Nou, moeilijk is anders, gleuf ik...quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:04 schreef bukgeit het volgende:
Baccara
Ondanks een eerste plaats in The Box Clipchart.quote:
Nee, die hebben ook heren.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:51 schreef peaceman het volgende:
chalets?
Die bedoelde ik ook.. maar the chalets schoten mijn hersens inquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:56 schreef ranja het volgende:
The Like
Volgens mij heb je die zelf ook wel eens gevraagd. tvpquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ook.. maar the chalets schoten mijn hersens in![]()
Ach, Gronings, Fries....is allemaal Zuid-Denemarken, toch?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:21 schreef bukgeit het volgende:
Friese rappertjes.
Klopt.. met een andere foto...quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:27 schreef Z het volgende:
[..]
Volgens mij heb je die zelf ook wel eens gevraagd. tvp
Ga maar door Iggy, ranja is zeker uitgebreid lunchenquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:03 schreef iggy_in_the_house het volgende:
behave, treble, maud
Ik las eerst behalvequote:Op donderdag 16 februari 2006 13:03 schreef iggy_in_the_house het volgende:
behave, treble, maud
Coldplayquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:53 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Wie gaat binnenkort tijdelijk uit elkaar?
quote:
quote:AMSTERDAM - De Britse band Coldplay heeft tijdens de uitreiking van de Brit Awards aangegeven tijdelijk uit elkaar te gaan. De band kreeg prijzen uitgereikt voor de beste single, 'Speed of sound', en het beste album, 'X&Y'. In zijn dankwoord bij het ontvangen van de tweede award bracht zanger Chris Martin het nieuws.
"Dit betekent zoveel voor ons", zei hij. "Vooral nu. Het zal een paar jaar duren voordat jullie ons weer zullen zien." Hij voegde daaraan toe dat 'de mensen ons beu zijn, en wijzelf ook'.
Volgens de website van de Engelse krant The Daily Mirror zeggen vrienden van de 28-jarige zanger dat hij meer tijd wil doorbrengen met zijn vrouw, actrice Gwyneth Paltrow. Het paar verwacht in april hun tweede kind.
De bandleden ontmoetten elkaar in 1996 op de universiteit in Londen. Twee jaar later kregen zij een platencontract. Ze hebben drie albums uitgebracht: 'Parachutes', 'A rush of blood to the head' en 'X&Y'.
Was lunchen en kwam toen midden in een bommelding-oefening terecht, maar goed:quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:03 schreef iggy_in_the_house het volgende:
behave, treble, maud
Ach, het begin is er. Maar eens zien of ze ooit nog weer zin krijgen samen wat te doen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:00 schreef bukgeit het volgende:
Aaah, was het maar andersom: Coldplay definitief.
niemand, want ze bestaan niet meerquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:07 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Noem de bezetting van BZN heden ten dage (6 mensen)
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:08 schreef cafca het volgende:
[..]
niemand, want ze bestaan niet meer
Jan Buis is natuurlijk niet goedquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:10 schreef schaap001 het volgende:
Jan Keizer
Carola Smit
Jack Veerman
Jan Buis
enneh...
geen Tol meerquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:11 schreef cafca het volgende:
Ik kom niet verder dan Jan Keizer, Carola Smit en Kees(?) Tol
edit: oja, Veerman ook nog....
Waren dat niet broers inderdaad? Cees en Dick (?) Tol ? Dan hebben we d'r 6, volgens mijquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:11 schreef cafca het volgende:
Ik kom niet verder dan Jan Keizer, Carola Smit en Kees(?) Tol
edit: oja, Veerman ook nog....
de basgitaarquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:16 schreef schaap001 het volgende:
Ohja, Jan Buis = Jan Tuip (was ff abuis)
Dat is zeer vriendelijk !quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:19 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ik moet nu gaan, ik geef het punt aan schaap vanwege 3 goeien...
schaap001 +1
de andere 2 waren:
Dick Plat
John Meijer
Vervolgvraagje, nietwaar?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
No Use For A Name
Dat is idd droef nieuwsquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:53 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Iedereen is de schok over het nieuws van Coldplay aan het verwerken![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 06:17 schreef Mark het volgende:
Ze heten allebei Faith (Faith Evans en Faith Hill), en ze zijn/waren getrouwd met een andere muziekster. Faith E. met Biggie Smalls, Faith H. blijkbaar met een country-ster
Buffelkutquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Van wie was het onvolprezen nummer 'Jan Douweee, zal ik je bek effe verbouweee???'
Ouderquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:48 schreef bukgeit het volgende:
Antony?
The one and only in z'n Roxy Music-tijdquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Brian Eno?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:48 schreef GLO het volgende:
[..]
Vanochtend nog een o ja-ervaring gehad?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:59 schreef schaap001 het volgende:
Daniel Lanois ?
Ik zag in het vorige topic een vraag over een songtitel van Anal Cunt: You Went To See Dishwalla And Everclear (You're Gay), vandaar deze foto, haha! Die zanger is trouwens wel erg herkenbaar met z'n Eno-look.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:07 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Everclear?
Ik vind 'm iig wel een beetje op Conan lijkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:13 schreef schaap001 het volgende:
Max Weinberg
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:26 schreef Z het volgende:
Primal Scream?
Puddle Of Mudd?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:33 schreef schaap001 het volgende:
[..]
![]()
Postgrunge uit USA, Detroit.
Alleen die eerste twee titels ken ik, maar weet niet meer welke naam erbij hoort...quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:41 schreef schaap001 het volgende:
Geen Jane en geen Puddle![]()
Discografie:
1995 - Rotting Pinata
1996 - Wax Ecstatic
1999 - New Pop Sunday
2003 - For All the Drugs In The World
2005 - The Man
En of!quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:58 schreef ranja het volgende:
Sponge?
Dat zijn ze.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:58 schreef ranja het volgende:
Sponge?
Canadeze damesquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Tegen drie heb ik ook geen bezwaar
Ik zie geen Alannis, Avril, Shania of Celine.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Canadeze dames
De linkse is een canadeze dame
de rechtse is een canadeze dame
degene in het midden, echter, is een canadeze dame
Krent!quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Canadeze dames
Yeah rightquote:
De Barenaked Ladiesquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Canadeze dames
Die komen uit Canadezië?quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Canadeze dames
Hm. Dan heb ik toch de verkeerde besteldquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:57 schreef Berkery het volgende:
De Barenaked Ladies![]()
Deze hoes is de gekuiste versie voor de Noord-Amerikaanse markt
Elke Canagok die ik bedenk zit minimaal 1 man bijquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:03 schreef ranja het volgende:
Jeetje, is nou echt de hele Canada rage aan jullie voorbij gegaan dat je niet eens iets te gokken weet?
Magneta Lanequote:Op donderdag 16 februari 2006 21:03 schreef ranja het volgende:
[..]
Hm. Dan heb ik toch de verkeerde besteld
Jeetje, is nou echt de hele Canada rage aan jullie voorbij gegaan dat je niet eens iets te gokken weet?
Ach joh, die doctoren zijn razend knap tegenwoordigquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:07 schreef GLO het volgende:
[..]
Elke Canagok die ik bedenk zit minimaal 1 man bij![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:19 schreef bukgeit het volgende:
Gelijk het enige Canatrio (v) dat ik ken
Ferryquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ach joh, die doctoren zijn razend knap tegenwoordig![]()
[afbeelding]
Nou, hoe moeilijk kan het dan zijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:19 schreef bukgeit het volgende:
Gelijk het enige Canatrio (v) dat ik ken
Heb die kennis maar eens paraatquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:27 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou, hoe moeilijk kan het dan zijn
Magnetischer wordt het niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:29 schreef ranja het volgende:
Ik zit te denken aan Kaito, maar ik dacht dat daar 2 dames bij zaten
rechtsonder is ook een dame, maar Melt Banana heeft 2 damesquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:29 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Mono ?
sorry,ik dacht dat die rechtse onderin een dame was
Joost Nuissl is één.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Joost Nuisl?
Is twee!quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Joost Belinfante?
Of blues ook deel van hun repertoire uitmaakt weet ik niet maar sluit ik niet uit. Ze zijn nogal veelzijdig.quote:
Oooooh, zeg dat dan eerder!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:28 schreef bukgeit het volgende:
Wheh... The Piano, Drowning By Numbers.
GLO +1quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:30 schreef GLO het volgende:
[..]
Oooooh, zeg dat dan eerder!
Michael Nyman dus![]()
door dat je 'de' zei, dacht ik niet aan de film...
OK, OK, Georgina 'Fukkie' Verbaan danquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:40 schreef bukgeit het volgende:
Maar dan dommer!
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:43 schreef GLO het volgende:
[..]
OK, OK, Georgina 'Fukkie' Verbaan dan![]()
Dat zou je wel willenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:45 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Maar nu ik...
...mooi logo...
....
Piano Records?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:15 schreef schaap001 het volgende:
Logo van Patronaat ?
maar ja, dat heeft weer bar weinig met Brad te maken natuurlijk...
Dit logo is natuurlijk wel pas in gebruik sinds de verbouwing, als dat een troost mag zijn...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:27 schreef MadMaster het volgende:
![]()
En dan te bedenken dat ik tig keer in het Paard geweest ben...
Ik ook niet! Ik kijk nooit zo naar boven als ik daar voor de poort sta...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:32 schreef MadMaster het volgende:
Is een troost, want dit heb ik nog nooit gezien...
[afbeelding]
Geen idee. Laterquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:33 schreef schaap001 het volgende:
Album met 'enkele' gastoptredens:
Tiffany Anders, Brock Avery, Fank Black, Carla Buzolich, Mke D., Evan Dando, Flea, Dave Grohl, Petra Haden, Rachel Haden, Adam Horovitz, Chris Kirkwood, Curt Kirkwood, Mark Lanegan, J Mascis, Thurston Moore, Kirst Novoselic, Stephen Perkins, Dave Pirner, Lee Ranaldo, Henry Rollins, Zander Schloss, Steve Shelley, Pat Smear, Eddie Vedder, Anna Waronker, Bernie Worell en nog een aantal...
WELK album en van WIE ?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:46 schreef peaceman het volgende:
Tenacious D?
ZIJN naam past er helemaal tussen inderdaad...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:49 schreef ranja het volgende:
Ik zit te denken welke naam ik mis in het rijtje, dat moet dan degene zijn die het album op zijn of haar naam krijgtMaar ik kom er nog niet op.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:56 schreef ranja het volgende:
Naam die er het best tussen past is eerst Kurt Cobain, maar die heeft niks solo-achtigs.
Tweede waar ik aan denk is Jon Spencer.
DIE zocht ik !quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:58 schreef bukgeit het volgende:
Ballhog Or Tugboat van Mike Watt?
Tuurlijk die moeten het wel zijn op grond van de hint..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:36 schreef MadMaster het volgende:
Osdorp Posse/Moordgasten dan op basis van de laatste hint...
Ja,quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:37 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Je kunt ook zeggen: "Wat mot je?!" als hint![]()
Dat is zelfs een veel betere hintquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:37 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Je kunt ook zeggen: "Wat mot je?!" als hint![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tuurlijk die moeten het wel zijn op grond van de hint..![]()
Ben ook nog niet wakker... een beetje laat thuis vannacht... Maar Zita Swoon was![]()
![]()
![]()
SUBLIEM! Zie ook Zita Swoonquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:41 schreef bukgeit het volgende:
Dus... Zita Swoon was leuk?
Ik ook...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:57 schreef Mark het volgende:
Heb alvast een nieuw deeltje klaar staan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |