Geen grote plannen vandaag.quote:Op donderdag 16 februari 2006 07:49 schreef Dromenvanger het volgende:
Goodmorning
Ik neem me ook nog een kop koffie. Net de 2e pot gezet. Gedouched heb ik me al, helemaal fris dus nu.
Af en toe zak ik in met denken, dan zit ik weer in de put met piekeren. Maar wederom geldt dan dat 1 toegevoegde positieve gedachte kan zorgen voor het opheffen van negatieve gedachtes. Was net aan het denken over de kwaliteit van het leven hier, en ik kom er echt achter dat ik zaken moet gaan toevoegen. Niet eens materiele spullen. En als ik me dan inprent dat ik nog altijd meer kwaliteit kan krijgen in het leven, dan is het weer wat gesust![]()
Wat zijn jou plannen voor de dag NokGrote plannen of doe je het rustig aan? En hoezo was het een drukke nacht? Veel liggen slaapwandelen of wat anders
![]()
Ik wil iets doen, maar weet dus niet wat. Ik denk dat ik eens creatief ga denken, misschien nog ff naar de bibliotheek, daar lagen boeken over creatief denken. En misschien kan ik dan wat hobby's erbij gaan zoeken of wat dan ook.
Creativiteit dusVia creativiteit invulling gaan zoeken meer.
Wat? je hormonen in de aanslag te houden?quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:37 schreef vamperotica het volgende:
![]()
ben iets vergeten gisteravond!!
Bedankt droompje!
Ik ben ook bezig met plannen en voornemens maken. Ik ben bezig met te kijken naar de toekomst en ik heb van die dagen dat ik dus echt serieus ermee bezig kan zijn. Hier kan ik dan wel altijd de grappenmaker klinken maar er zijn ook serieuze zaken nog. Niet alles is onzin.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geen grote plannen vandaag.
Vandaag lijkt een dag te zijn om plannen te maken voor andere dagen.
Maar wat je zegt..... een creatieve invulling zoeken. Hoef niet ver te zoeken. Heb gister materiaal gekocht om verder te werken aan een cadeautje voor een dinnetje van me die net een huis heeft gekocht. Gewoon een kleinigheid. Iets dat ze kan gebruiken en dat ik beschilder.
Beetje bezigheidstherapie dus.
De nacht.... hmmmm.... wel druk gedroomd. 's ochtends heel vroeg kwam mijn kind bij me. Had koppijn en kwam even bij me liggen. Ik deed mijn ogen weer dicht en viel weer in slaap en begon te dromen. Ik zag mezelf met hem bij een opticien.
Opeens was ik helemaal wakker. Moest ik ens doen, hem meenemen naar de opticien om zijn ogen te testen. Hij heeft wel vaak hoofdpijn de laatste tijd. En dan echt voor in zijn hoofd, achter zijn ogen.
Nu ik terugdenk..... dat was voor mij ok de aanleiding om een brilletje aan te schaffen. Niet dat ik het erg vaak opzet. Het gevoel van die fiets op mijn neus blijft irritant. mar ik heb em en ik kan em ook opzetten als ik voel dat mijn ooggies het niet meer trekken.
Klote is dat zegquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:43 schreef Metro2005 het volgende:
Mogge allemaal, ik ben enorm sago vandaag. Tjezus zeg, allereerst doet vanmorgen (WEDEROM) mijn stuurbekrachtiging het niet vd auto. Dan staat het compleet vast in dat grafdorp van mij, dus ik kies een andere route wat uiteraard ook helemaal vaststaat maar ... na 45 minuten ben ik dan toch nog op de snelweg terecht gekomen (normaal: 5 minuten), alwaar ik na 100 meter rijden getrakteerd wordt op... FILE, en niet zomaar 1, neee een file die STILTSTAAT. na ongeveer een 5 minuten mag ik verder kruipen en na een half uur ben ik bij de eersvolgende afslag terecht gekomen. Ik neem de afslag met de intentie binnendoor te gaan. Helaas dachten er meer mensen dat dus sta ik al met al nog een enorm lange tijd voor allerhande verkeerslichten stil. Komt nog bij dat de weg die ik wou nemen afgesloten was zodat ik dwars door het centrum van schiedam heen mag.
Maar, na een uur en 40 minuten ben ik toch eindelijk op de plaats van bestemming aangekomen
(normaal 20 minuten!)
Ik ga als de sodemieter mijn huis afmaken volgende week, dan heb ik al het goed is ook stroom (:P eindelijk) en kan ik er zsm gaan wonen, want dit is echt NIET leuk meer. Was gister ook al te laat op mijn werk dankzij die teringfiles, en dan ga ik echt enorm op tijd weg. (meestal iets meer dan een uur van te voren ga ik weg)
Good morningquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
goedemorgen
gister ben ik met me dinnetje naar de bios geweest! ze had een loveseat gereserveerd en champagne enzo
waarschijnlijk pas van de zomer... moet er voor naar Belgie dus waarschijnlijk dat ik dan gelijk ff een weekendje ga met de vrouwquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:11 schreef UncleScorp het volgende:
Hé Barra soms geen airsoftgunneke kopen ?
Ik ga mij een full metal bestellen
no1 je bent hier vaak genoeg serieus. Ik zie de meeste van je posts althans niet als onzin. In bepaalde buien begin ik er niet aan omdat het soms veel is en dan ook meer is dan ik op dat moment kan hebben. Meesta niet hoor. Maar dat komt ook voor.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:00 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik ben ook bezig met plannen en voornemens maken. Ik ben bezig met te kijken naar de toekomst en ik heb van die dagen dat ik dus echt serieus ermee bezig kan zijn. Hier kan ik dan wel altijd de grappenmaker klinken maar er zijn ook serieuze zaken nog. Niet alles is onzin.
Maar goed, over bezig zijn. Dat hoeft niet duur te zijn ook. Je kunt het ook thuis doen inderdaad. Het gaat er gewoon om, om bezig te blijven. Om de verveling niet tegen het lijf te lopen. Dat zie ik ook als kwaliteit van het leven in. De eigenschap bezitten om niet in verveling te komen. Soms zit ik met verveling achter internet en dan ga ik ook vervelend posten wel eens. Dan voel ik gewoon dat ik beter de computer kan uitzetten en dan ben ik ook niet tevreden met de inhoud van de post.
Over die ogen, zicht is belangrijk. Als je met wazig zicht rondloopt dan moeten je hersens volgens mij correctie blijven aanbrengen. Een wazig zicht merk je pas echt goed, wanneer je goed gezien heb. Ik bedoel, je kunt jaren lopen met een afwijking in het gezichtsveld, en dan is het gewoon inspannend om het beeld scherp op te vangen, het beeld valt niet scherp op te vangen maar volgens mij hoort het beeld gewoon scherp opgevangen te moeten worden. Logisch ook. En je ogen werken harder en je hersens werken harder. Maar ondanks alles lukt het ze niet om een scherp zicht te krijgen.
Doet me nu denken dat de realiteit dus voor de mens misschien scherp opgevangen moet worden? Dat de realiteit en de omgeving voor de hersens gemaakt is speciaal? En voor de ogen ook. Dat de realiteit en het beeld dat de realiteit schept, gewoon afgesteld is op ons gezichtsvermogen?
Sorry liet me ff gaan, ik vind het soms apart in elkaar zitten.
Worden kinderen soms ook wel eens geboren met een afwijking in het gezichtsveld? Of krijg je meteen scherp beeld bij geboorte? Gewoon een vraagje tussendoor dus
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
goedemorgen
sommige mensen moeten gewoon DOOD!tering files
gister ben ik met me dinnetje naar de bios geweest! ze had een loveseat gereserveerd en champagne enzo
kampen... echt heel vetquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oewwww
![]()
In welke bios hebben ze dat?
Goooooooooooooooooooooood- morningquote:
Die rust heb je na die loveseat affaire vast ook heel erg nodigquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kampen... echt heel vet
je hebt samen een soort bankje waar je lekker met zn 2-en op kan liggen. kregen champagne . der zat ook zon knopje waar je op kon drukken dan kwam zon meisje vragen wat je wou drinken of eten enzo.
je had zelfs een klein tafeltje waar je je drinken enzo op kon zetten. echt heeeeel relaxed.. en prijs viel me ook nog heel erg mee...
je kreeg
een grote loveseat
2x grote frisdrank
1x fles champagne
1x grote bak zoute popcorn
voor ¤25 eurodus dat vond ik vrij goedkoop voor met zn 2-en.
film was ook leuk (fun with dick and jane)
maarja ze gaat vrijdag avond op wintersport dus ik zie der nu tot volgende week zaterdag niet meer![]()
maar een weekje rust is ook wel lekker![]()
![]()
ey OSquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die rust heb je na die loveseat affaire vast ook heel erg nodig![]()
quote:
Ik ben mezelf niet helemaal, ik ben bezig om mezelf te vinden dus. Ik zoek mezelf en ik zal mezelf vinden. Vandaar heb ik vaak nog excuses soms. Omdat ik zelf nog wel eens twijfel aan mezelf. Ik ben meer mezelf dan ooit, maar nog niet helemaal. Het is wederom met vallen en opstaan. Maar voor mijn 35ste heb ik mezelf wel gevonden als het ff meezit. Hopelijk eerder. Dan ben ik dus voltooid en mezelfquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
no1 je bent hier vaak genoeg serieus. Ik zie de meeste van je posts althans niet als onzin. In bepaalde buien begin ik er niet aan omdat het soms veel is en dan ook meer is dan ik op dat moment kan hebben. Meesta niet hoor. Maar dat komt ook voor.
no 2. Excuseer je niet omdat je je laat gaan. Je laat je meestal gaan en dan kun je dus wel aan het excuzeren blijven. Nergens voor nodig![]()
no 3. kinderen en oogafwijkingen: men zegt dat een pasgeboren baby vaag ziet en geen contouren kan onderscheiden. Dat veranderd redelijk snel. Maar dat wil niet zeggen dat er geen aangeboren oogafwijkingen zijn. En het wil ook niet zeggen dat oogafwijkingen niet genetisch bepaald kunnen zijn en op latere leeftijd tevoorschijn kunnen komen.
i told you soquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:07 schreef nokwanda het volgende:
Gister bastte ik van de positieve energie door een ontzettend positief gesprek op het cwi. Terecht, blijkt nu.
Krijg net een foontje dat er een vacature is die men met me wil doornemen omdat het wss wel iets voor me is. Men was gister erg enthousiast over mijn verhaal en deze man heeft dat dusdanig mooi doorgegeven dat men vandaag al!!!!! (hoe lang duurt dat normaal???weken! ) besloot me te benaderen. Morgen daarheen en kijken of het iets is. Maar ik heb er een heel erg goed gevoel over.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wel okay... behalve dat mijn arme kind weer ziek thuis zit en zich ellendig voeltquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:36 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Succes Nokje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe gaat het hier?
wens EW beterschap... of issie schoolziek?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
wel okay... behalve dat mijn arme kind weer ziek thuis zit en zich ellendig voelt![]()
ey Barr-A-Barb 1quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:56 schreef Analyzing_Barb het volgende:
o jee....wat heeft ie?
Barbabarraquote:
vuurvosje doet hier gewoon liefquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Good work Nokwanda
Hier gaat het niet goed, de melk is op, en ik heb melk nodig om in de koffie te doen dus ik moet nu zwarte koffie drinken.
En firefox hangt zich om de have klap op
Ik zit in een slecht karma
Maar daar kom ik wel uit
Heel lang bericht geschreven in het Robbert ten Broeke topic, gaat firefox kuren geven, witte schermen en ophangen en nog meer
Ik heb heel af en toe dat firefox heel vreemd doet. En dat duurt soms dagen achter elkaar. Dan hangt firefox zich op en daarna moet ik minuten wachten en dan komt het weer in beeld wat ik geopend heb en daarna hangt het zich weer op en zo gaat dat door.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vuurvosje doet hier gewoon lief
idd je werkt ook 150% sneller als ikniet gestoord word.. dan kan ik echt in stormtempo typen en werkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:41 schreef Dromenvanger het volgende:
Rustig werken is beter, concentratie tijdens het werk is wel zo prettig of niet? Niet dat je 10 keer afgeleid wordt en steeds alles moet hervatten.
Laatste versie inderdaad. Ik had net ff firefox eraf gegooid en toen weer opnieuw erop gezet en toen deed ie het nog niet. Kan ook aan windows liggen. Ik geloof eerder dat windows het onderliggende probleem is.
En dan vraagt windows steeds of ik een fouten-rapport wil verzenden, eerst gedaan uit loyaliteit maar ik doe dat niet meer. Af en toe wel maar ik zie soms het nut niet ervan in. Dan blijf je bezig met het versturen van foutenrapporten, soms lijkt het een grote foutmelding te zijn( valt wel mee
)
Het is gewoon een enorme ongeluksdag vandaag, bij mij ook al. Weet niet hoe het komt. Vanmorgen ook al bijna een aanrijding en ik zat even met een depri vriendinquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Good work Nokwanda
Hier gaat het niet goed, de melk is op, en ik heb melk nodig om in de koffie te doen dus ik moet nu zwarte koffie drinken.
En firefox hangt zich om de have klap op
Ik zit in een slecht karma
Maar daar kom ik wel uit
Heel lang bericht geschreven in het Robbert ten Broeke topic, gaat firefox kuren geven, witte schermen en ophangen en nog meer
Ongeluksdagen inderdaad, ik heb dat ook vaker. En dat heeft ergens een betekenis volgens mij. Ik denk echt dat het karma is dus. Ik denk dat ongeluk sowieso in alles aanwezig is. Op de een of andere manier zit ongeluk erin gebakken. Net zoals geluk.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Het is gewoon een enorme ongeluksdag vandaag, bij mij ook al. Weet niet hoe het komt. Vanmorgen ook al bijna een aanrijding en ik zat even met een depri vriendin(nu gelukkig niet meer)
Werk je sowieso liever thuis, of heb je dat externe kantoor nodig? Ik bedoel dus, zou je thuiswerk wat vinden? Ik ben soms aan het denken wat nu de ideale werk-situatie is. Of ik zelf een kantoor nodig moet hebben en of ik niet gewoon thuis zou kunnen werken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd je werkt ook 150% sneller als ikniet gestoord word.. dan kan ik echt in stormtempo typen en werken
geen idee.. heb even me eigen bedrijfje gehad. maar daar ben ik mee gestopt omdat ik toen ook nog studeerdequote:Op donderdag 16 februari 2006 16:01 schreef Analyzing_Barb het volgende:
brengt mij op een idee....wat is betrouwbaar thuiswerk? Er zit veel kaf onder het koren namelijk :S
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:05 schreef Analyzing_Barb het volgende:
okdeed je dat via de pc dan?
Leukquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:07 schreef nokwanda het volgende:
Gister bastte ik van de positieve energie door een ontzettend positief gesprek op het cwi. Terecht, blijkt nu.
Krijg net een foontje dat er een vacature is die men met me wil doornemen omdat het wss wel iets voor me is. Men was gister erg enthousiast over mijn verhaal en deze man heeft dat dusdanig mooi doorgegeven dat men vandaag al!!!!! (hoe lang duurt dat normaal???weken! ) besloot me te benaderen. Morgen daarheen en kijken of het iets is. Maar ik heb er een heel erg goed gevoel over.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
idd dat is wel zo. zeker ook als je er geen diplomas voor hebt is het haast onmogelijk.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:25 schreef Analyzing_Barb het volgende:
leuk johmijn vriend heeft veel kennis van computers en het is een grote hobby van hem (sleutelen maar ook andere problemen met inet bijvoorbeeld) hij zou er graag z'n beroep van maken...helaas weet hij niet waar hij moet beginnen. Ik denk dat er te veel mensen zijn die hetzelfde kunnen
we zijn heel eng en raarquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:41 schreef Zhenar het volgende:![]()
Ben wel benieuwd wat voor "types" er hier rondhangen.![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
we zijn heel eng en raar![]()
Boooooooooquote:
quote:
Nee, de dame in kwestie vroeg of ik morgen om 11 uur kon komen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:26 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ben je al langs geweest en was het wat?
kijk je weet iig al prima hoe je met nokje om moet gaanquote:
quote:
Ja.... laat jij mensen in de waan dat het helptquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kijk je weet iig al prima hoe je met nokje om moet gaan![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kijk je weet iig al prima hoe je met nokje om moet gaan![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja.... laat jij mensen in de waan dat het helpt![]()
Dat moet je niet doen. Da's zielig.
Grrrquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben door de wol geverfd en heb geen haar maar staalwol op mijn tanden. Dus van een kssst en een zweepje schrik ik niet hoor
bibber, help, niet doen, het gaat net weer een beetje goed met me. Ik ben de laatste tijd braaf geweest en nu doet mijn karma weer lief tegen me. Dus geen enge kaarten alsjeblieft.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
GrrrPas op, of ik leg een enge tarotkaart op je!
Werkt dat wel?![]()
Tja, that's karma eh?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik denk echt dat als je iets doet met echt de intentie om iemand te schaden het werkelijk zou kunnen helpen.
Maar dan roep je over jezelf ook wel wat af. Tenminste... dat is hoe ik het zie.
heb ik ook hoor en moet je eens zien hoe lief ik benquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:04 schreef nokwanda het volgende:Maar het is ook niet leuk om mensen bewust kwaad te wensen. Hoewel ik er wel eens genoegen in heb gehad, als ik heel eerlijk ben. Maar heb er evengoed ook wel eens echt spijt van gehad.
Maar soms, als je echt hevig gekwetst bent vliegt er soms zoiets uit. Niet echt netjes.
Ik ook, met woorden en gedachten.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Nokwanda, ik heb zoveel slechts gedaan qua woorden. En ik heb mezelf vergeven. Ik heb een schoon geweten omdat ik het mezelf heb vergeven. Als anderen me niet vergeven komt dat ook naar voren, maar dan nog. Als anderen je niet vergeven dan blijven anderen jou achtervolgen met fouten die je gemaakt hebt. Zo kom je nooit met een schoon geweten te zitten. Dan kun je je eigen geweten opschonen wat je wilt, als anderen je blijven achtervolgen dan schiet het nog niet op.
Mensen die anderen niet vergeven, ik snap dat niet. Ook mensen die anderen aanpakken op persoonlijk gebied altijd. Mensen die oude koeien uit de sloot halen en persoonlijke kwesties steeds in leven roepen en ga zo door.
Ik heb dus echt een hekel aan persoonlijke conflicten van welke aard dan ook. En mensen kunnen elkaar het leven onderling zuur maken. Geloof dat maar. Ze kunnen elkaar het leven zuur maken.
The memory remains....maar ik wil niet dat de herinnering blijft bestaan. Ik wil het verleden wissen. Ik wil los staan van het verleden.
En zweverig, en gestoord, en gek, en psychotisch en soms skeptisch. Maar vooral: gezelligquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
we zijn heel eng en raar![]()
lieverd ik ben ook nog compleet gestoord. mag die ook in het rijtje?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:34 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
En zweverig, en gestoord, en gek, en psychotisch en soms skeptisch. Maar vooral: gezellig![]()
![]()
![]()
Oh.....ik dacht alleen bepaalde delen bij jouquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
lieverd ik ben ook nog compleet gestoord. mag die ook in het rijtje?
Oooooooh. En al die vrouwen maar denken dat hun man als hij overwerkt ondertussen in bed ligt met 1 of andere del terwijl jullie gewoon lekker zitten te relaxen op het werk! Wij vrouwen moeten gewoon wat minder vaak koken en pizza bestellen! Dat is het!quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
JEEEEEEEEEEEEEJ pizza is besteld.... het tofste aan overwerken is de rust en de gratis pizza en drinken van de zaak
eh HEET de ze was ohhhhh jongens dat willen jullie niet gelovenquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:47 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Oooooooh. En al die vrouwen maar denken dat hun man als hij overwerkt ondertussen in bed ligt met 1 of andere del terwijl jullie gewoon lekker zitten te relaxen op het werk! Wij vrouwen moeten gewoon wat minder vaak koken en pizza bestellen! Dat is het!
Niet dat mijn vriend ooit overwerktik probeer me slechts te verplaatsten in het sterotype plaatje wat de maatschappij altijd denkt bij 'overwerken'.
Volgens mij ben ik maar wat aan het kletsen, maar ja. Ik voel me dan ook best wel dronken. Dat krijg je van al dat vruchtwater![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
eh HEET de ze was ohhhhh jongens dat willen jullie niet geloven
het kwijl liep me bijna uit mijn mond.
nadat ik der vanuit elke hoek bekeken heb besloot ik mijn tanden er maar in te zetten..
en na die tijd voel je je zooo voldaan.. en schuldig dat je dat nooit bij je vrouw hebt!
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En zij smolt gewoon in je handen zeker. Die lekkere zilte smaak toen je zachtjes je tanden in haar zette........... smaakt immer naar meer. Zachtjes nam je de punt in je mond en beet er eerst zachtjes in.
Jouw geloof, wat doe jequote:Op donderdag 16 februari 2006 16:41 schreef Zhenar het volgende:![]()
Ben wel benieuwd wat voor "types" er hier rondhangen.![]()
Mag ik mijn horizon verbreden of niet soms?!quote:
Waar had ie het nou overquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En zij smolt gewoon in je handen zeker. Die lekkere zilte smaak toen je zachtjes je tanden in haar zette........... smaakt immer naar meer. Zachtjes nam je de punt in je mond en beet er eerst zachtjes in.
pizzaquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:57 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Waar had ie het nou over![]()
Een mooie Italiaanse dame. Ik geloof dat ze Pizza heetquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:57 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Waar had ie het nou over![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mag ik mijn horizon verbreden of niet soms?!![]()
![]()
[edit:] bovendien gaat het er hier best kinky aan toe, net als inshowchat
![]()
Hebben ze hier ook dikke tietuh en amstel bier?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mag ik mijn horizon verbreden of niet soms?!![]()
![]()
[edit:] bovendien gaat het er hier best kinky aan toe, net als inshowchat
![]()
quote:
voor een man welquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hebben ze hier ook dikke tietuh en amstel bier?![]()
![]()
ja sorry kan er niets aan doenquote:
quote:
Angelique fan?quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
geen tieten. Alleen maar een vetloos wasbordje daar. 6-pack. En binnenkort voor iedereen te aanschouwen
![]()
Geeft niet, het is je vergevenquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja sorry kan er niets aan doen
quote:
Vrouwen met 6-packquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
geen tieten. Alleen maar een vetloos wasbordje daar. 6-pack. En binnenkort voor iedereen te aanschouwen
![]()
sinds wanneer heb ik een poesje!?!?!??!!? WTF IK HEB EEN PIEMEL HOOR!quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vrouwen met 6-packEr moet wat vet zijn hoor
Ik quote toch ook van nokwandaquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sinds wanneer heb ik een poesje!?!?!??!!? WTF IK HEB EEN PIEMEL HOOR!
quote:
hmm.... ik heb geen piemel. Maar veel tiet ook niet. Helaas ik zal je moeten teleurstellen.quote:
quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
hmm.... ik heb geen piemel. Maar veel tiet ook niet. Helaas ik zal je moeten teleurstellen.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
hmm.... ik heb geen piemel. Maar veel tiet ook niet. Helaas ik zal je moeten teleurstellen.
Welke Christine? Le Duc? Nee, niet voor zover ik weet.quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Maar wel een schacht waarin Indiana Jones nog verdwaald zou raken?
Als je mijn dikke darm bedoeld.... jaquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Truth is gewoon tof. Helemaal geen wazigheid en gekke mensenquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:18 schreef Zhenar het volgende:
Wauw, de slowchat van TRU is gewoon tof!![]()
![]()
Die heeft er maar 1 persoon op FOK, en dat ben jijquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die heeft er maar 1 persoon op FOK, en dat ben jij![]()
(
)
Kijk, ik ben Christelijk he. En ik geloof niet in de evolutietheorie. Ben ik hier dan fout of goed?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:24 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Truth is gewoon tof. Helemaal geen wazigheid en gekke mensen
En hier komt de waarheid tot stand. Je moet niet in wetenschap en filosofie zijn. Hier komen de theorieën naar voren over alles.
Hier leer je in de toekomst te kijken en nog meer.
Dit is het ultieme sub-forum van fok
Dan ben je sowieso fout, Dizzle.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kijk, ik ben Christelijk he. En ik geloof niet in de evolutietheorie. Ben ik hier dan fout of goed?
Waarom verbaast dat je? Die heb ik zelf nog bij jou aangemaaktquote:
Jij zal eeuwig branden in de hel!quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kijk, ik ben Christelijk he. En ik geloof niet in de evolutietheorie. Ben ik hier dan fout of goed?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom verbaast dat je? Die heb ik zelf nog bij jou aangemaakt![]()
![]()
Tief op. Ik ga het hier niet met je daarover hebben.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan ben je sowieso fout, Dizzle.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij zal eeuwig branden in de hel!
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tief op. Ik ga het hier niet met je daarover hebben.![]()
Dat komt zaterdag wel na een paar biertjes![]()
Omdat je niet leeft zoals de Bupatihanen!quote:
Dat geldt trouwens voor jullie allemaal!quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat je niet leeft zoals de Bupatihanen!
quote:
Waatquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat geldt trouwens voor jullie allemaal!![]()
![]()
Hebben we nu jullie topic gekaapt?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dus...
Wie ben jij? Wat doe jij hier?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dus...
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wie ben jij? Wat doe jij hier?
Oeps... ik dacht even dat ik in SC was![]()
![]()
ik ben nog geen meneerquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Maar hup, wegwezen, kinders!
We moeten die wazige, niet-serieuze meneren en mevrouwen maar weer eens met rust laten!
hoe hoe bedoel bedoel je je wazig wazig ??quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Maar hup, wegwezen, kinders!
We moeten die wazige, niet-serieuze meneren en mevrouwen maar weer eens met rust laten!
nok ik heb het gevoel dat ze ons aan het dissen warenquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
hoe hoe bedoel bedoel je je wazig wazig ??
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nok ik heb het gevoel dat ze ons aan het dissen warenze vinden ons niet lief ze vinden ons raar
quote:
[..]
nok ik heb het gevoel dat ze ons aan het dissen warenze vinden ons niet lief ze vinden ons raar
quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:37 schreef mark_03 het volgende:
Muwhahaha, dit is echt TE eng Dizer.
quote:
Whaha, dit was al de tweede keer dat dit gebeurdequote:Op donderdag 16 februari 2006 18:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wtf 2ling ofzo?
Heb je die ander nog gebookmarked? Het was iets van 2 a 3 topics terug toch?quote:
Ik ga 'm nu ff opzoeken...quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je die ander nog gebookmarked? Het was iets van 2 a 3 topics terug toch?
Dat is dus de tweede keer alquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:39 schreef Bupatih het volgende:
Wat een TRU-gebeuren was dat net tussen Mark en Dizer.
Kan het nergens weer vindenquote:
Nee dat probeer ik ook dus weer te bedenken waar het over ging. Was het over Lieke van Lexmond? Of iets van muziek?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:45 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Kan het nergens weer vinden. Ook geen idee meer wanneer het was en waarover het toen ging
.
Was dat niet hetzelfde topic waarin we het over kleine Dizer hadden?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee dat probeer ik ook dus weer te bedenken waar het over ging. Was het over Lieke van Lexmond? Of iets van muziek?
Ooh.. als dat zo is, dan was het iets van 2 a 3 topics geleden? Damn dat jij het nog weet van mijn kleine Dizerquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:48 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Was dat niet hetzelfde topic waarin we het over kleine Dizer hadden?![]()
Hmm je hebt gelijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:51 schreef Bupatih het volgende:
Dit kan ook in ShowChat!
De TRU'ers snappen hier toch niks van.
Bar kik la ton zimiak vor dar, sa?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mir nok os barb dreamy coz oompje....iemand?
Ziebornof tjorno parti kwandos, ciquo lat tel niepasta, ecko morgo la cinea ce lonto loco:quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:06 schreef Bupatih het volgende:
Najprzyjemniejszy sposób kupowania i sprzedawania w Sieci!
sponsbob is idd stoer jaquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ziebornof tjorno parti kwandos, ciquo lat tel niepasta, ecko morgo la cinea ce lonto loco:
"SpongRoberto Square-Pantalone"![]()
![]()
Dat is een zinnetje uit de film Fun with Dick and Jane. Geweldige comedyquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sponsbob is idd stoer ja
u riep?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mir nok os barb dreamy coz oompje....iemand?
i know heb hem gister met me vriendin gezienquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat is een zinnetje uit de film Fun with Dick and Jane. Geweldige comedy
quote:
[..]
Moest je ook niet zo lachen omdat jochiequote:Op donderdag 16 februari 2006 19:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
i know heb hem gister met me vriendin gezien
Nou zeg...quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]Maybe. Maar volgens mij houden ze gewoon een virtuele kroegentocht
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moest je ook niet zo lachen omdat jochie
Met Ola inderdaadquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja hij was erg leuk
vooral als die agenten naar dat huis opbellen en hij neemt op met Hola
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooh.. als dat zo is, dan was het iets van 2 a 3 topics geleden? Damn dat jij het nog weet van mijn kleine Dizer
De rest van de bups bedoel ikquote:
Als ik weg moet, moet je gewoon eerlijk zijn. Anders blijf ik hangen en dan ga je nog aan mij hechten ook.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kijk.... hier wordt het weer interessant.
Trouwens... weet je dat het in de WFL slowchat ook altijd heeeel erg gezellig is. En best wel kinky![]()
Nee, ik jaag je niet weg joh. Blijf gezellig![]()
quote:
Wie denkt er nou niet aan mij als ze op de invoerknop drukken?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]Jaaaa ik dacht eraan toen ik op de invoerknop drukte
euihhh, sorry.... kun je de vraag nog een keer herhalen? Denk dat ik eroverheen heb gelezen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als ik weg moet, moet je gewoon eerlijk zijn. Anders blijf ik hangen en dan ga je nog aan mij hechten ook.
En trouwens, de enige serieuze vraag die ik heb gesteld is niet eens beantwoord
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
euihhh, sorry.... kun je de vraag nog een keer herhalen? Denk dat ik eroverheen heb gelezen.
En welnee, niet weggaan. Welkom hoor.![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kinky hoorquote:
Ik kon het niet latenquote:
Check eens hierbovenquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
EY DE EERSTE BESTE DIE NIET LIEF DOET TEGEN MIR KRIJGT MET MIJ EN O.S. TE MAKEN JAH!!!!ey lieve mir
aha.... die vraag ja. Was een lastige. Nou ja... eigenlijk ook niet.quote:
Okquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
aha.... die vraag ja. Was een lastige. Nou ja... eigenlijk ook niet.
Die vraag staat namelijk los van truth en kan onderdeel zijn van een discussie. Als in een visie die jij als user in een topic brengt.
Zolang jijzelf anderen respecteert in het hebben van een andere visie of een ander geloof zit je hier goed. Nou ja..... het kan best voorkomen dat er op een vervelende manier gediscussieerd wordt hoor. Maar dat heeft niks te maken met jouw vraag.
quote:
Aaahquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja maar mir is mijn (eigenlijk O.S.) schatje en ben nogal protective .... zeker als ze binnenkort een beebje krijgt
Mirage is tof.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
EY DE EERSTE BESTE DIE NIET LIEF DOET TEGEN MIR KRIJGT MET MIJ EN O.S. TE MAKEN JAH!!!!ey lieve mir
Wauw, wat een verschil !quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten
Heb je avatar aangepast en verbeterd. En tegelijk 10x verkleind
Wel naar jouw Fok-gedeelte uploaden he
[afbeelding]
quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Wat is het verschil eigenlijk? Is het elfje niet gewoon uitgekleed nu? Of was ie altijd al bloot?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:43 schreef Mirage het volgende:
[..]
Wauw, wat een verschil !
Dank je wel![]()
* Mirage pronkt met verbeterde avatar![]()
what is so funny ?quote:
1 keer raden....quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
waar is O.S mir?
je had ze naast elkaar moeten zien !quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat is het verschil eigenlijk? Is het elfje niet gewoon uitgekleed nu? Of was ie altijd al bloot?
Dat was ik zonder die opmerking (die overigens wel gemeend wasquote:
op zn werk?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:45 schreef Mirage het volgende:
[..]
1 keer raden....
waar hij meestal is.^
centjes verdienen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:45 schreef Mirage het volgende:
[..]
1 keer raden....
waar hij meestal is.^
quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat was ik zonder die opmerking (die overigens wel gemeend was) toch ook wel?
![]()
*aait over mir*quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:50 schreef Mirage het volgende:
jah
Ik ben dan ook hartstikke aardig!quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daar kon ik nog niks over zeggen. Ik ken je verder nog niet. (okay.... toegeven... ik lurk best veel en je lijkt me best aardig) Maar je hebt met die opmerking wel een goeie beurt gemaakt
Volgens mij is deze elf duidelijker. Of zie ik dat verkeerdquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:45 schreef Mirage het volgende:
[..]
je had ze naast elkaar moeten zien !
Ik zal zo even kijken of ik het kan showen
bupje is idd best liefquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben dan ook hartstikke aardig!
Vooral als je me beter leert kennen.!
wrom dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:59 schreef vamperotica het volgende:
ik voel me een beetje verdwaald
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:05 schreef vamperotica het volgende:
ik vroeg me al af wat er zo schuurde.....
Wat heb je gedronken dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:05 schreef vamperotica het volgende:
ik vroeg me al af wat er zo schuurde.....
hahahaquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:07 schreef vamperotica het volgende:
staat bij jou onder je streepje hoor
niks vreemds....quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:07 schreef vamperotica het volgende:
staat bij jou onder je streepje hoor
Lees mijn onder-titel.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:59 schreef vamperotica het volgende:
ik voel me een beetje verdwaald
nee dat zeg ik tegen mensen die geirriteerd of beledigt reageren op mijn postsquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
damn.... niet eens gezien
Barra... is dat je gister tegen je vriendin zei in die loveseat?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:09 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Lees mijn onder-titel.
Chaos leidt naar stabiliteit. En stabiliteit leidt naar chaos. En zo gaat dat proces door.
Verdwaling kan goed zijn af en toe.....je wordt er uiteindelijk alleen maar sterker van.
Tis maar mijn theorie. Maar zonder chaos en verdwaling kun je niet stabiel worden.
Als baby moet je ook huilen voor de hele wereld, je begrijpt er niets van. Als je ouder wordt leer je pas omgaan ermee.
Ik wilde bijna zeggen van..." Ik heb altijd gelijk".quote:
dat moet je er niet bij zeggen anders telt het niet... maar je hebt wel vaak gelijk... netzoals ikquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:12 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik wilde bijna zeggen van..." Ik heb altijd gelijk".
Maar mijn broer zei me vandaag dat bescheidenheid een gezonde gave is. Dus ik doe bescheiden nu...en zeg......"ik denk alleen maar na"
Soms mag je dat best zeggen!quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:12 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Maar mijn broer zei me vandaag dat bescheidenheid een gezonde gave is. Dus ik doe bescheiden nu...en zeg......"ik denk alleen maar na"
ik heb net me pizza op... ze hadden de verkeerde gebracht en het duurde allemaal lang..dus kregen we een grote bak ijs extra..quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:14 schreef Dromenvanger het volgende:
We hebben Chinees besteld dus ik ga zo eten.......aan de computer
Ik ben vandaag weer wijzer geworden maar het valt na een nacht slapen weer in elkaar als een kaartenhuis.
Je mag dat ook best zeggen als je dat ook echt vindt. Als je het maar niet erg vindt dat niet iedereen het daarmee eens isquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:12 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Maar mijn broer zei me vandaag dat bescheidenheid een gezonde eigenschap is. Dus ik doe bescheiden nu...en zeg......"ik denk alleen maar na"
oe... pizzaquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb net me pizza op... ze hadden de verkeerde gebracht en het duurde allemaal lang..dus kregen we een grote bak ijs extra..damn im getting fat!
haha nee keek gister in de spiegel en het bleek zwaaaaar mee te zallen... je moet niet naar je buik kijken als je zit
Het is niet eens een grote bek hebben, het is gewoon staan waar je voor staat in het leven. En ieder mens heeft recht om te staan waar ie voor staat. Als mensen je eigenwijs of arrogant gaan noemen omdat je een bepaalde mening hebt waar ze niet mee kunnen leven, dan ligt dat aan de zwakte van die mensen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat moet je er niet bij zeggen anders telt het niet... maar je hebt wel vaak gelijk... netzoals ik
en ik heb geleerd mensen met een grote bek komen verder in het leven dan verlegen mensen
hapje?quote:
Ik vind best dat ik de waarheid in pacht hebquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je mag dat ook best zeggen als je dat ook echt vindt. Als je het maar niet erg vindt dat niet iedereen het daarmee eens is
Inderdaad, je zegt gewoon wat er in je opkomt. Spontaniteit is misschien sterk. En door spontaan te zijn, krijg je vanzelf een eigen manier van leven ook.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:21 schreef nokwanda het volgende:
Nou... echt sterke mensen maken er geen misbruik van als jij je zwak voelt.
En echt sterke mensen hebben ook niet perse een grote bek of altijd een sterke mening.
*schuift pizza bij vamp naar binnen*quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:36 schreef vamperotica het volgende:
ow..... jongens, wat doen jullie!
Zo'n heerlijk hete pizza....
En een loempia waar geen eind aan komt......
misschien wel goed ideequote:Op donderdag 16 februari 2006 20:46 schreef Dizer het volgende:
Is er al een topic over Christenen? Hoe die tegenover de evolutie theorie kijken? Een soort van Adam & Eva vs Darwin?
Nou.... niet allemaal.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Christenen zijn massaal aanwezig hier op fok! Maar echt veel brengen ze niet in.Christenen verdedigen hun geloof de hele tijd, maar komen zelden met iets nieuws.
Christenen zijn niet creatief genoeg.
Christenen zijn goed in het verdedigen van eeuwenoude theorien en nemen zich niet de moeite om modern te denken.
Okeyquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou.... niet allemaal.
Ik ben geen christen hoewel we wel hier over het algemeen zijn opgegroeit in een christelijke traditie.
En in de samenleving zijn we dus eigenlijk allemaal vastgeroest in Romeis Christelijke waarden.
Maar er zijn Christenen genoeg die op een creatieve manier kijken naar hun eigen geloof of het juist op een creatieve manier verdedigen.
Ik heb er genoeg interessante discussies over gehad.
Uuhm, niet om je aan te vallen hoor, maar lees even goed wat je daar hebt neer gezet. Hoe kunnen Christenen nou opeens met nieuwe dingen aankomen? Is dat niet het geloof van een Christen? (En ik spreek uiteraard uit ervaring) Is het niet zo dat Christenen zich uiten/leven vanuit een oud geschrift? Zolang er niet opeens iets "heiligs" gebeurt waarop aanduidt om te gaan veranderen, dan kunnen Christenen ook niet regels/geschriften gaan veranderen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Christenen zijn massaal aanwezig hier op fok! Maar echt veel brengen ze niet in.Christenen verdedigen hun geloof de hele tijd, maar komen zelden met iets nieuws.
Christenen zijn niet creatief genoeg.
Christenen zijn goed in het verdedigen van eeuwenoude theorien en nemen zich niet de moeite om modern te denken.
Ja maar dat is jouw meningquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:41 schreef Dromenvanger het volgende:
Dizer, ieder geloof is fout. Ieder geloof gebaseerd op het verleden is fout. Je moet geloven in de toekomst. Een goed geloof past zich ook iedere dag aan denk ik.
Makkelijke bewering.....quote:
Ik heb daar een harmonie tussen gevondenquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
de discussie is ook helemaal niet eerlijk...
niet christenen kunnen christenen aanvallen met allemaal moderne feite... terwijl de christenen zich moeten verdedigen met een bijna 2000 jaar oud boek
Bupa even serieus blijvenquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:44 schreef Bupatih het volgende:
Ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof in jou en mij.
Niks moetquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
moet geloven.
Dude, mag je niet eens een gebbetje maken hier?!quote:
Ja maar wil je beweren dat jij nergens in gelooft? Ook niet in Darwin? Want dat zou dan eigenlijk toch ook een geloof zijn?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:41 schreef Dromenvanger het volgende:
Dizer, ieder geloof is fout. Ieder geloof gebaseerd op het verleden is fout. Je moet geloven in de toekomst. Een goed geloof past zich ook iedere dag aan denk ik. Een goed geloof kent geen beperkingen. Op geen enkel vlak. Een goed geloof bestaat niet. Omdat ieder mens dan in zijn eigen gelooft. Geloof is vaak algemeen. Geloof gaat niet uit van het individu. Dus misschien bestaat een goed geloof niet. Wil je goed geloven, dan heb je sowieso 2 mensen nodig. Maar ook in je eentje geloven kan. Maar dan ben je een einzelganger misschien
Ik ga zometeen verder in op je bericht, eerst sigaret roken.
ik bedoel eerder te zeggen dat als je achter je geloof staat overbrug je de "incompleetheden" van je geloof door erin te geloven. en als je er niet in geloofd klopt het niet helemaal ...snap je?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niks moetMijn ouders en ik zijn streng Orthodox. Maar ik heb een keuze. Als ik tegen mijn ouders zeg.. Ja hallo.. eigenlijk kan God niet bestaan vanwege Darwin-blabal.. dan respecteren zij dat. Dat er ouders zijn die hun kinderen dwingen om te gaan geloven vind ik triest. Het moet een keuze blijven. Ik vind wel als ouder dat je dus je kinderen erover moet vertellen en leren vanuit een neutrale positie. En dan dat je kinderen zelf een keuze maken om het te geloven of niet
Neequote:Op donderdag 16 februari 2006 21:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik bedoel eerder te zeggen dat als je achter je geloof staat overbrug je de "incompleetheden" van je geloof door erin te geloven. en als je er niet in geloofd klopt het niet helemaal ...snap je?
Ik geloof mezelf niet eens.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar wil je beweren dat jij nergens in gelooft? Ook niet in Darwin? Want dat zou dan eigenlijk toch ook een geloof zijn?
Ik val niet aan hoor
kijk als jij geloofd dat de bijbel waar is. dan geloof je dus dat jezus na 3 dagen is opgestaan.quote:
denk je~!!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:55 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
En dan lach ik wel nu, maar het is bittere waarheid. Of leuke waarheid. Leuke waarheid eerder.
Ik geloof in niets....maar de leegte waar ik in geloof is groot genoeg.quote:
Meer heb je ook niet nodigquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:00 schreef Bupatih het volgende:
Ik geloof in mezelf! Dat vind ik al meer dan genoeg!
Klopt. Want ik geloof dat een "heilige" dat kan. Of als God dat wil, dat het dan gebeurt. Waarom het tegenwoordig niet gebeurt of niet kan gebeuren, is omdat God daar niet meer naar kijkt of let. Behalve als je tijd is gekomen. Als God iets wil, dan gebeurt het ook. Kijk, als je niet met je leven speelt, en je gaat plotseling dood, dan is dat met een reden die God daarvoor heeft bestemd.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kijk als jij geloofd dat de bijbel waar is. dan geloof je dus dat jezus na 3 dagen is opgestaan.
daarin moet je geloven. natuurkundig gezien kan dat niet. onmogelijk. zodra je meer dan 3 min geen zuurstof in je hersenen krijg vergaan ze langzaam. maar als je christelijk bent neem je die feiten voor lief en geloof je dat hij op is gestaan uit de dood
Kristin Davis.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:01 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Meer heb je ook niet nodig
Wat wil je nog meer
dat bedoel ik. net zomin als ik kan bewijzen dat iets heiligs niet kan kan jij niet bewijzen dat het wel kan... daar moet je dus in gelovenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Klopt. Want ik geloof dat een "heilige" dat kan. Of als God dat wil, dat het dan gebeurt. Waarom het tegenwoordig niet gebeurt of niet kan gebeuren, is omdat God daar niet meer naar kijkt of let. Behalve als je tijd is gekomen. Als God iets wil, dan gebeurt het ook. Kijk, als je niet met je leven speelt, en je gaat plotseling dood, dan is dat met een reden die God daarvoor heeft bestemd.
Ik weet het wel.....ik neem afstand van alles.....ik bedoel....afstand van de shit......geef me het goede en ik omarm het...quote:
Dan moet je haar gaan versieren, in jezelf geloven ook. Wie het eerst komt, die het eerst maalt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kristin Davis.
Of anders Djem. Van Treble.
Goede tipquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
staat trouwens een leuk nummer op me winamp nu
kanye west - jezus walks
net zo min dat ik kan zeggen wat er gebeurt als ik de pijp uitgaquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:04 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik weet het wel.....ik neem afstand van alles.....ik bedoel....afstand van de shit......geef me het goede en ik omarm het...
Heb geen zin om dieper op ellende in te gaan en op ongeluk.
Ik weet 1 ding, en dat is dat ik gelukkig wil zijn en blijven.
En ook al moet ik een duivel uitmoorden, dan moet dat maar.
Dan moord ik die duivel uit voor mijn eigen bestwil.
Prodigy staat op
Oeh, die heb ik vandaag al meer dan 5 keer gedraaidquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
staat trouwens een leuk nummer op me winamp nu
kanye west - jezus walks
Juist omdat we niets weten, weten we alles.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
net zo min dat ik kan zeggen wat er gebeurt als ik de pijp uitga
netzomin als hij kan zeggen dat mensen naar de hemel gaan
netzomin kan jij zeggen dat jij gelijk hebt
dont forget we know nothing
je kan bij 0 beginnen ja... maar wat is 0?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:09 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Juist omdat we niets weten, weten we alles.
Het begint bijn nul.
Uit ontwetendheid kun je alles leren, en dan is ook de vraag of je alles moet weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |