Elke Canagok die ik bedenk zit minimaal 1 man bijquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:03 schreef ranja het volgende:
Jeetje, is nou echt de hele Canada rage aan jullie voorbij gegaan dat je niet eens iets te gokken weet?
Magneta Lanequote:Op donderdag 16 februari 2006 21:03 schreef ranja het volgende:
[..]
Hm. Dan heb ik toch de verkeerde besteld
Jeetje, is nou echt de hele Canada rage aan jullie voorbij gegaan dat je niet eens iets te gokken weet?
Ach joh, die doctoren zijn razend knap tegenwoordigquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:07 schreef GLO het volgende:
[..]
Elke Canagok die ik bedenk zit minimaal 1 man bij![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:19 schreef bukgeit het volgende:
Gelijk het enige Canatrio (v) dat ik ken
Ferryquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ach joh, die doctoren zijn razend knap tegenwoordig![]()
[afbeelding]
Nou, hoe moeilijk kan het dan zijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:19 schreef bukgeit het volgende:
Gelijk het enige Canatrio (v) dat ik ken
Heb die kennis maar eens paraatquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:27 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou, hoe moeilijk kan het dan zijn
Magnetischer wordt het niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:29 schreef ranja het volgende:
Ik zit te denken aan Kaito, maar ik dacht dat daar 2 dames bij zaten
rechtsonder is ook een dame, maar Melt Banana heeft 2 damesquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:29 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Mono ?
sorry,ik dacht dat die rechtse onderin een dame was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |