelen wel een kaartje stuur. En de rest van de nieuwsgierige buren staan ongetwijfeld vanzelf binnen 2 tellen op de stoep. Ik heb niet zo veel met het delen van intieme momenten met de rest van de wereld. Bovendien zijn al die dingen zo lelijk en oubollig!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik gok dat het iets te maken heeft met aan de hele wereld willen laten weten dat je een kindje hebt gekregen. Uit blijdschap en trots. Kan ik me wel iets bij voorstellen.
Hadden ze hier ook! 4,5 meter hoog!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:17 schreef missDemeanor het volgende:
Kennissen van mij hadden een mega opblaas ooievaar voor het huis staan, compleet met zo'n aggregaat die de lucht erin pompt.
Beetje overdone, maar stiekem toch wel leuk.
Wij hebben ook in de krant gestaanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:59 schreef lady-wrb het volgende:
hier in het durrep heeft een of andere debiel een enorme opblaasbaby in zijn voortuin staan.
heeft zelfs de plaatselijke krant gehaald omdat er (gelukkig) maar 3 van in nederland zijn.
ziet er dus zo uit: (onderste plaatje) http://www.feest-bord.nl/blikvangers.htm
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:59 schreef lady-wrb het volgende:
hier in het durrep heeft een of andere debiel een enorme opblaasbaby in zijn voortuin staan.
heeft zelfs de plaatselijke krant gehaald omdat er (gelukkig) maar 3 van in nederland zijn.
ziet er dus zo uit: (onderste plaatje) http://www.feest-bord.nl/blikvangers.htm
Haha, dat vind ik ook wel een leuke. Dat zou wat voor ons geweest zijn:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:01 schreef _evenstar_ het volgende:
Wij hadden hier een grote poster van nijntje met de tekst familie adriaans wacht op gezinsuitbreiding ( de laatste maand ) en wacht is doorgestreept met papiertje veranderd naar heeftwij hebben ook geen voortuin nl
![]()
Die is cool! Zlef heb ik geen bord in de tuin gehad, omdat ik geen tuin hebquote:
Gewoon door het raam, gat in je raam, pop erdoor trekken en klaarquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:16 schreef lady-wrb het volgende:
nieuwsgierigmodus: hoe zit zo'n ooievaar nou vast, sjeen?
zet jij dan een baby die uit een loramet komt in de tuin?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:37 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik had er laatst met mijn schoonzus over, die vond de gewoonte om een bord, slingers of ballonnen op te hangen echt belachelijk. Ik zei haar dat als ik ooit eens zwanger raak en ik ben bevallen dat ik dan in staat ben om de hele straat te versieren. Nou, daar kon ze dan ook wel inkomen
Lois ik vind jullie geboorteborden echt prachtig en denk ook dat we er zelf eentje gaan maken (in eigen stijl dan natuurlijk) als het zover is
Sorry, was even weg...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:16 schreef lady-wrb het volgende:
nieuwsgierigmodus: hoe zit zo'n ooievaar nou vast, sjeen?
Bij ons in de straat was dat denk ikquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:02 schreef lcicle het volgende:
Dankjewel voor de linkjes hierboven!
Normaal vind ik zo'n bord ook érg overdreven. Het zijn meestal van die super-zoete borden van Poohbeer ofzo. Hou ik persoonlijk niet van![]()
Maar toen ik vorig jaar deze ooievaar hier ergens in de buurt zag wist ik meteen dat ik dat ook wilde als er een kindje zou komen haha!
Ik zie ook wel eens van die rompertjes met de letters van de naam erop voor het raam hangen. Is ook wel origineel.
quote:
Bij nader inzien is het eigenlijk heel logisch... anders zit je van binnen steeds tegen zo'n halve ooievaar aan te kijkenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:33 schreef Leah het volgende:
[..]
Dat verbaast mij ook! Oh, ik vind het echt wel een hele leuke hoor!
*Een ooievaar gaat slachten voor Tink en Havoc*
Bij het kinderdagverblijf naarst de luchtmachtbasis stond afgelopen zomer (?) een ForeverFriends-geboortebord.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:23 schreef mallemeid het volgende:
Volgens mij is het hier helemaal niet gebruikelijk, zo'n gebootebordHeb het alleen eens in het zuiden gezien, hier echt nog nooit. Ik vind het ook niet echt mooi, dus ik zou ook niet snel zo'n bord in de tuin plaatsen als ik die had
.
Nee, het was niet bij jullie in de straatquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:26 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Bij ons in de straat was dat denk ik![]()
Hij is idd errug leuk
Haha daarom moet je haar ook voor zijn. Dat doen wij hier ook!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:22 schreef Jarno het volgende:
Ik mot zo'n ding niet maar ik vrees dat m'n moeder zich niet in gaat houden wat dat betreft..
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:37 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik had er laatst met mijn schoonzus over, die vond de gewoonte om een bord, slingers of ballonnen op te hangen echt belachelijk. Ik zei haar dat als ik ooit eens zwanger raak en ik ben bevallen dat ik dan in staat ben om de hele straat te versieren. Nou, daar kon ze dan ook wel inkomen
Lois ik vind jullie geboorteborden echt prachtig en denk ook dat we er zelf eentje gaan maken (in eigen stijl dan natuurlijk) als het zover is
Die hangt de hele straat vol als het aan haar ligt. Zelfs met het trouwen was het trappenhuis gepimpt.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:22 schreef Jarno het volgende:
Ik mot zo'n ding niet maar ik vrees dat m'n moeder zich niet in gaat houden wat dat betreft..
Idd, en alsof het een toevallige voorbijganger interesseert dat er in dat bewuste huis een baby is geboren. Ik bedoel; voor de mensen voor wie die wetenschap waarde heeft is het geboortekaartje uitgevonden imoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:02 schreef Ripley het volgende:
Ik vind ze persoonlijk nooit leuk: of ze zijn oubollig en truttig of ze zijn van dit soort tenenkrommende humor.
Ow, oops, wat jij zegt dusquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik denk nu dat als het ooit eens zo ver komt dat ik dan de mensen die me wat kunnen schelen wel een kaartje stuur. En de rest van de nieuwsgierige buren staan ongetwijfeld vanzelf binnen 2 tellen op de stoep. Ik heb niet zo veel met het delen van intieme momenten met de rest van de wereld. Bovendien zijn al die dingen zo lelijk en oubollig!
Maar goed, iedereen moet het op zijn eigen manier doen natuurlijk. Het is ook geen waardeoordeel, maar een kwestie van smaak.
OMG, zo'n soort leven is nog wel erg ver van mijn bed hoorquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:05 schreef Leah het volgende:
Nou, als ingekakte huisvrouw zie je die ene hoogzwangere andere ingekakte huisvrouw langsschuiven, maar je spreekt of kent haar verder niet.
Dus als je dan met je obligate "rondje met de kinderen" bezig bent, is het een leuke afwisseling om te zien dat de baby er is, en wat het geworden is (voor zover je dat tegenwoordig nog aan de naam kan zien, maar dat kun je dan, als het goed is, aan de kleur van de vlaggetjes aflezen).
Ik bedoel maar, het is heus ergens goed voor.
Overigens wordt dat hier door de buurt geregeld, je krijgt gewoon zo'n bord in je tuin, geen discussie mogelijk.
Idd.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:32 schreef kozakken het volgende:
Ik word er juist altijd een beetje warm van. Leuk, denk ik dan. Hier hebben ze een klein kindje
Geniet er nog maar even vanquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
OMG, zo'n soort leven is nog wel erg ver van mijn bed hoor
nou zeg! je doet het overkomen alsof leah een of ander vreselijk leven heeftquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mwoh, ik denk niet dat het ooit zó ver komt
Je merkt het vanzelfquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mwoh, ik denk niet dat het ooit zó ver komt
Mijn moeder is ook nooit vertrut en ik zie het voor mezelf ook niet zo snel gebeuren eigenlijkquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:40 schreef Leah het volgende:
[..]
Je merkt het vanzelf. Vertrutten doet geen pijn hoor, er komt een moment dat je het nog lekker gaat vinden ook
.
Ik heb een gruwelijk levenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:39 schreef Belana het volgende:
[..]
nou zeg! je doet het overkomen alsof leah een of ander vreselijk leven heeft
Het begin was wel moeilijk, maar nu kan ik het wel hebben hoor, zijn er ook al een aantal keer geweest.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:36 schreef kozakken het volgende:
Gelukkig wel Vivi![]()
Trek je dat wel een beetje Bar? Dat lijkt me dus echt heel erg moeilijk om nu te zien.
Waarom moet alles meteen zo persoonlijk genomen worden hier zeg! Als je het persé wilt weten: voor mij zou dat een vreselijk leven zijn ja, maar alle respect voor iedereen die zich daar wél lekker bij voelt hoor. Dat verschilt toch voor iedereen, wat ze fijn en niet fijn vinden, misschien vindt zij mijn visie op een gelukkig leven wel vreselijk, denk je nu echt dat ik me dat zou aantrekken? Pffff.....vermoeiend dit soort discussies.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:39 schreef Belana het volgende:
[..]
nou zeg! je doet het overkomen alsof leah een of ander vreselijk leven heeft
Ik heb onnoemlijk veel respect voor de kracht die je tentoon spreidt, dat wilde ik even zeggen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:43 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Het begin was wel moeilijk, maar nu kan ik het wel hebben hoor, zijn er ook al een aantal keer geweest.
Jij voelt je dus persoonlijk aangevallen, althans dat proef ik uit je reactie. Terwijl je daar imo geen enkele reden toe hebt, want ik val niemand aan. Ik ben alleen een totaal ander type dan jij, met andere behoeftes, ik zie niet in wat daar mis mee is eigenlijkquote:
misschien zou je een beetje op moeten letten hoe je het brengt dan? dat kan toch ook?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Waarom moet alles meteen zo persoonlijk genomen worden hier zeg! Als je het persé wilt weten: voor mij zou dat een vreselijk leven zijn ja, maar alle respect voor iedereen die zich daar wél lekker bij voelt hoor. Dat verschilt toch voor iedereen, wat ze fijn en niet fijn vinden, misschien vindt zij mijn visie op een gelukkig leven wel vreselijk, denk je nu echt dat ik me dat zou aantrekken? Pffff.....vermoeiend dit soort discussies.
ow schei toch uit!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:48 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jij voelt je dus persoonlijk aangevallen, althans dat proef ik uit je reactie. Terwijl je daar imo geen enkele reden toe hebt, want ik val niemand aan. Ik ben alleen een totaal ander type dan jij, met andere behoeftes, ik zie niet in wat daar mis mee is eigenlijk
Hoe ik het breng? Ik zie geen niets verkeerds in hoe ik het heb gebracht eigenlijk. Er is geen onvertogen woord gevallen, misschien moet jij je wat minder snel aangevallen voelen?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:49 schreef Belana het volgende:
[..]
misschien zou je een beetje op moeten letten hoe je het brengt dan? dat kan toch ook?
enough said, gaat het hier niet over.
Zinnige reactie, ik vind dat je een beetje overtrokken reageert, maar whatever!quote:
Even voor de goede orde, mijn eerste stukje was ironisch bedoeldquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Waarom moet alles meteen zo persoonlijk genomen worden hier zeg! Als je het persé wilt weten: voor mij zou dat een vreselijk leven zijn ja, maar alle respect voor iedereen die zich daar wél lekker bij voelt hoor. Dat verschilt toch voor iedereen, wat ze fijn en niet fijn vinden, misschien vindt zij mijn visie op een gelukkig leven wel vreselijk, denk je nu echt dat ik me dat zou aantrekken? Pffff.....vermoeiend dit soort discussies.
Ja, ik zie het probleem ook niet zo, iedereen moet leven hoe hij of zij het prettig vindt toch? En daar valt imo niet echt over te discussieren. Als ik niet op een bepaalde manier wil leven die een ander wél als prettig ervaart impliceert niet dat ik die persoon aanval, ik vind het een beetje vreemd dat dat blijkbaar op die manier wordt geinterpreteerdquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:49 schreef kozakken het volgende:
Ik las het veel meer met de nodige lichtvoetige ironische ondertoon Vivi. Ik geniet wel van dit soort lichtvoetige discussies (los van 't draadje van Bar)
Ja, nou, daar is niks mis mee tochquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:52 schreef Leah het volgende:
[..]
Even voor de goede orde, mijn eerste stukje was ironisch bedoeld. Ik ben qua karakter niet zo heel erg vertrut, maar ik heb nu eenmaal twee kleine kinderen. Ik ga nog uit, ik heb mijn lijf, voor zover mogelijk na twee zwangerschappen, weer redelijk terug, en lees nog steeds de krant
.
Kan ook nog best over andere dingen praten als geboorteborden.
Maar ik heb gewoon een ander leven, punt. Dat heb ik ook als ik straks 80 ben, en weer een ander leven leid als nu.
Ik ben gewoon een aagjequote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:55 schreef lily het volgende:
Ik ben er dus heel dubbel in.
Het dubbele eraan is dat ik het wel leuk vind om te zien, ook in het voorbij rijden in straten (waarbij ik dus uiteraard niemand ken)...
Ja dat heb ik ook. En dan heb je van die mensen die er dan geen naambordje bij hangenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:00 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een aagje, ik vind het ook altijd heel leuk om te zien welke namen mensen bedenken.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:04 schreef Leah het volgende:
Aanbellen! Zijn ze nou helemaal betoeterd, waar zijn die borden anders voor.
Hier ging het zelfs zo snel dat bijna alle winkeliers kraamkadootjes gaven als ik er voor de eerste keer na de bevallingen binnen kwamquote:Op zaterdag 24 juni 2006 02:37 schreef Snowtiger het volgende:
Zeker weten dat het in een dorp snel gaat
Geboortebord.... sorry hoor jemig wat burgerlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:33 schreef lcicle het volgende:
Wat voor geboortebord stond er bij jullie in de voortuin toen de kleine er eenmaal was?
En wie had het geregeld.. jullie zelf of bijv. vrienden?
Vertel vertel!
Ik zou heel graag zo'n 3D ooievaar tegen de ruit aan willen:
[afbeelding]
Moet nog even uitzoeken waar we hem kunnen huren. De prijzen verschillen nogal. Van 20,- per week tot 15,- voor 2 weken.
Ja, leuk hèquote:Op maandag 26 juni 2006 16:54 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Geboortebord.... sorry hoor jemig wat burgerlijk
Zo'n pleuris ooievaar...ik heb nog steeds een trauma van de fabeltjeskrant.quote:
Je hebt het er maar moeilijk mee hequote:Op maandag 26 juni 2006 18:07 schreef desiredbard het volgende:
Ik was al bang dat er een ooievaar op gescheten had
Lieve schat, dat zijn reigers.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:56 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Zo'n pleuris ooievaar...ik heb nog steeds een trauma van de fabeltjeskrant.
En dan ga je zo'n vijver rover, een babyvisjes moordenaar in je tuin zetten....
(Afgezien dat zo'n beest in een keer je hele voorruit onderschijt)
Reigers is om bepaalde visite weg te houden:Zeldzame reiger verjaagt homo'squote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik moet toch steeds weer lachen als ik het lees!![]()
Oh allesjemig....ik heb een rubber zeiltje op mijn stoel nodigquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:40 schreef Belana het volgende:ik lees dat topic over die reigers nu pas door, ik lig hier echt helemaal vlak
![]()
![]()
quote:Met de aankoop van een vlag steunt u tevens Unicef. Maar liefst 25% van de opbrengst schenken wij aan het borstvoedingsproject Jamaica; dit project steunt de basiszorg voor (tiener) moeders.
Wat kan Unicef doen met onze donatie?
Per verkochte vlag kunnen zij zowel een stethoscoop aanschaffen om de hartslag te kunnen meten van de baby als een moeder met haar kind beschermen tegen tetanus.
Bij verkoop van 15 vlaggen kan Unicef een weegschaal kopen, waarmee de groei en de mate van ondervoeding van baby's en jonge kinderen wordt gecontroleerd.
Ja dat bedoelde ik ook. Maar ja daar ben ik nog niet zo klaar mee dus als het een meisje word dan komt er gewoon een printje boven.quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:56 schreef sjak het volgende:
Knap zeg, MeNicole! Hij ziet er mooi uit. Enne, als het een meisje wordt kan het Mickeybord ook wel, hoef je alleen het naambordje nog te veranderen.
Oh dies leuk voor mijn schoonzus en broerquote:Op maandag 16 maart 2009 14:04 schreef snakelady het volgende:
Voor Nika hadden we dit bord, omdat haar slaapkamertje ook hollandse stijl heeft.
[ afbeelding ]
Heeft een goede vriendin voor ons gemaakt, misschien kan je op haar site nog wat ideeën opdoen.
kreeg ik van de week een link van. Zijn ook heel leuk!!quote:Op maandag 16 maart 2009 18:24 schreef Brighteyes het volgende:
Hier in de buurt stond laatst een verkeersbord met 'pas op, gezinssituatie gewijzigd'.
Dat vond ik dan wel weer heel origineel. Het was zo'n geel bord waarmee ze omleidingen aangeven enzo.
Ik vind dat dus echt allemaal he-le-maal niks....quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:36 schreef PM-girl het volgende:
Die borden zie je hier vrij veel, bouwprojecten maar ook verkeersborden.
Ook zie je wel eens lege nesten, met daarop een dicht ei met een scheur erin.
Ik vind m best grappigquote:Op maandag 16 maart 2009 18:39 schreef snakelady het volgende:
Ik vind zo'n project bord ook wel grappig, vooral voor mensen met een eigen (bouw)bedrijf.
[ afbeelding ]
De eerste keer dat ik het zag, vond ik het leuk. Daarna niet meer!'quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:08 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik vind dat dus echt allemaal he-le-maal niks....
Zo quasi grappig, maar dan net niet (of eigenlijk heel erg net niet....).
Niet dat het jullie wat zal interesseren, maar toch.
Dat hadden wij ook.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Buren van ons hebben sinds een week alleen een postertje voor het raam hangen. Da's echt te sneu.
Mijn idee. Wij hadden alleen een roze slinger "Hoera Een dochter!" en dat was meer dan genoegquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:07 schreef bixister het volgende:
ik vind dat niet te sneu hoor. prima toch? alles beter dan de naar binnen vliegende ooievaar, wat mij betreft...
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:07 schreef bixister het volgende:
ik vind dat niet te sneu hoor. prima toch? alles beter dan de naar binnen vliegende ooievaar, wat mij betreft...
ja sorry!quote:
Wij hebben zoiets klaarliggen maar dan in spandoekquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Het valt niet zo heel erg op en da's mooi anders gaat elke malloot die langs rijdt toeteren![]()
Onze voordeur:
[ afbeelding ]
Ik heb deze gemaakt via vistaprint. Misschien is het nog een idee voor anderen
Ik heb ook een soort van vlag in dezelfde stijl (mariabeestje en schildpadje e.d.) laten maken maar die hangt nu gewoon in de woonkamer ipv voor het raam zoals eerst bedoeld was.
Hier hetzelfde, het meest verschrikkelijke vind ik zo'n ooievaar die door het raam is gevlogenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:57 schreef Tan het volgende:
Ik vind dat dus echt helemaal niks, zo'n enorme ooievaar in de tuin. Zo'n slinger als die van Leander en Oscar vind ik wel leuk trouwens.
PS was http://forum.fok.nl/ :-)quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:14 schreef Karin_v_zutpen het volgende:
Hoi,
Kwam toevallig op http://forum.fok.nl hier zijn de 3D-Ooievaars en 3D-Baby in de aanbieding![]()
Groetjes
Karin
PS Wij hadden een Nijntjebord![]()
quote:
quote:
Ja die dingen worden steeds gekkerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:46 schreef octopussy het volgende:
Een paar huizen verder staat een enorme opblaasooievaar die ongeveer tot aan het raam bij de 1e verdieping komtLekker ook, je hoort de hele dag het gebrom van de blazer aan de voorkant. Wie zoiets verzint
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |