Maar nu dus wel!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:51 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Natuurlijk! Maar laat ik me niet rijk rekenen, heb nog nooit wat gewonnen bij onze vrienden van de VPRO.
Jeetje geweldig zegquote:Op maandag 13 februari 2006 14:26 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Maar nu dus wel!Heb 2 kaartjes voor het Nighttown optreden gewonnen!
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:26 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Maar nu dus wel!Heb 2 kaartjes voor het Nighttown optreden gewonnen!
![]()
Ja, dat was niet lastig als enige winnaar tussen twee winnaressen.quote:
Prijswinnaars staan altijd in de nieuwsbrief.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:44 schreef methodmich het volgende:
Waar stond dat dan?
* methodmich heeft gezocht op de site
Ik heb wel tegen Leonie gezegd dat ze vanavond maar wat minder goed hun best moeten doenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:54 schreef DaisyDuke het volgende:
Mooi, positieve verhalen! Ik kijk uit naar vanavond!
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:26 schreef DaisyDuke het volgende:
Was er eigenlijk een voorprogramma?
klopt, maar als ze (de band) op een meter afstand staan is het nog indrukwekkender..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:34 schreef methodmich het volgende:
Ja, met dat mini speeldoosje ook erin. En die ingehouden stiltes en dan SKC die zingt.
Nou eerst zaten we 4e rij ofzo, maar Kamil riep mensen op om te roteren en toen zijn we een op de grond gaan zitten en zaten we er een meter vanaf.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:36 schreef methodmich het volgende:
Dat begrijp ik ja. Had je goede kaarten of was je vroeg?
Niets teveel gezegd dus?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:00 schreef DaisyDuke het volgende:
Grappig, BUG was er ook! Waar zat jij?
Heb er verder weinig aan toe te voegen. Het was zonder enige twijfel een van de meest bijzondere optredens die ik heb gezien.
Ik zat onder het "balkon", in het midden ongeveer.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:00 schreef DaisyDuke het volgende:
Grappig, BUG was er ook! Waar zat jij?
Nee, het was briljant. Mooie covers van Cohen en Morphine ook!quote:
Gelukkig hebben wij daar in Paradiso geen last van gehad.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:44 schreef BUG80 het volgende:
Dieptepunten: Geen. Of misschien wel de hardop pratende cultuurbarbaren. Nederlands publiek![]()
Dat was ook het geval, helaas. Als ik om me heen keek zag ik de rest van de zaal ook gewoon aandachtig luisteren. Gelukkig kan ik me er redelijk goed voor afsluiten, maar tijdens de echt rustige stukken is het wel storend.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:16 schreef DaisyDuke het volgende:
Ik vond het eerlijk gezegd ook wel meevallen hoor, BUG. Je kon zo nu en dan een speld horen vallen. Maar misschien zat jij net tussen die paar babbelkousen in, dat kan natuurlijk...
We waren het eens.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:20 schreef methodmich het volgende:
Hoe vond de Haarlem-supporter het concert, BUG80?
Precies. Maar als je na zo'n concert als deze nog steeds niet om bent ben je reddeloos verloren.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:27 schreef methodmich het volgende:
Mooi zo, want die stond er nog redelijk blanco tegenover!
Sorry sorryquote:Op zondag 19 februari 2006 17:58 schreef MaJo het volgende:
Waarom wordt mijn reactie genegeerd?Waren er meer mensen van Fok bij het afterconcert? Moet er nog veel aan denken, was echt geweldig
Zoiets ving ik ook op.. volgens mij wekte hij in elk geval de suggestie. Waarschijnlijk mocht hij het nog niet officieel bevestigen.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:57 schreef DaisyDuke het volgende:
Zeg BUG, zei Stef aan het einde van het optreden nou dat ze ook op Motel Mozaïque zouden komen?
Mooie recensie en geheel naar waarheid!quote:Op maandag 20 februari 2006 20:31 schreef DaisyDuke het volgende:
Geen perzische tapijten in Gent, maar toch een zeer lovende recensie:
http://www.kindamuzik.net/artikel/11961
En fokkin' terecht natuurlijk!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |