Hier ging het zelfs zo snel dat bijna alle winkeliers kraamkadootjes gaven als ik er voor de eerste keer na de bevallingen binnen kwamquote:Op zaterdag 24 juni 2006 02:37 schreef Snowtiger het volgende:
Zeker weten dat het in een dorp snel gaat
Geboortebord.... sorry hoor jemig wat burgerlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:33 schreef lcicle het volgende:
Wat voor geboortebord stond er bij jullie in de voortuin toen de kleine er eenmaal was?
En wie had het geregeld.. jullie zelf of bijv. vrienden?
Vertel vertel!
Ik zou heel graag zo'n 3D ooievaar tegen de ruit aan willen:
[afbeelding]
Moet nog even uitzoeken waar we hem kunnen huren. De prijzen verschillen nogal. Van 20,- per week tot 15,- voor 2 weken.
Ja, leuk hèquote:Op maandag 26 juni 2006 16:54 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Geboortebord.... sorry hoor jemig wat burgerlijk
Zo'n pleuris ooievaar...ik heb nog steeds een trauma van de fabeltjeskrant.quote:
Je hebt het er maar moeilijk mee hequote:Op maandag 26 juni 2006 18:07 schreef desiredbard het volgende:
Ik was al bang dat er een ooievaar op gescheten had
Lieve schat, dat zijn reigers.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:56 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Zo'n pleuris ooievaar...ik heb nog steeds een trauma van de fabeltjeskrant.
En dan ga je zo'n vijver rover, een babyvisjes moordenaar in je tuin zetten....
(Afgezien dat zo'n beest in een keer je hele voorruit onderschijt)
Reigers is om bepaalde visite weg te houden:Zeldzame reiger verjaagt homo'squote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik moet toch steeds weer lachen als ik het lees!![]()
Oh allesjemig....ik heb een rubber zeiltje op mijn stoel nodigquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:40 schreef Belana het volgende:ik lees dat topic over die reigers nu pas door, ik lig hier echt helemaal vlak
![]()
![]()
quote:Met de aankoop van een vlag steunt u tevens Unicef. Maar liefst 25% van de opbrengst schenken wij aan het borstvoedingsproject Jamaica; dit project steunt de basiszorg voor (tiener) moeders.
Wat kan Unicef doen met onze donatie?
Per verkochte vlag kunnen zij zowel een stethoscoop aanschaffen om de hartslag te kunnen meten van de baby als een moeder met haar kind beschermen tegen tetanus.
Bij verkoop van 15 vlaggen kan Unicef een weegschaal kopen, waarmee de groei en de mate van ondervoeding van baby's en jonge kinderen wordt gecontroleerd.
Ja dat bedoelde ik ook. Maar ja daar ben ik nog niet zo klaar mee dus als het een meisje word dan komt er gewoon een printje boven.quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:56 schreef sjak het volgende:
Knap zeg, MeNicole! Hij ziet er mooi uit. Enne, als het een meisje wordt kan het Mickeybord ook wel, hoef je alleen het naambordje nog te veranderen.
Oh dies leuk voor mijn schoonzus en broerquote:Op maandag 16 maart 2009 14:04 schreef snakelady het volgende:
Voor Nika hadden we dit bord, omdat haar slaapkamertje ook hollandse stijl heeft.
[ afbeelding ]
Heeft een goede vriendin voor ons gemaakt, misschien kan je op haar site nog wat ideeën opdoen.
kreeg ik van de week een link van. Zijn ook heel leuk!!quote:Op maandag 16 maart 2009 18:24 schreef Brighteyes het volgende:
Hier in de buurt stond laatst een verkeersbord met 'pas op, gezinssituatie gewijzigd'.
Dat vond ik dan wel weer heel origineel. Het was zo'n geel bord waarmee ze omleidingen aangeven enzo.
Ik vind dat dus echt allemaal he-le-maal niks....quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:36 schreef PM-girl het volgende:
Die borden zie je hier vrij veel, bouwprojecten maar ook verkeersborden.
Ook zie je wel eens lege nesten, met daarop een dicht ei met een scheur erin.
Ik vind m best grappigquote:Op maandag 16 maart 2009 18:39 schreef snakelady het volgende:
Ik vind zo'n project bord ook wel grappig, vooral voor mensen met een eigen (bouw)bedrijf.
[ afbeelding ]
De eerste keer dat ik het zag, vond ik het leuk. Daarna niet meer!'quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:08 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik vind dat dus echt allemaal he-le-maal niks....
Zo quasi grappig, maar dan net niet (of eigenlijk heel erg net niet....).
Niet dat het jullie wat zal interesseren, maar toch.
Dat hadden wij ook.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Buren van ons hebben sinds een week alleen een postertje voor het raam hangen. Da's echt te sneu.
Mijn idee. Wij hadden alleen een roze slinger "Hoera Een dochter!" en dat was meer dan genoegquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:07 schreef bixister het volgende:
ik vind dat niet te sneu hoor. prima toch? alles beter dan de naar binnen vliegende ooievaar, wat mij betreft...
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:07 schreef bixister het volgende:
ik vind dat niet te sneu hoor. prima toch? alles beter dan de naar binnen vliegende ooievaar, wat mij betreft...
ja sorry!quote:
Wij hebben zoiets klaarliggen maar dan in spandoekquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Het valt niet zo heel erg op en da's mooi anders gaat elke malloot die langs rijdt toeteren![]()
Onze voordeur:
[ afbeelding ]
Ik heb deze gemaakt via vistaprint. Misschien is het nog een idee voor anderen
Ik heb ook een soort van vlag in dezelfde stijl (mariabeestje en schildpadje e.d.) laten maken maar die hangt nu gewoon in de woonkamer ipv voor het raam zoals eerst bedoeld was.
Hier hetzelfde, het meest verschrikkelijke vind ik zo'n ooievaar die door het raam is gevlogenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:57 schreef Tan het volgende:
Ik vind dat dus echt helemaal niks, zo'n enorme ooievaar in de tuin. Zo'n slinger als die van Leander en Oscar vind ik wel leuk trouwens.
PS was http://forum.fok.nl/ :-)quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:14 schreef Karin_v_zutpen het volgende:
Hoi,
Kwam toevallig op http://forum.fok.nl hier zijn de 3D-Ooievaars en 3D-Baby in de aanbieding![]()
Groetjes
Karin
PS Wij hadden een Nijntjebord![]()
quote:
quote:
Ja die dingen worden steeds gekkerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:46 schreef octopussy het volgende:
Een paar huizen verder staat een enorme opblaasooievaar die ongeveer tot aan het raam bij de 1e verdieping komtLekker ook, je hoort de hele dag het gebrom van de blazer aan de voorkant. Wie zoiets verzint
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |