Vind ik ook goedquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:07 schreef BONG4002 het volgende:
zullen we deze doen? Nu ben jij wel aan de beurt en de TT is veel beter
Jupquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:07 schreef Manu82 het volgende:
okee hier verder dan
Game onquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:07 schreef Manu82 het volgende:
okee hier verder dan
* BONG4002 hijskraan paktquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:08 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
toppie, haal die mensen er dan wel ff uit voor die op slot gaat![]()
Wel zien nu maar niet horenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:08 schreef SuperMOM het volgende:
nou leuk hoormogen we niets zien
hier verder?
Kunnen we het bouwen? Jaaaaaaaaaquote:
Whaha Bong de bouwerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kunnen we het bouwen? Jaaaaaaaaa
Iemand ff de put in duiken om de sleutel te zoeken.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:09 schreef SuperMOM het volgende:
bonnie op slot nu
Whahahahahaa geniaal... zelf niet op gekomenquote:
Bob de Bouwerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kunnen we het bouwen? Jaaaaaaaaa
Haai, Morwen, we hadden nog een datequote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:10 schreef Morwen het volgende:
En ik zie weer eens helemaal niks, op die ene stream daarnet dan met een gigantisch snurkend onaards wezen![]()
Huhquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:10 schreef Morwen het volgende:
En ik zie weer eens helemaal niks, op die ene stream daarnet dan met een gigantisch snurkend onaards wezen![]()
Hai Morwenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:10 schreef Morwen het volgende:
Me too, maar we hebben in ieder geval iets.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:12 schreef Foreverblue het volgende:
Zoooooooooow schrik me de pleuris... ineens een keiharde lach door mijn veelste harde speakers
Word een beetje hysterisch onecht gelachenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:12 schreef Foreverblue het volgende:
Zoooooooooow schrik me de pleuris... ineens een keiharde lach door mijn veelste harde speakers
Yep, ben er zoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:12 schreef newsman het volgende:
[..]
Haai, Morwen, we hadden nog een date, heb je ff
![]()
Arne Janquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:15 schreef SuperMOM het volgende:
Ze kletsen met iemand??
Stream 4 gaf echt een enorm snurkgeluid zonder beeld, geen idee wie het wasquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai Morwen![]()
Ik zie alleen maar Ferri op bed hoor![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Stream 4 gaf echt een enorm snurkgeluid zonder beeld, geen idee wie het was![]()
Hai trouwens![]()
![]()
Ik neem aan kliko... hoi Morwenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Stream 4 gaf echt een enorm snurkgeluid zonder beeld, geen idee wie het was![]()
Hai trouwens![]()
![]()
Goh wie zou dat nou kunnen zijn, het is groot en erg aanwezigquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hai trouwens![]()
![]()
Tannquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:17 schreef Sjet het volgende:
Hier zijn jullie......................... ik was in die andere![]()
Nope, dat is stereo, maar die verwaarloosd de boel dramatisch de laatste tijdquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:16 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zit je al vlechtjes in te draaien in gedachten![]()
Was in overleg met Bong naar deze gegaan...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:17 schreef Sjet het volgende:
Gelukkig ben je er weerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:17 schreef Sjet het volgende:
quote:
Het valt ook bijna niet te volgen door de chinese regie.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:17 schreef GoWestYoungMan het volgende:
Die Ferio.nl reclame suckten dat vrouwtje aan de telefoon is dom
(en nee ik volg het nooit dus weet de namen niet)
Of Russischquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Het valt ook bijna niet te volgen door de chinese regie.![]()
Hoi FBquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik neem aan kliko... hoi Morwen
Je bent een kei van een vent hoorde ik
Moe je van rechts naar links kijken gaat t miss beterquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
\quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En waarom sta je dan als vrouw in je profielquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
Moe je van rechts naar links kijken gaat t miss beter![]()
Rusland is inmiddels toch iets relaxter meen ik dan chinaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Of RussischDie zijn nog ietsje erger denk ik
imho suckt het zowiesoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik ben al ingelicht en probeer nu the mental image van mijn schijf te erasenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Goh wie zou dat nou kunnen zijn, het is groot en erg aanwezig![]()
![]()
Lekker... mag ik ook een bakkie?quote:
Zien we dan meer in het logo of in de tuin??quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
Moe je van rechts naar links kijken gaat t miss beter![]()
Het enige wat daar suckt is de dustsucker, de rest is veel te braafquote:
Met ons er bij dus nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:23 schreef Morwen het volgende:
Beertje![]()
, Sjet
![]()
![]()
![]()
Het is weer gezellig hier![]()
![]()
Ik moet wel zeggen dat Bonnie moeilijk uit haar woorden komt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:23 schreef BONG4002 het volgende:
Stream met Bonnie wordt weer gelocked
Zodat ik een hoop naamtopics met verwarde mensen erin krijg natuurlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En waarom sta je dan als vrouw in je profiel![]()
Alsjebliefd lieverd met een koekje erbijquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lekker... mag ik ook een bakkie?
Nu zachtjes op de achtergrond praat ze ineens een stuk losserquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat Bonnie moeilijk uit haar woorden komt.
Dan gaan we maar wat anders doen FBquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Met ons er bij dus nietGoed dat we het weten
![]()
Whahahaha... het verdeel en heers principequote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zodat ik een hoop naamtopics met verwarde mensen erin krijg natuurlijk![]()
Oh van wie moet je dat zeggenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat Bonnie moeilijk uit haar woorden komt.
Doen we Snappie... over een half uur op de bekende plek, okquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dan gaan we maar wat anders doen FB![]()
Morwenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:23 schreef Morwen het volgende:
Beertje![]()
, Sjet
![]()
![]()
![]()
![]()
Kennis maakt machtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Met ons er bij dus nietGoed dat we het weten
![]()
Van 1 van die vele stemmen in mijn hoofdquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Oh van wie moet je dat zeggen![]()
Mooi!!!! Ik zal er zeker zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Doen we Snappie... over een half uur op de bekende plek, ok
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dan gaan we maar wat anders doen FB![]()
Dat is hummie, of de adelaar of de witte duiven. maar als je het geluid uit zit is het zo over hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Van 1 van die vele stemmen in mijn hoofd
Whahahahaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Hierrrrrrrrr blijven allemaal, anders ga ik![]()
![]()
Wat liefquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
Alsjebliefd lieverd met een koekje erbij![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Zal dat het zijn... ik hoorde ook al vaag een stem die iets riep over zender tsjekkenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dat is hummie, of de adelaar of de witte duiven. maar als je het geluid uit zit is het zo over hoor![]()
![]()
Zoiets, maar dan zonder dat verdelen en heersenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahaha... het verdeel en heers principe![]()
![]()
S4 ook alquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:28 schreef GoWestYoungMan het volgende:
OMG DAT GESNURK @ STREAM 3![]()
:D:D
Mighty piratequote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:23 schreef Morwen het volgende:
Beertje![]()
, Sjet
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie die blik steeds maar weer in je ogenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zodat ik een hoop naamtopics met verwarde mensen erin krijg natuurlijk![]()
Oe.. spannendquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Hierrrrrrrrr blijven allemaal, anders ga ik![]()
![]()
Dat is het nobele geluid van Freule Viola Holt-van Hurgonje- van Emmenes aka de kliko.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:28 schreef GoWestYoungMan het volgende:
OMG DAT GESNURK @ STREAM 3![]()
:D:D
Whahahaha de ironie druipt gewoon van mijn beeldscherm af nuquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dat is het nobele geluid van Freule Viola Holt- van Emmenes aka de kliko.
Ze heeft 8 jaar klassiek ballet gedaan en nog veel meer "upperclass" dingen en daardoor kent ze de etiquetten![]()
Echt een top wijf met klasse
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ze heeft 8 jaar klassiek ballet gedaan en nog veel meer "upperclass" dingen en daardoor kent ze de etiquetten![]()
![]()
![]()
Volgens mij moet daar nog "van Hurgonje" tussenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
De mijne is lekker mooierquote:
Romantische bui?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:33 schreef Manu82 het volgende:
Ik wil het zo graag van je horen
Ik begin ineens te begrijpen hoe je aan zoveel posts komt op en dodelijk saaie dagquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:33 schreef Manu82 het volgende:
Ik wil het zo graag van je horen
Whahahaha... maar dat is ook een HP... en jij hebt een Appelquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
De mijne is lekker mooier [afbeelding]
Daar wil ze niet mee te koop lopen hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij moet daar nog "van Hurgonje" tussen![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik begin ineens te begrijpen hoe je aan zoveel posts komt op en dodelijk saaie dag![]()
Kan je dat morgenochtend rond een uurtje of 9 ook bij mij doen dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]en dan regenworm nog uit bed schoppen gisteren, dat was nog wel het leukste
1 minuut nadat ik hem uit bed ging schoppen was hij er
![]()
Morwen van de Tonnekreek is in tha house hequote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:37 schreef Foreverblue het volgende:
Regieeeeeeeeeeeee
Edit: ze luisteren zowaar eens
weet niet of ik dan al wakker ben, zal wel aangezien m'n vriendin morgenochten alweer om 8 uur op moet staanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kan je dat morgenochtend rond een uurtje of 9 ook bij mij doen dan?![]()
Merk het vanzelf wel danquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
weet niet of ik dan al wakker ben, zal wel aangezien m'n vriendin morgenochten alweer om 8 uur op moet staan
Hee welkom op Fok! trouwens, 15 16 posts alquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:38 schreef GoWestYoungMan het volgende:
een seriemoordenaresze heeft een bruidspaar opgehangen
eerst m'n vriendin de deur uitschoppen en dan kom ik bij jou langsquote:
Euhhhh ik wil niet lullig doen... maar zo'n slechte cap heb ik in tijden niet meer gezienquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:40 schreef GoWestYoungMan het volgende:
[afbeelding]wat een nepgelach
Dankjequote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hee welkom op Fok! trouwens, 15 posts alen een leeg profiel
![]()
Maar ik weet niet hoe oud je bent maar dat is een ex dolly dot. hangt van je leeftijd af of het je wat zegt![]()
Voor een post nummer 16 niet gek hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Euhhhh ik wil niet lullig doen... maar zo'n slechte cap heb ik in tijden niet meer gezien![]()
Join the clubquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:42 schreef GoWestYoungMan het volgende:
[..]
DankjeLas al een hele poos mee
* GoWestYoungMan is broer van JapyDooge(voor als je die zou kennen
Nogal berucht in ONZ geloof ik
)
En verder ben ik 32en ik rook en drink
TinyPic.com verkleind emquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Euhhhh ik wil niet lullig doen... maar zo'n slechte cap heb ik in tijden niet meer gezien![]()
in dat geval zwaar welkomquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:42 schreef GoWestYoungMan het volgende:
[..]
)
Wij zijn gewend aan dit formaat capsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:42 schreef GoWestYoungMan het volgende:
[..]
TinyPic.com verkleind emIk zal mn broertje eens vragen hoe ik schreenshots van het gedeelte van een scherm maak, ben nog niet zo gewend aan Linux
Wij komen niet in ONZquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:42 schreef GoWestYoungMan het volgende:
[..]
)
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
in dat geval zwaar welkom![]()
en wij zijn BB kusjes brigade, wij komen nergens anders ( de meesten van ons iig) maar de dots ken je dus nog wel
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:42 schreef GoWestYoungMan het volgende:
[..]
)
Binnenkort weet ik vast hoe dat moetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wij zijn gewend aan dit formaat caps
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
We moeten natuurlijk wel goed weten wie er voor ons staat
Zeg nou niet dat we je niet gewaarschuwd hebben
En anders zijn er al genoeg cappersquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:45 schreef GoWestYoungMan het volgende:
[..]
Binnenkort weet ik vast hoe dat moet
We zijn hier toevallig wel een stelletje gefrustreerde idioten, dus weet waar je aan begintquote:
Je moet eerst van de talpa site afquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:42 schreef GoWestYoungMan het volgende:
[..]
TinyPic.com verkleind emIk zal mn broertje eens vragen hoe ik schreenshots van het gedeelte van een scherm maak, ben nog niet zo gewend aan Linux
Owquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:46 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik weet het niet wijffieik kreeg ineens ontzettende bewegingsdrang lolll
![]()
En hebben een band met zijn allen... de Josti bandquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
We zijn hier toevallig wel een stelletje gefrustreerde idioten, dus weet waar je aan begint![]()
Das genoeg, meer als afentoe gaat ook niet met deze redactiequote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:47 schreef GoWestYoungMan het volgende:
woei
Ik ben niet helemaal BB fan hoormaar wel leuk om af en toe te volgen
Tanja's verjaardag en of je nou wilt of niet, meelopen in de polonaisequote:
En zo is datquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En hebben een band met zijn allen... de Josti band
Yessssquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:48 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dat we een nieuwe HBB'er erbij hebben![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Das genoeg, meer als afentoe gaat ook niet met deze redactie![]()
Kijk maar eens hier : http://www.powersmash.nl/powerstreams/bigbrother/stream11.htmlquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Je moet eerst van de talpa site af![]()
![]()
![]()
De 40 idioten die de streams kijken, dat zijn wijquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
We zijn hier toevallig wel een stelletje gefrustreerde idioten, dus weet waar je aan begint![]()
Whahahaha ja MOM een nieuwe Jostiquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:48 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dat we een nieuwe HBB'er erbij hebben![]()
Dacht het nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Tanja's verjaardag en of je nou wilt of niet, meelopen in de polonaise
![]()
![]()
![]()
Woah wat een kwaliteit! Nu zie ik pas echt hoe lelijk ze is!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kijk maar eens hier : http://www.powersmash.nl/powerstreams/bigbrother/stream11.html
Nounou, niet zo kleuren hoor. Nergens voor nodig. Al staat dat kleurtje je best aardigquote:
En heel erg liefquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:48 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
De 40 idioten die de streams kijken, dat zijn wij![]()
de Jostis
![]()
Whahahaha... dan heb je Viola ala Kliko nog niet gezienquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:49 schreef GoWestYoungMan het volgende:
[..]
Woah wat een kwaliteit! Nu zie ik pas echt hoe lelijk ze is!!
Af en toe volgen dat gaat niet als echte Jostiquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:47 schreef GoWestYoungMan het volgende:
woei
Ik ben niet helemaal BB fan hoormaar wel leuk om af en toe te volgen
Kijk, dan dans ik vanzelf mee natuurlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:48 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
De 40 idioten die de streams kijken, dat zijn wij![]()
de Jostis
![]()
Nu pas?Als je hier al zo van schrikt.. Ai.. dan wil je Viola helemaal niet op de streams zienquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:49 schreef GoWestYoungMan het volgende:
[..]
Woah wat een kwaliteit! Nu zie ik pas echt hoe lelijk ze is!!
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kijk, dan dans ik vanzelf mee natuurlijk![]()
JOSTIFLIIIIIPPPPPP!!!!!
Het is hier altijd gezelligquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:52 schreef GoWestYoungMan het volgende:
BB
maar hier is het gelukkig gezellig
Ik begin al te twijfelen aan deze tijdbestedingquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nu pas?Als je hier al zo van schrikt.. Ai.. dan wil je Viola helemaal niet op de streams zien![]()
Doe jij wel een beetje rustig aan met je knietjequote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:52 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Goffer mn benen doen zeer lol![]()
[..]
JOSTIFLIIIIIPPPPPP!!!!!
hahahaha maffiequote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Doe jij wel een beetje rustig aan met je knietje![]()
[..]
Nu pas?Als je hier al zo van schrikt.. Ai.. dan wil je Viola helemaal niet op de streams zien![]()
Heeeeeeej een familie reunie hierquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeeeeeej een familie reunie hier![]()
[..]
JOSTIFLIIIIIPPPPPP!!!!!
We hadden je al gewaarschuwdquote:
[..]
JOSTIFLIIIIIPPPPPP!!!!!
Het geluid is nu anders wel goed, ik hoor Frau Holt niet eten,klagen, mopperen, zeuren, opscheppen, stylen etc etc en ook niet snurken, wat een heerlijke avondquote:
Breezahquote:
Brrrr heb ik net gegeten, ik koop die dingen alleen omdat ik met mijn zoon de jostiflips kan doenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:01 schreef White_Pearl het volgende:
Lieverds ik ga mijn bedje opzoeken, slaap lekker straks allemaalen tot morgen
![]()
![]()
Truste lieve pareltjequote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:01 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
Slaap lekker lieve schatquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:01 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
Is het code woordje tussen Bonnie en haar man als ze ruzie hebbenquote:
En jij ook truste natuurlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:01 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... ik trek het niet meer...![]()
Slaap lekker voor iedereen![]()
laap lekkerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:01 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... ik trek het niet meer...![]()
Slaap lekker voor iedereen![]()
Wat een sukkelsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:02 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Is het code woordje tussen Bonnie en haar man als ze ruzie hebbenAls ze dast zeggen, is het over, KLAAR
![]()
Zijn vies hequote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:00 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Brrrr heb ik net gegeten, ik koop die dingen alleen omdat ik met mijn zoon de jostiflips kan doen![]()
Volgens mij wil ze gewoon naar bedquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:03 schreef BONG4002 het volgende:
Anita wil nu vodka nemen?(zoiets hoorde ik)
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:01 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
Aldi is the bestquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zijn vies heZakkie Aldi chips smaakt beter
![]()
Klote tokoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Aldi is the best![]()
Perfect spul daar
Pauperquote:
Je moet er ook niet werkenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:06 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hee does Lief, ik heb er gewerkt ik kan het weten![]()
![]()
Brrr Het is dat mijn zoon in de supermarkt JOSTFLIPPPPP roept en ik die dingen moet kopen maar geef mij maar Smiths O'laysquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zijn vies heZakkie Aldi chips smaakt beter
![]()
Auw!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:06 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
proef je toch nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:06 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
Nah ze betalen wel erg goed hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:07 schreef GoWestYoungMan het volgende:
[..]
Je moet er ook niet werken
Wat klaag je danquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:09 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nah ze betalen wel erg goed hoorMag ook wel voor al het werk wat je moet verzetten daar
![]()
Wij hadden een top team hoor, maar je moet met 3 1/2 man die toko de hele dag draaiende houden, en dus alles bijvullen en kassa en aardig en gezeik dat alles schoon moet ( net als in HBBquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Auw!![]()
Oke...* BONG4002 doet nu weer heel lief![]()
En ja, de sfeer om er te werken zal heel anders zijn, maar de producten vind ik wel erg goed
Net als HBB dusquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:11 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wij hadden een top team hoor, maar je moet met 3 1/2 man die toko de hele dag draaiende houden, en dus alles bijvullen en kassa en aardig en gezeik dat alles schoon moet ( net als in HBB) Het is enorm zwaar maar met een leuk team gaat dat wel, helaas zijn die leuke teams een beetje op daarom zijn de mensen niet zo vrolijk meer
![]()
Als je dat al klagen vindt, wacht dan maar tot de Freule los barstquote:
Ze is wel een begrip hehquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Als je dat al klagen vindt, wacht dan maar tot de Freule los barst![]()
![]()
Beetje laat maar niet minder gemeend; trustenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:01 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
Denk niet dat ze nog uit bed komen om het ff te lezen hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:14 schreef Sjet het volgende:
[..]
Beetje laat maar niet minder gemeend; trusten![]()
ook voor ForeverCaps
![]()
Het is een dramaquote:
Heje de rest van de nachtploeg ook bij je??quote:
Laat melke dan even losquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Heje de rest van de nachtploeg ook bij je??is wel erg stil voor de tijd van de nacht
![]()
Ik ben er toch nog evenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Heje de rest van de nachtploeg ook bij je??is wel erg stil voor de tijd van de nacht
![]()
Volgens mij is het de hele dag niet echt druk geweest...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:24 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Alles afgekeken? Nu weer opnieuw begonnen?? I want a million dollars??
ze waren laatst al naar je op zoek, toen ik zei dat ik je gezien had in osquote:
Lullig voor jequote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:31 schreef Manu82 het volgende:
als dit de derde post achter elkaar is wordt het saai
edit: het is saai
Slaap lekker supermammaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:34 schreef SuperMOM het volgende:
Ik ben er vandoor lieve mensen tot morgen![]()
![]()
Truste Mammiequote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:34 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
Ohh vanaaf ?? waar was datquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ze waren laatst al naar je op zoek, toen ik zei dat ik je gezien had in os![]()
nee gister volgens mij, toen vroeg iemand waar je gebleven was en begonnen ze zich ongerust te makenquote:
Maar ik was er best lang enzoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee gister volgens mij, toen vroeg iemand waar je gebleven was en begonnen ze zich ongerust te maken
Volgens mij heb jij je kwijltje nog niet gehadquote:
iemandquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee gister volgens mij, toen vroeg iemand waar je gebleven was en begonnen ze zich ongerust te maken
lekerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij je kwijltje nog niet gehad![]()
![]()
![]()
![]()
LOL!!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
iemand![]()
Trossen los! We gaan Manu enteren![]()
Hey lamzak ga eens fietsen, ik was de enigste die wist waar ze uithingquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
iemand![]()
Trossen los! We gaan Manu enteren![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:34 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
JHhehhe jij let goed op hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hey lamzak ga eens fietsen, ik was de enigste die wist waar ze uithing
Vast wel, maar dan nog zeg je niet zomaar even "iemand" tegen mijquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
LOL!!![]()
Maar hij is best lief toch ??
Pak hemquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vast wel, maar dan nog zeg je niet zomaar even "iemand" tegen mij![]()
Stalkerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hey lamzak ga eens fietsen, ik was de enigste die wist waar ze uithing
Heb jij de streams weer aan? Arme knulquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:48 schreef newsman het volgende:
Riool, steekt maar is een peuk op.
quote:
snorremansquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:53 schreef henk.jansen het volgende:
Goedennacht saam![]()
even de uitzending gekijken dan ben ik er
tot zo
* MissHobje denkt dan meteen aan scones.. lekkere earl grey thee enzoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Maar hij woont in het Grote Brittanie, is wel een pluspunt![]()
weemoedig kijk ik om me heen, ik ben er bekend maar alleenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Maar hij woont in het Grote Brittanie, is wel een pluspunt![]()
Sla jezelf niet in elkaar joh, dat doe ik welquote:
Wat nu Morwen ik arm, jaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heb jij de streams weer aan? Arme knul![]()
Tot zo, Henkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:53 schreef henk.jansen het volgende:
Goedennacht saam![]()
even de uitzending gekijken dan ben ik er
tot zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |