quote:
Op de icon van Ashquote:
Klik eens hier...quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:03 schreef pascalheister het volgende:
goede avond, pas die avatar van mij in de OP eens aan dizer
Okidokequote:Op donderdag 16 februari 2006 18:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
doe je het in de OP ook even dan
Die hou ik al een tijdje in de gaten maar daar staan ze niet op. Vandaar dat ik het maar eens vraagquote:
Ik heb de R2NL maar dan de 4DVD versies. Het zijn gewedige verpakkingen, maar echt een crappy menuquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:10 schreef BrainOverfloW het volgende:
Wat zijn eigenlijk de beste dvd's van Will en Grace? R2NL, R2UK of R1?
Ik heb alleen seizoen 1 maar daarvan is van een van de dvd's het geluid een stuk zachter dan de restquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb de R2NL maar dan de 4DVD versies. Het zijn gewedige verpakkingen, maar echt een crappy menu
Wat is er mis met de ondertiteling?quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:23 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik heb alleen seizoen 1 maar daarvan is van een van de dvd's het geluid een stuk zachter dan de restEn de ondertiteling is heel vaak maar die gebruik ik meestal toch niet.
Ooh das waar ook. Ja dat kan ik me herinneren jaquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:47 schreef BrainOverfloW het volgende:
Daar zitten op vreemde plekken underscores in. Volgens mij steeds ipv gewone streepjes. Maar ik erger mee al snel aan ondertiteling. Mijn engels is goed genoeg om niet te hoeven lezen, wat ik vaak toch ga doenen de grappen zijn gewoon slecht vertaald.
Ja das altijd ergquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:35 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ondertiteling bij comedy is zowie vaak een ramp qua vertaling.
NU Welquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:43 schreef BrainOverfloW het volgende:
Trouwens in je fotoboek staat nog altijd dat je geen baan hebt Dizer
Er staat niet dat ik je favoriete fokker ben.quote:
Ben ik al mod in FTR (klinkt nog altijd mooier dan TVquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er staat niet dat ik je favoriete fokker ben.
Jij mag R modden. Opgelet, dat gaat vaak over 5+ posts per week.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ben ik al mod in FTR (klinkt nog altijd mooier dan TV)???? Nee? Zeur dus niet
![]()
Maar omdat je het zo lief vraagtquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er staat niet dat ik je favoriete fokker ben.
Ik wacht nog altijd op een vacature voor V&Aquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Jij mag R modden. Opgelet, dat gaat vaak over 5+ posts per week.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:12 schreef kinky_queen het volgende:
Ik trek mijn sollicitatie maar terug, overal waar ik moderator ben breekt de pleuris uit
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:12 schreef kinky_queen het volgende:
Ik trek mijn sollicitatie maar terug, overal waar ik moderator ben breekt de pleuris uit
![]()
Zal wel op DVD.nl zijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:14 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Waar ben je mod dan? Ander forum?
Nope daar is ie Senior Memberquote:
Niet dat ik weet, maar hij zit hier al veel langer dan ik dus zou best kunnen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:20 schreef Dizer het volgende:
Is KQ niet ooit mod geweest hier op FOK?
Het forum in mijn sig en een forum wat zich bezig houd met het uitlenen van bepaalde bestandenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:14 schreef BrainOverfloW het volgende:
Waar ben je mod dan? Ander forum?
Mss moet je eens naar dat linkje in de op kijken over die bepaalde bestandenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:23 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Het forum in mijn sig en een forum wat zich bezig houd met het uitlenen van bepaalde bestanden
![]()
Nee hoor, ik wacht namelijk op een positieve reactie hierop: [Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #53 en dan pas ik hem aanquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:23 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ben je nou te lui om zelf je eigen avatar in de OP aan te passen Diz?![]()
Die stond er eerst ook al. De steelbook versie, stond echt erbij: Steelbookquote:
Ik geloof het niet. Ik zend ze morgen wel een emailquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:46 schreef BrainOverfloW het volgende:
Dit is toch de steelbook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |