Oooooh, zeg dat dan eerder!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:28 schreef bukgeit het volgende:
Wheh... The Piano, Drowning By Numbers.
GLO +1quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:30 schreef GLO het volgende:
[..]
Oooooh, zeg dat dan eerder!
Michael Nyman dus![]()
door dat je 'de' zei, dacht ik niet aan de film...
OK, OK, Georgina 'Fukkie' Verbaan danquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:40 schreef bukgeit het volgende:
Maar dan dommer!
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:43 schreef GLO het volgende:
[..]
OK, OK, Georgina 'Fukkie' Verbaan dan![]()
Dat zou je wel willenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:45 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Maar nu ik...
...mooi logo...
....
Piano Records?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:15 schreef schaap001 het volgende:
Logo van Patronaat ?
maar ja, dat heeft weer bar weinig met Brad te maken natuurlijk...
Dit logo is natuurlijk wel pas in gebruik sinds de verbouwing, als dat een troost mag zijn...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:27 schreef MadMaster het volgende:
![]()
En dan te bedenken dat ik tig keer in het Paard geweest ben...
Ik ook niet! Ik kijk nooit zo naar boven als ik daar voor de poort sta...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:32 schreef MadMaster het volgende:
Is een troost, want dit heb ik nog nooit gezien...
[afbeelding]
Geen idee. Laterquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:33 schreef schaap001 het volgende:
Album met 'enkele' gastoptredens:
Tiffany Anders, Brock Avery, Fank Black, Carla Buzolich, Mke D., Evan Dando, Flea, Dave Grohl, Petra Haden, Rachel Haden, Adam Horovitz, Chris Kirkwood, Curt Kirkwood, Mark Lanegan, J Mascis, Thurston Moore, Kirst Novoselic, Stephen Perkins, Dave Pirner, Lee Ranaldo, Henry Rollins, Zander Schloss, Steve Shelley, Pat Smear, Eddie Vedder, Anna Waronker, Bernie Worell en nog een aantal...
WELK album en van WIE ?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:46 schreef peaceman het volgende:
Tenacious D?
ZIJN naam past er helemaal tussen inderdaad...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:49 schreef ranja het volgende:
Ik zit te denken welke naam ik mis in het rijtje, dat moet dan degene zijn die het album op zijn of haar naam krijgtMaar ik kom er nog niet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |