Okquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
aha.... die vraag ja. Was een lastige. Nou ja... eigenlijk ook niet.
Die vraag staat namelijk los van truth en kan onderdeel zijn van een discussie. Als in een visie die jij als user in een topic brengt.
Zolang jijzelf anderen respecteert in het hebben van een andere visie of een ander geloof zit je hier goed. Nou ja..... het kan best voorkomen dat er op een vervelende manier gediscussieerd wordt hoor. Maar dat heeft niks te maken met jouw vraag.
quote:
Aaahquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja maar mir is mijn (eigenlijk O.S.) schatje en ben nogal protective .... zeker als ze binnenkort een beebje krijgt
Mirage is tof.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
EY DE EERSTE BESTE DIE NIET LIEF DOET TEGEN MIR KRIJGT MET MIJ EN O.S. TE MAKEN JAH!!!!ey lieve mir
Wauw, wat een verschil !quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten
Heb je avatar aangepast en verbeterd. En tegelijk 10x verkleind
Wel naar jouw Fok-gedeelte uploaden he
[afbeelding]
quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
EY DE EERSTE BESTE DIE NIET LIEF DOET TEGEN MIR KRIJGT MET MIJ EN O.S. TE MAKEN JAH!!!!ey lieve mir
Wat is het verschil eigenlijk? Is het elfje niet gewoon uitgekleed nu? Of was ie altijd al bloot?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:43 schreef Mirage het volgende:
[..]
Wauw, wat een verschil !
Dank je wel![]()
* Mirage pronkt met verbeterde avatar![]()
what is so funny ?quote:
1 keer raden....quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
waar is O.S mir?
je had ze naast elkaar moeten zien !quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat is het verschil eigenlijk? Is het elfje niet gewoon uitgekleed nu? Of was ie altijd al bloot?
Dat was ik zonder die opmerking (die overigens wel gemeend wasquote:
op zn werk?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:45 schreef Mirage het volgende:
[..]
1 keer raden....
waar hij meestal is.^
centjes verdienen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:45 schreef Mirage het volgende:
[..]
1 keer raden....
waar hij meestal is.^
quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat was ik zonder die opmerking (die overigens wel gemeend was) toch ook wel?
![]()
*aait over mir*quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:50 schreef Mirage het volgende:
jah
Ik ben dan ook hartstikke aardig!quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daar kon ik nog niks over zeggen. Ik ken je verder nog niet. (okay.... toegeven... ik lurk best veel en je lijkt me best aardig) Maar je hebt met die opmerking wel een goeie beurt gemaakt
Volgens mij is deze elf duidelijker. Of zie ik dat verkeerdquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:45 schreef Mirage het volgende:
[..]
je had ze naast elkaar moeten zien !
Ik zal zo even kijken of ik het kan showen
bupje is idd best liefquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben dan ook hartstikke aardig!
Vooral als je me beter leert kennen.!
wrom dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:59 schreef vamperotica het volgende:
ik voel me een beetje verdwaald
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:05 schreef vamperotica het volgende:
ik vroeg me al af wat er zo schuurde.....
Wat heb je gedronken dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:05 schreef vamperotica het volgende:
ik vroeg me al af wat er zo schuurde.....
hahahaquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:07 schreef vamperotica het volgende:
staat bij jou onder je streepje hoor
niks vreemds....quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:07 schreef vamperotica het volgende:
staat bij jou onder je streepje hoor
Lees mijn onder-titel.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:59 schreef vamperotica het volgende:
ik voel me een beetje verdwaald
nee dat zeg ik tegen mensen die geirriteerd of beledigt reageren op mijn postsquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
damn.... niet eens gezien
Barra... is dat je gister tegen je vriendin zei in die loveseat?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:09 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Lees mijn onder-titel.
Chaos leidt naar stabiliteit. En stabiliteit leidt naar chaos. En zo gaat dat proces door.
Verdwaling kan goed zijn af en toe.....je wordt er uiteindelijk alleen maar sterker van.
Tis maar mijn theorie. Maar zonder chaos en verdwaling kun je niet stabiel worden.
Als baby moet je ook huilen voor de hele wereld, je begrijpt er niets van. Als je ouder wordt leer je pas omgaan ermee.
Ik wilde bijna zeggen van..." Ik heb altijd gelijk".quote:
dat moet je er niet bij zeggen anders telt het niet... maar je hebt wel vaak gelijk... netzoals ikquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:12 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik wilde bijna zeggen van..." Ik heb altijd gelijk".
Maar mijn broer zei me vandaag dat bescheidenheid een gezonde gave is. Dus ik doe bescheiden nu...en zeg......"ik denk alleen maar na"
Soms mag je dat best zeggen!quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:12 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Maar mijn broer zei me vandaag dat bescheidenheid een gezonde gave is. Dus ik doe bescheiden nu...en zeg......"ik denk alleen maar na"
ik heb net me pizza op... ze hadden de verkeerde gebracht en het duurde allemaal lang..dus kregen we een grote bak ijs extra..quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:14 schreef Dromenvanger het volgende:
We hebben Chinees besteld dus ik ga zo eten.......aan de computer
Ik ben vandaag weer wijzer geworden maar het valt na een nacht slapen weer in elkaar als een kaartenhuis.
Je mag dat ook best zeggen als je dat ook echt vindt. Als je het maar niet erg vindt dat niet iedereen het daarmee eens isquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:12 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Maar mijn broer zei me vandaag dat bescheidenheid een gezonde eigenschap is. Dus ik doe bescheiden nu...en zeg......"ik denk alleen maar na"
oe... pizzaquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb net me pizza op... ze hadden de verkeerde gebracht en het duurde allemaal lang..dus kregen we een grote bak ijs extra..damn im getting fat!
haha nee keek gister in de spiegel en het bleek zwaaaaar mee te zallen... je moet niet naar je buik kijken als je zit
Het is niet eens een grote bek hebben, het is gewoon staan waar je voor staat in het leven. En ieder mens heeft recht om te staan waar ie voor staat. Als mensen je eigenwijs of arrogant gaan noemen omdat je een bepaalde mening hebt waar ze niet mee kunnen leven, dan ligt dat aan de zwakte van die mensen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat moet je er niet bij zeggen anders telt het niet... maar je hebt wel vaak gelijk... netzoals ik
en ik heb geleerd mensen met een grote bek komen verder in het leven dan verlegen mensen
hapje?quote:
Ik vind best dat ik de waarheid in pacht hebquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je mag dat ook best zeggen als je dat ook echt vindt. Als je het maar niet erg vindt dat niet iedereen het daarmee eens is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |