Haha! nu je het zegt ja.. Ik heb een delfsblauw bord met naam enzo erop van toen ik geboren benquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb de TT iets verduidelijkt, ik dacht zelf dat het om een bord om van te eten was ging.
Grappig, ik vind dit juist vreselijk. Om iets teders en wonderbaarlijks als een pasgeboren baby aan te kondigen met zoiets 'lolligs' als een ooievaar door je ruit.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, die zoete bordjes ben ik ook niet zo van.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:10 schreef Sugar het volgende:
Wat nou ooievaar?
Niks ooievaar
Gewoon, euhm, je weet wel...
![]()
![]()
![]()
Ooievaar?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:23 schreef Jonnetje het volgende:
Ook
Jullie hadden 'm dus ook Rottdog?
Ok... de meningen over de keuze van Icicle zijn nu wel duidelijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:33 schreef lcicle het volgende:
Wat voor geboortebord stond er bij jullie in de voortuin toen de kleine er eenmaal was?
En wie had het geregeld.. jullie zelf of bijv. vrienden?
Ik gok dat het iets te maken heeft met aan de hele wereld willen laten weten dat je een kindje hebt gekregen. Uit blijdschap en trots. Kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:02 schreef Ripley het volgende:
Waarom doen mensen eigenlijk aan dat soort borden vraag ik me vaak af.
Ik vind ze persoonlijk nooit leuk: of ze zijn oubollig en truttig of ze zijn van dit soort tenenkrommende humor.
omdat ze het zo vreselijk vinden dat ze een kind hebben gekregen, nou goed?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:02 schreef Ripley het volgende:
Waarom doen mensen eigenlijk aan dat soort borden vraag ik me vaak af.
.
Ik denk nu dat als het ooit eens zo ver komt dat ik dan de mensen die me wat kunnen schelen wel een kaartje stuur. En de rest van de nieuwsgierige buren staan ongetwijfeld vanzelf binnen 2 tellen op de stoep. Ik heb niet zo veel met het delen van intieme momenten met de rest van de wereld. Bovendien zijn al die dingen zo lelijk en oubollig!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik gok dat het iets te maken heeft met aan de hele wereld willen laten weten dat je een kindje hebt gekregen. Uit blijdschap en trots. Kan ik me wel iets bij voorstellen.
Hadden ze hier ook! 4,5 meter hoog!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:17 schreef missDemeanor het volgende:
Kennissen van mij hadden een mega opblaas ooievaar voor het huis staan, compleet met zo'n aggregaat die de lucht erin pompt.
Beetje overdone, maar stiekem toch wel leuk.
Wij hebben ook in de krant gestaanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:59 schreef lady-wrb het volgende:
hier in het durrep heeft een of andere debiel een enorme opblaasbaby in zijn voortuin staan.
heeft zelfs de plaatselijke krant gehaald omdat er (gelukkig) maar 3 van in nederland zijn.
ziet er dus zo uit: (onderste plaatje) http://www.feest-bord.nl/blikvangers.htm
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:59 schreef lady-wrb het volgende:
hier in het durrep heeft een of andere debiel een enorme opblaasbaby in zijn voortuin staan.
heeft zelfs de plaatselijke krant gehaald omdat er (gelukkig) maar 3 van in nederland zijn.
ziet er dus zo uit: (onderste plaatje) http://www.feest-bord.nl/blikvangers.htm
Haha, dat vind ik ook wel een leuke. Dat zou wat voor ons geweest zijn:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:01 schreef _evenstar_ het volgende:
Wij hadden hier een grote poster van nijntje met de tekst familie adriaans wacht op gezinsuitbreiding ( de laatste maand ) en wacht is doorgestreept met papiertje veranderd naar heeftwij hebben ook geen voortuin nl
![]()
Die is cool! Zlef heb ik geen bord in de tuin gehad, omdat ik geen tuin hebquote:
Gewoon door het raam, gat in je raam, pop erdoor trekken en klaarquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:16 schreef lady-wrb het volgende:
nieuwsgierigmodus: hoe zit zo'n ooievaar nou vast, sjeen?
zet jij dan een baby die uit een loramet komt in de tuin?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:37 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik had er laatst met mijn schoonzus over, die vond de gewoonte om een bord, slingers of ballonnen op te hangen echt belachelijk. Ik zei haar dat als ik ooit eens zwanger raak en ik ben bevallen dat ik dan in staat ben om de hele straat te versieren. Nou, daar kon ze dan ook wel inkomen
Lois ik vind jullie geboorteborden echt prachtig en denk ook dat we er zelf eentje gaan maken (in eigen stijl dan natuurlijk) als het zover is
Sorry, was even weg...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:16 schreef lady-wrb het volgende:
nieuwsgierigmodus: hoe zit zo'n ooievaar nou vast, sjeen?
Bij ons in de straat was dat denk ikquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:02 schreef lcicle het volgende:
Dankjewel voor de linkjes hierboven!
Normaal vind ik zo'n bord ook érg overdreven. Het zijn meestal van die super-zoete borden van Poohbeer ofzo. Hou ik persoonlijk niet van![]()
Maar toen ik vorig jaar deze ooievaar hier ergens in de buurt zag wist ik meteen dat ik dat ook wilde als er een kindje zou komen haha!
Ik zie ook wel eens van die rompertjes met de letters van de naam erop voor het raam hangen. Is ook wel origineel.
quote:
Bij nader inzien is het eigenlijk heel logisch... anders zit je van binnen steeds tegen zo'n halve ooievaar aan te kijkenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:33 schreef Leah het volgende:
[..]
Dat verbaast mij ook! Oh, ik vind het echt wel een hele leuke hoor!
*Een ooievaar gaat slachten voor Tink en Havoc*
Bij het kinderdagverblijf naarst de luchtmachtbasis stond afgelopen zomer (?) een ForeverFriends-geboortebord.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:23 schreef mallemeid het volgende:
Volgens mij is het hier helemaal niet gebruikelijk, zo'n gebootebordHeb het alleen eens in het zuiden gezien, hier echt nog nooit. Ik vind het ook niet echt mooi, dus ik zou ook niet snel zo'n bord in de tuin plaatsen als ik die had
.
Nee, het was niet bij jullie in de straatquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:26 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Bij ons in de straat was dat denk ik![]()
Hij is idd errug leuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |