Whahahaha de ironie druipt gewoon van mijn beeldscherm af nuquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dat is het nobele geluid van Freule Viola Holt- van Emmenes aka de kliko.
Ze heeft 8 jaar klassiek ballet gedaan en nog veel meer "upperclass" dingen en daardoor kent ze de etiquetten![]()
Echt een top wijf met klasse
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ze heeft 8 jaar klassiek ballet gedaan en nog veel meer "upperclass" dingen en daardoor kent ze de etiquetten![]()
![]()
![]()
Volgens mij moet daar nog "van Hurgonje" tussenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
De mijne is lekker mooierquote:
Romantische bui?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:33 schreef Manu82 het volgende:
Ik wil het zo graag van je horen
Ik begin ineens te begrijpen hoe je aan zoveel posts komt op en dodelijk saaie dagquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:33 schreef Manu82 het volgende:
Ik wil het zo graag van je horen
Whahahaha... maar dat is ook een HP... en jij hebt een Appelquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
De mijne is lekker mooier [afbeelding]
Daar wil ze niet mee te koop lopen hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij moet daar nog "van Hurgonje" tussen![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik begin ineens te begrijpen hoe je aan zoveel posts komt op en dodelijk saaie dag![]()
Kan je dat morgenochtend rond een uurtje of 9 ook bij mij doen dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]en dan regenworm nog uit bed schoppen gisteren, dat was nog wel het leukste
1 minuut nadat ik hem uit bed ging schoppen was hij er
![]()
Morwen van de Tonnekreek is in tha house hequote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:37 schreef Foreverblue het volgende:
Regieeeeeeeeeeeee
Edit: ze luisteren zowaar eens
weet niet of ik dan al wakker ben, zal wel aangezien m'n vriendin morgenochten alweer om 8 uur op moet staanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kan je dat morgenochtend rond een uurtje of 9 ook bij mij doen dan?![]()
Merk het vanzelf wel danquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
weet niet of ik dan al wakker ben, zal wel aangezien m'n vriendin morgenochten alweer om 8 uur op moet staan
Hee welkom op Fok! trouwens, 15 16 posts alquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:38 schreef GoWestYoungMan het volgende:
een seriemoordenaresze heeft een bruidspaar opgehangen
eerst m'n vriendin de deur uitschoppen en dan kom ik bij jou langsquote:
Euhhhh ik wil niet lullig doen... maar zo'n slechte cap heb ik in tijden niet meer gezienquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:40 schreef GoWestYoungMan het volgende:
[afbeelding]wat een nepgelach
Dankjequote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hee welkom op Fok! trouwens, 15 posts alen een leeg profiel
![]()
Maar ik weet niet hoe oud je bent maar dat is een ex dolly dot. hangt van je leeftijd af of het je wat zegt![]()
Voor een post nummer 16 niet gek hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Euhhhh ik wil niet lullig doen... maar zo'n slechte cap heb ik in tijden niet meer gezien![]()
Join the clubquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:42 schreef GoWestYoungMan het volgende:
[..]
DankjeLas al een hele poos mee
* GoWestYoungMan is broer van JapyDooge(voor als je die zou kennen
Nogal berucht in ONZ geloof ik
)
En verder ben ik 32en ik rook en drink
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |