Nope, dat is stereo, maar die verwaarloosd de boel dramatisch de laatste tijdquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:16 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zit je al vlechtjes in te draaien in gedachten![]()
Was in overleg met Bong naar deze gegaan...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:17 schreef Sjet het volgende:
Hier zijn jullie......................... ik was in die andere![]()
Gelukkig ben je er weerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:17 schreef Sjet het volgende:
Hier zijn jullie......................... ik was in die andere![]()
quote:
Het valt ook bijna niet te volgen door de chinese regie.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:17 schreef GoWestYoungMan het volgende:
Die Ferio.nl reclame suckten dat vrouwtje aan de telefoon is dom
(en nee ik volg het nooit dus weet de namen niet)
Of Russischquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Het valt ook bijna niet te volgen door de chinese regie.![]()
Hoi FBquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik neem aan kliko... hoi Morwen
Je bent een kei van een vent hoorde ik
Moe je van rechts naar links kijken gaat t miss beterquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
\quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En waarom sta je dan als vrouw in je profielquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
Moe je van rechts naar links kijken gaat t miss beter![]()
Rusland is inmiddels toch iets relaxter meen ik dan chinaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Of RussischDie zijn nog ietsje erger denk ik
imho suckt het zowiesoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik ben al ingelicht en probeer nu the mental image van mijn schijf te erasenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Goh wie zou dat nou kunnen zijn, het is groot en erg aanwezig![]()
![]()
Lekker... mag ik ook een bakkie?quote:
Zien we dan meer in het logo of in de tuin??quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
Moe je van rechts naar links kijken gaat t miss beter![]()
Het enige wat daar suckt is de dustsucker, de rest is veel te braafquote:
Met ons er bij dus nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:23 schreef Morwen het volgende:
Beertje![]()
, Sjet
![]()
![]()
![]()
Het is weer gezellig hier![]()
![]()
Ik moet wel zeggen dat Bonnie moeilijk uit haar woorden komt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:23 schreef BONG4002 het volgende:
Stream met Bonnie wordt weer gelocked
Zodat ik een hoop naamtopics met verwarde mensen erin krijg natuurlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En waarom sta je dan als vrouw in je profiel![]()
Alsjebliefd lieverd met een koekje erbijquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lekker... mag ik ook een bakkie?
Nu zachtjes op de achtergrond praat ze ineens een stuk losserquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat Bonnie moeilijk uit haar woorden komt.
Dan gaan we maar wat anders doen FBquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Met ons er bij dus nietGoed dat we het weten
![]()
Whahahaha... het verdeel en heers principequote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zodat ik een hoop naamtopics met verwarde mensen erin krijg natuurlijk![]()
Oh van wie moet je dat zeggenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat Bonnie moeilijk uit haar woorden komt.
Doen we Snappie... over een half uur op de bekende plek, okquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dan gaan we maar wat anders doen FB![]()
Morwenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:23 schreef Morwen het volgende:
Beertje![]()
, Sjet
![]()
![]()
![]()
![]()
Kennis maakt machtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Met ons er bij dus nietGoed dat we het weten
![]()
Van 1 van die vele stemmen in mijn hoofdquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Oh van wie moet je dat zeggen![]()
Mooi!!!! Ik zal er zeker zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Doen we Snappie... over een half uur op de bekende plek, ok
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dan gaan we maar wat anders doen FB![]()
Dat is hummie, of de adelaar of de witte duiven. maar als je het geluid uit zit is het zo over hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Van 1 van die vele stemmen in mijn hoofd
Whahahahaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Hierrrrrrrrr blijven allemaal, anders ga ik![]()
![]()
Wat liefquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
Alsjebliefd lieverd met een koekje erbij![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Zal dat het zijn... ik hoorde ook al vaag een stem die iets riep over zender tsjekkenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dat is hummie, of de adelaar of de witte duiven. maar als je het geluid uit zit is het zo over hoor![]()
![]()
Zoiets, maar dan zonder dat verdelen en heersenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahaha... het verdeel en heers principe![]()
![]()
S4 ook alquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:28 schreef GoWestYoungMan het volgende:
OMG DAT GESNURK @ STREAM 3![]()
:D:D
Mighty piratequote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:23 schreef Morwen het volgende:
Beertje![]()
, Sjet
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie die blik steeds maar weer in je ogenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zodat ik een hoop naamtopics met verwarde mensen erin krijg natuurlijk![]()
Oe.. spannendquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Hierrrrrrrrr blijven allemaal, anders ga ik![]()
![]()
Dat is het nobele geluid van Freule Viola Holt-van Hurgonje- van Emmenes aka de kliko.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:28 schreef GoWestYoungMan het volgende:
OMG DAT GESNURK @ STREAM 3![]()
:D:D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |