abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35179288
Wat voor geboortebord stond er bij jullie in de voortuin toen de kleine er eenmaal was?
En wie had het geregeld.. jullie zelf of bijv. vrienden?

Vertel vertel!

Ik zou heel graag zo'n 3D ooievaar tegen de ruit aan willen:

Moet nog even uitzoeken waar we hem kunnen huren. De prijzen verschillen nogal. Van 20,- per week tot 15,- voor 2 weken.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  vrijdag 17 februari 2006 @ 09:50:07 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35179629
Die is leuk!

Ik heb de TT iets verduidelijkt, ik dacht zelf dat het om een bord om van te eten was ging.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 09:52:54 #3
89891 missDemeanor
Captured by the game
pi_35179688
http://www.3d-ooievaars.nl/
http://www.3d-ooievaar.com/:)

[ Bericht 38% gewijzigd door missDemeanor op 17-02-2006 09:58:41 ]
OK en nu ben ik het zat!!!
▒­ ­
Ik heb van je gedroomd vannacht
pi_35179772
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 09:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb de TT iets verduidelijkt, ik dacht zelf dat het om een bord om van te eten was ging.
Haha! nu je het zegt ja.. Ik heb een delfsblauw bord met naam enzo erop van toen ik geboren ben
pi_35179843
Die met die gecrashte ooievaar is wel grappig.
Maar eigenlijk vind ik het zó erg zo'n bord in de tuin. Bij mijn ouders in de buurt stond er ook zo'n houten ooievaar met een bordje eronder "Merel".

Áls ik het later al zou doen zou ik er lekker zelf een maken. Heb je ook nog een leuke herinnering voor je kind later, als cadeau, én je hoeft later niet te zeggen "Toen jij geboren werd waren we zo blij dat we een paar dagen een bord gehuurd hebben.".
[KNE]-Mod
  vrijdag 17 februari 2006 @ 09:59:50 #6
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_35179863
hehe als je kijkt op die 3d ooievaars site bij fotoos van klanten, zie je alleen maar die ooievaar die icicle als plaatje heeft staan erg populair denk ik
pi_35179940
Dankjewel voor de linkjes hierboven!

Normaal vind ik zo'n bord ook érg overdreven. Het zijn meestal van die super-zoete borden van Poohbeer ofzo. Hou ik persoonlijk niet van
Maar toen ik vorig jaar deze ooievaar hier ergens in de buurt zag wist ik meteen dat ik dat ook wilde als er een kindje zou komen haha!
Ik zie ook wel eens van die rompertjes met de letters van de naam erop voor het raam hangen. Is ook wel origineel.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 10:06:17 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35180036
Ja, die zoete bordjes ben ik ook niet zo van. En ook de ooievaars met een lakentje met heel knullig er een plastic popje in vind ik eigenlijk ook niks.
Deze is erg leuk.
Helaas zou ik dat bij ons niet aandurven. Wij hebben geen voortuin dus ik vrees dat hij dan echt gesloopt zou worden door iedereen die er langs loopt.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 10:08:33 #9
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35180097
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 10:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, die zoete bordjes ben ik ook niet zo van.
Grappig, ik vind dit juist vreselijk. Om iets teders en wonderbaarlijks als een pasgeboren baby aan te kondigen met zoiets 'lolligs' als een ooievaar door je ruit.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 10:10:42 #10
92279 N.icka
Windforce 11
pi_35180141
Vreselijk die ooievaars in de tuin , ik vind het echt geen gezicht
  vrijdag 17 februari 2006 @ 10:10:59 #11
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_35180149
Ik vind het allemaal vreselijk.
Maar die ooievaar door de ruit doet me denken aan het meest trieste "gedichtje" dat ik ooit op een geboortekaartje las (zelfde soort "humor"):

Wat nou ooievaar?
Niks ooievaar
Gewoon, euhm, je weet wel...

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_35180215
Dat gedicht vind ik dan weer totaal géén humor.

Brighteyes, wij willen 'm ook op de 1e verdieping hangen. Dat is dan wel de badkamer.. maar ach
pi_35180293
die ooievaar is echt cool haha
─_(º.0)_/─
  vrijdag 17 februari 2006 @ 10:22:31 #14
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_35180447
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 10:10 schreef Sugar het volgende:

Wat nou ooievaar?
Niks ooievaar
Gewoon, euhm, je weet wel...

pi_35180465
Ook
Jullie hadden 'm dus ook Rottdog?

In het kaartje van Wilyan hebben wij dus wél dat gedichtje gebruikt. Op het kaartje zelf stond een baby die met een katapult een ooievaar 'uit de lucht schoot'.
Dit omdat eigenlijk iedereen in onze omgeving wist dat we bij Wilyan meer dan twee jaar bezig zijn geweest om zwanger te worden.

Niet persé om de humor of iig het geheel anders met humor belicht, die ooievaar leek ons op één of andere manier op dat moment weer niet gepast.

Zo wilden wij ook absoluut geen ooievaar in de tuin.
W ~ H ~ T
  vrijdag 17 februari 2006 @ 10:37:33 #16
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_35180879
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 10:23 schreef Jonnetje het volgende:
Ook
Jullie hadden 'm dus ook Rottdog?
Ooievaar?
Wat ooievaar,
niks ooievaar.
Gewoon ...... je weet wel.

vrijdag 17 februari 2006 @ 10:43:48 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35181040
Dat gedichtje vind ik persoonlijk ook niet leuk. Ja, ooit wel, maar nu komt het zo vaak langs dat het afgezaagd begint te worden. Maar dat heb ik dus ook met die borden met zo'n popje eraan bungelend.
Heeft voor mij meer te maken met het feit dat het allemaal al zo vaak gedaan is.
Maar als er dan toch iemand voor ons zoiets zouden willen doen, dan toch het liefst deze die Icicle laat zien. Maar liever helemaal niet.

En het kan ook wel weer heel leuk en lief zijn. Als ik het me goed herinner hadden ze voor Karin een schaapje gemaakt omdat dat ook overal in de babykamer zat. En dat vind ik dan wel weer leuk gedaan. Dat men er moeite voor gedaan heeft.

Wat een beetje jammer is dat je ook hierbij het principe ziet dat 'de buren hadden er een van 1 meter, dus dan moet die van ons 1,5 meter en leuker en gekker en grappiger'.

Maar goed, dat is allemaal persoonlijk. De een heeft de tuin vol ooievaars, de andere nog niet eens een slinger in het raam...
  vrijdag 17 februari 2006 @ 10:44:58 #18
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_35181071
Die ooievaar vind ik maar akelig, en te lomp voor de geboorte van (mijn) kind. Dan nog liever de good-old ooievaar incl. knullig luiertje.
Onze buren (dat schijnt hier gebruikelijk te zijn) hadden de tuin versierd. Een bord met rose letters 'Luuke' en slingers van luiers in de tuin. Bij haar geboorte was ik zo trots dat het me niet kon schelen wat er in de tuin stond, als er maar iets stond, zodat 'de hele wereld' lekker zag dat wij een meisje hadden.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_35181326
onze buren hadden ook de tuin versierd met roze ballonnen en vlaggetjes, en dat vond ik geweldig!
zo'n bord hoeft van mij ook niet zo. de crashende ooievaar vind ik wel grappig trouwens hoor. (het genoemde gedichtje juist weer niet). en bij buren van ons hadden ze zelf een grote nijntje gemaakt, met de naam op een bordje eronder. stond wel heel vrolijk. maar de buurman was zo bang dat het bord kapot zou gaan of gestolen zou worden dat ie 't bij elk regenbuitje naar binnen sleepte en ook 's nachts haalde hij 't bord altijd binnen.
pi_35181353
Ik vind zon ooievaar door je ruit ook helemaal niet leuk.
De geboorte van je kindje is toch juist iets heel liefs? Tja dit is gewoon dan mijn humor niet.
Het gedichtje vind ik NOG erger..

Vriend is erg creatief en gaat zelf dan wel een bord maken heeft ie al gezegd.
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  † In Memoriam † vrijdag 17 februari 2006 @ 10:59:00 #21
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35181460
hier in het durrep heeft een of andere debiel een enorme opblaasbaby in zijn voortuin staan.
heeft zelfs de plaatselijke krant gehaald omdat er (gelukkig) maar 3 van in nederland zijn.

ziet er dus zo uit: (onderste plaatje) http://www.feest-bord.nl/blikvangers.htm
  vrijdag 17 februari 2006 @ 10:59:49 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35181486
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 09:33 schreef lcicle het volgende:
Wat voor geboortebord stond er bij jullie in de voortuin toen de kleine er eenmaal was?
En wie had het geregeld.. jullie zelf of bijv. vrienden?
Ok... de meningen over de keuze van Icicle zijn nu wel duidelijk.

Zijn er nog andere suggesties voor borden-sites? Of eigen ervaringen?
pi_35181570
Waarom doen mensen eigenlijk aan dat soort borden vraag ik me vaak af.

Ik vind ze persoonlijk nooit leuk: of ze zijn oubollig en truttig of ze zijn van dit soort tenenkrommende humor.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 11:06:04 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35181655
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 11:02 schreef Ripley het volgende:

Ik vind ze persoonlijk nooit leuk: of ze zijn oubollig en truttig of ze zijn van dit soort tenenkrommende humor.
Ik gok dat het iets te maken heeft met aan de hele wereld willen laten weten dat je een kindje hebt gekregen. Uit blijdschap en trots. Kan ik me wel iets bij voorstellen.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 11:06:24 #25
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35181659
Ik heb ook geen idee. Hier hing alleen binnen een ballon die Jolie in het ziekenhuis gekregen had van een vriendin. Ik heb iedereen waarvan ik wilde dat ze wisten dat de baby was geboren gebeld en de rest bijna twee weken later een kaartje gestuurd. De rest van de buurt ziet d'r wel over een jaar, als ze kan buiten spelen.
  † In Memoriam † vrijdag 17 februari 2006 @ 11:08:14 #26
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35181708
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 11:02 schreef Ripley het volgende:
.
omdat ze het zo vreselijk vinden dat ze een kind hebben gekregen, nou goed?

en ik vind die ooievaar juist leuk
als die er in de tijd van luca's geboorte had geweest, had ik m gehuurd.

en over gedichtjes op kaartjes: ieder zijn smaak toch?
pi_35181739
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 11:06 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik gok dat het iets te maken heeft met aan de hele wereld willen laten weten dat je een kindje hebt gekregen. Uit blijdschap en trots. Kan ik me wel iets bij voorstellen.
Ik denk nu dat als het ooit eens zo ver komt dat ik dan de mensen die me wat kunnen schelen wel een kaartje stuur. En de rest van de nieuwsgierige buren staan ongetwijfeld vanzelf binnen 2 tellen op de stoep. Ik heb niet zo veel met het delen van intieme momenten met de rest van de wereld. Bovendien zijn al die dingen zo lelijk en oubollig!

Maar goed, iedereen moet het op zijn eigen manier doen natuurlijk. Het is ook geen waardeoordeel, maar een kwestie van smaak.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 11:13:19 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35181823
Ik zou het zelf geloof ik ook niet doen. Hooguit zo'n jongetje-meisje slinger in het raam.
Maar je hebt ook nog kans dat familie of vrienden zoiets aan je kado doen. Hoewel die wrsch dan ook wel zullen weten of jij dat wel of niet op prijs stelt.
pi_35181967
Ik vind die ooievaar wel leuk eigenlijk. Toen we hier naar huizen aan het kijken waren heb ik hem ook ergens zien "hangen". Moest er wel om lachen.
Hier in de buurt staan meestal zelfgemaakte borden in de tuin met de naam van het kindje en vlaggetjes eraan.
Fake it till you make it...
pi_35182002
Omdat ik van Noah vlak voor kerst was uitgerekend, leek het me leuk om zo'n "it's a boy" slinger in de kerstboom te doen, speciaal blauwe kerstballen nog erbij ghaald. Uiteindelijk is het er nooit van gekomen We hadden wel iets anders aan ons hoofd Noah lag ook nog een week in het ziekenhuis, dus was sowieso erg hectisch
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 12:17:39 #31
89891 missDemeanor
Captured by the game
pi_35183879
Kennissen van mij hadden een mega opblaas ooievaar voor het huis staan, compleet met zo'n aggregaat die de lucht erin pompt.
Beetje overdone, maar stiekem toch wel leuk.
OK en nu ben ik het zat!!!
▒­ ­
Ik heb van je gedroomd vannacht
pi_35183930
Wij hebben geen geboortebod neergezet. Vond ik niet zo nodig en de meeste zijn inderdaad ook mijn smaak niet echt. Wel een lijntje vlaggetjes met 'een jongen' erop achter de ramen (die er vervolgens hingen tot Tomas 1,5 maand was omdat ik ze steeds vergat weg te halen)
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  vrijdag 17 februari 2006 @ 12:25:19 #33
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_35184112
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 12:17 schreef missDemeanor het volgende:
Kennissen van mij hadden een mega opblaas ooievaar voor het huis staan, compleet met zo'n aggregaat die de lucht erin pompt.
Beetje overdone, maar stiekem toch wel leuk.
Hadden ze hier ook! 4,5 meter hoog!

Wij hadden gewoon een slinger "Hoera een meisje" voor de ramen met roze blonnen.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_35184221
Ik heb van de week voor het eerst die ooievaar door de ruit heen gezien,geweldig!!!.Heb vroeger bij mijn meiden een gewone ooievaar in de tuin gehad met pop erin,vind ik nog steeds erg leuk.Maar die ooievaar door t raam,toppie

Oh....en die tekst:Wat ooievaar,niks ooievaar,gewoon....je weet wel...,die had ik ook .
En wij vonden m wel leuk En bij de tweede was het:ook deze keer was er geen ooievaar bij,we maakten het samen en het is een Zij.
Beide zelf verzonnen overigens,ik had die eerste nog nooit ergens gezien.Maar ja,er zijn er ook genoeg,die ik niet mooi vind en zo heeft iedereen zijn eigen smaak.

Groetjes,Minoes
pi_35188397
Bij Wilyan hadden we dus geen ooievaar in de tuin, wel zo'n blauwe jongetjes-slinger en ballonnen. M'n pa en z'n vriendin hadden wat slingers bij ons aan het raam gehangen. Was alleen niet zo slim/wel jammer.. Toen we thuis kwamen uit het ziekenhuis waren de slingers er al af gewaaid en geregend.

Bij Hanne eigenlijk om dezelfde reden die BE gaf.. We wonen direct aan een straat.
De ooievaar zou ik hier niet eens neer durven hangen, veel te bang dat het ding gejat en/of gesloopt word door die jeugdige hang-groep criminelen jeugd hier in 't durrep. Als we zoiets aan de zijkant van het huis zouden hangen zou ie na een paar uur ook al verdwenen zijn door langsrijdende vrachtauto's.
Bij Hanne hadden we dus alle slingers ín huis. Happetee, gewoon in de kamer opgehangen en wat roze ballonnen in de vensterbank gemikt.
W ~ H ~ T
  † In Memoriam † vrijdag 17 februari 2006 @ 14:30:46 #36
7074 moussy
kuttekop
pi_35188645
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 10:59 schreef lady-wrb het volgende:
hier in het durrep heeft een of andere debiel een enorme opblaasbaby in zijn voortuin staan.
heeft zelfs de plaatselijke krant gehaald omdat er (gelukkig) maar 3 van in nederland zijn.

Wij hebben ook in de krant gestaan We hadden van René een héél groot spandoek hangen, grapje van Peet en mn moeder

Wij hebben ook een zelf gemaakte simpele vlag gehad.

En we hebben weer een spandoek met ballonnen gehad weer diezelfde 2 grapjassen Ik vind die borden en spandoeken dus ook niks.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 17 februari 2006 @ 14:31:18 #37
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_35188665
wij hadden niks gedaan toen Maxim werd geboren. was ook beetje onzinnig 4 hoog
deze keer doe ik denk ik een slingertje voor het raam met it's a boy/it's a girl en that's it.
pi_35188950
Volgens mij zag ik laatst ook ergens iets dat je het geboortekaartje of een foto van de baby op een vlag kon laten drukken..

[edit] Gevonden! * de Kunsterij *

[ Bericht 35% gewijzigd door Jonnetje op 17-02-2006 14:46:17 ]
W ~ H ~ T
  vrijdag 17 februari 2006 @ 15:01:45 #39
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35189698
Wij hadden hier een grote poster van nijntje met de tekst familie adriaans wacht op gezinsuitbreiding ( de laatste maand ) en wacht is doorgestreept met papiertje veranderd naar heeft wij hebben ook geen voortuin nl
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_35189743
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 10:59 schreef lady-wrb het volgende:

Wat erg!

Jonnetje, die dingen van de kunsterij zijn wel heel erg leuk getekend zeg!
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_35190242
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 15:01 schreef _evenstar_ het volgende:
Wij hadden hier een grote poster van nijntje met de tekst familie adriaans wacht op gezinsuitbreiding ( de laatste maand ) en wacht is doorgestreept met papiertje veranderd naar heeft wij hebben ook geen voortuin nl
Haha, dat vind ik ook wel een leuke. Dat zou wat voor ons geweest zijn:

De laatste maand: wij wachten op gezinsuitbreiding
Na de 40 weken: wij wachten NOG STEEDS op gezinsuitbreiding

Kreeg je daardoor niet steeds vragen, wanneer je uitgerekend was enzo? Hier in de buurt wisten ze het eigenlijk niet zo, niet zo'n goed contact met de buren geloof ik. Dus sommigen waren erg verrast toen ze vlaggen zagen hangen
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  vrijdag 17 februari 2006 @ 15:19:10 #42
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_35190327
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 09:33 schreef lcicle het volgende:

[afbeelding]
Die is cool! Zlef heb ik geen bord in de tuin gehad, omdat ik geen tuin heb
Zo'n oplossing was dan wel leuk geweest, alhoewel ik niet weet hoe ik hem op het raam had moeten plaatsen...
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 15:19:25 #43
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35190335
omg etoile

ennuh tearson eigenlijk niet nee , maar woon ook in een echt durpke dus als ene het weet weet de rest het ook bijwijze van en zijn het eigenlijk voornamelijk oudjes wat er hier in de straat woont
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_35191099
Zo'n vlag is ook wel erg leuk Jonnetje! Maar wat een geld zeg..

OMG die grote baby in de tuin Ben ik even blij dat onze voortuin daar toch echt te klein voor is!

Als die 3D ooievaar niet gaat lukken bij ons, komt er ook gewoon een slinger denk ik.
Je kunt zo'n ooievaar trouwens met zuignappen aan het raam bevestigen.
pi_35191710
Hier een spandoek met: "Hoera we hebben er twee, Britt en Romée" en daar 2 ooievaars opgeschilderd. En natuurlijk vlaggetjes en een waslijn met kleertjes. Door onze lieftallige buren gemaakt. Hoewel ze er eerst 'Britt en Esmee" op hadden gemaakt. Es eraf geknipt en Ro op een lapje achter genaaid

Bij Lara hing de hele voorruit vol met 'Hoera ik ben een meisje en ik heet Lara 01-04-03'. Elke letter op 1 vel dus we konden niet meer naar buiten kijken zo ongeveer. Een ooievaar tegen de regenpijp, en natuurlijk door dezelfde buren gedaan. Ik vond het echt hartstikke leuk!
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 17:09:40 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35194905
Die baby in de tuin! Wat een enorm ding!
pi_35197398

Mij is vantevoren gevraagd in wat voor een stijl we de kinderkamer deden. Op de kinderkamer zal straks nogal veel Winnie the Pooh komen. Dus toen Magneet thuiskwam de dag dat Merlijn geboren is stond er dit zelfgemaakte bord in de tuin. De ene haalde het plaatje van Internet, de ander heeft het getekend en uitgezaagd en toen is het door iemand geschilderd, de naam is er op het laatst aan toegevoegd met watervaste stift. Erg leuk om zo een bord in de tuin te hebben. Had van de familie ook niet anders verwacht. Zelf hadden we nergens voor gezorgd.

Het bord zal wel voor de carnaval worden weggehaald naar zolder, want anders is er straks niets van over. Maar dan heeft het ook twee maanden in de tuin gestaan.
  Jubileum moderator vrijdag 17 februari 2006 @ 19:48:57 #48
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_35200272
Leuk topic
Ik zal later vanavond eens zoeken naar de 3 borden die we zelf hebben gemaakt.
3? ja, 2 voor ons en 1 voor Karin
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 17 februari 2006 @ 20:08:13 #49
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_35200950
Ik heb er bij beide kinderen 1 in de voortuin gehad , dat doet de buurt hier. En terwijl ik helemaal niet houd van "stukjes" op bruiloften, en Abrahammen in de tuin en allerlei andere toestanden, vond ik het echt hartstikke leuk!! Kon het wel van de daken schreeuwen dat we een kind gekregen hadden, dus dat hebben de buren mooi voor ons opgelost .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 17 februari 2006 @ 20:46:31 #50
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_35202215
Wij hebben dus inderdaad een ooievaar door de ruit gehad... Wat mij betreft heel toepasselijk als je bedenkt met watvoor snelheid Isa gekomen is...

You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')