Yessssquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:48 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dat we een nieuwe HBB'er erbij hebben![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Das genoeg, meer als afentoe gaat ook niet met deze redactie![]()
Kijk maar eens hier : http://www.powersmash.nl/powerstreams/bigbrother/stream11.htmlquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Je moet eerst van de talpa site af![]()
![]()
![]()
De 40 idioten die de streams kijken, dat zijn wijquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
We zijn hier toevallig wel een stelletje gefrustreerde idioten, dus weet waar je aan begint![]()
Whahahaha ja MOM een nieuwe Jostiquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:48 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dat we een nieuwe HBB'er erbij hebben![]()
Dacht het nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Tanja's verjaardag en of je nou wilt of niet, meelopen in de polonaise
![]()
![]()
![]()
Woah wat een kwaliteit! Nu zie ik pas echt hoe lelijk ze is!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kijk maar eens hier : http://www.powersmash.nl/powerstreams/bigbrother/stream11.html
Nounou, niet zo kleuren hoor. Nergens voor nodig. Al staat dat kleurtje je best aardigquote:
En heel erg liefquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:48 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
De 40 idioten die de streams kijken, dat zijn wij![]()
de Jostis
![]()
Whahahaha... dan heb je Viola ala Kliko nog niet gezienquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:49 schreef GoWestYoungMan het volgende:
[..]
Woah wat een kwaliteit! Nu zie ik pas echt hoe lelijk ze is!!
Af en toe volgen dat gaat niet als echte Jostiquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:47 schreef GoWestYoungMan het volgende:
woei
Ik ben niet helemaal BB fan hoormaar wel leuk om af en toe te volgen
Kijk, dan dans ik vanzelf mee natuurlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:48 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
De 40 idioten die de streams kijken, dat zijn wij![]()
de Jostis
![]()
Nu pas?Als je hier al zo van schrikt.. Ai.. dan wil je Viola helemaal niet op de streams zienquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:49 schreef GoWestYoungMan het volgende:
[..]
Woah wat een kwaliteit! Nu zie ik pas echt hoe lelijk ze is!!
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kijk, dan dans ik vanzelf mee natuurlijk![]()
JOSTIFLIIIIIPPPPPP!!!!!
Het is hier altijd gezelligquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:52 schreef GoWestYoungMan het volgende:
BB
maar hier is het gelukkig gezellig
Ik begin al te twijfelen aan deze tijdbestedingquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nu pas?Als je hier al zo van schrikt.. Ai.. dan wil je Viola helemaal niet op de streams zien![]()
Doe jij wel een beetje rustig aan met je knietjequote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:52 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Goffer mn benen doen zeer lol![]()
[..]
Kijk, dan dans ik vanzelf mee natuurlijk![]()
JOSTIFLIIIIIPPPPPP!!!!!
hahahaha maffiequote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Doe jij wel een beetje rustig aan met je knietje![]()
[..]
Nu pas?Als je hier al zo van schrikt.. Ai.. dan wil je Viola helemaal niet op de streams zien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |