TinyPic.com verkleind emquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Euhhhh ik wil niet lullig doen... maar zo'n slechte cap heb ik in tijden niet meer gezien![]()
in dat geval zwaar welkomquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:42 schreef GoWestYoungMan het volgende:
[..]
DankjeLas al een hele poos mee
* GoWestYoungMan is broer van JapyDooge(voor als je die zou kennen
Nogal berucht in ONZ geloof ik
)
En verder ben ik 32en ik rook en drink
Wij zijn gewend aan dit formaat capsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:42 schreef GoWestYoungMan het volgende:
[..]
TinyPic.com verkleind emIk zal mn broertje eens vragen hoe ik schreenshots van het gedeelte van een scherm maak, ben nog niet zo gewend aan Linux
Wij komen niet in ONZquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:42 schreef GoWestYoungMan het volgende:
[..]
)
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
in dat geval zwaar welkom![]()
en wij zijn BB kusjes brigade, wij komen nergens anders ( de meesten van ons iig) maar de dots ken je dus nog wel
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:42 schreef GoWestYoungMan het volgende:
[..]
)
Binnenkort weet ik vast hoe dat moetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wij zijn gewend aan dit formaat caps
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
We moeten natuurlijk wel goed weten wie er voor ons staat
Zeg nou niet dat we je niet gewaarschuwd hebben
En anders zijn er al genoeg cappersquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:45 schreef GoWestYoungMan het volgende:
[..]
Binnenkort weet ik vast hoe dat moet
We zijn hier toevallig wel een stelletje gefrustreerde idioten, dus weet waar je aan begintquote:
Je moet eerst van de talpa site afquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:42 schreef GoWestYoungMan het volgende:
[..]
TinyPic.com verkleind emIk zal mn broertje eens vragen hoe ik schreenshots van het gedeelte van een scherm maak, ben nog niet zo gewend aan Linux
Owquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:46 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik weet het niet wijffieik kreeg ineens ontzettende bewegingsdrang lolll
![]()
En hebben een band met zijn allen... de Josti bandquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
We zijn hier toevallig wel een stelletje gefrustreerde idioten, dus weet waar je aan begint![]()
Das genoeg, meer als afentoe gaat ook niet met deze redactiequote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:47 schreef GoWestYoungMan het volgende:
woei
Ik ben niet helemaal BB fan hoormaar wel leuk om af en toe te volgen
Tanja's verjaardag en of je nou wilt of niet, meelopen in de polonaisequote:
En zo is datquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En hebben een band met zijn allen... de Josti band
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |