Hier ging het zelfs zo snel dat bijna alle winkeliers kraamkadootjes gaven als ik er voor de eerste keer na de bevallingen binnen kwamquote:Op zaterdag 24 juni 2006 02:37 schreef Snowtiger het volgende:
Zeker weten dat het in een dorp snel gaat
Geboortebord.... sorry hoor jemig wat burgerlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:33 schreef lcicle het volgende:
Wat voor geboortebord stond er bij jullie in de voortuin toen de kleine er eenmaal was?
En wie had het geregeld.. jullie zelf of bijv. vrienden?
Vertel vertel!
Ik zou heel graag zo'n 3D ooievaar tegen de ruit aan willen:
[afbeelding]
Moet nog even uitzoeken waar we hem kunnen huren. De prijzen verschillen nogal. Van 20,- per week tot 15,- voor 2 weken.
Ja, leuk hèquote:Op maandag 26 juni 2006 16:54 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Geboortebord.... sorry hoor jemig wat burgerlijk
Zo'n pleuris ooievaar...ik heb nog steeds een trauma van de fabeltjeskrant.quote:
Je hebt het er maar moeilijk mee hequote:Op maandag 26 juni 2006 18:07 schreef desiredbard het volgende:
Ik was al bang dat er een ooievaar op gescheten had
Lieve schat, dat zijn reigers.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:56 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Zo'n pleuris ooievaar...ik heb nog steeds een trauma van de fabeltjeskrant.
En dan ga je zo'n vijver rover, een babyvisjes moordenaar in je tuin zetten....
(Afgezien dat zo'n beest in een keer je hele voorruit onderschijt)
Reigers is om bepaalde visite weg te houden:Zeldzame reiger verjaagt homo'squote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik moet toch steeds weer lachen als ik het lees!![]()
Oh allesjemig....ik heb een rubber zeiltje op mijn stoel nodigquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:40 schreef Belana het volgende:ik lees dat topic over die reigers nu pas door, ik lig hier echt helemaal vlak
![]()
![]()
quote:Met de aankoop van een vlag steunt u tevens Unicef. Maar liefst 25% van de opbrengst schenken wij aan het borstvoedingsproject Jamaica; dit project steunt de basiszorg voor (tiener) moeders.
Wat kan Unicef doen met onze donatie?
Per verkochte vlag kunnen zij zowel een stethoscoop aanschaffen om de hartslag te kunnen meten van de baby als een moeder met haar kind beschermen tegen tetanus.
Bij verkoop van 15 vlaggen kan Unicef een weegschaal kopen, waarmee de groei en de mate van ondervoeding van baby's en jonge kinderen wordt gecontroleerd.
Ja dat bedoelde ik ook. Maar ja daar ben ik nog niet zo klaar mee dus als het een meisje word dan komt er gewoon een printje boven.quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:56 schreef sjak het volgende:
Knap zeg, MeNicole! Hij ziet er mooi uit. Enne, als het een meisje wordt kan het Mickeybord ook wel, hoef je alleen het naambordje nog te veranderen.
Oh dies leuk voor mijn schoonzus en broerquote:Op maandag 16 maart 2009 14:04 schreef snakelady het volgende:
Voor Nika hadden we dit bord, omdat haar slaapkamertje ook hollandse stijl heeft.
[ afbeelding ]
Heeft een goede vriendin voor ons gemaakt, misschien kan je op haar site nog wat ideeën opdoen.
kreeg ik van de week een link van. Zijn ook heel leuk!!quote:Op maandag 16 maart 2009 18:24 schreef Brighteyes het volgende:
Hier in de buurt stond laatst een verkeersbord met 'pas op, gezinssituatie gewijzigd'.
Dat vond ik dan wel weer heel origineel. Het was zo'n geel bord waarmee ze omleidingen aangeven enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |