wel okay... behalve dat mijn arme kind weer ziek thuis zit en zich ellendig voeltquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:36 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Succes Nokje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe gaat het hier?
wens EW beterschap... of issie schoolziek?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
wel okay... behalve dat mijn arme kind weer ziek thuis zit en zich ellendig voelt![]()
ey Barr-A-Barb 1quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:56 schreef Analyzing_Barb het volgende:
o jee....wat heeft ie?
Barbabarraquote:
vuurvosje doet hier gewoon liefquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Good work Nokwanda
Hier gaat het niet goed, de melk is op, en ik heb melk nodig om in de koffie te doen dus ik moet nu zwarte koffie drinken.
En firefox hangt zich om de have klap op
Ik zit in een slecht karma
Maar daar kom ik wel uit
Heel lang bericht geschreven in het Robbert ten Broeke topic, gaat firefox kuren geven, witte schermen en ophangen en nog meer
Ik heb heel af en toe dat firefox heel vreemd doet. En dat duurt soms dagen achter elkaar. Dan hangt firefox zich op en daarna moet ik minuten wachten en dan komt het weer in beeld wat ik geopend heb en daarna hangt het zich weer op en zo gaat dat door.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vuurvosje doet hier gewoon lief
idd je werkt ook 150% sneller als ikniet gestoord word.. dan kan ik echt in stormtempo typen en werkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:41 schreef Dromenvanger het volgende:
Rustig werken is beter, concentratie tijdens het werk is wel zo prettig of niet? Niet dat je 10 keer afgeleid wordt en steeds alles moet hervatten.
Laatste versie inderdaad. Ik had net ff firefox eraf gegooid en toen weer opnieuw erop gezet en toen deed ie het nog niet. Kan ook aan windows liggen. Ik geloof eerder dat windows het onderliggende probleem is.
En dan vraagt windows steeds of ik een fouten-rapport wil verzenden, eerst gedaan uit loyaliteit maar ik doe dat niet meer. Af en toe wel maar ik zie soms het nut niet ervan in. Dan blijf je bezig met het versturen van foutenrapporten, soms lijkt het een grote foutmelding te zijn( valt wel mee
)
Het is gewoon een enorme ongeluksdag vandaag, bij mij ook al. Weet niet hoe het komt. Vanmorgen ook al bijna een aanrijding en ik zat even met een depri vriendinquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Good work Nokwanda
Hier gaat het niet goed, de melk is op, en ik heb melk nodig om in de koffie te doen dus ik moet nu zwarte koffie drinken.
En firefox hangt zich om de have klap op
Ik zit in een slecht karma
Maar daar kom ik wel uit
Heel lang bericht geschreven in het Robbert ten Broeke topic, gaat firefox kuren geven, witte schermen en ophangen en nog meer
Ongeluksdagen inderdaad, ik heb dat ook vaker. En dat heeft ergens een betekenis volgens mij. Ik denk echt dat het karma is dus. Ik denk dat ongeluk sowieso in alles aanwezig is. Op de een of andere manier zit ongeluk erin gebakken. Net zoals geluk.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Het is gewoon een enorme ongeluksdag vandaag, bij mij ook al. Weet niet hoe het komt. Vanmorgen ook al bijna een aanrijding en ik zat even met een depri vriendin(nu gelukkig niet meer)
Werk je sowieso liever thuis, of heb je dat externe kantoor nodig? Ik bedoel dus, zou je thuiswerk wat vinden? Ik ben soms aan het denken wat nu de ideale werk-situatie is. Of ik zelf een kantoor nodig moet hebben en of ik niet gewoon thuis zou kunnen werken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd je werkt ook 150% sneller als ikniet gestoord word.. dan kan ik echt in stormtempo typen en werken
geen idee.. heb even me eigen bedrijfje gehad. maar daar ben ik mee gestopt omdat ik toen ook nog studeerdequote:Op donderdag 16 februari 2006 16:01 schreef Analyzing_Barb het volgende:
brengt mij op een idee....wat is betrouwbaar thuiswerk? Er zit veel kaf onder het koren namelijk :S
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:05 schreef Analyzing_Barb het volgende:
okdeed je dat via de pc dan?
Leukquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:07 schreef nokwanda het volgende:
Gister bastte ik van de positieve energie door een ontzettend positief gesprek op het cwi. Terecht, blijkt nu.
Krijg net een foontje dat er een vacature is die men met me wil doornemen omdat het wss wel iets voor me is. Men was gister erg enthousiast over mijn verhaal en deze man heeft dat dusdanig mooi doorgegeven dat men vandaag al!!!!! (hoe lang duurt dat normaal???weken! ) besloot me te benaderen. Morgen daarheen en kijken of het iets is. Maar ik heb er een heel erg goed gevoel over.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
idd dat is wel zo. zeker ook als je er geen diplomas voor hebt is het haast onmogelijk.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:25 schreef Analyzing_Barb het volgende:
leuk johmijn vriend heeft veel kennis van computers en het is een grote hobby van hem (sleutelen maar ook andere problemen met inet bijvoorbeeld) hij zou er graag z'n beroep van maken...helaas weet hij niet waar hij moet beginnen. Ik denk dat er te veel mensen zijn die hetzelfde kunnen
we zijn heel eng en raarquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:41 schreef Zhenar het volgende:![]()
Ben wel benieuwd wat voor "types" er hier rondhangen.![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
we zijn heel eng en raar![]()
Boooooooooquote:
quote:
Nee, de dame in kwestie vroeg of ik morgen om 11 uur kon komen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:26 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ben je al langs geweest en was het wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |