dat moet je er niet bij zeggen anders telt het niet... maar je hebt wel vaak gelijk... netzoals ikquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:12 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik wilde bijna zeggen van..." Ik heb altijd gelijk".
Maar mijn broer zei me vandaag dat bescheidenheid een gezonde gave is. Dus ik doe bescheiden nu...en zeg......"ik denk alleen maar na"
Soms mag je dat best zeggen!quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:12 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Maar mijn broer zei me vandaag dat bescheidenheid een gezonde gave is. Dus ik doe bescheiden nu...en zeg......"ik denk alleen maar na"
ik heb net me pizza op... ze hadden de verkeerde gebracht en het duurde allemaal lang..dus kregen we een grote bak ijs extra..quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:14 schreef Dromenvanger het volgende:
We hebben Chinees besteld dus ik ga zo eten.......aan de computer
Ik ben vandaag weer wijzer geworden maar het valt na een nacht slapen weer in elkaar als een kaartenhuis.
Je mag dat ook best zeggen als je dat ook echt vindt. Als je het maar niet erg vindt dat niet iedereen het daarmee eens isquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:12 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Maar mijn broer zei me vandaag dat bescheidenheid een gezonde eigenschap is. Dus ik doe bescheiden nu...en zeg......"ik denk alleen maar na"
oe... pizzaquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb net me pizza op... ze hadden de verkeerde gebracht en het duurde allemaal lang..dus kregen we een grote bak ijs extra..damn im getting fat!
haha nee keek gister in de spiegel en het bleek zwaaaaar mee te zallen... je moet niet naar je buik kijken als je zit
Het is niet eens een grote bek hebben, het is gewoon staan waar je voor staat in het leven. En ieder mens heeft recht om te staan waar ie voor staat. Als mensen je eigenwijs of arrogant gaan noemen omdat je een bepaalde mening hebt waar ze niet mee kunnen leven, dan ligt dat aan de zwakte van die mensen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat moet je er niet bij zeggen anders telt het niet... maar je hebt wel vaak gelijk... netzoals ik
en ik heb geleerd mensen met een grote bek komen verder in het leven dan verlegen mensen
hapje?quote:
Ik vind best dat ik de waarheid in pacht hebquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je mag dat ook best zeggen als je dat ook echt vindt. Als je het maar niet erg vindt dat niet iedereen het daarmee eens is
Inderdaad, je zegt gewoon wat er in je opkomt. Spontaniteit is misschien sterk. En door spontaan te zijn, krijg je vanzelf een eigen manier van leven ook.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:21 schreef nokwanda het volgende:
Nou... echt sterke mensen maken er geen misbruik van als jij je zwak voelt.
En echt sterke mensen hebben ook niet perse een grote bek of altijd een sterke mening.
*schuift pizza bij vamp naar binnen*quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:36 schreef vamperotica het volgende:
ow..... jongens, wat doen jullie!
Zo'n heerlijk hete pizza....
En een loempia waar geen eind aan komt......
misschien wel goed ideequote:Op donderdag 16 februari 2006 20:46 schreef Dizer het volgende:
Is er al een topic over Christenen? Hoe die tegenover de evolutie theorie kijken? Een soort van Adam & Eva vs Darwin?
Nou.... niet allemaal.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Christenen zijn massaal aanwezig hier op fok! Maar echt veel brengen ze niet in.Christenen verdedigen hun geloof de hele tijd, maar komen zelden met iets nieuws.
Christenen zijn niet creatief genoeg.
Christenen zijn goed in het verdedigen van eeuwenoude theorien en nemen zich niet de moeite om modern te denken.
Okeyquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou.... niet allemaal.
Ik ben geen christen hoewel we wel hier over het algemeen zijn opgegroeit in een christelijke traditie.
En in de samenleving zijn we dus eigenlijk allemaal vastgeroest in Romeis Christelijke waarden.
Maar er zijn Christenen genoeg die op een creatieve manier kijken naar hun eigen geloof of het juist op een creatieve manier verdedigen.
Ik heb er genoeg interessante discussies over gehad.
Uuhm, niet om je aan te vallen hoor, maar lees even goed wat je daar hebt neer gezet. Hoe kunnen Christenen nou opeens met nieuwe dingen aankomen? Is dat niet het geloof van een Christen? (En ik spreek uiteraard uit ervaring) Is het niet zo dat Christenen zich uiten/leven vanuit een oud geschrift? Zolang er niet opeens iets "heiligs" gebeurt waarop aanduidt om te gaan veranderen, dan kunnen Christenen ook niet regels/geschriften gaan veranderen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Christenen zijn massaal aanwezig hier op fok! Maar echt veel brengen ze niet in.Christenen verdedigen hun geloof de hele tijd, maar komen zelden met iets nieuws.
Christenen zijn niet creatief genoeg.
Christenen zijn goed in het verdedigen van eeuwenoude theorien en nemen zich niet de moeite om modern te denken.
Ja maar dat is jouw meningquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:41 schreef Dromenvanger het volgende:
Dizer, ieder geloof is fout. Ieder geloof gebaseerd op het verleden is fout. Je moet geloven in de toekomst. Een goed geloof past zich ook iedere dag aan denk ik.
Makkelijke bewering.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |