abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 februari 2006 @ 06:19:59 #1
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35142214

Welkom in de Truth chat

Stardate 16 february 2005.

Changes have occured, mankind has come to change. For there is coming an invasion. An invasion of the kind, smart and intelligent. There will be no more fear. There will be no more worry. So take it easy and you will see, that everything will be fine.
When you see the green people walk through the red light, don't hold them back, they have come to put chaos in the city

"Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing had happened."
"Winston Churchill"

Vorige delen ?

01 Truth ouwehoer topic
53 Tru SC Ouwehoer (en soms serieus) #53
(zie OP pagina voor langere lijst , aanvullen aub bij nieuw topic maken
niet zo moeilijk gewoon ff op bewerken rossen bovenaan en dan nummertje toevoegen en die link plakken )

OP ?
klik

Game on

Let the blue fish guide, for he has the ultimate wisdom......

Sorry kon die ene slak niet vinden tis ook erg vroeg

[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 16-02-2006 06:53:30 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 16 februari 2006 @ 06:23:59 #2
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35142218
4:30 wakker en geen zin om op te staan, maar ik moest naar de wc

Toen opgebleven en ik zag het niet zitten allemaal

Maar toen meteen gedacht van..." Ik ga het maken, het beste ervan maken "

En daarna was het direct anders Simpel door een andere gedachte toe te voegen is het verschil tot stand gekomen tussen een klote dag en een goede dag. 1 thought to rule it all

Dus ik wens jullie allemaal een prettige donderdag!!!! En veel wijsheid!!!! En een heleboel verklaringen en geouwehoer natuurlijk ook!!!

Let the force be with you!!!!!

Never give up!!!! Never surrender!!!

Dan neem ik me nog een kop koffie

En zometeen een frisse warme verkwikkende douche

Tot straks

[ Bericht 9% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 16-02-2006 06:29:16 ]
pi_35142390
Goeiemorgen

Jij ook en goeie donderdag DV. En alle anderen.

nu dan maar

Het was een drukke nacht hier.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 16 februari 2006 @ 07:49:39 #4
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35142415
Goodmorning

Ik neem me ook nog een kop koffie . Net de 2e pot gezet. Gedouched heb ik me al, helemaal fris dus nu.

Af en toe zak ik in met denken, dan zit ik weer in de put met piekeren. Maar wederom geldt dan dat 1 toegevoegde positieve gedachte kan zorgen voor het opheffen van negatieve gedachtes. Was net aan het denken over de kwaliteit van het leven hier, en ik kom er echt achter dat ik zaken moet gaan toevoegen. Niet eens materiele spullen. En als ik me dan inprent dat ik nog altijd meer kwaliteit kan krijgen in het leven, dan is het weer wat gesust

Wat zijn jou plannen voor de dag Nok Grote plannen of doe je het rustig aan? En hoezo was het een drukke nacht? Veel liggen slaapwandelen of wat anders

Ik wil iets doen, maar weet dus niet wat. Ik denk dat ik eens creatief ga denken, misschien nog ff naar de bibliotheek, daar lagen boeken over creatief denken. En misschien kan ik dan wat hobby's erbij gaan zoeken of wat dan ook.

Creativiteit dus Via creativiteit invulling gaan zoeken meer.
pi_35142776

ben iets vergeten gisteravond!!
Bedankt droompje!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 16 februari 2006 @ 09:06:19 #6
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35143071
weet niet waarom je me moet bedanken Voor het openen van het topic zeker No thanks

Ik heb voornemens om iets gezonder te gaan leven, ik wil toch wat gezonder door het leven gaan.

Ik was ook elders aan het schrijven over de kwaliteit van het leven, en wat onder kwaliteit verstaan wordt. Volgens mij beoordeel ik mijn leven soms veel te hard. Kwaliteit genoeg.

Als ik een jacht zou hebben en ik zou de wereld overvaren zou dat meer kwaliteit zijn Het zou een andere wereld betekenen maar het hoeft niet meteen te staan voor meer kwaliteit. Omdat ik toch mezelf altijd meeneem overal naartoe, dus het is van belang om nog gezonder en beter te worden, luchtiger ook. En ook op andere plekken van de wereld zit ik met mezelf opgescheept

Dus ik ben tevreden met mijn leven, ik hoef nu geen wereldreis, ooit misschien. Zolang ik het leven waardeer, waardeer ik mezelf en voel ik me ook goed.

Zo ik ga sigaret roken, ongezond Ik ga het beste ervan maken En niets of niemand kan me kraken

[ Bericht 31% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 16-02-2006 09:18:34 ]
pi_35143644
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 07:49 schreef Dromenvanger het volgende:
Goodmorning

Ik neem me ook nog een kop koffie . Net de 2e pot gezet. Gedouched heb ik me al, helemaal fris dus nu.

Af en toe zak ik in met denken, dan zit ik weer in de put met piekeren. Maar wederom geldt dan dat 1 toegevoegde positieve gedachte kan zorgen voor het opheffen van negatieve gedachtes. Was net aan het denken over de kwaliteit van het leven hier, en ik kom er echt achter dat ik zaken moet gaan toevoegen. Niet eens materiele spullen. En als ik me dan inprent dat ik nog altijd meer kwaliteit kan krijgen in het leven, dan is het weer wat gesust

Wat zijn jou plannen voor de dag Nok Grote plannen of doe je het rustig aan? En hoezo was het een drukke nacht? Veel liggen slaapwandelen of wat anders

Ik wil iets doen, maar weet dus niet wat. Ik denk dat ik eens creatief ga denken, misschien nog ff naar de bibliotheek, daar lagen boeken over creatief denken. En misschien kan ik dan wat hobby's erbij gaan zoeken of wat dan ook.

Creativiteit dus Via creativiteit invulling gaan zoeken meer.
Geen grote plannen vandaag.
Vandaag lijkt een dag te zijn om plannen te maken voor andere dagen.

Maar wat je zegt..... een creatieve invulling zoeken. Hoef niet ver te zoeken. Heb gister materiaal gekocht om verder te werken aan een cadeautje voor een dinnetje van me die net een huis heeft gekocht. Gewoon een kleinigheid. Iets dat ze kan gebruiken en dat ik beschilder.

Beetje bezigheidstherapie dus.

De nacht.... hmmmm.... wel druk gedroomd. 's ochtends heel vroeg kwam mijn kind bij me. Had koppijn en kwam even bij me liggen. Ik deed mijn ogen weer dicht en viel weer in slaap en begon te dromen. Ik zag mezelf met hem bij een opticien.
Opeens was ik helemaal wakker. Moest ik ens doen, hem meenemen naar de opticien om zijn ogen te testen. Hij heeft wel vaak hoofdpijn de laatste tijd. En dan echt voor in zijn hoofd, achter zijn ogen.

Nu ik terugdenk..... dat was voor mij ok de aanleiding om een brilletje aan te schaffen. Niet dat ik het erg vaak opzet. Het gevoel van die fiets op mijn neus blijft irritant. mar ik heb em en ik kan em ook opzetten als ik voel dat mijn ooggies het niet meer trekken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35143673
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 08:37 schreef vamperotica het volgende:

ben iets vergeten gisteravond!!
Bedankt droompje!
Wat? je hormonen in de aanslag te houden?
Nou.... die mannenavond viel wel mee. Het was stil in ouwehoer. De drukte en de aanslagen vonden geloof ik meer in de andere topics plaats.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35143698
Mogge allemaal, ik ben enorm sago vandaag. Tjezus zeg, allereerst doet vanmorgen (WEDEROM) mijn stuurbekrachtiging het niet vd auto. Dan staat het compleet vast in dat grafdorp van mij, dus ik kies een andere route wat uiteraard ook helemaal vaststaat maar ... na 45 minuten ben ik dan toch nog op de snelweg terecht gekomen (normaal: 5 minuten) , alwaar ik na 100 meter rijden getrakteerd wordt op... FILE, en niet zomaar 1, neee een file die STILTSTAAT. na ongeveer een 5 minuten mag ik verder kruipen en na een half uur ben ik bij de eersvolgende afslag terecht gekomen. Ik neem de afslag met de intentie binnendoor te gaan. Helaas dachten er meer mensen dat dus sta ik al met al nog een enorm lange tijd voor allerhande verkeerslichten stil. Komt nog bij dat de weg die ik wou nemen afgesloten was zodat ik dwars door het centrum van schiedam heen mag.

Maar, na een uur en 40 minuten ben ik toch eindelijk op de plaats van bestemming aangekomen
(normaal 20 minuten!)

Ik ga als de sodemieter mijn huis afmaken volgende week, dan heb ik al het goed is ook stroom (:P eindelijk ) en kan ik er zsm gaan wonen, want dit is echt NIET leuk meer. Was gister ook al te laat op mijn werk dankzij die teringfiles, en dan ga ik echt enorm op tijd weg. (meestal iets meer dan een uur van te voren ga ik weg)
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 16 februari 2006 @ 10:00:59 #10
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35144136
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 09:41 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Geen grote plannen vandaag.
Vandaag lijkt een dag te zijn om plannen te maken voor andere dagen.

Maar wat je zegt..... een creatieve invulling zoeken. Hoef niet ver te zoeken. Heb gister materiaal gekocht om verder te werken aan een cadeautje voor een dinnetje van me die net een huis heeft gekocht. Gewoon een kleinigheid. Iets dat ze kan gebruiken en dat ik beschilder.

Beetje bezigheidstherapie dus.

De nacht.... hmmmm.... wel druk gedroomd. 's ochtends heel vroeg kwam mijn kind bij me. Had koppijn en kwam even bij me liggen. Ik deed mijn ogen weer dicht en viel weer in slaap en begon te dromen. Ik zag mezelf met hem bij een opticien.
Opeens was ik helemaal wakker. Moest ik ens doen, hem meenemen naar de opticien om zijn ogen te testen. Hij heeft wel vaak hoofdpijn de laatste tijd. En dan echt voor in zijn hoofd, achter zijn ogen.

Nu ik terugdenk..... dat was voor mij ok de aanleiding om een brilletje aan te schaffen. Niet dat ik het erg vaak opzet. Het gevoel van die fiets op mijn neus blijft irritant. mar ik heb em en ik kan em ook opzetten als ik voel dat mijn ooggies het niet meer trekken.
Ik ben ook bezig met plannen en voornemens maken. Ik ben bezig met te kijken naar de toekomst en ik heb van die dagen dat ik dus echt serieus ermee bezig kan zijn. Hier kan ik dan wel altijd de grappenmaker klinken maar er zijn ook serieuze zaken nog. Niet alles is onzin.

Maar goed, over bezig zijn. Dat hoeft niet duur te zijn ook. Je kunt het ook thuis doen inderdaad. Het gaat er gewoon om, om bezig te blijven. Om de verveling niet tegen het lijf te lopen. Dat zie ik ook als kwaliteit van het leven in. De eigenschap bezitten om niet in verveling te komen. Soms zit ik met verveling achter internet en dan ga ik ook vervelend posten wel eens. Dan voel ik gewoon dat ik beter de computer kan uitzetten en dan ben ik ook niet tevreden met de inhoud van de post.

Over die ogen, zicht is belangrijk. Als je met wazig zicht rondloopt dan moeten je hersens volgens mij correctie blijven aanbrengen. Een wazig zicht merk je pas echt goed, wanneer je goed gezien heb. Ik bedoel, je kunt jaren lopen met een afwijking in het gezichtsveld, en dan is het gewoon inspannend om het beeld scherp op te vangen, het beeld valt niet scherp op te vangen maar volgens mij hoort het beeld gewoon scherp opgevangen te moeten worden. Logisch ook. En je ogen werken harder en je hersens werken harder. Maar ondanks alles lukt het ze niet om een scherp zicht te krijgen.

Doet me nu denken dat de realiteit dus voor de mens misschien scherp opgevangen moet worden? Dat de realiteit en de omgeving voor de hersens gemaakt is speciaal? En voor de ogen ook. Dat de realiteit en het beeld dat de realiteit schept, gewoon afgesteld is op ons gezichtsvermogen?

Sorry liet me ff gaan, ik vind het soms apart in elkaar zitten.

Worden kinderen soms ook wel eens geboren met een afwijking in het gezichtsveld? Of krijg je meteen scherp beeld bij geboorte? Gewoon een vraagje tussendoor dus
  donderdag 16 februari 2006 @ 10:01:00 #11
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35144139
goedemorgen

sommige mensen moeten gewoon DOOD!
tering files

gister ben ik met me dinnetje naar de bios geweest! ze had een loveseat gereserveerd en champagne enzo
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  donderdag 16 februari 2006 @ 10:02:40 #12
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35144177
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 09:43 schreef Metro2005 het volgende:
Mogge allemaal, ik ben enorm sago vandaag. Tjezus zeg, allereerst doet vanmorgen (WEDEROM) mijn stuurbekrachtiging het niet vd auto. Dan staat het compleet vast in dat grafdorp van mij, dus ik kies een andere route wat uiteraard ook helemaal vaststaat maar ... na 45 minuten ben ik dan toch nog op de snelweg terecht gekomen (normaal: 5 minuten) , alwaar ik na 100 meter rijden getrakteerd wordt op... FILE, en niet zomaar 1, neee een file die STILTSTAAT. na ongeveer een 5 minuten mag ik verder kruipen en na een half uur ben ik bij de eersvolgende afslag terecht gekomen. Ik neem de afslag met de intentie binnendoor te gaan. Helaas dachten er meer mensen dat dus sta ik al met al nog een enorm lange tijd voor allerhande verkeerslichten stil. Komt nog bij dat de weg die ik wou nemen afgesloten was zodat ik dwars door het centrum van schiedam heen mag.

Maar, na een uur en 40 minuten ben ik toch eindelijk op de plaats van bestemming aangekomen
(normaal 20 minuten!)

Ik ga als de sodemieter mijn huis afmaken volgende week, dan heb ik al het goed is ook stroom (:P eindelijk ) en kan ik er zsm gaan wonen, want dit is echt NIET leuk meer. Was gister ook al te laat op mijn werk dankzij die teringfiles, en dan ga ik echt enorm op tijd weg. (meestal iets meer dan een uur van te voren ga ik weg)
Klote is dat zeg

Succes met je huis!!!!!!

Krijg je betaald voor de reistijd Zouden ze moeten betalen gewoon.
pi_35144305
Hallo allemaal!!!!

Eindelijk weer eens een schrijven van mij! Al willen de lettertjes nog wel eens dansen lijk er wat meer gewend aan ofzo!
Heb lang niet alles bij gelezen, maar wel veel aan jullie gedacht!

@mirage jeeeetje wat een verhalen weer allemaal zet hem op! Je kunt het....
  donderdag 16 februari 2006 @ 10:20:26 #14
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35144598
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 10:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
goedemorgen

gister ben ik met me dinnetje naar de bios geweest! ze had een loveseat gereserveerd en champagne enzo
Good morning

Leuke vriendin zo te horen Wees er maar zuinig op

Ik ben weer op gang. Ik voel krachten aan die op me uitwerken. Er zijn bepaalde krachten die op mijn geest werken dus. Kracht, ik wil iedere kracht kwijt raken die op me werkt. Ik weet niet hoe die krachten eruit zien en waar ze vandaan komen. Het kan ook de zwaartekracht zijn die te zwaar ervaren wordt nu.

In ieder geval is mijn hele bestaan in de ban van krachten geweest. Er zat altijd een voortduwende kracht op en een tegenwerkende kracht. En daarnaast nog krachten uit andere richtingen. Ik snap het soms niet hoe dat allemaal komt gewoon.

Nu ben ik dus via het woord en geschrift elders bezig met ontleden en ik weet dat er nog te ontleden valt.

That's a little more information misschien maar ik word er rustig van en helder van en het meest belangrijke, ik word er gezond van als ik mezelf ontleed zoals ik het zeg. De wereld ziet er anders uit ook. De krachten zorgen ervoor dat ik niet vrij kan bewegen. Ze houden me tegen vaak. Onzichtbare krachten misschien? Bezeten krachten wellicht? Zijn er krachten aanwezig ergens die niet in orde zijn?

Wie zal het zeggen. En waar komen die krachten vandaan? Of is het een macht die dat doet? Of gewoon trillingen in de atmosfeer? Je hoeft niet meteen te denken aan duistere krachten. Kan ook gewoon in "het systeem" zitten allemaal. Dat het uitwerking heeft vanuit de atmosfeer op de geest. De geest zit denk ik toch verbonden als 1 geheel en het loopt over op elkaar.

Sorry, was ff serieus maar dat mag toch soms wel? Zal niemand wel antwoord op weten maar dan zoek ik het zelf wel uit
  donderdag 16 februari 2006 @ 10:21:37 #15
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35144621
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:11 schreef UncleScorp het volgende:
Hé Barra soms geen airsoftgunneke kopen ?

Ik ga mij een full metal bestellen
waarschijnlijk pas van de zomer... moet er voor naar Belgie dus waarschijnlijk dat ik dan gelijk ff een weekendje ga met de vrouw
maar tegen die tijd mail ik je nog over waar ik ze het beste kan halen wil er eigenlijk 2

@ draculettetje
dansende lettertjes zijn niet goed sterkte lieve jij
stay frosty
  donderdag 16 februari 2006 @ 10:25:39 #16
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35144713
Dansende letters is inderdaad niet goed, ik zie alleen maar de hele tekst. Ik lees soms in 1 oogopslag de hele tekst en volgens mij lees ik zinnen tegelijk. Ik lees in ieder geval niet van links naar rechts. Of misschien wel...maar dat weet ik niet Ik weet niet hoe ik lees soms, omdat het allemaal zo snel gaat hier.

Gewoon een vraag tussendoor over die krachten. " Hebben jullie nooit dat je neerwaartse druk ervaart of wat dan ook". En dat het als belemmering ervaren wordt?
pi_35144865
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 10:00 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik ben ook bezig met plannen en voornemens maken. Ik ben bezig met te kijken naar de toekomst en ik heb van die dagen dat ik dus echt serieus ermee bezig kan zijn. Hier kan ik dan wel altijd de grappenmaker klinken maar er zijn ook serieuze zaken nog. Niet alles is onzin.

Maar goed, over bezig zijn. Dat hoeft niet duur te zijn ook. Je kunt het ook thuis doen inderdaad. Het gaat er gewoon om, om bezig te blijven. Om de verveling niet tegen het lijf te lopen. Dat zie ik ook als kwaliteit van het leven in. De eigenschap bezitten om niet in verveling te komen. Soms zit ik met verveling achter internet en dan ga ik ook vervelend posten wel eens. Dan voel ik gewoon dat ik beter de computer kan uitzetten en dan ben ik ook niet tevreden met de inhoud van de post.

Over die ogen, zicht is belangrijk. Als je met wazig zicht rondloopt dan moeten je hersens volgens mij correctie blijven aanbrengen. Een wazig zicht merk je pas echt goed, wanneer je goed gezien heb. Ik bedoel, je kunt jaren lopen met een afwijking in het gezichtsveld, en dan is het gewoon inspannend om het beeld scherp op te vangen, het beeld valt niet scherp op te vangen maar volgens mij hoort het beeld gewoon scherp opgevangen te moeten worden. Logisch ook. En je ogen werken harder en je hersens werken harder. Maar ondanks alles lukt het ze niet om een scherp zicht te krijgen.

Doet me nu denken dat de realiteit dus voor de mens misschien scherp opgevangen moet worden? Dat de realiteit en de omgeving voor de hersens gemaakt is speciaal? En voor de ogen ook. Dat de realiteit en het beeld dat de realiteit schept, gewoon afgesteld is op ons gezichtsvermogen?

Sorry liet me ff gaan, ik vind het soms apart in elkaar zitten.

Worden kinderen soms ook wel eens geboren met een afwijking in het gezichtsveld? Of krijg je meteen scherp beeld bij geboorte? Gewoon een vraagje tussendoor dus
no1 je bent hier vaak genoeg serieus. Ik zie de meeste van je posts althans niet als onzin. In bepaalde buien begin ik er niet aan omdat het soms veel is en dan ook meer is dan ik op dat moment kan hebben. Meesta niet hoor. Maar dat komt ook voor.

no 2. Excuseer je niet omdat je je laat gaan. Je laat je meestal gaan en dan kun je dus wel aan het excuzeren blijven. Nergens voor nodig

no 3. kinderen en oogafwijkingen: men zegt dat een pasgeboren baby vaag ziet en geen contouren kan onderscheiden. Dat veranderd redelijk snel. Maar dat wil niet zeggen dat er geen aangeboren oogafwijkingen zijn. En het wil ook niet zeggen dat oogafwijkingen niet genetisch bepaald kunnen zijn en op latere leeftijd tevoorschijn kunnen komen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35144962
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 10:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
goedemorgen

sommige mensen moeten gewoon DOOD!
tering files

Oewwww

In welke bios hebben ze dat?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35145048
goeiemorgen deze mooie morgen!
◢◤
pi_35145115
Hé den Oversight
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 16 februari 2006 @ 10:42:09 #21
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35145117
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 10:36 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Oewwww

In welke bios hebben ze dat?
kampen... echt heel vet
je hebt samen een soort bankje waar je lekker met zn 2-en op kan liggen. kregen champagne . der zat ook zon knopje waar je op kon drukken dan kwam zon meisje vragen wat je wou drinken of eten enzo.
je had zelfs een klein tafeltje waar je je drinken enzo op kon zetten. echt heeeeel relaxed.. en prijs viel me ook nog heel erg mee...

je kreeg
een grote loveseat
2x grote frisdrank
1x fles champagne
1x grote bak zoute popcorn

voor ¤25 euro dus dat vond ik vrij goedkoop voor met zn 2-en.
film was ook leuk (fun with dick and jane)

maarja ze gaat vrijdag avond op wintersport dus ik zie der nu tot volgende week zaterdag niet meer

maar een weekje rust is ook wel lekker
stay frosty
  donderdag 16 februari 2006 @ 10:49:45 #22
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35145329
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 10:39 schreef Oversight het volgende:
Goooooooooooooooooooooood- morning

Mooie morgen is het inderdaad, in het zuiden des lands schijnt de zon een beetje. En de wereld raakt weer wat levendiger. De lente komt eraan!!!

Hoe is het met Mirage?
pi_35145390
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 10:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

kampen... echt heel vet
je hebt samen een soort bankje waar je lekker met zn 2-en op kan liggen. kregen champagne . der zat ook zon knopje waar je op kon drukken dan kwam zon meisje vragen wat je wou drinken of eten enzo.
je had zelfs een klein tafeltje waar je je drinken enzo op kon zetten. echt heeeeel relaxed.. en prijs viel me ook nog heel erg mee...

je kreeg
een grote loveseat
2x grote frisdrank
1x fles champagne
1x grote bak zoute popcorn

voor ¤25 euro dus dat vond ik vrij goedkoop voor met zn 2-en.
film was ook leuk (fun with dick and jane)

maarja ze gaat vrijdag avond op wintersport dus ik zie der nu tot volgende week zaterdag niet meer

maar een weekje rust is ook wel lekker
Die rust heb je na die loveseat affaire vast ook heel erg nodig
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 16 februari 2006 @ 10:51:53 #24
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35145404
quote:
ey OS hows life man?
stay frosty
  donderdag 16 februari 2006 @ 10:52:22 #25
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35145425
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 10:51 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Die rust heb je na die loveseat affaire vast ook heel erg nodig
stay frosty
pi_35145444
quote:
Goeiemorgen.
Is de dag zo mooi? (ja)
Wat ben je uiterst vrolijk vandaag *Alfred J kwak gevoel krijgt*
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 16 februari 2006 @ 11:00:30 #27
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35145636
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 10:32 schreef nokwanda het volgende:

[..]

no1 je bent hier vaak genoeg serieus. Ik zie de meeste van je posts althans niet als onzin. In bepaalde buien begin ik er niet aan omdat het soms veel is en dan ook meer is dan ik op dat moment kan hebben. Meesta niet hoor. Maar dat komt ook voor.

no 2. Excuseer je niet omdat je je laat gaan. Je laat je meestal gaan en dan kun je dus wel aan het excuzeren blijven. Nergens voor nodig

no 3. kinderen en oogafwijkingen: men zegt dat een pasgeboren baby vaag ziet en geen contouren kan onderscheiden. Dat veranderd redelijk snel. Maar dat wil niet zeggen dat er geen aangeboren oogafwijkingen zijn. En het wil ook niet zeggen dat oogafwijkingen niet genetisch bepaald kunnen zijn en op latere leeftijd tevoorschijn kunnen komen.
Ik ben mezelf niet helemaal, ik ben bezig om mezelf te vinden dus. Ik zoek mezelf en ik zal mezelf vinden. Vandaar heb ik vaak nog excuses soms. Omdat ik zelf nog wel eens twijfel aan mezelf. Ik ben meer mezelf dan ooit, maar nog niet helemaal. Het is wederom met vallen en opstaan. Maar voor mijn 35ste heb ik mezelf wel gevonden als het ff meezit. Hopelijk eerder. Dan ben ik dus voltooid en mezelf Nee dus echt. Ik weet dat ik mezelf moet vinden nog, ergens in de toekomst ben ik, en die "ik" daar werk ik in het heden naartoe. Dus het maakt niet uit hoe het gaat lopen, mezelf vind ik toch, omdat mijn echte ik, in de toekomst op me wacht Dan ga ik er dus gemakshalve van uit, dat mijn hele leven nog goed gaat lopen, zoals het hoort te lopen ook. Ik bedoel, die rechte weg bewandelen. Waar alles op de plek gaat vallen. En dan maak ik me gewoon minder druk als ik die gedachte aanneem. En ik vind het van de ene kant logisch dat mijn bestaan op de juiste plek valt. Zo hoort het toch ook, of niet soms?

Maar ik vat het leven minder zwaar dus, en dan lijkt het net alsof ik altijd onzin schrijf. Misschien is het dan ook wel vaak serieus, maar omdat ik het luchtig probeer te benaderen, valt het serieuze hier in het niets. Dan zie ik dus alles als onzin soms. Terwijl dat niet zo hoeft te zijn.

Over die ogen en baby's wist ik niet, ik weet ook niet hoe ik de wereld vroeger zag. Volgens mij lette ik nooit op. Weet wel dat ik al 15 jaar slechte ogen heb. -3 als afwijking, maar daar hebben ze brillen of contactlenzen voor uitgevonden gelukkig.

Ik ga roken, ik voel me beter. Omdat ik mezelf ga vinden Kijken wat er te vinden valt Hopelijk een heleboel stabiliteit, geluk, energie, levensvreugde en nog meer. Van alles dus. Ik wil alleen het goede

Als ik, ik word. Als ik op de plek valt. Als ik in de puzzel pas
pi_35149364
Gister bastte ik van de positieve energie door een ontzettend positief gesprek op het cwi. Terecht, blijkt nu.
Krijg net een foontje dat er een vacature is die men met me wil doornemen omdat het wss wel iets voor me is. Men was gister erg enthousiast over mijn verhaal en deze man heeft dat dusdanig mooi doorgegeven dat men vandaag al!!!!! (hoe lang duurt dat normaal??? weken! ) besloot me te benaderen. Morgen daarheen en kijken of het iets is. Maar ik heb er een heel erg goed gevoel over.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35150329
Succes Nokje

hoe gaat het hier?
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  donderdag 16 februari 2006 @ 13:39:31 #30
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35150409
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 13:07 schreef nokwanda het volgende:
Gister bastte ik van de positieve energie door een ontzettend positief gesprek op het cwi. Terecht, blijkt nu.
Krijg net een foontje dat er een vacature is die men met me wil doornemen omdat het wss wel iets voor me is. Men was gister erg enthousiast over mijn verhaal en deze man heeft dat dusdanig mooi doorgegeven dat men vandaag al!!!!! (hoe lang duurt dat normaal??? weken! ) besloot me te benaderen. Morgen daarheen en kijken of het iets is. Maar ik heb er een heel erg goed gevoel over.
i told you so
stay frosty
pi_35150742
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 13:36 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Succes Nokje

hoe gaat het hier?
wel okay... behalve dat mijn arme kind weer ziek thuis zit en zich ellendig voelt
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35150854
o jee....wat heeft ie?
  donderdag 16 februari 2006 @ 13:59:58 #33
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35150952
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 13:52 schreef nokwanda het volgende:

[..]

wel okay... behalve dat mijn arme kind weer ziek thuis zit en zich ellendig voelt
wens EW beterschap... of issie schoolziek?
stay frosty
  donderdag 16 februari 2006 @ 14:00:36 #34
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35150971
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 13:56 schreef Analyzing_Barb het volgende:
o jee....wat heeft ie?
ey Barr-A-Barb 1
stay frosty
pi_35151054
Barbabarra
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35151132
Twee weken geleden een hardnekkig griepje. Na een dikke week weer naar school gegaan maar niet echt helemaal fantastisch.
Intussen lijkt alles hem te veel en vermoeiend.
Sinds gister weer hoofdpijn en nu ook buikpijn en diarree.

Niet schoolziek nee. Kom je bij mij ook niet echt mee weg.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 16 februari 2006 @ 14:07:49 #37
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35151202
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:03 schreef nokwanda het volgende:
Barbabarra
Barbabarra
Barbapappa
Barbamamma
Barbabientje
Barbabob
Barbablala
Barbabee
Barbaborre
stay frosty
  donderdag 16 februari 2006 @ 14:14:01 #38
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35151386
Good work Nokwanda

Hier gaat het niet goed, de melk is op, en ik heb melk nodig om in de koffie te doen dus ik moet nu zwarte koffie drinken.

En firefox hangt zich om de have klap op

Ik zit in een slecht karma

Maar daar kom ik wel uit

Heel lang bericht geschreven in het Robbert ten Broeke topic, gaat firefox kuren geven, witte schermen en ophangen en nog meer
  donderdag 16 februari 2006 @ 14:23:17 #39
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35151714
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Good work Nokwanda

Hier gaat het niet goed, de melk is op, en ik heb melk nodig om in de koffie te doen dus ik moet nu zwarte koffie drinken.

Maar daar kom ik wel uit

Heel lang bericht geschreven in het Robbert ten Broeke topic, gaat firefox kuren geven, witte schermen en ophangen en nog meer
vuurvosje doet hier gewoon lief
stay frosty
  donderdag 16 februari 2006 @ 14:36:53 #40
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35152151
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

vuurvosje doet hier gewoon lief
Ik heb heel af en toe dat firefox heel vreemd doet. En dat duurt soms dagen achter elkaar. Dan hangt firefox zich op en daarna moet ik minuten wachten en dan komt het weer in beeld wat ik geopend heb en daarna hangt het zich weer op en zo gaat dat door.

Ik ben op dreef vandaag

Ik kijk dwars door de waarheid heen Maar ik stop niet. Ik wil gewoon helder inzicht hebben. Wie weet dat ik door de toekomst heen kan kijken ooit. Zodra ik in het heden helemaal helder ben, zal de toekomst duidelijk worden. Het beeld van het heden helder voor ogen hebben, zodat de muur tussen het heden en de toekomst als een glazen muur is Niet eens een muur....het is een scherm, een vloeibare scherm, niet eens vloeibaar misschien. Ik weet niet hoe de grens tussen heden en toekomst eruit ziet Misschien is het wel lucht of wat dan ook.

Dat is mijn streven Zo helder als maar zijn kan. En dan moet ik gewoon bezig blijven met analyseren en doorgaan, en alles analyseren dat er te analyseren valt. Ook mezelf analyseren, er valt hier weinig nog te analyseren van mezelf, dus ik ga dan verder met het analyseren van de wereld en wat er achter de realiteit schuilt.

Totdat ik alles zie

Nu tijd voor koffie

En sigaret
  donderdag 16 februari 2006 @ 14:38:06 #41
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35152190
laatste versie droompje ?

pff ga vanavond eens lekker doorwerken! echt al dat gezeik de hele tijd aan me hoofd...savonds kan ik teminste rustig werken!
stay frosty
  donderdag 16 februari 2006 @ 14:41:25 #42
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35152307
Rustig werken is beter, concentratie tijdens het werk is wel zo prettig of niet? Niet dat je 10 keer afgeleid wordt en steeds alles moet hervatten.

Laatste versie inderdaad. Ik had net ff firefox eraf gegooid en toen weer opnieuw erop gezet en toen deed ie het nog niet. Kan ook aan windows liggen. Ik geloof eerder dat windows het onderliggende probleem is.

En dan vraagt windows steeds of ik een fouten-rapport wil verzenden, eerst gedaan uit loyaliteit maar ik doe dat niet meer. Af en toe wel maar ik zie soms het nut niet ervan in. Dan blijf je bezig met het versturen van foutenrapporten, soms lijkt het een grote foutmelding te zijn ( valt wel mee )
  donderdag 16 februari 2006 @ 15:06:22 #43
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35153129
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:41 schreef Dromenvanger het volgende:
Rustig werken is beter, concentratie tijdens het werk is wel zo prettig of niet? Niet dat je 10 keer afgeleid wordt en steeds alles moet hervatten.

Laatste versie inderdaad. Ik had net ff firefox eraf gegooid en toen weer opnieuw erop gezet en toen deed ie het nog niet. Kan ook aan windows liggen. Ik geloof eerder dat windows het onderliggende probleem is.

En dan vraagt windows steeds of ik een fouten-rapport wil verzenden, eerst gedaan uit loyaliteit maar ik doe dat niet meer. Af en toe wel maar ik zie soms het nut niet ervan in. Dan blijf je bezig met het versturen van foutenrapporten, soms lijkt het een grote foutmelding te zijn ( valt wel mee )
idd je werkt ook 150% sneller als ikniet gestoord word.. dan kan ik echt in stormtempo typen en werken
stay frosty
pi_35153879
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Good work Nokwanda

Maar daar kom ik wel uit

Het is gewoon een enorme ongeluksdag vandaag, bij mij ook al. Weet niet hoe het komt. Vanmorgen ook al bijna een aanrijding en ik zat even met een depri vriendin (nu gelukkig niet meer)
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 16 februari 2006 @ 15:43:44 #45
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35154419
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 15:29 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Het is gewoon een enorme ongeluksdag vandaag, bij mij ook al. Weet niet hoe het komt. Vanmorgen ook al bijna een aanrijding en ik zat even met een depri vriendin (nu gelukkig niet meer)
Ongeluksdagen inderdaad, ik heb dat ook vaker. En dat heeft ergens een betekenis volgens mij. Ik denk echt dat het karma is dus. Ik denk dat ongeluk sowieso in alles aanwezig is. Op de een of andere manier zit ongeluk erin gebakken. Net zoals geluk.

Ongeluk en geluk horen misschien bij elkaar? Maar dat vind ik altijd een manier van uitdrukken waarmee je het probleem doet insussen. Je kunt bij alles gaan roepen dat het erbij hoort. Dat wit niet zonder zwart kan en nog meer. Maar waar komt ongeluk dan vandaan?

En zijn er mensen die gewoon voor het geluk geboren zijn? Volgens mij bestaat er geen enkel mens zonder ongeluk. Ongeluk is gewoon iets dat erin zit.

Misschien wel een boze geest

Ik maak er wel een geintje om nu, maar het is serieus te noemen.

Af en toe roep ik dan wel het ongeluk op mezelf af, misschien zit daar ook de kern van het probleem soms. Maar vaak krijg je ook ongeluk gewoon op je schouders geworpen alsof het niets is.

Goed dat het weer beter gaat met je vriendin
  donderdag 16 februari 2006 @ 15:49:21 #46
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35154594
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 15:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

idd je werkt ook 150% sneller als ikniet gestoord word.. dan kan ik echt in stormtempo typen en werken
Werk je sowieso liever thuis, of heb je dat externe kantoor nodig? Ik bedoel dus, zou je thuiswerk wat vinden? Ik ben soms aan het denken wat nu de ideale werk-situatie is. Of ik zelf een kantoor nodig moet hebben en of ik niet gewoon thuis zou kunnen werken.

Thuiswerken is volgens mij tevens voor de toekomst iets. Dan kunnen ze die kantoren sluiten als ooit alles via het netwerk gaat. Ik bedoel, dat ook het archief gewoon in het systeem zit. Dat je helemaal geen kantoor meer nodig hebt, dat je vanuit thuis in het kantoor zit ook.

Heb dat tijdens een stage gehad, daar ging het ook over documenteren van gegevens. Zitten de gegevens eenmaal in het systeem dan kun je bijna alles thuis doen, je hebt dan alle informatie die je nodig hebt.

En als klanten dan in instanties ook zichzelf kunnen helpen via schermen en toetsen, dan is het allemaal beter

Of zou het slechter zijn Zoals back to the future II een beetje, een cafe zonder personeel. Dat alles vanzelf gaat. Kan het personeel zelf ook meedrinken. Ik denk dan aan een wereld die effectief is.

Haal je 10 mensen weg uit achter de balie, dan kun je die 10 mensen weer laten invallen elders, en zo verschuif je steeds het werk, totdat er weinig werk overblijft. Er blijft wel werk over, maar het is dan gewoon effectiever wellicht. Door steeds overbodig werk weg te halen, maak je het leven makkelijker en overzichtelijker. Geldt ook voor bureaucratie

Maar wat typ ik nu Ik zit hier een heel verhaal op te hangen maar ik voelde me gedwongen omdat het over werken gaat en over snel werken en dan denk ik vanzelf aan effectief werk. Dus ook rustig kunnen werken en ongestoord kunnen werken.
  donderdag 16 februari 2006 @ 16:00:18 #47
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35154939
thuiswerken kan wel maar alleen als je op jezelf woont. heb het een weekje gedaan maar dan denken je ouders dat je uit je neus aan het eten bent en beginnen ze te zeiken of je boodschappen wil doen / de hond uit wil laten e.d.

zit het liefst op kantoor terwijl iedereen weg is en telefoon op nachtstand staat
stay frosty
pi_35154988
brengt mij op een idee....wat is betrouwbaar thuiswerk? Er zit veel kaf onder het koren namelijk :S
  donderdag 16 februari 2006 @ 16:02:44 #49
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35155027
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 16:01 schreef Analyzing_Barb het volgende:
brengt mij op een idee....wat is betrouwbaar thuiswerk? Er zit veel kaf onder het koren namelijk :S
geen idee.. heb even me eigen bedrijfje gehad. maar daar ben ik mee gestopt omdat ik toen ook nog studeerde
stay frosty
pi_35155102
ok deed je dat via de pc dan?
  donderdag 16 februari 2006 @ 16:20:07 #51
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35155622
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 16:05 schreef Analyzing_Barb het volgende:
ok deed je dat via de pc dan?
eigen webdisign bedrijf... liep wel erg goed thuis een beetje disignen, daarna naar klanten tioe en presenteren enzo
stay frosty
pi_35155813
leuk joh mijn vriend heeft veel kennis van computers en het is een grote hobby van hem (sleutelen maar ook andere problemen met inet bijvoorbeeld) hij zou er graag z'n beroep van maken...helaas weet hij niet waar hij moet beginnen. Ik denk dat er te veel mensen zijn die hetzelfde kunnen
  donderdag 16 februari 2006 @ 16:26:49 #53
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35155877
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 13:07 schreef nokwanda het volgende:
Leuk

Ben je al langs geweest en was het wat?
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  donderdag 16 februari 2006 @ 16:40:48 #54
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35156362
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 16:25 schreef Analyzing_Barb het volgende:
leuk joh mijn vriend heeft veel kennis van computers en het is een grote hobby van hem (sleutelen maar ook andere problemen met inet bijvoorbeeld) hij zou er graag z'n beroep van maken...helaas weet hij niet waar hij moet beginnen. Ik denk dat er te veel mensen zijn die hetzelfde kunnen
idd dat is wel zo. zeker ook als je er geen diplomas voor hebt is het haast onmogelijk.
opleidingen en trainingen die hij dan zou moeten gaan volgen zijn b.v MSCE (Microsoft Certified Systems Engineer) dat is voor bv beheren van servers of CCNA (Cisco Certified Network Associate) het configurenen en implementeren van switches

zodra hij een van die diplomas heeft kan hij wel ergens gaan werken
stay frosty
  donderdag 16 februari 2006 @ 16:41:51 #55
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_35156398

Ben wel benieuwd wat voor "types" er hier rondhangen.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  donderdag 16 februari 2006 @ 16:44:19 #56
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35156488
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 16:41 schreef Zhenar het volgende:

we zijn heel eng en raar
stay frosty
  donderdag 16 februari 2006 @ 16:46:10 #57
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_35156553
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 16:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

we zijn heel eng en raar
Tof!
pi_35156722
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 16:46 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Tof!
Booooooooo
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 16 februari 2006 @ 16:51:26 #59
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_35156734
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 16:51 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Booooooooo
Kssst!
pi_35156760
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 16:26 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Leuk

Ben je al langs geweest en was het wat?
Nee, de dame in kwestie vroeg of ik morgen om 11 uur kon komen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 16 februari 2006 @ 16:52:55 #61
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35156792
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 16:51 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Kssst!
kijk je weet iig al prima hoe je met nokje om moet gaan
stay frosty
pi_35156796
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 16:51 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Kssst!
Ik ben door de wol geverfd en heb geen haar maar staalwol op mijn tanden. Dus van een kssst en een zweepje schrik ik niet hoor
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35156827
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 16:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

Ja.... laat jij mensen in de waan dat het helpt
Dat moet je niet doen. Da's zielig.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 16 februari 2006 @ 16:55:30 #64
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_35156890
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 16:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

donderdag 16 februari 2006 @ 16:55:37 #65
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35156895
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 16:54 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ja.... laat jij mensen in de waan dat het helpt
Dat moet je niet doen. Da's zielig.
jawel!! das toch humor
stay frosty
  donderdag 16 februari 2006 @ 16:56:41 #66
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_35156932
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 16:53 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik ben door de wol geverfd en heb geen haar maar staalwol op mijn tanden. Dus van een kssst en een zweepje schrik ik niet hoor
Grrr Pas op, of ik leg een enge tarotkaart op je!

Werkt dat wel?
pi_35157010
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 16:56 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Grrr Pas op, of ik leg een enge tarotkaart op je!

Werkt dat wel?
bibber, help, niet doen, het gaat net weer een beetje goed met me. Ik ben de laatste tijd braaf geweest en nu doet mijn karma weer lief tegen me. Dus geen enge kaarten alsjeblieft.

Nou ja....... ff serineus. Werkt het?
Ik denk echt dat als je iets doet met echt de intentie om iemand te schaden het werkelijk zou kunnen helpen.
Maar dan roep je over jezelf ook wel wat af. Tenminste... dat is hoe ik het zie.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 16 februari 2006 @ 17:00:34 #68
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_35157095
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 16:58 schreef nokwanda het volgende:

[..]
Ik denk echt dat als je iets doet met echt de intentie om iemand te schaden het werkelijk zou kunnen helpen.
Maar dan roep je over jezelf ook wel wat af. Tenminste... dat is hoe ik het zie.
Tja, that's karma eh?

Ik kijk wel uit natuurlijk.
pi_35157271
Maar het is ook niet leuk om mensen bewust kwaad te wensen. Hoewel ik er wel eens genoegen in heb gehad, als ik heel eerlijk ben. Maar heb er evengoed ook wel eens echt spijt van gehad.

Maar soms, als je echt hevig gekwetst bent vliegt er soms zoiets uit. Niet echt netjes.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 16 februari 2006 @ 17:07:32 #70
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_35157380
Daar heb je gelijk in.
  donderdag 16 februari 2006 @ 17:07:50 #71
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35157392
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:04 schreef nokwanda het volgende:
Maar het is ook niet leuk om mensen bewust kwaad te wensen. Hoewel ik er wel eens genoegen in heb gehad, als ik heel eerlijk ben. Maar heb er evengoed ook wel eens echt spijt van gehad.

Maar soms, als je echt hevig gekwetst bent vliegt er soms zoiets uit. Niet echt netjes.
heb ik ook hoor en moet je eens zien hoe lief ik ben
stay frosty
  donderdag 16 februari 2006 @ 17:24:10 #72
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35158142
Nokwanda, ik heb zoveel slechts gedaan qua woorden. En ik heb mezelf vergeven. Ik heb een schoon geweten omdat ik het mezelf heb vergeven. Als anderen me niet vergeven komt dat ook naar voren, maar dan nog. Als anderen je niet vergeven dan blijven anderen jou achtervolgen met fouten die je gemaakt hebt. Zo kom je nooit met een schoon geweten te zitten. Dan kun je je eigen geweten opschonen wat je wilt, als anderen je blijven achtervolgen dan schiet het nog niet op.

Mensen die anderen niet vergeven, ik snap dat niet. Ook mensen die anderen aanpakken op persoonlijk gebied altijd. Mensen die oude koeien uit de sloot halen en persoonlijke kwesties steeds in leven roepen en ga zo door.

Ik heb dus echt een hekel aan persoonlijke conflicten van welke aard dan ook. En mensen kunnen elkaar het leven onderling zuur maken. Geloof dat maar. Ze kunnen elkaar het leven zuur maken.

The memory remains....maar ik wil niet dat de herinnering blijft bestaan. Ik wil het verleden wissen. Ik wil los staan van het verleden.
pi_35158485
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Nokwanda, ik heb zoveel slechts gedaan qua woorden. En ik heb mezelf vergeven. Ik heb een schoon geweten omdat ik het mezelf heb vergeven. Als anderen me niet vergeven komt dat ook naar voren, maar dan nog. Als anderen je niet vergeven dan blijven anderen jou achtervolgen met fouten die je gemaakt hebt. Zo kom je nooit met een schoon geweten te zitten. Dan kun je je eigen geweten opschonen wat je wilt, als anderen je blijven achtervolgen dan schiet het nog niet op.

Mensen die anderen niet vergeven, ik snap dat niet. Ook mensen die anderen aanpakken op persoonlijk gebied altijd. Mensen die oude koeien uit de sloot halen en persoonlijke kwesties steeds in leven roepen en ga zo door.

Ik heb dus echt een hekel aan persoonlijke conflicten van welke aard dan ook. En mensen kunnen elkaar het leven onderling zuur maken. Geloof dat maar. Ze kunnen elkaar het leven zuur maken.

The memory remains....maar ik wil niet dat de herinnering blijft bestaan. Ik wil het verleden wissen. Ik wil los staan van het verleden.
Ik ook, met woorden en gedachten.

Maar om jezelf te vergeven moet je wel eerst van doordrongen zijn van wat je gedaan hebt.
Ik heb wel eens iemand iets toegewenst. Heel erg specifiek en om heel specifieke redenen. Twee maal zelfs. En beide keren is het specifiek zo gebeurd.
Van een keer heb ik echt spijt.
En vergeven..... ja.... is goed voor de ander maar vooral voor jezelf. Zodat je verder kunt. Soms moet de ander daar ook iets voor doen. Een besef tonen, een erkenning van iets fouts naar jou toe te hebben gedaan voor je kunt vergeven. Niet altijd hoor. Maar soms werkt dat wel zo.

Er is iets uit evenwicht en dat moet hersteld worden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35158575
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 16:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

we zijn heel eng en raar
En zweverig, en gestoord, en gek, en psychotisch en soms skeptisch. Maar vooral: gezellig
  donderdag 16 februari 2006 @ 17:37:17 #75
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35158657
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:34 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

En zweverig, en gestoord, en gek, en psychotisch en soms skeptisch. Maar vooral: gezellig
lieverd ik ben ook nog compleet gestoord. mag die ook in het rijtje?
stay frosty
pi_35158781
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

lieverd ik ben ook nog compleet gestoord. mag die ook in het rijtje?
Oh.....ik dacht alleen bepaalde delen bij jou
  donderdag 16 februari 2006 @ 17:42:29 #77
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35158858
JEEEEEEEEEEEEEJ pizza is besteld.... het tofste aan overwerken is de rust en de gratis pizza en drinken van de zaak
stay frosty
pi_35159018
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
JEEEEEEEEEEEEEJ pizza is besteld.... het tofste aan overwerken is de rust en de gratis pizza en drinken van de zaak
Oooooooh. En al die vrouwen maar denken dat hun man als hij overwerkt ondertussen in bed ligt met 1 of andere del terwijl jullie gewoon lekker zitten te relaxen op het werk! Wij vrouwen moeten gewoon wat minder vaak koken en pizza bestellen! Dat is het!
Niet dat mijn vriend ooit overwerkt ik probeer me slechts te verplaatsten in het sterotype plaatje wat de maatschappij altijd denkt bij 'overwerken'.

Volgens mij ben ik maar wat aan het kletsen, maar ja. Ik voel me dan ook best wel dronken. Dat krijg je van al dat vruchtwater
  donderdag 16 februari 2006 @ 17:51:15 #79
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35159163
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:47 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Oooooooh. En al die vrouwen maar denken dat hun man als hij overwerkt ondertussen in bed ligt met 1 of andere del terwijl jullie gewoon lekker zitten te relaxen op het werk! Wij vrouwen moeten gewoon wat minder vaak koken en pizza bestellen! Dat is het!
Niet dat mijn vriend ooit overwerkt ik probeer me slechts te verplaatsten in het sterotype plaatje wat de maatschappij altijd denkt bij 'overwerken'.

Volgens mij ben ik maar wat aan het kletsen, maar ja. Ik voel me dan ook best wel dronken. Dat krijg je van al dat vruchtwater
eh HEET de ze was ohhhhh jongens dat willen jullie niet geloven
het kwijl liep me bijna uit mijn mond.
nadat ik der vanuit elke hoek bekeken heb besloot ik mijn tanden er maar in te zetten..
en na die tijd voel je je zooo voldaan.. en schuldig dat je dat nooit bij je vrouw hebt!
stay frosty
pi_35159282
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

eh HEET de ze was ohhhhh jongens dat willen jullie niet geloven
het kwijl liep me bijna uit mijn mond.
nadat ik der vanuit elke hoek bekeken heb besloot ik mijn tanden er maar in te zetten..
en na die tijd voel je je zooo voldaan.. en schuldig dat je dat nooit bij je vrouw hebt!
En zij smolt gewoon in je handen zeker. Die lekkere zilte smaak toen je zachtjes je tanden in haar zette........... smaakt immer naar meer. Zachtjes nam je de punt in je mond en beet er eerst zachtjes in.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 16 februari 2006 @ 17:56:10 #81
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35159354
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:54 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En zij smolt gewoon in je handen zeker. Die lekkere zilte smaak toen je zachtjes je tanden in haar zette........... smaakt immer naar meer. Zachtjes nam je de punt in je mond en beet er eerst zachtjes in.
you said it girl ...mmmm krijg zin
stay frosty
  donderdag 16 februari 2006 @ 17:56:21 #82
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35159358
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 16:41 schreef Zhenar het volgende:

Jouw geloof, wat doe je
Friends don't let friends remain beardless...
  donderdag 16 februari 2006 @ 17:56:46 #83
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_35159380
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:56 schreef Dizer het volgende:

[..]

Jouw geloof, wat doe je
Mag ik mijn horizon verbreden of niet soms?!
[edit:] bovendien gaat het er hier best kinky aan toe, net als in showchat
pi_35159420
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:54 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Waar had ie het nou over
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:00:28 #85
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35159509
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:57 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Waar had ie het nou over
pizza ..... en andere lekker dingen
stay frosty
pi_35159516
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:57 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Waar had ie het nou over
Een mooie Italiaanse dame. Ik geloof dat ze Pizza heet
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35159542
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:56 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Kinky, huh !!! bukkuh
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:01:38 #88
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35159544
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:56 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Hebben ze hier ook dikke tietuh en amstel bier?
pi_35159560
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:01 schreef Dizer het volgende:

[..]

Hebben ze hier ook dikke tietuh?
not me
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:03:35 #90
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35159603
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:01 schreef Dizer het volgende:

[..]

Hebben ze hier ook dikke tietuh en amstel bier?
voor een man wel
stay frosty
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:04:58 #91
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35159640
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

voor een man wel
Hmm... matig
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:07:20 #92
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35159709
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:04 schreef Dizer het volgende:

[..]

Hmm... matig
ja sorry kan er niets aan doen
stay frosty
pi_35159774
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

voor een man wel
geen tieten. Alleen maar een vetloos wasbordje daar. 6-pack. En binnenkort voor iedereen te aanschouwen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35159791
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:04 schreef Dizer het volgende:

[..]

Hmm... matig
Angelique fan?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:10:43 #95
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35159827
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:09 schreef nokwanda het volgende:

[..]

geen tieten. Alleen maar een vetloos wasbordje daar. 6-pack. En binnenkort voor iedereen te aanschouwen
ey ey ik heb ook tieten
stay frosty
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:10:47 #96
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35159831
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ja sorry kan er niets aan doen
Geeft niet, het is je vergeven
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:11:21 #97
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35159846
quote:

[..]

Angelique fan?
Nou jah.. fan.. eerder verliefd Eindelijk een goede Nederlandse zangeres
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:12:15 #98
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35159866
quote:

[..]

Vrouwen met 6-pack Er moet wat vet zijn hoor
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:14:52 #99
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35159945
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:12 schreef Dizer het volgende:

[..]

Vrouwen met 6-pack Er moet wat vet zijn hoor
sinds wanneer heb ik een poesje!?!?!??!!? WTF IK HEB EEN PIEMEL HOOR!
stay frosty
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:15:53 #100
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35159976
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

sinds wanneer heb ik een poesje!?!?!??!!? WTF IK HEB EEN PIEMEL HOOR!
Ik quote toch ook van nokwanda
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:18:01 #101
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_35160035
Wauw, de slowchat van TRU is gewoon tof!
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:18:03 #102
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_35160036
Geestig topic.

Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:18:20 #103
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35160054
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:15 schreef Dizer het volgende:

[..]

owwwww.....

OOPS
stay frosty
pi_35160157
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:15 schreef Dizer het volgende:

[..]

hmm.... ik heb geen piemel. Maar veel tiet ook niet. Helaas ik zal je moeten teleurstellen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:22:13 #105
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35160162
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:18 schreef Bupatih het volgende:
Geestig topic.

Haha! Wat zeg je dat geestig
pi_35160167
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:18 schreef Bupatih het volgende:
Geestig topic.

en soms serieus
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:22:32 #107
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35160171
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:21 schreef nokwanda het volgende:

[..]

hmm.... ik heb geen piemel. Maar veel tiet ook niet. Helaas ik zal je moeten teleurstellen.

Kwam Christine niet hier?
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:23:13 #108
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_35160192
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:21 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Maar wel een schacht waarin Indiana Jones nog verdwaald zou raken?
pi_35160200
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:22 schreef Dizer het volgende:

[..]

Kwam Christine niet hier?
Welke Christine? Le Duc? Nee, niet voor zover ik weet.
Ik ben het iig niet.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:23:55 #110
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35160211
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:23 schreef Zhenar het volgende:

[..]

stay frosty
pi_35160216
quote:

[..]

Als je mijn dikke darm bedoeld.... ja
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:24:48 #112
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35160248
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:18 schreef Zhenar het volgende:
Wauw, de slowchat van TRU is gewoon tof!
Truth is gewoon tof. Helemaal geen wazigheid en gekke mensen

En hier komt de waarheid tot stand. Je moet niet in wetenschap en filosofie zijn. Hier komen de theorieën naar voren over alles.

Hier leer je in de toekomst te kijken en nog meer.

Dit is het ultieme sub-forum van fok

donderdag 16 februari 2006 @ 18:25:12 #113
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35160262
quote:

[..]

Die heeft er maar 1 persoon op FOK, en dat ben jij ( )
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:25:56 #114
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_35160292
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:25 schreef Dizer het volgende:

[..]

Die heeft er maar 1 persoon op FOK, en dat ben jij ( )
WTF?!

( )
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:25:57 #115
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35160294
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:24 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Truth is gewoon tof. Helemaal geen wazigheid en gekke mensen

En hier komt de waarheid tot stand. Je moet niet in wetenschap en filosofie zijn. Hier komen de theorieën naar voren over alles.

Hier leer je in de toekomst te kijken en nog meer.

Dit is het ultieme sub-forum van fok

Kijk, ik ben Christelijk he. En ik geloof niet in de evolutietheorie. Ben ik hier dan fout of goed?
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:26:21 #116
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_35160311
quote:

[..]

Kijk, ik ben Christelijk he. En ik geloof niet in de evolutietheorie. Ben ik hier dan fout of goed?
Dan ben je sowieso fout, Dizzle.
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:26:39 #117
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35160315
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:25 schreef Zhenar het volgende:

[..]

WTF?!

( )
Waarom verbaast dat je? Die heb ik zelf nog bij jou aangemaakt
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:27:05 #118
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_35160330
quote:

[..]

Jij zal eeuwig branden in de hel!
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:27:16 #119
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_35160335
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:26 schreef Dizer het volgende:

[..]

Waarom verbaast dat je? Die heb ik zelf nog bij jou aangemaakt
OMG... You sick... bastard.
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:27:20 #120
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35160340
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:26 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Dan ben je sowieso fout, Dizzle.
Tief op. Ik ga het hier niet met je daarover hebben.
Dat komt zaterdag wel na een paar biertjes
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:27:42 #121
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35160359
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:27 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Jij zal eeuwig branden in de hel!
Waarom?
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:28:22 #122
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_35160383
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:27 schreef Dizer het volgende:

[..]

Tief op. Ik ga het hier niet met je daarover hebben.
Dat komt zaterdag wel na een paar biertjes
bier ik bedoel bier
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:29:32 #123
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_35160416
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:27 schreef Dizer het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat je niet leeft zoals de Bupatihanen!
pi_35160424
Kan ik hier een recept voor space-cake krijgen? .
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:29:47 #125
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_35160429
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:29 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Omdat je niet leeft zoals de Bupatihanen!
Dat geldt trouwens voor jullie allemaal!
pi_35160432
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:28 schreef Zhenar het volgende:

[..]

bier ik bedoel bier
wijn

Ja, ik kan niet achterblijven dan he
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_35160473
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:29 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Dat geldt trouwens voor jullie allemaal!
Waat

Bupa
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:31:05 #128
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35160479
dus...
stay frosty
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:31:38 #129
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35160496
Damn.. wat een SC invasie opeens
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:31:45 #130
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_35160503
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dus...
Hebben we nu jullie topic gekaapt?
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:32:05 #131
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35160517
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dus...
Wie ben jij? Wat doe jij hier?

Oeps... ik dacht even dat ik in SC was
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:32:41 #132
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_35160537
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:32 schreef Dizer het volgende:

[..]

Wie ben jij? Wat doe jij hier?

Oeps... ik dacht even dat ik in SC was
!

Maar hup, wegwezen, kinders!
We moeten die wazige, niet-serieuze meneren en mevrouwen maar weer eens met rust laten!
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:33:43 #133
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35160570
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:32 schreef Bupatih het volgende:

[..]

!

We moeten die wazige, niet-serieuze meneren en mevrouwen maar weer eens met rust laten!
ik ben nog geen meneer
stay frosty
pi_35160584
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:32 schreef Bupatih het volgende:

[..]

!

hoe hoe bedoel bedoel je je wazig wazig ??
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:34:19 #135
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35160587
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ik ben nog geen meneer
Echt wel. Je bent van 1984
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:34:31 #136
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35160596
Ey, jullie zijn best tof
pi_35160627
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:34 schreef Dizer het volgende:

[..]

Echt wel. Je bent van 1984
1984 was een goed jaar .
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:35:56 #138
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35160649
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:34 schreef nokwanda het volgende:

[..]

hoe hoe bedoel bedoel je je wazig wazig ??
nok ik heb het gevoel dat ze ons aan het dissen waren ze vinden ons niet lief ze vinden ons raar
stay frosty
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:36:15 #139
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35160659
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:35 schreef mark_03 het volgende:

[..]

1984 was een goed jaar .
stay frosty
pi_35160685
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

nok ik heb het gevoel dat ze ons aan het dissen waren ze vinden ons niet lief ze vinden ons raar
quote:
Ey, jullie zijn best tof
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:37:07 #141
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35160686
quote:

[..]

quote:
Ey, jullie zijn best tof
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:37:24 #142
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35160694
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:37 schreef mark_03 het volgende:

[..]

[..]
Niet weer he
pi_35160695
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:37 schreef Dizer het volgende:

[..]

[..]
NEEEEE

Niet weer .
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:37:40 #144
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35160704
jullie zijn ook lief
stay frosty
pi_35160713
Muwhahaha, dit is echt TE eng Dizer .
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:37:55 #146
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35160715
quote:

[..]

Niet weer he
quote:

[..]

NEEEEE

Niet weer .
Dit is echt te eng weeg !
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:38:12 #147
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35160721
wtf 2ling ofzo?
stay frosty
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:38:21 #148
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35160728
quote:
Muwhahaha, dit is echt TE eng Dizer .
quote:
Dit is echt te eng weeg !
!
pi_35160741
Dit bewaren we voor de awards .
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:38:52 #150
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35160750
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:38 schreef mark_03 het volgende:
Dit bewaren we voor de awards .
Echt wel
pi_35160751
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:38 schreef Dizer het volgende:

[..]

[..]

!
.
pi_35160763
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wtf 2ling ofzo?
Whaha, dit was al de tweede keer dat dit gebeurde .
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:39:28 #153
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35160769
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:38 schreef mark_03 het volgende:

[..]

.
Heb je die ander nog gebookmarked? Het was iets van 2 a 3 topics terug toch?
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:39:59 #154
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_35160785
Wat een TRU-gebeuren was dat net tussen Mark en Dizer.
pi_35160807
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:39 schreef Dizer het volgende:

[..]

Heb je die ander nog gebookmarked? Het was iets van 2 a 3 topics terug toch?
Ik ga 'm nu ff opzoeken...

De Carlo en Irene award voor het meest onafscheidelijke duo is voor ons .
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:42:45 #156
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35160873
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:39 schreef Bupatih het volgende:
Wat een TRU-gebeuren was dat net tussen Mark en Dizer.
Dat is dus de tweede keer al
pi_35160964
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:42 schreef Dizer het volgende:

[..]

Dat is dus de tweede keer al
Kan het nergens weer vinden . Ook geen idee meer wanneer het was en waarover het toen ging .
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:47:51 #158
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35161031
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:45 schreef mark_03 het volgende:

[..]

Kan het nergens weer vinden . Ook geen idee meer wanneer het was en waarover het toen ging .
Nee dat probeer ik ook dus weer te bedenken waar het over ging. Was het over Lieke van Lexmond? Of iets van muziek?
pi_35161064
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:47 schreef Dizer het volgende:

[..]

Nee dat probeer ik ook dus weer te bedenken waar het over ging. Was het over Lieke van Lexmond? Of iets van muziek?
Was dat niet hetzelfde topic waarin we het over kleine Dizer hadden?
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:50:41 #160
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35161126
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:48 schreef mark_03 het volgende:

[..]

Was dat niet hetzelfde topic waarin we het over kleine Dizer hadden?
Ooh.. als dat zo is, dan was het iets van 2 a 3 topics geleden? Damn dat jij het nog weet van mijn kleine Dizer
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:51:42 #161
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_35161161
Dit kan ook in ShowChat!
De TRU'ers snappen hier toch niks van.
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:55:49 #162
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35161323
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:51 schreef Bupatih het volgende:
Dit kan ook in ShowChat!
De TRU'ers snappen hier toch niks van.
Hmm je hebt gelijk
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:04:23 #163
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35161680
mir nok os barb dreamy coz oompje....iemand?
stay frosty
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:05:06 #164
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35161708
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Bar kik la ton zimiak vor dar, sa?
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:06:09 #165
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_35161737
Najprzyjemniejszy sposób kupowania i sprzedawania w Sieci!
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:07:05 #166
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35161780
sorry me pools is niet echt relaxed
stay frosty
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:07:40 #167
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35161798
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:06 schreef Bupatih het volgende:
Najprzyjemniejszy sposób kupowania i sprzedawania w Sieci!
Ziebornof tjorno parti kwandos, ciquo lat tel niepasta, ecko morgo la cinea ce lonto loco:

"SpongRoberto Square-Pantalone"

donderdag 16 februari 2006 @ 19:09:58 #168
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35161890
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:07 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ziebornof tjorno parti kwandos, ciquo lat tel niepasta, ecko morgo la cinea ce lonto loco:

"SpongRoberto Square-Pantalone"

sponsbob is idd stoer ja
stay frosty
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:12:16 #169
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35161976
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

sponsbob is idd stoer ja
Dat is een zinnetje uit de film Fun with Dick and Jane. Geweldige comedy
pi_35161987
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
u riep?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:13:20 #171
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35162005
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:12 schreef Dizer het volgende:

[..]

Dat is een zinnetje uit de film Fun with Dick and Jane. Geweldige comedy
i know heb hem gister met me vriendin gezien
stay frosty
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:13:36 #172
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35162015
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:12 schreef nokwanda het volgende:

[..]

u riep?
stay frosty
pi_35162082
quote:

[..]

Maybe. Maar volgens mij houden ze gewoon een virtuele kroegentocht
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:16:11 #174
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35162113
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

i know heb hem gister met me vriendin gezien
Moest je ook niet zo lachen omdat jochie
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:16:22 #175
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35162116
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:15 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Maybe. Maar volgens mij houden ze gewoon een virtuele kroegentocht
Nou zeg...
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:17:05 #176
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35162156
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:16 schreef Dizer het volgende:

[..]

Moest je ook niet zo lachen omdat jochie
ja hij was erg leuk vooral als die agenten naar dat huis opbellen en hij neemt op met Hola
stay frosty
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:18:07 #177
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35162199
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ja hij was erg leuk vooral als die agenten naar dat huis opbellen en hij neemt op met Hola
Met Ola inderdaad
pi_35162212
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:50 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ooh.. als dat zo is, dan was het iets van 2 a 3 topics geleden? Damn dat jij het nog weet van mijn kleine Dizer
Kijk.... hier wordt het weer interessant.

Trouwens... weet je dat het in de WFL slowchat ook altijd heeeel erg gezellig is. En best wel kinky

Nee, ik jaag je niet weg joh. Blijf gezellig
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35162247
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:16 schreef Dizer het volgende:

[..]

Nou zeg...
De rest van de bups bedoel ik
Die leken wat verdwaald en dachten in een andere slowchat te zitten
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:20:11 #180
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35162280
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:18 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Kijk.... hier wordt het weer interessant.

Trouwens... weet je dat het in de WFL slowchat ook altijd heeeel erg gezellig is. En best wel kinky

Nee, ik jaag je niet weg joh. Blijf gezellig
Als ik weg moet, moet je gewoon eerlijk zijn. Anders blijf ik hangen en dan ga je nog aan mij hechten ook.

En trouwens, de enige serieuze vraag die ik heb gesteld is niet eens beantwoord
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:21:27 #181
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_35162335
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:19 schreef nokwanda het volgende:

[..]

De rest van de Bups bedoel ik
U riep?
pi_35162404
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:21 schreef Bupatih het volgende:

[..]

U riep?
Jaaaa ik dacht eraan toen ik op de invoerknop drukte
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:24:09 #183
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_35162440
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:23 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Jaaaa ik dacht eraan toen ik op de invoerknop drukte
Wie denkt er nou niet aan mij als ze op de invoerknop drukken?
pi_35162443
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:20 schreef Dizer het volgende:

[..]

Als ik weg moet, moet je gewoon eerlijk zijn. Anders blijf ik hangen en dan ga je nog aan mij hechten ook.

En trouwens, de enige serieuze vraag die ik heb gesteld is niet eens beantwoord
euihhh, sorry.... kun je de vraag nog een keer herhalen? Denk dat ik eroverheen heb gelezen.

En welnee, niet weggaan. Welkom hoor.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:27:19 #185
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35162573
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:24 schreef nokwanda het volgende:

[..]

euihhh, sorry.... kun je de vraag nog een keer herhalen? Denk dat ik eroverheen heb gelezen.

En welnee, niet weggaan. Welkom hoor.
quote:

[..]

pi_35162622
Hé nog meer kinders ?

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:29:04 #187
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35162662
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:28 schreef Mirage het volgende:
Hé nog meer kinders ?

Ik had je vader kunnen zijn
pi_35162816
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:29 schreef Dizer het volgende:

[..]

Kinky hoor
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:33:00 #189
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35162827
Ik ga der weer vandoor Ik ga tv'en
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:33:02 #190
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_35162831
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:29 schreef Dizer het volgende:

[..]

?
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:33:31 #191
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35162860
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:33 schreef Bupatih het volgende:

[..]

?
Mij zomaar kinders noemen
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:35:24 #192
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_35162950
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:33 schreef Dizer het volgende:

[..]

Mij zomaar kinders noemen
Ze is ouder dan jij.
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:35:38 #193
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_35162969
Toch, Mirage?
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:36:08 #194
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35162990
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:35 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Ze is ouder dan jij.
Dude.. snap de grap een keer Humorloos user
pi_35162997
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:35 schreef Bupatih het volgende:
Toch, Mirage?

Wel 2 jaar !
Sir Winston Churchill
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:37:47 #196
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35163060
EY DE EERSTE BESTE DIE NIET LIEF DOET TEGEN MIR KRIJGT MET MIJ EN O.S. TE MAKEN JAH!!!!

ey lieve mir
stay frosty
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:37:50 #197
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35163064
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:36 schreef Mirage het volgende:

[..]

Wel 2 jaar !
Ik kon het niet laten

Heb je avatar aangepast en verbeterd. En tegelijk 10x verkleind
Wel naar jouw Fok-gedeelte uploaden he

pi_35163083
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:36 schreef Mirage het volgende:

[..]

Wel 2 jaar !
2 jaar ouder dan Dizer? .
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:38:13 #199
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35163086
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
EY DE EERSTE BESTE DIE NIET LIEF DOET TEGEN MIR KRIJGT MET MIJ EN O.S. TE MAKEN JAH!!!!

ey lieve mir
Check eens hierboven
pi_35163098
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:27 schreef Dizer het volgende:

[..]

[..]
aha.... die vraag ja. Was een lastige. Nou ja... eigenlijk ook niet.
Die vraag staat namelijk los van truth en kan onderdeel zijn van een discussie. Als in een visie die jij als user in een topic brengt.

Zolang jijzelf anderen respecteert in het hebben van een andere visie of een ander geloof zit je hier goed. Nou ja..... het kan best voorkomen dat er op een vervelende manier gediscussieerd wordt hoor. Maar dat heeft niks te maken met jouw vraag.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:39:33 #201
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35163144
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:38 schreef nokwanda het volgende:

[..]

aha.... die vraag ja. Was een lastige. Nou ja... eigenlijk ook niet.
Die vraag staat namelijk los van truth en kan onderdeel zijn van een discussie. Als in een visie die jij als user in een topic brengt.

Zolang jijzelf anderen respecteert in het hebben van een andere visie of een ander geloof zit je hier goed. Nou ja..... het kan best voorkomen dat er op een vervelende manier gediscussieerd wordt hoor. Maar dat heeft niks te maken met jouw vraag.
Ok Ik ga hier vanavond rustig voor zitten
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:40:22 #202
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35163174
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:38 schreef Dizer het volgende:

[..]

Check eens hierboven
ja maar mir is mijn (eigenlijk O.S.) schatje en ben nogal protective .... zeker als ze binnenkort een beebje krijgt
stay frosty
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:40:45 #203
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35163195
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ja maar mir is mijn (eigenlijk O.S.) schatje en ben nogal protective .... zeker als ze binnenkort een beebje krijgt
Aaah
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:41:09 #204
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35163217
Maar nu ga ik echt naar de TV.. hij wordt jaloers

donderdag 16 februari 2006 @ 19:41:10 #205
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_35163218
quote:

ey lieve mir
Mirage is tof.
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:42:49 #206
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35163285
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:41 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Mirage is tof.
stay frosty
pi_35163294
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:37 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ik kon het niet laten

Heb je avatar aangepast en verbeterd. En tegelijk 10x verkleind
Wel naar jouw Fok-gedeelte uploaden he

[afbeelding]
Wauw, wat een verschil !
Dank je wel

* Mirage pronkt met verbeterde avatar

Sir Winston Churchill
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:43:09 #208
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35163301
Mirage is okey !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_35163328
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:41 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Mirage is tof.
Jij nu ook
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35163334
quote:

ey lieve mir
ik voel mij geborgen

Sir Winston Churchill
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:43:56 #211
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35163339
waar is O.S mir?
stay frosty
pi_35163360
Sir Winston Churchill
pi_35163377
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:43 schreef Mirage het volgende:

[..]

Wauw, wat een verschil !
Dank je wel

* Mirage pronkt met verbeterde avatar

Wat is het verschil eigenlijk? Is het elfje niet gewoon uitgekleed nu? Of was ie altijd al bloot?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:44:52 #214
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35163394
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:44 schreef Mirage het volgende:
what is so funny ?
stay frosty
pi_35163403
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
waar is O.S mir?
1 keer raden....

waar hij meestal is.^
Sir Winston Churchill
pi_35163427
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:44 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Wat is het verschil eigenlijk? Is het elfje niet gewoon uitgekleed nu? Of was ie altijd al bloot?
je had ze naast elkaar moeten zien !

Ik zal zo even kijken of ik het kan showen
Sir Winston Churchill
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:45:55 #217
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_35163443
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:43 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Jij nu ook
Dat was ik zonder die opmerking (die overigens wel gemeend was ) toch ook wel?
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:46:23 #218
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35163467
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:45 schreef Mirage het volgende:

[..]

1 keer raden....

waar hij meestal is.^
op zn werk?
iin de shop?
op de bank?
bij zn vriendin?
stay frosty
pi_35163564
quote:

[..]

1 keer raden....

waar hij meestal is.^
centjes verdienen?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:49:14 #220
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35163584
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:48 schreef nokwanda het volgende:

[..]

centjes verdienen?
denk het
stay frosty
pi_35163628
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:45 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Dat was ik zonder die opmerking (die overigens wel gemeend was ) toch ook wel?
Daar kon ik nog niks over zeggen. Ik ken je verder nog niet. (okay.... toegeven... ik lurk best veel en je lijkt me best aardig) Maar je hebt met die opmerking wel een goeie beurt gemaakt
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35163642
jah
Sir Winston Churchill
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:53:15 #223
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35163768
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:50 schreef Mirage het volgende:
jah
*aait over mir* op voorhoofd

zal ik dan maar thee voor je maken en je een verhaaltje voorlezen enzo?

oew oew oew en mag ik ook nog even met brain spelen ?
dat mis ik eigenlijk best wel..... spelen met "andere" kinderen
stay frosty
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:54:51 #224
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_35163838
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:50 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Daar kon ik nog niks over zeggen. Ik ken je verder nog niet. (okay.... toegeven... ik lurk best veel en je lijkt me best aardig) Maar je hebt met die opmerking wel een goeie beurt gemaakt
Ik ben dan ook hartstikke aardig!
Vooral als je me beter leert kennen. !
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:54:54 #225
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35163840
quote:

[..]

je had ze naast elkaar moeten zien !

Ik zal zo even kijken of ik het kan showen
Volgens mij is deze elf duidelijker. Of zie ik dat verkeerd

De volgende elf was waziger
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:58:52 #226
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35164030
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:54 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Ik ben dan ook hartstikke aardig!
Vooral als je me beter leert kennen. !
bupje is idd best lief
stay frosty
pi_35164076
ik voel me een beetje verdwaald
  donderdag 16 februari 2006 @ 20:00:06 #228
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35164099
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:59 schreef vamperotica het volgende:
wrom dan?
stay frosty
pi_35164307
weeknie
pi_35164321
ik vroeg me al af wat er zo schuurde.....
  donderdag 16 februari 2006 @ 20:06:31 #231
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35164382
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:05 schreef vamperotica het volgende:
do i want to know? zo ja .. TELL ME
stay frosty
pi_35164411
staat bij jou onder je streepje hoor
pi_35164436
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:05 schreef vamperotica het volgende:
Wat heb je gedronken dan?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 16 februari 2006 @ 20:08:03 #234
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35164446
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:07 schreef vamperotica het volgende:
hahaha
stay frosty
pi_35164516
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:07 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Wat heb je gedronken dan?
niks vreemds....
Denk dat t zandmannetje de weg kwijt was....
pi_35164524
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:07 schreef vamperotica het volgende:
damn.... niet eens gezien

Barra... is dat je gister tegen je vriendin zei in die loveseat?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 16 februari 2006 @ 20:09:43 #237
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35164525
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:59 schreef vamperotica het volgende:
Lees mijn onder-titel.

Chaos leidt naar stabiliteit. En stabiliteit leidt naar chaos. En zo gaat dat proces door.

Verdwaling kan goed zijn af en toe.....je wordt er uiteindelijk alleen maar sterker van.

Tis maar mijn theorie. Maar zonder chaos en verdwaling kun je niet stabiel worden.

Als baby moet je ook huilen voor de hele wereld, je begrijpt er niets van. Als je ouder wordt leer je pas omgaan ermee.

Bang zijn tijdens een dwaalspoor is ook niet nodig en ongegrond. Ik denk dat iedereen wel eens verdwaald, dat kan de beste overkomen. Mens eigen. De hele wereld is verdwaald.

En het leidt allemaal naar stabiliteit Komt allemaal goed. Maar niet bang worden...want angst zorgt voor slechte dingen.
  donderdag 16 februari 2006 @ 20:10:34 #238
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35164558
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:09 schreef nokwanda het volgende:

[..]

damn.... niet eens gezien

Barra... is dat je gister tegen je vriendin zei in die loveseat?
nee dat zeg ik tegen mensen die geirriteerd of beledigt reageren op mijn posts

en ik weet dat er bij mijn vriendin geen zand in zat
stay frosty
pi_35164575
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:09 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Lees mijn onder-titel.

Chaos leidt naar stabiliteit. En stabiliteit leidt naar chaos. En zo gaat dat proces door.

Verdwaling kan goed zijn af en toe.....je wordt er uiteindelijk alleen maar sterker van.

Tis maar mijn theorie. Maar zonder chaos en verdwaling kun je niet stabiel worden.

Als baby moet je ook huilen voor de hele wereld, je begrijpt er niets van. Als je ouder wordt leer je pas omgaan ermee.

je hebt wederom gelijk!
  donderdag 16 februari 2006 @ 20:12:17 #240
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35164634
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:10 schreef vamperotica het volgende:

[..]

je hebt wederom gelijk!
Ik wilde bijna zeggen van..." Ik heb altijd gelijk".

Maar mijn broer zei me vandaag dat bescheidenheid een gezonde eigenschap is. Dus ik doe bescheiden nu...en zeg......"ik denk alleen maar na"

donderdag 16 februari 2006 @ 20:13:35 #241
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35164684
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:12 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Maar mijn broer zei me vandaag dat bescheidenheid een gezonde gave is. Dus ik doe bescheiden nu...en zeg......"ik denk alleen maar na"

dat moet je er niet bij zeggen anders telt het niet... maar je hebt wel vaak gelijk... netzoals ik

en ik heb geleerd mensen met een grote bek komen verder in het leven dan verlegen mensen
stay frosty
pi_35164689
quote:

[..]

Maar mijn broer zei me vandaag dat bescheidenheid een gezonde gave is. Dus ik doe bescheiden nu...en zeg......"ik denk alleen maar na"

Soms mag je dat best zeggen!
  donderdag 16 februari 2006 @ 20:14:51 #243
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35164741
We hebben Chinees besteld dus ik ga zo eten.......aan de computer

Ik ben vandaag weer wijzer geworden maar het valt na een nacht slapen weer in elkaar als een kaartenhuis.
  donderdag 16 februari 2006 @ 20:16:39 #244
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35164806
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:14 schreef Dromenvanger het volgende:
We hebben Chinees besteld dus ik ga zo eten.......aan de computer

Ik ben vandaag weer wijzer geworden maar het valt na een nacht slapen weer in elkaar als een kaartenhuis.
ik heb net me pizza op... ze hadden de verkeerde gebracht en het duurde allemaal lang..dus kregen we een grote bak ijs extra.. damn im getting fat!
haha nee keek gister in de spiegel en het bleek zwaaaaar mee te zallen... je moet niet naar je buik kijken als je zit
stay frosty
pi_35164881
quote:

[..]

Maar mijn broer zei me vandaag dat bescheidenheid een gezonde eigenschap is. Dus ik doe bescheiden nu...en zeg......"ik denk alleen maar na"

Je mag dat ook best zeggen als je dat ook echt vindt. Als je het maar niet erg vindt dat niet iedereen het daarmee eens is
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35164898
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ik heb net me pizza op... ze hadden de verkeerde gebracht en het duurde allemaal lang..dus kregen we een grote bak ijs extra.. damn im getting fat!
haha nee keek gister in de spiegel en het bleek zwaaaaar mee te zallen... je moet niet naar je buik kijken als je zit
oe... pizza
  donderdag 16 februari 2006 @ 20:20:07 #247
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35164935
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

dat moet je er niet bij zeggen anders telt het niet... maar je hebt wel vaak gelijk... netzoals ik

en ik heb geleerd mensen met een grote bek komen verder in het leven dan verlegen mensen
Het is niet eens een grote bek hebben, het is gewoon staan waar je voor staat in het leven. En ieder mens heeft recht om te staan waar ie voor staat. Als mensen je eigenwijs of arrogant gaan noemen omdat je een bepaalde mening hebt waar ze niet mee kunnen leven, dan ligt dat aan de zwakte van die mensen.

Die mensen kunnen misschien niet omgaan met mensen met een uitgesproken mening ook.

Ik vind mensen met een uitgesproken mening juist interessant, zeker als ze de spijker op de kop slaan.

De enige situatie waarin ik mensen niet waardeer die sterk zijn, is, wanneer ik zelf zwak ben en me zwak voel.

Misschien ligt daar het probleem, mensen die zich zwak voelen en zich aangevoelen ?
  donderdag 16 februari 2006 @ 20:21:21 #248
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35164979
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:19 schreef vamperotica het volgende:

[..]

oe... pizza
hapje?
stay frosty
pi_35164990
Nou... echt sterke mensen maken er geen misbruik van als jij je zwak voelt.

En echt sterke mensen hebben ook niet perse een grote bek of altijd een sterke mening.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 16 februari 2006 @ 20:23:54 #250
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35165073
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:18 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Je mag dat ook best zeggen als je dat ook echt vindt. Als je het maar niet erg vindt dat niet iedereen het daarmee eens is
Ik vind best dat ik de waarheid in pacht heb

Maar ik vind het onzin ook. Ik vind de waarheid een grote grap. Maar ik ben een loempia aan het eten nu, dus ik hou me ff koest.

Het gaat me om de fun van het gesprek. Het gaat me niet om gelijk hebben. Ik vind het gewoon boeiend als een gesprek op gang blijft.

Maar ik ga eten.

Ik heb vaak gelijk jah, maar dat komt gewoon door alles dat ik heb meegemaakt. Ik sta verbonden aan het geheel, ik heb een plug hier aan mijn hoofd en laat me voeden door alles. En dat wordt alleen maar erger. Er komt een tijd dat ik met gekke dingen ga komen, ik ben nog jong, tijd genoeg voor gekheid ten top.
pi_35165157
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

hapje?
  donderdag 16 februari 2006 @ 20:26:33 #252
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35165180
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:21 schreef nokwanda het volgende:
Nou... echt sterke mensen maken er geen misbruik van als jij je zwak voelt.

En echt sterke mensen hebben ook niet perse een grote bek of altijd een sterke mening.
Inderdaad, je zegt gewoon wat er in je opkomt. Spontaniteit is misschien sterk. En door spontaan te zijn, krijg je vanzelf een eigen manier van leven ook.

Ben je niet spontaan en hou je altijd rekening met anderen, dan ben je nooit jezelf.

Ik zie spontaan zijn dus ook in verbinding met, in hoeverre je bang bent om jezelf te laten zien. En ook schijt hebben wat anderen van je denken.
  donderdag 16 februari 2006 @ 20:28:46 #253
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35165254
Maar wees voorbereidt

Want ik ga nog connecten aan het geheel

Ik ben een digitaal wonder der natuur. Vooral digitaal

Zodra ik de tunnel heb gemaakt, ga ik echt werken. Ik heb nog werk te verzetten dus. En kan alles bepalen Alles dat goed is.

Want ik werk voor the bright-side. Niet voor de dark-side. Dus alles wat ik doe, is alleen maar goed. Geen enkele ethische vragen of mijn gedrag wel goed is. Want ik doe alleen maar goed.

I use the force
  donderdag 16 februari 2006 @ 20:28:52 #254
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35165257
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:25 schreef vamperotica het volgende:

[..]

*schuift pizza bij vamp naar binnen*
iemand anders nog?
stay frosty
  donderdag 16 februari 2006 @ 20:31:39 #255
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35165370
Die loempia daar komt geen eind aan
pi_35165552
ow..... jongens, wat doen jullie!

Zo'n heerlijk hete pizza....
En een loempia waar geen eind aan komt......
pi_35165686
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:36 schreef vamperotica het volgende:
ow..... jongens, wat doen jullie!

Zo'n heerlijk hete pizza....
En een loempia waar geen eind aan komt......
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 16 februari 2006 @ 20:41:50 #258
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35165748

Penny-lane staat op nu...van the beatles.

De loempia, van de chinees dus..heb ik moeten voeren aan de hond. Ik werd gek van die loempia........denk je dat je vol zit van het wreten, zit er nog 1/4 van de loempia op je bord.

Mijn hond wreet gelukkig alles, dus nooit wordt er wat weggegoooid.
  donderdag 16 februari 2006 @ 20:44:54 #259
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35165875
Wat vinden jullie

Zal ik een topic openen hier in the thruth? Over het geheel dan maar een keer? Over alziend oog. En dat iedereen het alziend oog heeft? Dat ieder mens een derde oog heeft naast de 2 echte ogen?

Ik heb de drang om te schrijven en te openen

Als het vandaag niet gebeurt, dan gebeurt het morgen wel.

Schijt eraan

Schijt aan bashers.
  donderdag 16 februari 2006 @ 20:46:51 #260
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35165961
Is er al een topic over Christenen? Hoe die tegenover de evolutie theorie kijken? Een soort van Adam & Eva vs Darwin?
  donderdag 16 februari 2006 @ 20:55:53 #261
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35166360
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:46 schreef Dizer het volgende:
Is er al een topic over Christenen? Hoe die tegenover de evolutie theorie kijken? Een soort van Adam & Eva vs Darwin?
misschien wel goed idee

ik ga zo naar huis!! heb er geen zin meer in!

werk is genoeg geweest voor vandaag
stay frosty
  donderdag 16 februari 2006 @ 20:56:00 #262
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35166365
Christenen zijn massaal aanwezig hier op fok! Maar echt veel brengen ze niet in.Christenen verdedigen hun geloof de hele tijd, maar komen zelden met iets nieuws.

Christenen zijn niet creatief genoeg.

Christenen zijn goed in het verdedigen van eeuwenoude theorien en nemen zich niet de moeite om modern te denken.
pi_35167941
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Christenen zijn massaal aanwezig hier op fok! Maar echt veel brengen ze niet in.Christenen verdedigen hun geloof de hele tijd, maar komen zelden met iets nieuws.

Christenen zijn goed in het verdedigen van eeuwenoude theorien en nemen zich niet de moeite om modern te denken.
Nou.... niet allemaal.
Ik ben geen christen hoewel we wel hier over het algemeen zijn opgegroeit in een christelijke traditie.
En in de samenleving zijn we dus eigenlijk allemaal vastgeroest in Romeis Christelijke waarden.

Maar er zijn Christenen genoeg die op een creatieve manier kijken naar hun eigen geloof of het juist op een creatieve manier verdedigen.
Ik heb er genoeg interessante discussies over gehad.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 16 februari 2006 @ 21:39:17 #264
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35168203
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:32 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nou.... niet allemaal.
Ik ben geen christen hoewel we wel hier over het algemeen zijn opgegroeit in een christelijke traditie.
En in de samenleving zijn we dus eigenlijk allemaal vastgeroest in Romeis Christelijke waarden.

Maar er zijn Christenen genoeg die op een creatieve manier kijken naar hun eigen geloof of het juist op een creatieve manier verdedigen.
Ik heb er genoeg interessante discussies over gehad.
Okey

Maar toch houdt het vast houden aan een geloof beperking in als je het mij vraagt. Hou je je vast aan geloof, dan beperk je jezelf.

Zoals ik vandaag al eerder schreef. " Nergens in geloven, is het ultieme geloof". Omdat je dan alles toestaat in je leven.

Wil niet eigenwijs zijn nu

Ik ben sowieso moe en heb de muziek hard staan. Maar iedere theorie die je aanneemt, die zorgt voor een belemmering. Eigen theorie ontwikkelen is een betere manier volgens mij. Vanaf het punt nul beginnen.

Dus niet komen aanzetten met Christus. Vergeet Christus. Maak je eigen God. En beeld je eigen God in. En dan maakt het niet uit hoe je je eigen God ziet. Maar je eigen Goddelijke inbeelding leidt wel tot connectie met God.

Neem je Christus als uitgangspunt, dan sta je sowieso ver af van God. Christus is een verschijnsel dat 1000000 mijll verwijderd is.
  donderdag 16 februari 2006 @ 21:39:34 #265
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35168215
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:56 schreef Dromenvanger het volgende:

Uuhm, niet om je aan te vallen hoor, maar lees even goed wat je daar hebt neer gezet. Hoe kunnen Christenen nou opeens met nieuwe dingen aankomen? Is dat niet het geloof van een Christen? (En ik spreek uiteraard uit ervaring) Is het niet zo dat Christenen zich uiten/leven vanuit een oud geschrift? Zolang er niet opeens iets "heiligs" gebeurt waarop aanduidt om te gaan veranderen, dan kunnen Christenen ook niet regels/geschriften gaan veranderen.

Ik ben een Christen maar dan wel meet nuchtere gedachten. Ik doe best wat dingen die niet mogen volgdens de Bijbel. Maar jah, het maakt het ook moeilijk om ouderwets te blijven. Ik geloof er ook in dat je moet aanpassen naar de huidige situatie. Ik zelf geloof dat God nooit zijn bedoeling was om ons alleen volgens die regels en geschriften of God had nooit gedacht dat wij zover zouden komen? Ik denk dat de vraag ergens daar in zit. Was het Gods bedoeling dat we zover kwamen met technologie? Is het juist een test? Mensen die in de technologie geloven en niet in God zelf, gaan niet naar de hemel? Ik denk dat het leven zoals het nu is, een keuze. Kijk, ik geloof best in dat er ooit een ontploffing is geweest en dat er opeens leven bestond of iets daarop lijkt. Alleen ik geloof dat eerst God is ontstaan en Hij de rest heeft gedaan (zoals in de bijbel staat).
  donderdag 16 februari 2006 @ 21:41:22 #266
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35168279
Dizer, ieder geloof is fout. Ieder geloof gebaseerd op het verleden is fout. Je moet geloven in de toekomst. Een goed geloof past zich ook iedere dag aan denk ik. Een goed geloof kent geen beperkingen. Op geen enkel vlak. Een goed geloof bestaat niet. Omdat ieder mens dan in zijn eigen gelooft. Geloof is vaak algemeen. Geloof gaat niet uit van het individu. Dus misschien bestaat een goed geloof niet. Wil je goed geloven, dan heb je sowieso 2 mensen nodig. Maar ook in je eentje geloven kan. Maar dan ben je een einzelganger misschien

Ik ga zometeen verder in op je bericht, eerst sigaret roken.
  donderdag 16 februari 2006 @ 21:41:31 #267
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35168288
de discussie is ook helemaal niet eerlijk...

niet christenen kunnen christenen aanvallen met allemaal moderne feite... terwijl de christenen zich moeten verdedigen met een bijna 2000 jaar oud boek
stay frosty
  donderdag 16 februari 2006 @ 21:42:34 #268
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35168337
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:41 schreef Dromenvanger het volgende:
Dizer, ieder geloof is fout. Ieder geloof gebaseerd op het verleden is fout. Je moet geloven in de toekomst. Een goed geloof past zich ook iedere dag aan denk ik.
Ja maar dat is jouw mening
  donderdag 16 februari 2006 @ 21:44:22 #269
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35168406
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:42 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ja maar dat is jouw mening
Makkelijke bewering.....

Ik ga er ook niet verder op in. Omdat ik evenwicht wil nastreven dus....... Dus ik stop nu.

Ik heb nog jaren de tijd om het geloof af te kraken. Dus ik neem die tijd ook
  donderdag 16 februari 2006 @ 21:44:32 #270
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_35168411
Ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof in jou en mij.
  donderdag 16 februari 2006 @ 21:44:41 #271
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35168418
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
de discussie is ook helemaal niet eerlijk...

niet christenen kunnen christenen aanvallen met allemaal moderne feite... terwijl de christenen zich moeten verdedigen met een bijna 2000 jaar oud boek
Ik heb daar een harmonie tussen gevonden . Ik geloof in iets dat ouder is dan 2000 jaar. Maar ik geloof ook in technologie. Kijk, ik zal nooit geloven in Aliëns. Ik geloof niet dat zij bestaan. Ik bedoel, misschien bestaan ze wel, maar dan zijn het gewoon mensen netals ons op een ander planeet. Maar dat zou dan een keuze van God zijn. Hij zou met een reden dat zo doen
  donderdag 16 februari 2006 @ 21:44:48 #272
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35168423
daarom valt er ook niet te discusieren over geloven ... het zijn geloven omdat je er in moet geloven.
stay frosty
  donderdag 16 februari 2006 @ 21:45:02 #273
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35168435
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:44 schreef Bupatih het volgende:
Ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof in jou en mij.
Bupa even serieus blijven
  donderdag 16 februari 2006 @ 21:47:13 #274
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35168530
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
moet geloven.
Niks moet Mijn ouders en ik zijn streng Orthodox. Maar ik heb een keuze. Als ik tegen mijn ouders zeg.. Ja hallo.. eigenlijk kan God niet bestaan vanwege Darwin-blabal.. dan respecteren zij dat. Dat er ouders zijn die hun kinderen dwingen om te gaan geloven vind ik triest. Het moet een keuze blijven. Ik vind wel als ouder dat je dus je kinderen erover moet vertellen en leren vanuit een neutrale positie. En dan dat je kinderen zelf een keuze maken om het te geloven of niet
  donderdag 16 februari 2006 @ 21:48:17 #275
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_35168579
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:45 schreef Dizer het volgende:

[..]

Bupa even serieus blijven
Dude, mag je niet eens een gebbetje maken hier?!
En er moet natuurlijk wel gelachen worden in en omtrent een geloof, hè.
  donderdag 16 februari 2006 @ 21:48:26 #276
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35168585
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:41 schreef Dromenvanger het volgende:
Dizer, ieder geloof is fout. Ieder geloof gebaseerd op het verleden is fout. Je moet geloven in de toekomst. Een goed geloof past zich ook iedere dag aan denk ik. Een goed geloof kent geen beperkingen. Op geen enkel vlak. Een goed geloof bestaat niet. Omdat ieder mens dan in zijn eigen gelooft. Geloof is vaak algemeen. Geloof gaat niet uit van het individu. Dus misschien bestaat een goed geloof niet. Wil je goed geloven, dan heb je sowieso 2 mensen nodig. Maar ook in je eentje geloven kan. Maar dan ben je een einzelganger misschien

Ik ga zometeen verder in op je bericht, eerst sigaret roken.
Ja maar wil je beweren dat jij nergens in gelooft? Ook niet in Darwin? Want dat zou dan eigenlijk toch ook een geloof zijn?

Ik val niet aan hoor
  donderdag 16 februari 2006 @ 21:52:39 #277
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35168741
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:47 schreef Dizer het volgende:

[..]

Niks moet Mijn ouders en ik zijn streng Orthodox. Maar ik heb een keuze. Als ik tegen mijn ouders zeg.. Ja hallo.. eigenlijk kan God niet bestaan vanwege Darwin-blabal.. dan respecteren zij dat. Dat er ouders zijn die hun kinderen dwingen om te gaan geloven vind ik triest. Het moet een keuze blijven. Ik vind wel als ouder dat je dus je kinderen erover moet vertellen en leren vanuit een neutrale positie. En dan dat je kinderen zelf een keuze maken om het te geloven of niet
ik bedoel eerder te zeggen dat als je achter je geloof staat overbrug je de "incompleetheden" van je geloof door erin te geloven. en als je er niet in geloofd klopt het niet helemaal ...snap je?
stay frosty
  donderdag 16 februari 2006 @ 21:54:06 #278
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35168790
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

ik bedoel eerder te zeggen dat als je achter je geloof staat overbrug je de "incompleetheden" van je geloof door erin te geloven. en als je er niet in geloofd klopt het niet helemaal ...snap je?
Nee
  donderdag 16 februari 2006 @ 21:54:36 #279
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35168816
Ik geloof ook.

In de vuurstarter....... the fire-starter

The prodigy

Ik geloof in de duivel
  donderdag 16 februari 2006 @ 21:55:54 #280
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35168862
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:48 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ja maar wil je beweren dat jij nergens in gelooft? Ook niet in Darwin? Want dat zou dan eigenlijk toch ook een geloof zijn?

Ik val niet aan hoor
Ik geloof mezelf niet eens.

Ik twijfel aan mijn eigen bestaan.

Ik geloof in de illusie van het bestaan.

Ik kraak mezelf en vanzelf kraak ik de wereld.

Ik geloof in niets. Ik geloof in lucht.

Ga nu niet denken dat ik jou kraak. Ik kraak mijn eigen code dus. Ik kraak mijn eigen bestaan.

En als ik klaar ben met kraken, blijft er helemaal niets over

Zodra ik mezelf gekraakt heb, ben ik weg van deze aarde

En dan lach ik wel nu, maar het is bittere waarheid. Of leuke waarheid. Leuke waarheid eerder.
  donderdag 16 februari 2006 @ 21:57:31 #281
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35168923
pi_35168929
Ik geloof in God...............maar niet in zijn knechten
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  donderdag 16 februari 2006 @ 21:58:47 #283
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35168971
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:54 schreef Dizer het volgende:

[..]

Nee
kijk als jij geloofd dat de bijbel waar is. dan geloof je dus dat jezus na 3 dagen is opgestaan.
daarin moet je geloven. natuurkundig gezien kan dat niet. onmogelijk. zodra je meer dan 3 min geen zuurstof in je hersenen krijg vergaan ze langzaam. maar als je christelijk bent neem je die feiten voor lief en geloof je dat hij op is gestaan uit de dood
stay frosty
  donderdag 16 februari 2006 @ 21:59:22 #284
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35168989
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:55 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

En dan lach ik wel nu, maar het is bittere waarheid. Of leuke waarheid. Leuke waarheid eerder.
denk je~!!!
stay frosty
  donderdag 16 februari 2006 @ 22:00:13 #285
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_35169015
Ik geloof in mezelf! Dat vind ik al meer dan genoeg!
  donderdag 16 februari 2006 @ 22:00:50 #286
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35169041
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:57 schreef Dizer het volgende:
Ik geloof in niets....maar de leegte waar ik in geloof is groot genoeg.

De illusie.

Ik heb nog 40 jaar te gaan, dus ik bouw verder nog. Maar ik weet 1 ding.

Ik weet 1 ding. En dat is dat ik mijn eigen illusie in de hand heb

Weet je dat het goed doet, als je weet dat je het in de hand hebt.

Nu prodigy. Gratis kunnen downloaden. Helemaal gratis. Zoals ik alle mzueik gratis binnen krijg
  donderdag 16 februari 2006 @ 22:01:21 #287
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35169067
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 22:00 schreef Bupatih het volgende:
Ik geloof in mezelf! Dat vind ik al meer dan genoeg!
Meer heb je ook niet nodig

Wat wil je nog meer

Geloof in jezelf. Meer is niet nodig.
  donderdag 16 februari 2006 @ 22:01:27 #288
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35169074
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

kijk als jij geloofd dat de bijbel waar is. dan geloof je dus dat jezus na 3 dagen is opgestaan.
daarin moet je geloven. natuurkundig gezien kan dat niet. onmogelijk. zodra je meer dan 3 min geen zuurstof in je hersenen krijg vergaan ze langzaam. maar als je christelijk bent neem je die feiten voor lief en geloof je dat hij op is gestaan uit de dood
Klopt. Want ik geloof dat een "heilige" dat kan. Of als God dat wil, dat het dan gebeurt. Waarom het tegenwoordig niet gebeurt of niet kan gebeuren, is omdat God daar niet meer naar kijkt of let. Behalve als je tijd is gekomen. Als God iets wil, dan gebeurt het ook. Kijk, als je niet met je leven speelt, en je gaat plotseling dood, dan is dat met een reden die God daarvoor heeft bestemd.
  donderdag 16 februari 2006 @ 22:01:53 #289
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_35169087
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 22:01 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Meer heb je ook niet nodig

Wat wil je nog meer
Kristin Davis.
Of anders Djem. Van Treble.
  donderdag 16 februari 2006 @ 22:03:49 #290
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35169179
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 22:01 schreef Dizer het volgende:

[..]

Klopt. Want ik geloof dat een "heilige" dat kan. Of als God dat wil, dat het dan gebeurt. Waarom het tegenwoordig niet gebeurt of niet kan gebeuren, is omdat God daar niet meer naar kijkt of let. Behalve als je tijd is gekomen. Als God iets wil, dan gebeurt het ook. Kijk, als je niet met je leven speelt, en je gaat plotseling dood, dan is dat met een reden die God daarvoor heeft bestemd.
dat bedoel ik. net zomin als ik kan bewijzen dat iets heiligs niet kan kan jij niet bewijzen dat het wel kan... daar moet je dus in geloven begrijp je nu wat ik bedoel?
stay frosty
  donderdag 16 februari 2006 @ 22:04:09 #291
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35169188
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

denk je~!!!
Ik weet het wel.....ik neem afstand van alles.....ik bedoel....afstand van de shit......geef me het goede en ik omarm het...

Heb geen zin om dieper op ellende in te gaan en op ongeluk.

Ik weet 1 ding, en dat is dat ik gelukkig wil zijn en blijven.

En ook al moet ik een duivel uitmoorden, dan moet dat maar.

Dan moord ik die duivel uit voor mijn eigen bestwil.

Prodigy staat op
  donderdag 16 februari 2006 @ 22:05:09 #292
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35169226
staat trouwens een leuk nummer op me winamp nu
kanye west - jezus walks
stay frosty
  donderdag 16 februari 2006 @ 22:05:21 #293
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35169234
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 22:01 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Kristin Davis.
Of anders Djem. Van Treble.
Dan moet je haar gaan versieren, in jezelf geloven ook. Wie het eerst komt, die het eerst maalt.

Go for it

Lukt je wel, als je vertrouwen hebt in jezelf
  donderdag 16 februari 2006 @ 22:07:04 #294
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35169300
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 22:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kanye west - jezus walks
Goede tip

Hierna opzetten

Ik heb dat nummer ook op de harde schijf staan.
  donderdag 16 februari 2006 @ 22:07:26 #295
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35169316
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 22:04 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik weet het wel.....ik neem afstand van alles.....ik bedoel....afstand van de shit......geef me het goede en ik omarm het...

Heb geen zin om dieper op ellende in te gaan en op ongeluk.

Ik weet 1 ding, en dat is dat ik gelukkig wil zijn en blijven.

En ook al moet ik een duivel uitmoorden, dan moet dat maar.

Dan moord ik die duivel uit voor mijn eigen bestwil.

Prodigy staat op
net zo min dat ik kan zeggen wat er gebeurt als ik de pijp uitga
netzomin als hij kan zeggen dat mensen naar de hemel gaan
netzomin kan jij zeggen dat jij gelijk hebt

dont forget we know nothing
stay frosty
  donderdag 16 februari 2006 @ 22:08:04 #296
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35169343
Jesus walks staat op nu

Zo snel gaat dat tegenwoordig
  donderdag 16 februari 2006 @ 22:08:15 #297
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35169353
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 22:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kanye west - jezus walks
Oeh, die heb ik vandaag al meer dan 5 keer gedraaid
  donderdag 16 februari 2006 @ 22:09:06 #298
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35169389
kanye is the shit

nirvana - pennyroyal tea
stay frosty
  donderdag 16 februari 2006 @ 22:09:18 #299
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35169397
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 22:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

net zo min dat ik kan zeggen wat er gebeurt als ik de pijp uitga
netzomin als hij kan zeggen dat mensen naar de hemel gaan
netzomin kan jij zeggen dat jij gelijk hebt

dont forget we know nothing
Juist omdat we niets weten, weten we alles.

Het begint bijn nul.

Uit ontwetendheid kun je alles leren, en dan is ook de vraag of je alles moet weten.
  donderdag 16 februari 2006 @ 22:12:30 #300
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35169563
Dan maar nu...

Abba - Dancing Queen

Mirage haar baby moet komen, Mirage kom op!!! Laat die baby dansen

Die baby van Mirage komt eruit lopen alsof hij de baas is volgens mij. Helemaal eigenwijs MIrage op de plek wijzen Alsof de baby vader is

Of we moeten allemaal muziek opzetten.
  donderdag 16 februari 2006 @ 22:13:36 #301
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35169607
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 22:09 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Juist omdat we niets weten, weten we alles.

Het begint bijn nul.

Uit ontwetendheid kun je alles leren, en dan is ook de vraag of je alles moet weten.
je kan bij 0 beginnen ja... maar wat is 0?

wat komt er voor 0?
misschien begin jij wel bij 0 en moet je eigenlijk bij Alpha beginnen...

zolang je het begin niet weet weet je het einde ook niet
stay frosty
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')