Ik heb een gruwelijk levenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:39 schreef Belana het volgende:
[..]
nou zeg! je doet het overkomen alsof leah een of ander vreselijk leven heeft
Het begin was wel moeilijk, maar nu kan ik het wel hebben hoor, zijn er ook al een aantal keer geweest.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:36 schreef kozakken het volgende:
Gelukkig wel Vivi![]()
Trek je dat wel een beetje Bar? Dat lijkt me dus echt heel erg moeilijk om nu te zien.
Waarom moet alles meteen zo persoonlijk genomen worden hier zeg! Als je het persé wilt weten: voor mij zou dat een vreselijk leven zijn ja, maar alle respect voor iedereen die zich daar wél lekker bij voelt hoor. Dat verschilt toch voor iedereen, wat ze fijn en niet fijn vinden, misschien vindt zij mijn visie op een gelukkig leven wel vreselijk, denk je nu echt dat ik me dat zou aantrekken? Pffff.....vermoeiend dit soort discussies.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:39 schreef Belana het volgende:
[..]
nou zeg! je doet het overkomen alsof leah een of ander vreselijk leven heeft
Ik heb onnoemlijk veel respect voor de kracht die je tentoon spreidt, dat wilde ik even zeggen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:43 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Het begin was wel moeilijk, maar nu kan ik het wel hebben hoor, zijn er ook al een aantal keer geweest.
Jij voelt je dus persoonlijk aangevallen, althans dat proef ik uit je reactie. Terwijl je daar imo geen enkele reden toe hebt, want ik val niemand aan. Ik ben alleen een totaal ander type dan jij, met andere behoeftes, ik zie niet in wat daar mis mee is eigenlijkquote:
misschien zou je een beetje op moeten letten hoe je het brengt dan? dat kan toch ook?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Waarom moet alles meteen zo persoonlijk genomen worden hier zeg! Als je het persé wilt weten: voor mij zou dat een vreselijk leven zijn ja, maar alle respect voor iedereen die zich daar wél lekker bij voelt hoor. Dat verschilt toch voor iedereen, wat ze fijn en niet fijn vinden, misschien vindt zij mijn visie op een gelukkig leven wel vreselijk, denk je nu echt dat ik me dat zou aantrekken? Pffff.....vermoeiend dit soort discussies.
ow schei toch uit!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:48 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jij voelt je dus persoonlijk aangevallen, althans dat proef ik uit je reactie. Terwijl je daar imo geen enkele reden toe hebt, want ik val niemand aan. Ik ben alleen een totaal ander type dan jij, met andere behoeftes, ik zie niet in wat daar mis mee is eigenlijk
Hoe ik het breng? Ik zie geen niets verkeerds in hoe ik het heb gebracht eigenlijk. Er is geen onvertogen woord gevallen, misschien moet jij je wat minder snel aangevallen voelen?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:49 schreef Belana het volgende:
[..]
misschien zou je een beetje op moeten letten hoe je het brengt dan? dat kan toch ook?
enough said, gaat het hier niet over.
Zinnige reactie, ik vind dat je een beetje overtrokken reageert, maar whatever!quote:
Even voor de goede orde, mijn eerste stukje was ironisch bedoeldquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Waarom moet alles meteen zo persoonlijk genomen worden hier zeg! Als je het persé wilt weten: voor mij zou dat een vreselijk leven zijn ja, maar alle respect voor iedereen die zich daar wél lekker bij voelt hoor. Dat verschilt toch voor iedereen, wat ze fijn en niet fijn vinden, misschien vindt zij mijn visie op een gelukkig leven wel vreselijk, denk je nu echt dat ik me dat zou aantrekken? Pffff.....vermoeiend dit soort discussies.
Ja, ik zie het probleem ook niet zo, iedereen moet leven hoe hij of zij het prettig vindt toch? En daar valt imo niet echt over te discussieren. Als ik niet op een bepaalde manier wil leven die een ander wél als prettig ervaart impliceert niet dat ik die persoon aanval, ik vind het een beetje vreemd dat dat blijkbaar op die manier wordt geinterpreteerdquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:49 schreef kozakken het volgende:
Ik las het veel meer met de nodige lichtvoetige ironische ondertoon Vivi. Ik geniet wel van dit soort lichtvoetige discussies (los van 't draadje van Bar)
Ja, nou, daar is niks mis mee tochquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:52 schreef Leah het volgende:
[..]
Even voor de goede orde, mijn eerste stukje was ironisch bedoeld. Ik ben qua karakter niet zo heel erg vertrut, maar ik heb nu eenmaal twee kleine kinderen. Ik ga nog uit, ik heb mijn lijf, voor zover mogelijk na twee zwangerschappen, weer redelijk terug, en lees nog steeds de krant
.
Kan ook nog best over andere dingen praten als geboorteborden.
Maar ik heb gewoon een ander leven, punt. Dat heb ik ook als ik straks 80 ben, en weer een ander leven leid als nu.
Ik ben gewoon een aagjequote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:55 schreef lily het volgende:
Ik ben er dus heel dubbel in.
Het dubbele eraan is dat ik het wel leuk vind om te zien, ook in het voorbij rijden in straten (waarbij ik dus uiteraard niemand ken)...
Ja dat heb ik ook. En dan heb je van die mensen die er dan geen naambordje bij hangenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:00 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een aagje, ik vind het ook altijd heel leuk om te zien welke namen mensen bedenken.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:04 schreef Leah het volgende:
Aanbellen! Zijn ze nou helemaal betoeterd, waar zijn die borden anders voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |